-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
válasz milkabrams #35900 üzenetére
Egy bontott klimakompresszor is lutri, mi a baja a tiednek?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
milkabrams
őstag
válasz ReFleXx #35901 üzenetére
Gáz nincs benne és hangja van, szervíz szerint csereérett, de most nem akarok(tudok) ~200 ezret elkölteni rá.
[ Szerkesztve ]
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
darvinya
titán
válasz troll81 #35906 üzenetére
Nagyobb turbóhoz új légnyomás/légtömeg mérő kell.
A meglévő légnyomás?/légtömeg mérő kivágásával sem hozza azt az értéket, amit elvársz.
Hozzá még programozni kellene az ECU-t.
Ha még így sem lehet hozni jobb teljesítmény, akkor új befecskendező, stb.
Szóval csak úgy egy nagyobb turbó nem hoz többletet.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Kipróbáltam a Konrantot.
Ilyen lett kb. 1h után, a tejszerű anyagból.troll81
Csak egy apró eszme futtatás.
5% valós többletet lehet elérni chip-eléskor, ez meglévő hengerfej nyilásaival.
Adsz neki új vezérműt, hogy tovább maradjon nyitva, s adsz hozzá nagyobb löketeket.
De hengerfej maradt, emiatt csak torlódás lesz, mert áteresztő képessége maradt a gyári kisebb.
Gyári akkora tartalék van, amit chip-eléssel tudsz változtatni.Lehet megint megszólnak, stb.
KJet rendszer tisztán analóg, s csak rápakolható.
De még ott is változtatni kell hengerfejen, s még nagyobb teljesítmény kipréseléshez vezérmű és főtengely kell módosítani.
Brutális, mikor 1.6-os CVH 155Nm mellett 400Nm van.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
válasz darvinya #35919 üzenetére
Miért van torlódás és hol.
Szelpek rendben kimenet bemenet portolva..
Turbotol a 76mm lejossz végig 200 as katalizátorral.. Hol dugul be?Sima optimálizalassal 240 50 ps 420nm full gyári hardver.... Ha jobban rafekszenek kis hardver mod és 275 440nm...
Ertem én h escort de a barát fiesta ja is a 98 as 1. 6 benzin is 300ps és 380nm hozz...
A volvo motor diskurzusba belemehetunk privátban ha gondolod.
Párat szét és húztam eddig. -
-
subaruwrc
félisten
válasz darvinya #35919 üzenetére
ezt az 5%-os netto baromságot honnan szedted?
rb26dett vagy a 2jz mond valamit?
de hogy ne menjek olyan messzire, kollégám 1.5tdci focusában csak a szoftver módosításával találtak 30 lóerőt. ami a 105-höz képest nem éppen 5%
de még az én 20 éves motoromhoz is 10 lóerőt és 12nm-t ígérnek gyári mindennel, csak szoftver módosítás only .. -
darvinya
titán
Rendben, puding próbája az evés.
De, ha ennyi a tartalék, akkor 1-es motorból is kipréselhető 1500bhp/1000Nm-rel.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
oliwire
őstag
Van ötletetek, ti melyiket vennétek a csomagtartó mikrokapcsolóból?:
[Delman.hu]
[Emag.hu]
[peppi.hu]Az emagnál most van 3000 Ft-os kuponom is.
-
Dißnäëß
veterán
válasz gabor9991 #35930 üzenetére
Ugyanez haver csaj (!) régi Golfjával vagy 10 éve. De neki az apja (szerelő) 200 lóig húzta szerencsétlent. Nem mondom, hogy nem volt benne padlóra egy kis smoke & charm, de a kereket harmadikban nem a lóerő, hanem a nyomaték forgatta el az aszfaltról, mikor megjött Borzasztót lépett, viszonylag könnyű gép, azzal az erőforrással..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
őstag
válasz oliwire #35931 üzenetére
Emagos szerintem nem a legjobb és a másik kettő közül a Delman-ra szavaznék, mert a leírás is részletesebb. A peppi-nél pl. nem írja, hogy ledes-e vagy sem a világítás, bár lehet, hogy az standard, nem tudom, mert nem ismerős az Mk3 Egyébként a mikrókapcsoló minősége a lényeg, de nem hinném, hogy Omron-t használtak volna bármelyikhez is...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #35937 üzenetére
Köszönöm neked is a javaslatot, de még ha szét is szedném (de sajnos eléggé egyben van a műanyag burkolata), a tisztításon kívül nem nagyon tudnék mást csinálni. Ónnal való bevonáshoz nincs eszközöm, szerszámom, rutinom.
Mire ezeket megszerzem, időben, türelemben ott vagyok, hogy a mostani megrendelt kapcsolót már rég beépítettem és örülök, hogy működik.
