-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz penge111 #8898 üzenetére
Azért olyan egyszerűen egy rugó sem törik el. Még akkor sem ha típushiba. Én tudok olyan autóról ahol szintén típushiba a rugó törés. A két hátsó lengéscsillapító már több 3 éve csereérét. Ott ugye ilyen esetben még nagyobb rá az esély ,hogy eltörik a rugó. Nah kérlek azóta sincs eltörve egyik sem abban az autóban. Pedig évi 10e km biztos mennek vele.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
aginor
addikt
Hát azért volt olyan akinek eltört a rugó pályán és nekirúgta ( ) az autót a szalagkorlátnak. Nekem is félelmem volt, de mivel egy éven belül cserélte az előző tulaj az összeset, így én megúsztam.
Ha van rá keret, akkor szerintem nem hülyeség vétel után a kötelezőkkel együtt cserélni, csak épen nem olcsó mulatság mind a négy kerékre.[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
DeFranco
nagyúr
válasz AMD Power #8901 üzenetére
nekem országutazás után tört el az első rugó a városba beérve az első sávváltáskor 60-nál. úgy leugrott a rugó a tányérról hogy ráült az abroncsra a csonk ami a futóműben maradt. nem volt vicces.
egyik hátsó rugót én is nézem, mert korrodál rendesen, de minden szaki legyintett eddig rá hogy jó az még.
-
penge111
addikt
válasz AMD Power #8901 üzenetére
Te a Fiesta mellett elkezdtem szemezgetni a Fusionöket is, van 3-4 a környékemen. A Fiesta szebb, de a Fusion meg tágasabbnak tűnik, meg magasabb is. A fene ette volna meg ezt az autóvásárlást, minél többet olvass az ember annál bizonytalanabb. Mondjuk 3 fős kis családom mellé lehet a Fusion ideálisabb lenne, de szerintem a Fiestába is el lennénk. Még a Fusion javára szól az is, hogy sokkal kisebb a menetzaj pályán. A fene se tudja már mi lenne jó, egyre messzebb kerülök a Honda Jazztől
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
lajafix
addikt
válasz zolikaDB #8894 üzenetére
annyi a gond minden bonyolult frincfranccal, hogy karban kell tartani, ami egyrészt pénz, másrészt idő vele a szervízhez szaladgálni. s ne hidd hogy évi 1 olajcsere + átnézésből megúszod 10 év feletti mondeonál. Keresd vissza az én költéseimet a topikban.
tehát a 2.0 előnye hogy a legtartósabb, legkisebb szervízigényű motor.
Rock'n Roll
-
AMD Power
titán
válasz DeFranco #8903 üzenetére
Ilyet már egyszer szerintem én is láttam. Itt nálunk a kereszteződésbe.
lajafix Tudom. De mit tud csinálni az ember. Néha látom milyen "állapotban" egy-két autó. Csoda ,hogy mennek még.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz penge111 #8904 üzenetére
Fusion? Nekem is tetszik.. Magasabb ,szélesebb, és nagyon picivel hosszabb. De a lényeg a tengelytáv. Pont ugyan akkora mint a Fiestanak.
De szebb a Fiesta ez tény.
Auchan parkolóban pont egy Fiesta mellé álltam be az Astraval. A motorháztető hosszabb és nagyobb a csomagtartója. De a "beltér" olyan drasztikusa nem kisebb. Illetve magasabb a Fiesta. De majd a puding próbája az evés. Ott majd kiderül ,hogy elég "nagy" lesz-e vagy marad G Astra mint másik alternatíva.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Mi5u
tag
válasz PRO_KoRa #8861 üzenetére
2011-es C-Max II 1.6TDCI-m van, 255000km van most benne. Fele hosszú, fele városi használattal még semmit sem kellett a kopókon kívűl cserélni benne(kettőstömegűt sem). Nem kell félni a dízeltől, gondos használattal sokáig hibamentesek, igaz az olajat 10000km-ként cserélem.
