-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Ez szerintetek valós lehet?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
És azt kép alapján hogyan döntöd el? Le kell szedni hozzá a lökhárítót, hogy megnézd mennyire volt sérült, milyen tákolások vannak alatta.
Nem sokan visznek márkaszervizbe egy ennyi idős autót.AMD Power: de azt is hozzá kellene tenni, hogy aki patika állapotú kocsit keres annak jobban a zsebébe kell nyúlnia.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
AMD Power
titán
válasz radi8tor #8763 üzenetére
En olyat nem szeretnek. Marmint jo lenne de maradjunk a realitas talajan. Nincs azzal baj ha torve volt es rendesen meg lett csinalva. Meg persze az sem mind1,hogy hol es mennyire volt megtorve.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Salex1
senior tag
Nem tudja véletlen valaki, hogy a Focus II-ben van, és ha van hol keresztváltó a rádió után?
Valamiért a bal oldalon csak a vezető ajtóban lévő csipogó szól. Mielőtt elkezdeném szétszedni szeretnék tájékozódni. -
darvinya
titán
válasz Sethdobaloah #8761 üzenetére
Őőőőőő…akkor, most újraforgalomba helyezek egy kocsit(pl: Általános adatok/Évjárat 2017/06), de
Leírásban 1990/02 gyártású kocsi.
Akkor valós lesz a keresés, és valós árként megadhatok 800eFt-ot.?Szerintem nem, mert Általános adatokra van keresés.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
aginor
addikt
válasz radi8tor #8763 üzenetére
Az már más kérdés, de arra akartam utalni, hogy azért mer egy autó törve volt, attól még nem kell feltétlenül elkerülni, mert a javításkor akár gyárihoz közeli állapotba is hozhatták. Amíg a sérülés nem érintett lényeges szerkezeti elemet, addig ésszerű keretek között bármi javítható, pláne ha mondjuk a biztosító fizeti.
Goose-T: pedig sajnos a város autóknál elég gyakori a kisebb, nagyobb karosszéria sérülés, ezt támasztják alá a biztosítók felmérései is: lámpánál megtolják, panel parkolóban ápolgatják, Tescoban hozzásimulnak..
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #8767 üzenetére
Nem. Egyszer legyártják, annak van egy dátuma, majd forgalomba helyezik, és annak is van. Értelemszerűen a kettő nem esik egybe, hiszen szállítás, raktározás, és az eladás közte van.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
szuszinho
őstag
Sziasztok,
3 ajtós Fókából (2003) hogyan lehet kiszedni az üléseket?
-
DeFranco
nagyúr
hallott itt valaki klímaolaj cseréről? esetleg csinált(atott) is már ilyet?
szóba került egy társaságban, de még nyomokban sem találok erről infót.
aztán lehet csak én vagyok a tájékozatlan...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #8774 üzenetére
Természetesen van ilyen: a gáz cseréjét az olaj lefejtésével kezdik, majd az újratöltésnél az első lépés ott is a megfelelő mennyiségű és minőségű olaj betöltése. Ez a klímagázzal közös térben tartózkodik, célja a kompresszor kenése.
szerk.: ezt nem tudod értelemszerűen magadnak megcsinálni, klímás intézi.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
na akkor vegyük át.
lefejtik az olajat, aztán lefejtik a gázt, ha jól értem.
az olajat "eldobják" és cserélik új olajra, majd a gázt szükség szerint kipótolva (gondolom azt egy sima töltésnél nem cserélik) visszatöltik az új olajjal együtt és így van kész a mutatvány?
ez mennyire magától értetődő művelet ha egyébként annyi történik, hogy "töltenek" a klímagázon?
a) van-e olyan hogy nem fejtik le a gázt (és az olajat sem) csak megmérik és "nyomásra" töltik?
b) van-e olyan, hogy lefejtik és pótolják, de nem cserélik az olajat?van-e egyáltalán a klímaolajnak csereperiódusa, van-e olyan, hogy x év után illő cserélni vagy ezzel nem kell foglalkozni?
a saját autómmal kapcsolatban annyiról tudok, hogy amikor megvettem, volt klímatöltés is az első szervizen, sokat nem kellett rajta tölteni de azért töltöttek rá. azt nem tudom hogy olajat cseréltek-e ezzel, vagy sem, ezért is próbálom körüljárni a kérdést, hogy ez technológiailag mennyire magától értetődő és/vagy kell-e egyáltalán?
nyilván nem is csinálnám meg magamnak, de hallottam már horror sztorikat klímatöltésekről is, amíg jól hűt a rendszer, feleslegesen nem bolygatnám, csak ha muszáj, mert pl. tényleg cserélni kellene az olajat.
szerk: egyébként én erről még az életben nem hallottam, még olyanról sem hogy valaki csináltatott volna ilyet. kb. klímáztak, ha véletlenül kellett töltöttek a gázon, de ennyi. értem hogy van ilyen és el tudom fogadni de ez valami nagyon kevesek által ismert dolog lehet ha ebből indulok ki. értelemszerűen nem is nagyon alkalmazzák (ha igazam van)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #8779 üzenetére
mert alapból működik a klíma és azt már megtanultam 100 soron hogy ami működik azt ne bolygassam.
