-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz westcoastog #8450 üzenetére
Ez nagyon baba. Egyik ismerősöm pont nem rég vett egy ilyen Mk4 Mondeot.
5 millió volt Használtan! Gondolhatod milyet vett?Ha nem fér bele az öklöd akkor biztos nem lesz abból probléma.
DeFranco
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
válasz westcoastog #8450 üzenetére
Attól függ hol rozsdás. Mondjuk ha az emelőpontoknál akkor bukta.
Més que un club!
-
westcoastog
veterán
válasz AMD Power #8451 üzenetére
Egyelőre még álom....
(#8452) Napfénysüti
Hát kb mindenhol... Nem szakad be a küszöb, ott még tart.
Ezt nem igénytelenségből kérdezem, így is egy vagyont beletoltam a kocsiba, de erre már nincs lelkierőm hogy még rátoljak 2-300-at a külsejére.
Ha mást nem 2-3 héten belül veszem a festéket, csiszolókorongot, szórókittet meg minden anyámkínyját..[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
válasz westcoastog #8453 üzenetére
Ezt ecsetelni pazarlás. Ez a lemez csereérett.
-
Goose-T
veterán
válasz westcoastog #8455 üzenetére
Keresni kell egy tanuló karosszérialakatost, és oda lehet adni neki ingyen. Ha megcsinálja, akkor lesz egy jó kocsija és nagy hírneve a szakmában.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
westcoastog
veterán
válasz Goose-T #8456 üzenetére
Egyébként unokabátyám lakatos, eddig kérdezgettem de megközelítőleg se mondott semmi árat, mondom köszönöm szépen, így lehet kalkulálni.
Tudom hogy attól is függ van e még mihez hegeszteni a küszöböt, meg mit talál még..Unixból 40%-os kedvezménnyel meglenne a két küszöb és hátsó ív 13 ezerből kb.
Unokabátyám lehet részletekben is kitudnám fizetni ha belemegy.Bár előbb vezérlés+vízpumpa csere van tervben, hiába néz ki jól as vezérműszíj, de nem tudjuk hány éve volt cserélve, és most van 90k kilométer környékén.
Ez a kocsi a szopórollerre ülés tipikus esete volt.
[ Szerkesztve ]
-
aginor
addikt
Nekem a küszöbök nem tűnnek vészesnek, de a kerékív az kuka.
Sokan azt gondolják, hogy a rozsda a kocsi kinézetéhez tartozik és nem költenek rá, mert az autó használati eszköz, így nem számít, amíg megy..
Szerintem ez hibás elképzelés már csak az értéktartás miatt is, arról nem beszélve, hogy egy küszöbnek szerintem más szerepe is van, mint a dizájn. Mivel önhordó karosszériáról beszélünk, így nem elképzelhetetlen, hogy merevít is, ami egy vészhelyzetben, vagy ne adj' Isten balesetnél nagyon nem mindegy. Arról nem beszélve, hogy a rozsda olyan, mint a gaz, ha nem fogod meg idejében, akkor később nagyon sok munka és pénz tud elmenni rá, hogy az ember gatyába rázza a szekeret.
A magyar használt autók műszaki és esztétikai állapota jól tükrözi ezt a szemléletet sajnos (saját tapasztalat alapján).westcoastog: a rokonokkal van mindig a legtöbb "baj". Valahogy soha nem érnek rá, és nem is szívesen foglalkoznak vele, mert azt gondolják, hogy rokoni alapon pofátlanul olcsón, vagy ingyen várod el a melót, vagy ha nem úgy sikerül, esetleg később baj van, akkor majd mész balhézni, esetleg sározod a családban. Valahol megértem őket, saját ismerősi körben nekem is volt gondom.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
westcoastog
veterán
Én aztán fizetnék neki, de nem véletlenül hozzá vinném, és persze fontos mennyit kér el. Annyi kéne nekem hogy hegessze fel és kezelje le az új elemeket, nem kell sem festésre előkészíteni, eljárkálok én vele így is egy darabig.
Eddig más lakatosok elzavartak 200.000-es ajánlatokkal, meg hogy ők nem érnek rá.
Nyilván nem is akarom 200-ért lakatoltatni, mikor 400 volt a kocsi, és már 2 év alatt belement 350k forint...
