-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz whiteman0524 #7536 üzenetére
A fél év garancia nagyon jól hangzik
ami problémát okozhat, hogy jogilag ilyen fogalom nem létezik
kérdés, hogy a kötelező "szavatosságot" pórbálják számodra "eladni", vagy pedig jótállást vállalnakezt tisztázni kellene, mert nem kis különbség van
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Norbika88
senior tag
Alapjárati motort tísztítottam féktísztítóval, utánna kapott egy kis wd-40-et. De az alapjárati ingadozás megmaradt. Lehetséges hogy cserélni kell azt? Vagy folytószelepre rá nézni nem dzsuvás? (1.4 zetec 16V)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Norbika88 #7556 üzenetére
amiről én tudok, hogy általános probléma és alapjárati szelep tisztításával orvosolható az más... menet közben, lassításkor, súlyosabb esetben kanyarodáskor "esik be" a fordulat a normális kb. 800-850-es fordulatszám alá, egészen beremegtetve a motort esetleg le is fullasztva azt. ez súlyosabb akkor ha több fogyasztó is működik. álló helyzetben alapjáraton ilyenkor a fordulatszám stabil, csak eséskor "zuhan túl" a normál tartományon.
ettől még lehet a tiéd is hasonló forrású hiba ésvagy tipikus csak én egy másikra gondoltam kapásból.
-
LamaCube
addikt
válasz Norbika88 #7552 üzenetére
Lekötötted az akkusarut kb. 30 percre, hogy újratanuljon a computer? Nem biztos, hogy megoldja, de egy próbát megér. Esetleg okozhatja még a szívósor alatti vékony 3 ágú gumicső, nézd meg gázadásra nem-e horpad be. Sajnos kipuhul a gumi és összeszűkíti a vákum. Lehet esetleg ki van repedve és falsot szív.
Akku felrakása után érdemes ezt végigjárni:
"MEGJEGYZÉS: Az akkumulátor lecsatolása majd visszakötése során minden hibakód és alapjárati/hajtási érték kitörlődik a hajtáslánc-vezérlőegységből (PCM). A következő lépéseket kell végrehajtani ahhoz, hogy a PCM újra megtanulja az alapjárati/menetértékeit.A motort beindítani, és alapjáraton három percig járatni.
Ha a motor eléri az üzemi hőmérsékletet, a motor fordulatszámot 1200 rpm-re emelni és kb. 2 percig ott tartani.
A gépkocsit kb. öt mérföldig/nyolc kilométerig változó üzemi körülmények között vezetni."
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
DNReNTi
őstag
Sziasztok,
Benzines Mondeo MK3-ban az analog vizhofok merot (a muszerfalon) ugyan az szonda latja el jellel, mint amibol a diagnosztika is dolgozik? A muszerfalon stabil 90 fokra van beallva meg se rezzen, de a diagnosztika 104-105 fokot ir, emiatt a ventillator is beindul. Korabban mar irtam errol a problemarol, de tovabbra sincs meg a pontos forras.
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
ReFleXx
addikt
válasz DNReNTi #7561 üzenetére
Focus mk1-nel 102 foknal kapcsolt be a venti 100 fok alatt kapcsolt ki, de ilyen 102 fokon is kozepen allt a muszeregyseg mutatoja, szal teljesen realis hogy 104-5 nel meg nem indul el a pirosba.
ettol fuggetlenul utana mennek hogy miert melegszik a hutoviz, lehet csak egy termosztat csere.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DNReNTi
őstag
válasz ReFleXx #7562 üzenetére
Az a vicc, hogy ez a jelenseg termosztat csere ota van (az eredeti szetment mindig nyitva volt, nem melegedett fel a motor), amikor visszavittem, hogy ez van, akkor a szerelo mindenkeppen ram akarta dumalni, hogy szar valami hoerzekelo, ki kell cserelni es jo lesz. Az uj termosztat egyebkent mukodik, mert a visszavezeto cso meleg, szoval a viz kering. Arra gondoltam, hogy vagy tul magasan nyit, vagy esetleg nem enged at eleg vizet, utobbi nem tudom megtortenhet e valahogy. Illetve olvastam olyat is, hogy ha a hutoviz keverekben tul keves a viz, az rontja a keverek hovezeto kepesseget, utobbi azert fordulhat elo, mert a termosztat cserekor mondta a szerelo, hogy utanaontottek hutofolyadekkal, mert csak valami -20 fok korulig mertek be. A legegyszerubb az lenne ha visszavinnem a szerelohoz, de hulyenek nez. Vegso elkeseredesemben beviszem markaszervizbe, de az fajni fog...