-
aginor
addikt
Azért kell tőle félni, mert kevés a gondos gazda és ha nem Te hozod ki a szalonból, akkor nem tudod, hogy mit kapott vagy nem kapott az előző tulajtól/tulajoktól. Mondjuk ez csak az én véleményem.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
darvinya
titán
Nagyon is osztom véleményed.
Főleg az ilyen turbósnál még jobban, mert elég neki párszor meghajtás/kínzás.SzlobiG
Egyrészt igen, másrészt nem.
Dízel katasztrófa szerűen megy tönkre, míg benzinesnél vannak hallható jelek.
Volt dízelem 1x, de soha többet, mert egyik pillanatra adta meg magát, s vége motor generál lett.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
aginor
addikt
válasz SzlobiG #8912 üzenetére
Egyrészt igen, de másrészt nem mindegy, hogy mennyi kockázati tényező van egy rendszerben. Dízelben több, de mostanában a kis lökettérfogatú turbós benzinesek is zárkóznak felfelé rendesen..
Ezért nagyon elképzelhető, hogy az én köv. autóm japán lesz, mert ők még kínálnak újonnan szívó benzinmotorokat (vagy 2013. évjáratig bezárólag egy Fiesta Sport 1.6 120le).darvinya: turbó, közvetlen befecskendezés, kéttömegű lendkerék, mind nagyon érzékeny a használatra és a karbantartásra, és mindegyik olyan híresen olcsó alkatrész.Mondjuk ezek most már benzinben is benne vannak, nem csak a dízel kiváltságai sajnos.
AMD Power: ha nem elég tágas a Fiesta, akkor a Fusion sem lesz az jó eséllyel. Érdemes ilyenkor Fókát nézni, az ténylegesen egy lépcsővel nagyobb/tágasabb. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
AMD Power
titán
Ez igaz. De Mk1 Focust nem szeretnék. Ha már Focus akkor Mk2. De az meg már bőven a rá áldozott keret felül lenne.
Itt a Focus eddig jól szerepel.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Az elso legnagyobb bajom vele,hogy rohadasra hajlamosabb mint a Fiesta. A facelift utani Fiesta meg mar nem is rohad egyaltalan. Es en eleve inkabb azokat nezem 2005/2006 es utaniak. A Focus kulsore amennyire tetszik, a muszerfaltol annyira rosszul vagyok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #8918 üzenetére
Elég nagy a kínálat, szerintem egyáltalán nem lehetetlen szép, megkímélt példányt találni kitartó kereséssel. A műszerfalra nem tudok mit mondani, mivel az ízlés kérdése és bár nekem sem tetszik különösebben, de én pl. el tudnám viselni. Ellenben ha te behánysz tőle, akkor az valóban nem a te autód. Marad a kettes kiadás, de abból millió alatt csak a szarokat kapod meg, olyan 1,1-1,2 környékén kezdődnek a normálisabb darabok.
Én továbbra is azt mondom, hogy a Fusionnal sem leszel előrébb helykínálatban, nálad csak egy igazi előnye lehet, az a belmagasság.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
DeFranco
nagyúr
az mk1-es fóka külső-belső designja pontosan olyan, amilyen a születésének a körülményei: ilyen amikor a németek megpróbálnak extravagánsak lenni.
átvették az irányítást, és dobni akartak a megromlott renomé visszaszerzése érdekében egy igazán stílusosat, modernt, lendületeset, lehetőleg átgondolt és kiváló műszaki tartalommal.
aztán a vizuális eredmény olyan lett mint a német humor. kicsit fura, kicsit keches, de ha valaki érti akkor az szereti. nekem sem tetszett a design, szinte taszított, de aztán a mindennapokban kiderült, hogy abszolút megszokható, sőt megszerethető. valamilyen. nem egy pontpontvesszőcske octavia vagy golf, vannak olválisok, asszimetrikus ívek, egyedi stílus. és mindemellett benne van a németes átgondoltság valahol legbelül (mert nem tudnak kivetkőzni magukból) és hiába olyan amilyen, kezes, kezelhető, minden pont kézre áll, jobban mintha egy tükörszimmetrikus derékszöggruppen lenne az egész cockpit.
szóval én nem félnék tőle, szerethető kis gyösz ez vizuálisan is, kívül és belül is, csak fura a szentem elsőre.