Annyit meg nem ér (és még mindig túl sok elektromos nyűgje van) hogy patika állapotba hozzam(motorra, futóműre költöttem rendesen...), csak egy fapad 1.6-os, de ha már benne vagyok ebben az ördögi körben, hogy sokat költöttem rá, de eladni csak fillérekért tudnám akkor használom még, és csinálgatom amennyire csak futja, ne nézzen ki hót igénytelenül..[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz westcoastog #8453 üzenetére
Hasonló volt az mk2-es mondi nekünk is tavaly, le is lett adva a vasba ez is közel áll már hozzá, nem költenék rá, ha netán megkapja a műszakit hajtani ameddig megy...
-
Sethdobaloah
senior tag
ma délutáni programom: beszereltem a tempomat gombokat, amik jöttek Kínából.
Hát se nem gyári kinézetű, se nem gyári érzetű, de valami 7k volt szállítással együtt, meg fél óra beszerelni.A kocsi test üzemmódban pittyeg mindegyik gombra, de nem tudom felprogramozni a kocsit (meg nem is merem egyelőre), szóval majd jövő héten valamikor fogad a szerelőm, elvileg megoldja.
...csak én vagyok helikopter?
-
westcoastog
veterán
válasz SzlobiG #8460 üzenetére
Az a terv. Megbízható, nem hagy ott sehol, de még brutálisan sok nyűgje van még, köztük ez is...
Gyűjtenék már másik autóra, sőt vennék tv-t, telefont, had ne soroljam még mit lakatolás helyett...Idézhetném a klasszikust mondatot hogy: "nem spóroltam semmin!" De akkor lehet még több lenne ez az összeg.
-
darvinya
titán
Sziasztok
Régi nagy rajongója vagyok Ford-nak.
Anno volt '91-es Ford Escort ElectroTech Sport 3 ajtós kocsim, s szeretnék megint egy ilyet.Szerintetek van-e még ilyen fajta honban?
Főbb paraméterei:
-GTE motor vezérlő
-1.4 alapú nagyobbított 2.2-es blokk
-Sport váltó
-Gázos lengéscsillapító
-Gyárilag plusz merevítés futóműveken[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz westcoastog #8464 üzenetére
Limitált példány.
Anno én is véletlenül botlottam bele.
S valódi típusát átíráskor/Ford szervizben derült ki, mert megkérdezték mire akarom forgalmit normálra/sportra, ezután szerviz járt utána gyártól lekérve adatlapját.
Eleinte ők sem tudták mire vélni, mikor meglátták, mert kicsit nagy motor volt benne, miközben 1.4-re számítottak.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
mtade
aktív tag
válasz westcoastog #8462 üzenetére
Ez elég light, anno mk1es mondeomra ellocsoltam ennyit a motorgenerálra 1 hónappal eladás előtt. A generál nem sikerült, azthiszem 120k körül vitték el motorhibásan. Ebben nem volt benne a változógeós turbó (150k) nagy épített adagoló (100k) a sok hulladék bontott gyáriadagoló után (legyen mondjuk másik 150k). That's life. Az mk2 mondiról nem is nyilatkozok, asszony 1x törte össze, én 3x.
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
westcoastog
veterán
válasz darvinya #8465 üzenetére
Elég érdekes. Jellegzetes külső ismertetőjegyei voltak?
Vagy képed van róla?(#8466) mtade
Az erős.
Fiatalabb mondeok árát beleöntötted bőven.
Ha 2.0-ás vagy 2.5 v6 Ghia lenne ez a kocsi még elgondolkodnék a felújításon, de így fölösleges tömni bele a lét, használom, aztán majd jön egy mk2 focus, mk3 mondi vagy amire lesz pénz.
Vagy visszaülök egy Sierrába. (Bár ezt csak hobbiautónak szeretném)[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz westcoastog #8467 üzenetére
Kép van, de semmiben nem tér el többi ilyentől.
Max. annyiban, hogy nincs semmilyen al elnevezése (GL, GLX, stb.)Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz westcoastog #8469 üzenetére
Az…
Röviden:
(Holt)fáradtan asszony mindenáron autózni akart, pedig én tiltakoztam ellene nagyon.
Na…míg egyenesen haladtam semmi gond nem volt, míg eljutottunk egy olyan utcába ahol tolatnom kellett.
Ezzel csak annyi gond volt, hogy agyam kuplung kinyomása parancsa valójában fáradságtól nem jutott el lábamig, s enélkül beraktam rükvercbe.
Mivel motor és váltó nem szokásos volt, emiatt szétrugta felfüggesztését.
Még ment, de már néha szétcsúszott féltengely és kerepelt.
