-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
Üdv.Meg lett nézve,a váltó rendben van.A váltó-olaj volt a hibás.Novemberben kuplungcsere alkalmával cserélve lett.És a hidegtől jóóól besűrűsödött.Ma olyan 13-14 fok van délután erre felé és nem is volt semmi gond a váltóval,tette a dolgát rendesen.Bezzeg reggel 0 fokban már akadozott,nyöszörgött.De csak amíg hideg a motor.Kell egy fűtött garázs
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #12102 üzenetére
a szívás az, hogy nincs lehetőség csak úgy a cserére, le kell bontani hozzá mindent, én visszavinném asztalt verni garanciában, mert szerintem sem megfelelő olajjal töltötték fel. és nem két forint a maszek csere mert nagyon melós.
-
pet007
aktív tag
válasz ReFleXx #12100 üzenetére
Szerintem meg volt szakadva, es valaki megcincalhatta, vilagosabb is volt a szine azon a reszen. Szerintem amugy lehet ebbol teljesen uj kabelkoteg csere lesz vagy iden, vagy jovore.. mas: (magyarul nen tudom nevet, elnezest) intake manifold swirl flaps-okkal buveszkedett mar valaki? Enyemek is elkezdtek kotoncolni, bar meg nem hangos egyaltalan, nem varnam meg mig beszivja a motor a darabjait.. kerdes igazabol, hogy ha total kiszedem oket, az milyen hatassal lenne motorra?
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #12102 üzenetére
Total hajtóműolaj 75W90,papír szerint ez került bele.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
DeFranco
nagyúr
válasz szilchi #12106 üzenetére
nekem annyi van a számlán, hogy váltóolaj 75W90
a viszkozitás stimmel.
nekem is kicsit nehezebben jár hidegben, de sem nem kell erőltetni, sem nem nyöszörög, nincs hangja, csak valamivel nagyobb az ellenállás mielőtt bebillen a fokozatba. de az utóbbi időben mintha-mintha ez is szűnne, legalább is ahogy legutóbb írtam, nem tűnt fel.
[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
Akkor ki lesz cserélve az olaj .Lehet idővel,x ezer km után "bejáródna" ez az olaj is.Csak gondolom azt a váltó nem köszönné meg.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
embe
nagyúr
Tudtok ajánlani kipróbált, bevált, tolató radart? Valami Alis vagy Ebay-s beszerzésre gondoltam.
Pl. egy ilyen mennyire használható, megbízható?
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #12112 üzenetére
Lehet megvan a helye, lehet ki van könnyítve. Majd megnézem, hogy egyáltalán mennyire férni hozzá, alá.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
zozyk
addikt
Jól gondolom, hogy a service oil üzenet csak az olajcsere jelzés, ugye?
Illetve tudom törölni valahogy gép nélkül?
-
TheProb
veterán
válasz pet007 #12119 üzenetére
Nem volt vészes. Le kell venni a lököst, előtte bejelölni a helyét, aztán a hozzá adott fúróval kifúrni. Asszem a leírásban le volt írva, hogy kb. milyen magasságban és milyen távolságra kell felmérni az érzékelőket. A kábeleket meg a hátfalon lévő lyukon át lehet húzni simán. Annyi, hogy forrasztani kell, Ugye a féklámpa vezetékére kell rákötni a "dobozt".
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
szilchi
őstag
Szivesen.És akkor ahogy itt már beszéltük,csakis gyári váltóolajra!Nálad egyszerűbb lesz,mert dízelesnél van olajleeresztő csavar.Azt nem kell szétbontani.Van ha jól láttam 1-2 Youtube videó is hogy lehet házilag váltóolajat cserélni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
vasimnbt
csendes tag
Tisztelt Fórumtársak!
Sajnos 2012-es évj Ford Focus Kombi 1,6 TDCI 114LE autónk váltója terhelésen egyenletesen daráló /csapágy?/ hangot ad.Váltani,kuplungolni tökéletesen lehet vele,de hát ez a hang...Vajon meddig lehet így vele közlekedni?Mit tennétek helyemben?
Köszönettel. -
vasimnbt
csendes tag
válasz molnarpeter #12128 üzenetére
Már vagy 2 hónapja kezdődött szépen lassan ez a felerősödő hang.Kettős tömegű,6-os váltó.Csak gázadáskor-terheléskor-hallatszik a hang.
-
vasimnbt
csendes tag
válasz molnarpeter #12130 üzenetére
Nem a kettős tömegű,s nem ad hangot a kinyomó csapágy sem,a kuplung jól működik,váltóolaj nem folyt ki belőle,legalább is nem láttuk.138 E km van benne. valaki azt mondta,a váltó csapágy /nyelestengely?/ adhat ilyen hangot.