-
AMD Power
titán
Majd ha eljon az ideje kiderul. Bar nekek kulsore Fiesta jobban bejon mint a Fusion. Mk2 Focus szoba sem jott. Pont az ara miatt. Abbol egy nornalis ahogy irtad min 1.2 millio. Es az szerintem meg hatareset.
DeFranco: Kulsore nekem pl Nagyon bejon a Focus I. Szerintem az a design akkor nagy dobas volt. De a belso....
Ez bajom a G Astraval is. A belso. Az F Astram szebb belulrol.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz AMD Power #8922 üzenetére
nézd én ezeket a varázslásokat nem ismerem. nekem kellett egy autó, nem értettem hozzá, megkerestem azt az egyetlen embert (fórumtárs btw.) aki képes és hajlandó volt nekem segíteni a választásban úgy hogy még esze is volt hozzá, nem csak kibicnek semmi se drága alapon nyomta a szokásos fórumvakert.
ő a fókákhoz értett, így lett fóka. ennyi. kellett egy jó autó, ebből találtunk jót, én nem értettem hozzá, amire azt mondta hogy jó azt megvettem ennyi. magamtól sem lettem volna okosabb.
a hozzá nem értésemről annyit, hogy a napellenzőt hajtogattam meg a térképlámpát kapcsolgattam meg az ajtót nyitogattam átnézés címén amíg haver átkutatta a motorteret meg utána megcsinálta a próbakört. aztán meg jött neduddki is és meggyötörte a kuplungot meg egyetlen pillantással kiszúrta az egyetlen olajfolyást a motortér legbelső sarkában (szervóolaj tömítés öregedett el) aztán leb.szott hogy miért nem corolla versot veszek vagy avensist, de ha ki akarok b.szni magammal akkor vegyek fordot nyugodtan. ennyi.
nem foglalkoztam ilyennel, hogy mekkora a fakksui a műszerfalon meg pöndörödik-e a csajom szoknyája a jobbegyen, kellett egy normális autó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeFranco #8923 üzenetére
Fókákhoz én se értettem személyesen, de utánaolvasva meg másokkal beszélve én is ajánlottam tavaly apámnak mikor autót nézett. Végül vett is egy 1.6-os MK I Focus kombit. Azóta elégedetten használja. kicsit tényleg szokni kell a belsejét de szerintem nem vészes.
Látnátok a 6gen Civicem (1997) fűtéskapcsolóját. Lehet be is sírnátok rajta mennyire retro.
Én meg ettől függetlenül nagyon szeretem a belsejét mert minden jól kézreáll. Tök ugyanilyenem van, még a színe is stimmel: Civic 1.6 VTiNa ezt szeretném most nyáron lecserélni és az MK II-es Focus nálam is benne van a pakliban, lehet hétvégén kíváncsiságból el is megyek körbenézni a helyi kereskedésekbe (szigorúan csak meglesni hogy milyenek élőben).
Azt még nem tudom mondjuk hogy kombi vagy ferdehátú verziót vegyek majd autóból.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
AMD Power
titán
válasz DeFranco #8923 üzenetére
En elosszor ia utana jarok a tipusnak. Tipushibak. Forumok stb.. Ez altalaban tobb honap. Utana ha eljon az ido kiprobalok belole egy nap ugyan abbok a tipusbol vagy 4-5db-t egy napon. Ezt megteszem vagy 3-4x. Megvan a viszonyitasi alapom. Es utana jon az atnezes ha olyan modelt talalok ami tetszik. Miutan en atneztem es ugy talalom,hogy "jo" jon a szerelom es o is megnezi. Ha o is azt mondja,hogy akkot meg megveszem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #8921 üzenetére
A külső formaterv díjnyertes, de a belső dizájn akkor is gyorsan avul, nincs mit szépíteni ezen. Alapvetően én bevállalnám simán, de attól még van szemem.