Motorban, váltóban és féltengelyben kár nem eset, csak mire helyre rakták felfüggesztést, addigra kisebb vagyont költöttem.
(Poén az volt, mikor mutogatta motor szerelő munkatársának, ez mekkora motor van és Opel '93 motor(1.4) milyen játékszer.
Aztán élvezte helyeben bőgetést, mert már akkor rángatta kasznit motor. )
S fél évre jött volna motor felülvizsgálati szerviz, amire akkor már nem tellett egyedisége miatt és elváltak útjaink.Ahhoz képest milyen motor volt benne, nem fogyasztott sokat, ha nem léptem oda.
4.5L országuton, városban 7LMade Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
westcoastog
veterán
válasz darvinya #8470 üzenetére
Szétrúgta a felfüggesztést? A váltó elég jól viselte ezek szerint.
Raksz fel képet róla? Tudom írtad hogy nem különbözik a simától..
Azért kisebb vagyont érhet ha ennyire ritka, kár volt eladni.
Esélytelen hogy találj olyat, főleg hogy a net sem dob fel semmit.
Angol ford fórumokon kéne megkérdezni, hátha.[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz westcoastog #8471 üzenetére
Amint lesz időm gépen megkeresni képet róla, rakok fel.
Egyrészt igen, másrészt nem.
Egyediség drága, hiába kevés 1.4-es alkatrész azonosság ami olcsó, de amint motor mélyére kell valami, hát…
Mikor megvettem, Ford szerviz átnézésért (nincs valami gond) és kuplung kinyomó csapágyért+lenkerékért elkérte a vétel ár felét (100eFt) 2006-ban.
Guvadt is szemem rendesen számlán, aztán világosítottak fel, hogy említet tényállásról s külön kellett rendelni hozzá alkatrészt.Sajnos én is erre jutottam, mert már 1 éve keresgélek.
Ha nem marad más megkérdezem akinek eladtam, hogy meg van-e még.
De erre sem látok sok esélyt, mert van pár éve az eladásnak.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz westcoastog #8471 üzenetére
Most hírtelen ezt találtam, egy téli koccanásról bizonyíték.(ez is megér egy misét, röviden nem én mentem bele)
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz darvinya #8474 üzenetére
Valami kicsit sántít nekem, ez valami motorcserélt példány lehetett, de a Fordnál nem tudok 2.2 benzinről. Az fix, hogy ebbe az Escortba sosem szereltek ilyen motort, semmilyen speciális kiadásba. Plusz ez a ráaggatott név se nagyon létezik sehol. Az 1.4 alapú 2.2-es blokk az elég érdekes lenne, mivel mindkettő 4 hengeres ezért ekkora űrtartalom nagyobbításnál igencsak összenyitódnának a hengerfalak.
-
darvinya
titán
válasz westcoastog #8475 üzenetére
Sajna, arról nincs.
aero.
Próbáltam net-en keresni motorról képet keresni, de csak hasonlót találtam.
Tudom, hogy ez sima 1.4-es.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
AMD Power
titán
Ez sem mai csirke. Egyik haveromnak volt. Szerette!
Nem kell félteni, mégis lehet élvezni! Sierra használtteszt
Ford Sierra 1.6, 1992 - használttesztEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
penge111
addikt
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
tomiii.
aktív tag
válasz AMD Power #8479 üzenetére
Kommenteltem is már a facebook postjuk alá... Nem értem miért a "legszarabb" Sierrákat kell tesztelni. Full fapad. Én nagy Sierrás vagyok, mint tudjátok, de egy ilyen fapad, nem más mint egy kis nosztalgia pont. Se erő, se extra, se kényelem, se semmi és még sokat is esznek...Egyáltalán nem ritkák a két literesek, pár extrával, sőt...
pl bár ez is fapad, de könnyen bele lehet dobálni pár extrát.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz tomiii. #8483 üzenetére
Ohh kicsúsztam megint a szerkesztésből, lekérdezve ez egy sima 1.4-es CVH, ami valószínűleg helytálló is, pláne, ha lekérték a típusbizonyítványát. Szóval így már nincs nehéz dolgod találni még egyet.
Ezt a nagy motort sem értem, mert az összes CVH egyforma méretű. Már ha a sok mutogatást meg csodálkozást a a motor külső méretére értetted.
ja, és már nincs forgalomban az autó.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz tomiii. #8484 üzenetére
Mit kértél le?