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
ReFleXx
addikt
válasz DNReNTi #7563 üzenetére
hat lehet az uj termosztat meg nem nyit elegge, azt meg kezzel nem fogok kitapogatni a kimeno csovon, hogy teljesen nyitva vagy csak 70%ig, Focushoz volt több fajta termosztat is, egyik kisebb masik nagyobb hofokon nyitott, ezt a szamot beleutik.
rosszabb esetben lehet hengerfejes a motor es emiatt melegszik, vagy a levegos valahol a rendszer es a vizpumpa nem tudja rendesen keringtetni a hutofolyadekot, persze az is lehet , hogy a hömerőszenzor mér rosszul, szal lehet par oka ennek.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DNReNTi
őstag
-
kcsa
veterán
válasz DNReNTi #7566 üzenetére
Mondeo klubos mondás, hogy csak és kizárólag a gyári termosztát a jó, valószínűleg még senki nem találta meg hogy ki lehet a beszállítója, és/vagy nem olcsóbb a sajátmárkás termék, mint a Ford dobozos.
Nekem is a Ford került bele (szintén MK3 benzin), és koppkopp, semmi baja.
-
Erdei88
veterán
-
kcsa
veterán
válasz DNReNTi #7568 üzenetére
Semmi titok nincs ebben, megvettem a Cromaxban, és magamnak cseréltem.
Itt megtalálod, használd a baloldali szűrési lehetőségeket.
Az autód gyártási idejétől függ hogy fűtött vagy sima termosztát való bele, ha fűtött akkor készítsd a tárcát.
-
DNReNTi
őstag
Szuper, koszi! Nem is draga, 15k, gondoltam lesz vagy 60. Mondjuk igy egyre inkabb nem ertem en miert adtam 28k-t egy utangyartott szarert... Azt hiszem itt az ideje hogy elkezdjek elmerulni az MK3 szereles rejtelmeiben...
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
Real_Necro
veterán
Sziasztok!
Van aki már vissza cserélte "cipőket" nyárira? Általában meg szoktam várni húsvétot, de erősen gondolkozom, hogy már jó lenne újra alufelnivel járni.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #7577 üzenetére
én felrakattam a múlt héten, nincs értelme már a télinek, ha csak nem jársz a kocsival hajnalban. a pesszimista becslések is 5-7 fok feletti időt mondanak minimumként is.
-
cuebler
senior tag
pár éve, amikor még a hondát használtam, március 12-én vagy 13-án cseréltem nyárira. két nap múlva leesett az a "legendás" hó, ami a katasztrófavédelmet is zavarba hozta. nem mondom, hogy biztonságos, de a nyári gumi megfelelő profilmélységgel, ne adj'isten vízelvezető csatornákkal azért alkalmas téli közlekedésre. azóta is mindig március elején cseréltem nyárira. most persze összkerékkel alig vártam a nagy havat...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Real_Necro
veterán
válasz DeFranco #7578 üzenetére
Ez esetben egyik reggel bejelentkezem helyi szervizbe. Ott a csere meg a fújás 1600-ból meg van.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #7580 üzenetére
centrír?
-
Real_Necro
veterán
-
nagyúr
válasz Real_Necro #7583 üzenetére
Nekem is,de mindig ellenőriztetem a futást.Megéri.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #7583 üzenetére
pedig kéne. egy szezon alatt simán elmászik.