és mert olyan horror sztori viszont volt, hogy klímás megtolta a gázt mint süket a csengőt és elengedte magát a rendszer.*
*tudom, jó klímáshoz kell vinni, aztán ilyenkor jönnek a "hát a pista 83-ban még klímázott de új ügyfelet nem vállal, én meg bgyarmati vagyok nem tudok pesten senkit" körök. elvileg a klíma jól működik, és így már tudom, hogy mit akarok kérdezni ha beszélek a szerelővel aki csinálta a töltést eleve.
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #8781 üzenetére
na, összecsaptam a hsz-t
és mert olyan horror sztori viszont volt, hogy klímás megtolta a gázt mint süket a csengőt és elengedte magát a rendszer
szóval ez már sokadszori tapasztalás, hogy tényleg ahhoz kell nyúlni amibe belébút a gyász, amibe nem azt nem piszkálni, mert akkor jönnek ezek. ez mindig egy kockázat, megvan klímásnál, gumisnál, még alvázvédőzésnél is (lásd olvtárs a honda topicban), sajnos ott tart a hazai szakipar, hogy elővigyázatosnak kell lenni.
másrészt jelen állapotban szükségtelen bármit is csinálni mert a klímám olajozása jelenleg schrödingeri állapotban van, amit majd a szerelővel való egyeztetés fog feloldani, csak mivel új és eddig nem hallott a téma, ezért inkább előbb kérdeztem. (ez csak nekem új amúgy?)
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #8776 üzenetére
Nem ismerek mindenféle klímás módszert
De ami nálam történt: szóltam hogy szivárog az olaj a kompresszorból -> lefejtették a maradék gázt (a fele ha megvolt), feltöltötték UV jelölős gázzal/olajjal, két hét múlva visszamegyek, diagnózis: valóban a kompresszor szivárog, csere. Ehhez újra teljes lefejtés volt és teljes feltöltés.
A rátöltés szerintem teljes lefejtés+feltöltés kell hogy legyen, különben hogy derülne ki hogy hány gramm gáz van bent?
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #8784 üzenetére
mondom volt töltve. radi. pls.
neked hány év után töltötték hogy két klímát kaptál egy helyett? nekem ezt 2013-ban rendezték, az 4 éve volt, azóta kb. egyenletes a teljesítménye.
szoktam nézni, hogy kb. mikor csinál hideget (szűk egy perc után már eléri a tényleg hideg fuvallat szintet, mindezt a mosatni meleg levegőnél, felmelegedett járatokkal, minimál fokozaton), még ha olyanom van le is mérem a kilépő levegő hőfokát, bár azt két éve mértem utoljára. lehet rámérek ha jó kedvem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeFranco #8786 üzenetére
Azoknál a típusoknál merült fel a 2-3 évente csere, ahol folyton megy a kompresszor. Az olaj és a gáz egyben képezi a töltetet, így egyben cserélendő. Ugyanúgy dugattyúk mozognak ott is, azoknak képződik kopadéka, igy a friss kenőanyag meghosszabbítja a kompresszor életét, sokkal olcsóbb/kényelmesebb, mint kompit felújíttatni, hűtőt cserélni, és még fel is töltetni. A másik, hogy a mennyiség is csökkenhet (néhány tíz, esetleg max 100 gramm gázra gondolok), így azt sem árt pótolni. Szvsz. Részleteket kiveséztétek, ránézésre meg lehet állapítani, hogy most búvárpalackkal akarnak tölteni, vagy rendes géppel. Ja, és majdnem bgyarmati vagyok
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #8791 üzenetére
Az enyémben konkrétan 2 ccm olaj volt 380 g gáz mellett, amikor cserélték a kompresszort.
Visszatöltésről nem csináltam feljegyzést.⭐ Stella
-
westcoastog
veterán
válasz molnarpeter #8791 üzenetére
Gyarmati dolgot hogy érted? Ismered a klímatöltési szokásokat arrafelé?
Nekem sem ártana megnézetni, nem az a jégcsaposra fagyasztós hideg jön belőle.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Szomorúan konstatáltam hogy nem fúj hideget a klíma. Szokásos bevàlt szerelőhöz elvittük, lyukas az a cső ami közvetlen a klíma kompresszor vagy klíma motor vagy nemtom honnan jön.
Szerelő megkérdezi mennyi az új. Utángyártott 60 gyári 70 környéke.Nem tudtok olyat aki ilyen cső hegesztéssel is foglalkozik? Mondeo Mk3
Azt hittem hogy 20-30-ból meg lehet úszni, de 60-70 nemá. Van még valamilyen lehetőség szerintetek? Ja és alu cső.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
AMD Power
titán
válasz kovacsroli #8797 üzenetére
Bp-i? Ha igen akkor kerem en is.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
DeFranco
nagyúr
persze, megkérdezem, sőt megkérdeztem, mindjárt írom...
@(#8788) radi8tor: nem, az volt a kérdés, hogy mi a tech és hogy vannak-e vadhajtások
@(#8790) radi8tor: veletek bármikor
@(#8791) molnarpeter: köszi köszi
na közben felhívtam a szerelőt, belengettem, hogy lehet ellenőrizni kellene a gázt, és bár egy hölgy volt a diszpécser nagyon ügyesen képben volt és elbeszélgettünk a technológiáról. fáradt olajat nem töltenek vissza, friss olaj került a rendszerbe ezek szerint 2013-ban amikor volt a nagyszervíz a klímatöltéssel. még rámérek a klímára egyszer, hogy milyen hideg a kilépő levegő, de szerintem rendben lesz ez.