Rendszám alapján Mo-on biztos nincs forgalomba, mert nem magyar jött érte.Igen, tudom 1.4 CVH egyformák, de mikor kiderült mi a helyzet, akkor ahol laktam megkértem lakótárst nézzük meg Ő kivont 1.4-es kombiját.
Egymás mellé álltunk, és ez alapján megmértük főbb méretet.
Majd 10cm-rel nagyobb volt az enyémben.
Gyújtáselosztó nem kapcsolódot közvetlenül sehova, hanem szenzor vette le bütyköstengely helyzetét.
Írtam is, hogy ilyenről képet nem találtam net-en csak hasonlót.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
aginor
addikt
válasz westcoastog #8462 üzenetére
Jó, hát látom, hogy nem kevés pénz van már benne, én sem szívesen tolnám tovább már. Ilyenkor kell egy nagy levegőt venni az embernek, és ha teheti, akkor elengedni, vagy hosszú időre elkötelezni magát mellette, elfogadva, hogy nem tudni hol lesz a vége.
Ha a lakatolás kb. 200k, az nagyjából az autó jelenlegi forgalmi értékével egyenlő, miközben a kész munka alig emeli az értékét. Logikusan nézve, egyszerűen nem éri meg, kivéve ha érzelmi kötődés is van.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
westcoastog
veterán
A legnagyobb probléma az hogy egyelőre nincs másikra, még egy darabig ezzel kell együtt élnem, így duplán nehéz a döntés, kilakatoltassam és használom, míg nem lesz félretett pénzem váltani, vagy hagyom rohadni és úgy használom tovább.
Kitudja, unokabátyám biztos nem 200-ért csinálná, főleg hogy ő nem fényez. Felrakja a javítóelemeket, lekezeli és viszlát.
Ami még rossz a kocsin:Csörömpöl a katalizátor
Nem működik a központi zár, nem tudom merre induljak
Nyitásra felkapcsolódó belső villany nem megy
Abs tömb vonyít amikor működnie kellLegközelebb viszem a szerelőmet, mikor ezt vettem nem vele mentem. Plusz azóta már sokat okosodtam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz westcoastog #8487 üzenetére
Én a helyedben megcsinálgatnám apránként. Mert ha most megcsinálod, tudod, hogy mik a bajai, vagy mik jöhetnek már elő neki. Ha veszel egy másikat, arra is lyukra szaladhatsz. Nagy rá az esély.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
darvinya
titán
válasz westcoastog #8487 üzenetére
Nem azért, de ezek a bajok csak felszín.
Ha elkezded javítgatást, akkor jönnek miért alakultak ki, s akkor jönnek nagyobb kiadások.Nyitásra felkapcsolódó belső villany nem megy
Abs tömb vonyít amikor működnie kellEz tipikus vezeték hibára utal, ami környezeti korrózió okoz, ami… és így tovább.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
westcoastog
veterán
válasz Sub-ZeRo #8488 üzenetére
Igen, ezt is átgondoltam, nyilván lukra futhatok másikkal is, de azért segíthet ha alaposabban választom meg a következő autót, szervizes átnézés stb..
Szóval itt a kérdés, elkötelezem magam, megcsinálok mindent, (kasztni, katalizátor, elektromos hibák, szélvédők, beltér stb...) És van egy jó drága de csak fapad 1.6-os kocsim. Annyira nem különleges autó hogy megérje ezt, ha Sierra lenne az más kérdés lenne.
(#8489) darvinya
Belsővillany hiba elvileg típus betegség is úgy tudom.
Sejtem hogy nem volt egy gondos gazdája az előző..Van még utólagosan beépített Eurocar riasztó is a kocsiban, gondolhatod.. Ja és nem működik az sem mert halott a távirányítója..
Elég sok nyűgje van az autónak, mind esztétikailag, mind műszakilag. Futómű, motor jó, azokra költöttem, sőt még vezérlés cserét tervezek, ne érjen meglepetés.
De sajnos ez egy igazi betegágy, és eladni nem tudom csak szarért húgyért, amiért másik autót nem tudok venni, igazi ördögi kör ez kéremszépen.
A szopásra lehetnék én az illusztráció a szótárban.
[ Szerkesztve ]
-
penge111
addikt
válasz westcoastog #8490 üzenetére
[link] Látok valami buktatót, videó is van! Nagyon ócsó, ez nekem mindig gyanús
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
darvinya
titán
válasz westcoastog #8490 üzenetére
Igen ez ördögi kör.
Sajnos, mint írtam kényszerűség miatt kellett eladnom.