-
Real_Necro
veterán
válasz DeFranco #7585 üzenetére
Az az igazság az Astrámon az elmúlt 10 év alatt kb 2-3 alkalommal lett ellenőrizve és soha nem volt elmászás. Igaz nem is padkáztam meg sosem.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
tomiii.
aktív tag
Ha már Ford topik, belinkelem ide is. Imént összeszedtem pár képet az elmúlt évekből, hogy hogy lett eggyel több Ford újra az utakon, bár ezt itt is linkelgetem az évek folyamán, így nem igazán lesz benne új dolog.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz ReFleXx #7588 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy igen. Motoron kívül semmi sem gyári az autón csak pár apróság. VISZONT minden sokkal jobb. Komplett futómű egy másik típusból származik, nagyobb fékek, elől-hátul tárcsafék. Sokkal szélesebb nyomtáv. Erősebb stabrudak, lengéscsillapítók, rugók, féltengelyek. Nagy házas, rövid difi és pár apróság, amit kicsit tovább gondoltam, mint 30 éve a gyári mérnökök. Eredetileg a beltér teljesen fapad volt. A most benne levő Recaro ülések érnek lassan annyit, mint amennyiért anno az autót vettem. Már csak a hűtőrács eredeti Cosworth mivolta is ékköve az autónak. Fényszórók is dupla reflektorosak és elektromosan állíthatóak. Természetesen, ami új lehet, az új. Magyarán minden jobb, sokkal és mindenből van minimum 3 tartalék alkatrészem, így hosszú időre elvagyok látva mindennel.
Jelenlegi How-to-val, amivel rendelkezünk, tökéletes élményautóvá tudjuk alakítani, az eredetileg nagyon egyszerű családi autót, de ezt majd pályán bizonyítja hamarosan.
-
Beca1990
senior tag
2004-es Fiesták mennyire megbízhatóak?
1.3-as vagy 1.4-es motort?GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
ReFleXx
addikt
válasz Beca1990 #7593 üzenetére
kicsit csörgös az 1.3-as moci, lehet 1.4is azzal nincs tapasztalat, de en szeretem amugy.
ajto alja elkezdett mar rohadni, tipushiba lehet, de csak 80e kmnel jar, szal sok gond nem volt meg vele, kb minden gyari az elso rugokon kivul, ami szeret random eltörni, meg a diszlec az ajtok ablakkereten leesni.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #7597 üzenetére
nem értek ehhez sem de tudtommal a futómű tökéletlensége miatt, kátyúk miatt, egyenetlen terhelés miatti nem egyenletes kopás miatt (farkasfog pl.) stb. is elmászhat. más miatt ráfeszültem a centrírra egy időben és írom melyik kerék mennyit kapott szezononként, és nem nagyon volt benne hasonló kombináció pedig ugyanazon a gépen csinálják egy ideje.
-
sandró60
addikt
Csak egy kérdés a fórumtársakhoz
Ki használ-t mankókereket?
Mennyire megbízható?
Most 10-éves C-Max-hoz anno egy kerékbe fújható "anyagot"kaptam,de én azt az indulásnál kicseréltem egy igazi pótkerékre.Ennél csak az a gond,hogy a csomagtartó alsó részét szintbe kellet hoznom mivel a kis kerék helyre csak így tudtam betenni.Így gyakorlatilag a belmagasság kb 10cm kisebb lett.Mostanában nagyon hirdetik ezt a kerék fajtát.Belehet tenni normálisan így visszanyerném azt a 10cm.
A válaszokat előre is köszönöm[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz sandró60 #7599 üzenetére
szerintem arra amire kell, arra teljesen rendben van a mankókerék. én azért cseréltem teljes értékű kerékre, mert a mankókerék már 10 éves volt, a nyomást sem tartotta (durván nagy nyomás kell bele, nem a rendes keréknek megfelelő 2,2-2,3 bar hanem jóval több (nem akarok hülyeséget mondani)). felnim meg volt, meg pont gumit is cseréltem, és úgy voltam vele, hogy jobb egy 6 éves használt gumi mint egy 10 éves mankó.
de egy új mankókereket simán bevállalnék. nyilván lábujjhegyen kell vele menni de az első gumisig kitart.