-
bajnokpityu
félisten
válasz vasimnbt #12131 üzenetére
csak érdeklődés szinten, amikor felengeded csúsztatva a kuplungot, nem lüktet véletlenül? az lenne kuplungcsapágy. de a kuplung és a nyeles egymás után vannak, egy szétszedéssel megnézhető mindkettő.
kéttömegűt hogy zártátok ki? nem csak úgy lehet baj jele, hogy leállításkor csattan.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
vasimnbt
csendes tag
Üresben,a kuplung benyomása-kiengedése semmiféle hanggal,zörejjel nem jár.Sem indításkor,sem leállításkor nincs semmiféle csattogó,..akármilyen zaj.Egyesben indulva nem dadog,a sebességfokozatokat kitűnően veszi,funkcionitásában semmi kivetnivalóm nincs.
Viszont sebességben, már alacsony fordulaton is adja a kerregő hangot,amely egyenletes erősségű,elég magas frekvenciás.Erőssége a két hónappal ezelöttihez képest valamelyest növekedett. Nem lehet,hogy a váltó nyelestengely csapágya lesz a bűnös?Vagy ha a kettős tömegű,akkor ott melyik része?
Köszönettel. -
nagyúr
válasz vasimnbt #12134 üzenetére
Nálam hasonlóan (igaz kamion volt és manuálisan váltóval) ott a váltó esett szét. Annak volt ilyen kerregő hangja... Azzal akkor nem lehet viccelni...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Focus 1.6 tdci 109 hp, 1900-2000 fordulat környékén olyan hangja van mint egy benzinesnek sokkal magasabb fordulaton.
Az emberek kb úgy néznek rám, hogy "váltsd már el te majom" szöveget mondanák szívesen. Ha elváltom, akkor 1300-at forog a motor, az meg már kicsi.
Én nem vagyok hozzászokva, és a dízel ilyen, vagy gond van, vagy mindenki alapjáraton megy a dízellel? -
bajnokpityu
félisten
válasz ReSeTer #12136 üzenetére
ne foglalkozz vele, nem ők fizetik majd meg az időelőtti kéttömegű cserét, és a dpf is örül, ha van hőmérséklet.
3 passatot láttam a mondeo előtt ami 80e km előtt kéttömegű cserén túl volt, és büszként hirdették a 4.5literes fogyit. elméletileg igazam van, h a modern dieselemet úgy használom, mint a régebbi benyást, gyakorlat majd megmutatja.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gombinyó
őstag
válasz ReSeTer #12136 üzenetére
Én nem nagyon engedtem 1800 alá az 1.6 TDCi-t üzemmelegen, de nem volt zavaró a hangja. Így is 5L-el jártam vele, semmi értelme alacsony fordulaton gyilkolni.
Kollégám a spóroló mester most cserél kettőstömegűt meg kuplungot, mert össze vissza csattog már neki, de továbbra is alacsony fordulaton használja, "mert a dízel ott húz". -
TigerCat
nagyúr
válasz Sethdobaloah #12139 üzenetére
Imádom a benyás autókat, 3-4 ezer alatt nincs élet...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
DeFranco
nagyúr
hideg motorral szívó benzinnel milyen fordulatot tartsak szerintetek? 2500-as célértéket szoktam célozni de ez a sok lassítás, kereszteződés miatt többségében 2k vagy kicsit alá esik be. az meg kevés.
tiporni meg nem akarom. valahogy nem megy az emelt de nem túl magas fordulaton tartás.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #12146 üzenetére
mi eddig üzemmeleg motorról beszéltünk, ami éppen gyorsít.
tudom, csak arról jutott eszembe... igaz tényleg nem írtam le, hogy asszociáltam a témáról csak, nem kapcsolódik szorosan
-
Alg
veterán
Sziasztok,
Édesanyám most vett egy 2016-os Fiestát (Trend) és gondolkodik rajta hogy jó lenne tolatóradart beszerelni.
Ehhez csak csipogós radar van, vagy tudja a grafikus kijelzést is?
Van olyasmi szerviz Fordhoz mint a VW-konszernes tempomatszereles.hu?Mindenképpen jó lenne gyárit beszerelni, ha jól látom a Ford árlistán az első+hátsó készlet kb. 100k, erre jönne a beszerelés (tippre még vagy 50-60 ezer minimum). Ez azért elég húzós ár... Bármit tippje, tapasztalata van valakinek ilyen akcióról?
Köszi!
Tudom hogy ekkora autóba kb. tök felesleges, de neki sokat jelentene biztonságérzetben
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Napelem
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...