-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #35192 üzenetére
a páciens is meg én is. bár én most eléggé rottyon vagyok. se szorítani nem tudok semmit meg fáj mindenem. két napot nyomtam 8+6 órát a legnagyobb melegbe.
anno amikor eldöntöttem hogy ezt meg kell csinálni, a jobb oldal nézett ki gázabbnak ( rugó mellett bement a csavarhúzó a hídba ) és azon imádkoztam hogy amikor oda jutunk hogy megtekerjük azt a nagy csavart kifelé, ne tépje ki a hossztartó egy darabját. az onnantól akkor kb bontó. de hála égnek felületi rozsda mentes a hossztartó. minimálisan meg korongoztam, cink sprayvel lekezeltem és úgy ment vissza a híd.
fordéknál mondjuk ha egy minimálisan jobban figyelnek, akkor a híd préselése picit másmilyen és nem képez pont egy kis medencét a hossztartó alatt amibe kiválóan bele tud ülni a víz. 3-4-5 mm-rel ha odébb kezdődik a mélyedés akkor az a rész le lenne zárva...alapból úgy terveztem egy nap alatt megleszünk, de volt 3-4 lengőkar csavar ami körül miliméterenként kellett szétroncsolni a lengőkar szilent perselyt, annyira nem akart engedni a gépnek ( dewalt, 450nm csúcs nyomatékkal ... )
ez nagyon elhúzta az időt.levételnél annyi malőr volt hogy a bal oldali lengőkar szétcsapta az abs szenzor burkolatát.
amúgy más kárt nem csináltunk.prés szerszám csodálatos volt szerintem 10 perc alatt cseréltem a két oldali nagy szilentet, bénázással együtt.
összerakásnál ilyen apróságok hátráltattak hogy az egyik fékcső tartó kis konzolt el kellett hajtogatni a flex útjából, így összerakásnál persze nem jó szögbe állt a fékcső, azzal is ment a p...csölés, aláfekve, nem látni rendesen, nem hozzáférni rendesen, két nap szívás után kicsit felidegelt már
aztán gyors légtelenítés, ötven csavart nyomatékra húzni, és lehetett lábra tenni
jó érzés volt, meg jó érzés alá nézni is, nem egy rothadás kupacot lát az ember hanem szép új alkatrészeket.még majd el kell vigyem beállíttatni géppel a futóművet mert kicsit kóvályog de amúgy az úthibákat nagyságrendekkel szebben veszi
jöhet az első rugóstagok cseréje
-
-
milkabrams
őstag
Korábban írtam, hogy remeg az automata focusom és motorhibát jelez. Találtam egy szervizek, ahol foglalkoznak automatával Gearbox Hungary kft. Azzal fogadtak, hogy a teljes felújítás 6-700 ezer forint, de majd 2 hét múlva vigyem be. Van más ötletek? Valaki aki Hatvan környékén foglalkozik automatával?
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #35214 üzenetére
Először én kiolvasnám a hibakódokat, hogy váltóval kapcsolatos hibára panaszkodik-e. Én meglehetősen sokat szenvedtem az enyémmel mire elfogadhatóan jó lett, nekem máshogy remegett...
-
milkabrams
őstag
És hova vinnéd? El akartam vinni egy helyi szervíz be, meghallották a hibát, egyből elhajtottak.
Vagy vegyek egy obd olvasót?[ Szerkesztve ]
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #35202 üzenetére
Egy helyett két melós nap, az szép program volt. Nem gondoltam volna hogy az összegyógyult szilentek ennyire nyűgösek.
A futóműállítást mindenképp javasolnám. Most örülni is fognak neki, mert teljesen új csavarokat kapott (a 8. és 9. fotón látható két nagy csavar) amivel nemcsak a dőlést hanem a kerékösszetartást is precízen lehet állítani, az minden fillért megér, hogy ne egye meg a gumikat.
Én egyelőre nem tervezek ekkora restaurálást, csak rugócserét, de lehet hogy belefér az alsó lengőkar és a két állítócsavar cseréje is, akkor nyugodtabb leszek. Itt volna is egy kérdésem: a rugó tetején lévő gumitányért is cserélted, vagy az rendben volt?
Ha elöl is rendberakod, akkor gondolom egy ideig nem akarod eladni az autót. Ennyi idősen már alig van áruk, a használati értékükhöz képest.