Tudom lehetet volna pihentetni min. 6 hónapig míg összejön rá, de ez is egy csapda.
Ha egyszer leteszik, az nehezen fogják újra üzembe rakni család megléte mellett.Újabbik kocsikat annyira nem szeretem, azaz hülye elektronikát, stb. nem szeretem.
Ezek miatt hiszik egyesek, hogy tudnak vezetni, s csak baleset okoznak folyamatosan.penge111
Kérdés az, hogy Cég nevén van a kocsi, vagy átvették bizományba.
Átvételi esemény rögzítve volt, csak beparkolták telephelyre.
Pont 1 hónapja jártam volna meg, hogy az autót bizományban használta cég, s pár büntetést begyűjtőt és még órát is babrálták.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
westcoastog
veterán
válasz darvinya #8492 üzenetére
Teljesen tanácstalan vagyok mit csináljak.
Elvisz a-ból b-be, ezt hibátlanul teszi, csak a sok nem működő dolog meg a külseje..
Valószínűleg az lesz hogy kap egy új vezérlést meg vízpumpát, és itt be van fejezve a dolog, innentől csak használom, amortizálom, és gyűjtök egy másikra. (persze ha balesetveszélyes állapotba kerül (fék, akármi) azt megcsinálom azonnal, és megy tovább)Vagy ezt eladom ha elviszi valaki, és átülök egy mk5-6 escortba, HA találok jó állapotút, ezeknek sincs semmi értékük, olcsók.
Nézzél egy rs2000-et vagy xr3i-t.
[ Szerkesztve ]
-
penge111
addikt
válasz darvinya #8492 üzenetére
Nem értek ezekhez a dolgokhoz, de ha megkötök az adásvételit, akkor nekem mi közöm a korábbi bűntetésekhez. Ott a szerződésbe, mikor let percre pontosan enyém a kocsi. Gondolom egy esetleges korábbi bűntetés esetén pont ezzel tudok védekezni, nem?!
Ui.: De amúgy videó, képek alapján patenttnak tűni, nem?!
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
tomiii.
aktív tag
válasz darvinya #8485 üzenetére
Olyan nincs, hogy egy adott motorcsaládból, csak úgy legyártanak párat és megtoldják 100mm-rel. Ez nem így működik.
Valószínűleg egy EFI-s, hengerenkénti gyújtótrafós verzió volt, ami akkoriban jelent meg. Ebből is létezett millió kinézettel, de a blokk akkor is egyezik.
esetleg 1.9 SEFI
Más NEM létezett, amennyiben más volt, úgy akármit betehetett akárki előzőleg, sosem derül ki.
De csak gondolkodjunk, ha a gyári adatlap alapján, amit a Ford állított ki, 1.4-es, mert ez volt a forgalmijában, akkor nagy eséllyel a gyár, aki gyártotta az autót, nem téved. Általában tudják, hogy miket eszkábálnak.
Ezekkel lehet vitatkozni, csak nem érdemes.
(#8487) westcoastog: Már ezeréve is dilemmáztál, ha akkor olyan autóra váltottál volna, amit szeretsz is és arra költöd a pénzed ehelyett, annak még az értéke is nőne, ami egy Mondeonál sose fog, valljuk be, abból nem lesz klasszikus.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz tomiii. #8495 üzenetére
Inkább ez hasonlít legjobban rá.
(#8493) westcoastog
Megoldás is lehet másik autó, vagy csak használni és gyűjteni.
Azok még most is drágák.
(#8494) penge111
Azért nem így működik.
Valakinek fizetnie kell, s az általában új tulaj lesz, vagy lefoglalják az autót.
Nem egy műsort is készítettek ilyenről, akkor én sem hittem ebben, csak most tapasztaltam meg.Amúgy, ha Cég árulja, miért lakó háznál van a kép róla?
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
tomiii.
aktív tag
válasz darvinya #8497 üzenetére
Akkor a kérdésedre, hogy találni-e még ehhez hasonlót, a válasz: Van pár szerencsére
-
darvinya
titán
válasz tomiii. #8498 üzenetére
Köszönöm, ez már hasonló s tetszik is csak kicsit messze van.
De…hmmm…(#8499) westcoastog
Vezérműszíjat nem számolom sosem költségnek, mert azt cserélem elsőként mikor megveszem.
Az amit jobban szeretem tudni biztosan, mint bemondás alapján.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Windows 11
- Renault, Dacia topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android szakmai topik
- Dacia topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.