A kiszedett darabot lehet meg fogom vizsgálni, és ha lesz rá türelmem, akkor megnézem, miképp működik, és mi romlott el benne. -
westcoastog
veterán
válasz darvinya #35888 üzenetére
Hol lett csinálva? Szimering felhelyezése után 4 órát várni kell vele.
Bölcső váltó könnyen lejött?Más:
Ha folyat nekem is a főtengely szimering, de kb 2 olajcsere között 2-4 liter, elvileg a kéttömegűnek kuplungnak semmi baja, nem érződik hogy lenne. Szétszedem rakjam vissza a kuplungot mindenestül nyugodtan vagy ne szopassam magam, és új cuccokkal kuplungozzam meg a kocsit? Mert utóbbi esetben kicsit még gyűjteni kell, addig meg töltögetem max az olajat..[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz westcoastog #35941 üzenetére
ÓdeCar-nál csináltattam, 4 nap után mentem érte, tehát mind2 esetben bőven megvolt a 4h-ra.
Már sejtem mi a gond, de már kezd a t…m tele lenni vele.
Attól, hogy kettős tömegű, nem vették figyelembe kigyensúlyozó szíj kereket.
Ezek merőlegesen kell hogy álljanak, így van kiegyensúlyozva a főtengely.
Ezt rontja, hogy a csapágazás kopott, emiatt többet tud billegni a főtengely.
És ami legnagyobb bosszantás, hogy tartó bakokat is kellene cserélni.
Röviden szinte egy generál.
Hogy melyik jobb, olajat tölteni, vagy hagyni, mikorra jutnak el mit kell.megcsinálni.
Szakszerviz sem jobb, mert ott is ugyanazt mondták.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
westcoastog
veterán
válasz darvinya #35942 üzenetére
Valamit pedig elbasztak, mert a szimering dobozában is ott van hogy indításig 4 órának kell eltelnie a szimering felrakása után.
Én magamnak csinálnám haverral az egész mutatványt, csak haver nem ér rá sajnos mert mindig van munkája, nem tudom mikor fogunk hozzá végre, aztán agyalok hogy hagyom a picsbe az egészet és csak kormányművet cserélek. Elvileg semmi baja érzetre a kuplungnak, csak ha mégis be van bacva valaminek nincs 160 ezrem a farzsebben. -
Sys85
veterán
Urak!
A képen a hosszbordás mögött közvetlen (féltengely felett,tűzfal felé) az a fekete csati mi lehet?
Csak mert most dugtam vissza,félig le volt csúszva.
Eddig hibát nem dobott,gond sem volt,viszont majdem 1centit toltam rajta mire a helyére ugrott,szóval a szentlélek tartotta csak rajta.
Az alany ugye egy mk3 fóka 1,6TDCI.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
válasz westcoastog #35943 üzenetére
Nem egyből kezdet ereszteni, hanem 200km megtétele után.
Ezért írtam, hogy inkább kimozdult, mert…előző hsz-emben kifejtettem.Gixxer88
Főtengely jeladó csatlakozóra adom voksom.
Ezek a csatiknál van egy tömítő gyűrű, emiatt, olyan, mintha 2x kattana be.
Viszont, ameddig tényleges mélységig nincs betolva, addig csak tömítés tartja.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
erdey_a
őstag
segítsetek, mert megőrülök.
van nekem egy parkside kompresszorom, hozzá való mérőórás kerékfelfújó csatival. ez a rugós körmös kivitel...
namost az összes biciklit, meg autót fel bírom fújni vele, kivéve a focust (mk 3,5 2017).
arra akárhogy rakom a csatlakozót, nem tömít le, süvítve ereszt.
azt látom, hogy a ford szelepe a menet után vastagabb lesz, a többi cuccé állandó átmérőjű.
ezért először azt gondoltam, hogy a szelep vállán a csati felütközik, így nem tudom annyira rátolni, hogy tömítsen. leköszörültem az elejéből 2mm-t, tuti nem ül fel a vállon, de akárhogy nyomon rá, sehogy se tömít.
a benzinkutas csatival jó. de az éppen ilyen... vagy nem? eleve ez kvázi szabvány nem?Vérboci
-
Sys85
veterán
válasz ReFleXx #35946 üzenetére
Szeptemberben megy doktorbácsihoz,akkor lesz motortartóbak csere,bilincs a féltengely gumiharangokon+újra zsírzás,komplett hátsófék és ekkor lesz szíjcsere is.Akkor megnézetem minden úgy áll e ahogy kell és minden olyan állapotú e amilyennek lennie kell.
Klímámat is meg kell nézetnem,bár kezdem sejteni hogy nem gáz baja van.Be sem kapcsol a klíma.Olyan mintha a mágneskuplung nem húzna be és a kompresszor sem megy.Én ha jól tudom akkor is be kéne kapcsolnia ha alacsony a gázszint,vagy nincs benne.Vagy rosszul tudom?#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#