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #35217 üzenetére
ja én se gondoltam volna jól le is amortizált
első nap lelkileg, amikor még ötezer dolog volt hátra és nem is volt jó módszer a szilentek szétvágására ( kereszt irányú vágás nem ér semmit, el kell pusztítani az egész alsó harmadát hogy legyen esély kiszedni belőle a csavart )
amúgy meg fizikailag is sokat ki vett
elviszem még a héten állíttatni. egyszer már buktam két gumit ennek elhanyagolása miatt ( elöl )
gumitányér egészséges volt, eltakarítottam és ment vissza. nem volt sem repedezett sem szakadt, meg nem is volt másik belőle. a jobb állapotúakat tettem vissza.
nem akarom eladni sose ha majd egyszer sikerül és lesz garázsos családi házam akkor az egyik állás az övé lesz.
ja ezen felbuzdulva előre is tervezek egy rugó - gátló - toronycsapágy cserét
nagyon megéri. -
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #35218 üzenetére
Én sem tervezem eladni, ha rendben egy autó, miért adnám el?
Már előre hallom a "kéccázé, tezsvírem" jellegű hívásokat , amire nem is vagyok kíváncsi.
Lassan három éve van nálam, kapott négy új tárcsát betétekkel, kézifékkötelet, féknyereg tömítések is újak, négy alig futott gumi van rajta, küszöbök kilakatolva, nemrég új kémény, új Exide akku..
Múlt héten megkapta az első hatodik hónapos öblítős olajcserét.. most olyan tiszta az olaj, hogy alig lehet észrevenni a szintet a pálcán.
Keeper. -
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
Az 1.25 literes 60kw-os benzinmotorokkal szokott gond lenni?
2010/2011-es Fiestakat nézegetek az asszonynak, motorkódot nem tudok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #35221 üzenetére
A küszöböket egy volt kollégám vállalta be Egerben egy kis aprópénzért (30k) plusz épp aktuális szivesség-melóért (költöztetés) cserébe.
Még vezérléscsere van a listán (tömítésekkel, szimeringekkel, váltóolaj-cserével). Esetleg szélvédő, ha túl sok égetni való pénzem lesz.
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #35216 üzenetére
Legalja OBD olvasóval nem tudsz minden kódot kiolvasni, kell a Ford-specifikus, kapcsolós, és legalább Forscannel kísérletezni. De én keresnék egy normális szerelőt, aki nem ájul be egy hibakódtól....
-
zoger
tag
válasz Motion_Blur #35220 üzenetére
Nekem 2007 óta van egy 75le 1.25 fiestàm. 175ekm van benne, eddig a termosztát tömítést ill. a kiegyenlítő tartályt kellett cserélnem repedés miatt. Mindez volt vagy 8eft és pár óra munka. Én vagyok az első tulaja minden évben cserélem az olajat. Egy picit már szól valamelyik hidrotőke, amitől még nagyon sokáig elmegy, de ha esetleg cserélni kell az is hasonlóan "veszélyes" összeg mint az elöbbi.
-
erdey_a
őstag
ma bukott a 4 éves, elsővizsgás focus a műszakin.
okok:
1 - első oldalsó ablakok fóliázva, túl sötét. Jogos észrevétel, szerdán le is szedetem. Az előző tulaj partizánakciója volt. A hátsókra szól csak a műbizonylat, én ezt nem is figyeltem eddig.
2 - Rendszámtábla világítás nem működik. Ledes, garanciában kell cseréltetnem, már meg is rendelte a márkaszerviz.Csak annyit tennék hozzá, hogy remélem, a sok bontószökevény ányolcasemmpaketosmercit is ilyen tüzetesen áznézik.
Az mondjuk leolvasztja az agyam, hogy 31-ig műszakis a kocsi, 1-én kértem és kaptam mára időpontot, de 25-től külföldre kellene menni a kocsinak. Most kaparhatok, hogy beleférjek. Pistike lábbalhajtós szakadéka meg már 1 éve műszaki nélkül mozog, mert hát veszélyhelyzet van. Az.
Vérboci
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #35228 üzenetére
Igaz, ahol voltam, ott csak azt nézték, hogy szerkezetileg, úttartás, fék, lámpák jók-e.
Az, hogy nem tökéletes a fényezés, és nem szerkezeti egység rohadt (ami már javítva lett), azt csak megjegyzésként felírták.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz erdey_a #35226 üzenetére
Fóliázott első ablakokkal szerintem a legnagyobb jóindulattal sem lehetett volna átengedni, rajta lett volna a képeken.
Pistikikének a szakadékának meg lóghat a bele ( egy ötvenesbe felénk bármi belefér), de az a képen nem látszik
Felénk ha normálisan el akarod vinni műszakira az autót akkor van ingyenes előzetes állapotfelmérés ott felírják ha van olyan hiba ami miatt megbukna a normális vizsgán az autó, azt kell csak kijavítani és lehet vinni újra.