AMD Power: A Fiesta kiegyensúlyozottabb, és nem olyan bumfurdi, esetlen, mint a Fusion, különösen a háromajtós. Állítólag jobb vezetni is, jobban is megy.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
DeFranco
nagyúr
nekem tetszik. jobban mint egy sztenderd korabeli jetta, astra, octavia középkonzol. ez legalább valamilyen.
persze ez tök szubjektív.
@AMD Power: apa nélkül nőttem fel, nem értettem az autókhoz. nem is érdekelt. volt egy trabantunk, amit vettünk '86-ban, aztán egy corsánk amit vettünk 2004-ben mind a kettőt szalonból, vezettem, ment, kész. ennyi. soha nem érdeklődtem az autók iránt, mert nem mozogtam olyan körökben.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz DeFranco #8929 üzenetére
En is! De en viszont imadom az autokat. Szerelni nem szerelem oket. De erdekel.
Aginor: Ez biztos igy van. Jobb Fiesta menetulajdonsagokat tekintve. Es jobb a fogyasztasa es jobban is megy.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
-
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #8929 üzenetére
Háááát, azokat azért nem nehéz felülmúlni.
Mint mondottam volt, nekem semleges, de azért szépnek sem mondanám, viszont tágas és célszerű. Jó a dőlésszöge, így nyitja kicsit a teret az ember előtt és azt az érzetet kelti, hogy egy jóval nagyobb autóban ülsz, mint valójában.AMD Power: Kisautót nem annyira célszerűségből vesz az ember (kivéve talán a parkolást), de ha nem célszerű, de még vezetni sem jó, akkor kb. minek.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
DeFranco
nagyúr
villámkérdés: 1.6 mk1 benzines fókába simán mehet a maxx motion 100, ugye? nem jelenthet gondot?
azt tudom hogy jobb nem lesz, nem szoktam vajákolni a benzinnel, takarítási céllal tankolnám bele.
-
zolikaDB
veterán
Valaki használ gázzal 2 literes Mondeot?
-
DeFranco
nagyúr
folyamatosan 100km-es etapokat futok 110-130-cal erre használom az autót.
megjelent a kipufogó fölött némi legyezőszerű lerakódás, valószínűleg a kondenzvízzel távozik némi korom a kipufogórendszerből, de teszt jelleggel most megyek két tankolásnyit ezzel, hogy múlik-e vagy sem.
-
DeFranco
nagyúr
válasz kalmanchris #8941 üzenetére
ennyire azért nem egyváltozós
nem akarom túldimenzionálni, de csinálja egy pár hónapja, és sok minden más mellett pont akkor változtak a tankolási szokásaim is.
1: akkor voltam a szervizperiódus második felében (ma voltam a kocsival olaj- és szűrőcserén, évente járok), valamikor tél vége felé
2: addig lukoil benzint tankoltam, gyakorlatilag a kezdetektől, 4 éve
3: akkor egyszer egy falusi mobil petrol kúton tankoltam, utána jött elő ez a kormolódás a lökösön a kipufogó felett
4: utána áttértem aviára mert számomra akkor derült ki, hogy a lukoil leált a 'battai benzinről és kever már mindent, románt, szlovákot, amit olcsóbban kaphogy most ebből melyik milyen szerepet játszott ha egyáltalán, páratartalomtól régi benzinen át a légszűrőig arról fogalmam sincs és nem is deríti ki senki. egy dolgot tudok magamtól csinálni. tankolok pár tank overkill tutibiztostiszta pedigrés benzint és meglátom mi történik. sokat nem ártok vele, belekerül 2000 Ft-omba és legalább innentől megalapozottan tudom elmondani, hogy a világon semmit nem ér sem menetteljesítményben sem fogyasztásban a prémium nyál wudu.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Dell notebook topic
- Hobby elektronika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Motoros topic
- Bundle topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...