Mondjuk itt március végén nem volt még egy hónapos előjegyzés biztos a veszélyhelyzetre való tekintettel az emberek nem a lejárt műszakival foglalkoztak még akkor[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz erdey_a #35226 üzenetére
nem okoskodni akarok, csak amikor fóliázás témában olvasgattam, az derült ki, hogy első oldalüvegen kizárólag akkor lehetne fólia, ha semennyire nem színezett alapból az üveg, az meg kábé ős-swifteken volt utoljára, hogy ablaküveg tisztaságú, valóban színezetlen legyen. Magyarul semmi, vagy majdnem semmi nem lehet ott az üvegen, most nem emlékszem a fényáteresztési %-ra, de azt már a legenyhébb színezés kimaxolja. (ha azóta változott, vagy rosszul emlékszem, akkor bocs)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
milkabrams
őstag
Szerda reggel megyek szerelőhöz, nem biztos, hogy a váltó a gond, majd kiderül. Olvastam egy hasonló hibáról, ahol a gyújtótrafó volt a bűnös.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
ReFleXx
addikt
Egy kis érdekesség Focus magasnyomású pumpáról (Delphi) [link]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
erdey_a
őstag
válasz ZolkoW #35232 üzenetére
mint írom is, ez jogos észrevétel, mármint a fólia. én tájékozatlan vagyok \ voltam a témában, a hátsóknál ott a llumaros címke, elöln nem is kerestem. nem én raktam fel, és ez egy flottás céges kocsi volt azelőtt. nem is gondoltam, hogy valami szabálytalan.
de személy szerint örülök, hogy leszedjük elöl, mert szürkületben \ esőben \ este néha zavaróan sötét volt.
meg hát a hátsó rendszámvilágítás... hát azt nem annyira szoktuk figyelni.
egy forintomba nem került a "bukás" mert nyilván csinált elővizsgát a szerviz, csak rendszám világítás ide, fólia oda, ez nem egy közveszélyes szekér, mint kb. minden ötödik autó ami ma szembejött.az elvesztegetett idő, meg a sok utánajárás zavar csak. meg az, hogy az audimat Passauba hordom vizsgára a Dekrahoz. Hát kicsit másképpen zajlik...
[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #35233 üzenetére
Simán hihető, ezért írtam amit... De a 4F27E már teljesen elektronikusan vezérelt váltó, tehát ECU adatai alapján dolgozik, ezért IS kell rendesen gépre kötve vizsgálni.
-
Biqci
aktív tag
Az 1.8 flexifuel motornak van valami előnye a normál 1.8-hoz képest? Gondolok itt pl. az esetleges olajfogyira, vagy csak annyi az előny, hogy lehet házipálinkával is tankolni?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #35238 üzenetére
Mert ott van terhelés, ugyanígy S-ben is remegnie kell. Lehet wandler, de egy remekbeszabott fékszalag hiba is. Végtelen a hibalehetőségek száma, a rákölthető összeg pedig szintén végtelen sajnos.
szerk.: persze egy sima motor/váltótartó bak hiba is lehet, az pedig a fentiekhez képest zsebpénz kategória. Vigasztaljon hogy én is ezzel kezdtem, és azóta nem rázza ki a tömést a fogamból Jótanács: ha bármelyik cserés (pl. olajos látható ha tönkremegy, mert kifolyik az olaj), akkor mindhármat egyben cseréltesd gyárira, vagy legalább valami nagy márka termékére.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
Értem. Akkor ugyanazok a gondok előfordulhatnak mint a sima 1.8-nál. Azért is kérdezem, mert nekem volt 1.8-as Focus II és bár nekem nem ette az olajat, de csak kb. 90k volt a motorjában mikor eladtam. Most pedig mindenhol a vételre nem ajánlott kategóriában vannak a 2 literessel együtt. Tudom, soknak nincs ilyen gondja, de használtan véve bármi előfordulhat.
És annak az ellenkezője is..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Be kellene szólnod a Totalcarhoz, hogy az autódat hozzák fel mint pozitív példa
De elhiszem, mert az enyém sem ette, bár viszonylag kevés volt benne. De ha tied is tényleg rendes olajat kapott, akkor miért ne? Csak egy legalább második gazdás autónál már lehetnek kétségek a helyzetet illetően...
Amit néztem Fiesta ST-t, annak a tulaja is azt mondta, hogy nem eszi, ami még igaz is lehet, de a már megjelent rozsda miatt inkább elengedtem"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban