-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #36899 üzenetére
Ügyelj a tartály szintjére, ha folyamatosan után van töltve, nem levegősödik le az ABS, viszont lehet, hogy marad benne a régi folyadékból ESP nélkül elég szokott lenni 1 liter alatti mennyiség szerintem.
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #36901 üzenetére
ABS miatt ilyen utántöltéskor, mindig marad benne.
Mert nem működik.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #36905 üzenetére
Köszönöm
-
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #36906 üzenetére
A frissen festett híd nálam is stimmel.
[kép]
Én a homoxórást kihagytam, manuál módszer volt, de drótkorong helyett egy éles favésőt használtam. Nem is hittem volna hogy egy favésővel milyen frankón le lehet hántolni egy rozsdás hidat..
Meg persze foszforsav. Sok foszforsav. Aztán matt fekete hammerite a finish.
A lengőkarok maradtak a gyáriak, de mindenhol új szilent figyel. A héten már lábra is akarom állítani az autót egy tesztkörre. -
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #36918 üzenetére
Köszi, a széptől azért távol áll, most valami gőzmozdony alkatrészre emlékeztet, de már legalább rozsdamentes.
Az idő inkább a régi szilentek likvidálásával ment el. Nem is lep meg, hogy egy futómű felújításért már látható összeget szoktak elkérni műhelyben.
néhai Ford szilentek#36919 subaruwrc most már lazán nyúlhatsz a témához, nálad is új minden szilent. Már lehetne 1Aauto stílusú oktatóvideokat tolni lengőkarcseréről, híd levételről..
"most rátesszük a 15ös dugókulcsot és kihajtjuk a szilentcsavart" -
troll81
addikt
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Egy [hangra] lettem figyelmes, ami a fejegységtől jön, vezérlés csere után jelent meg persze nem biztos hogy előidézője, van hogy napokig semmi, most viszont hallani, nem tűnik mechanikus hibának.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
erdey_a
őstag
Sziasztok, egy évnyi barátkozás után a szekér ma újabb csontvázat hullajtott ki a csomagtartóból.
Asszony pajti sikeresen repedtre padkázta a még szőrös 4 évszakos gumit (pápá 50ezer ft), jöhetett a kerékcsere. pár évet biztosan buktam, de végül sikerült.
a gond, hogy a kerékanyákra úgy kellett felverni a kulcsot.
hát gyerekek, ilyen lóphasz konstrukció a világon nincs, hogy egy bizbasz kupak van az anyán, amit láthatóan a gumis a kulccsal korábban "tökösre" vert.
hát ez egy forintot nem ér.
miért van ez? miért nem jó egy közönséges csavar valami 6 filléres műanyag kupakkal?
gondoltam akkor most anya csere körben, de 1000 forint 1 anya?
hát mi ez? gyémánt? még 20ezret bukok?nagyonszépen kérem a sorstársakat, hogy adjanak tippet elérhetőséget, új olcsó, esetleg fényes kupakmentes, de méretben passzoló anyákra.
vagy ha marad ez a konstrukció, akkor hogyan lehet elkerülni, hogy egy jövőbeni sima kerékcsere plusz 20ezer forinttal rövidítsen meg a tetves anyák miatt?
van ezekhez valami gumibetétes kulcs amit adjak oda a gumisnak? vagy csak a szép szó?Vérboci
-
-
-
erdey_a
őstag
-
troll81
addikt
Sziasztok valaki használ e denso iridium ik31 gyertyát...
Próbálok megbízható jót talni a focus ba ami jó is és nem olvad el. -
gabor9991
őstag
Olvasgattam itt az alufelnihez való kerékanya sztorit és erről a gyári kupakos anyáról ezt írják
Tényleg lehet ennyire szemét minőségű a gyári anya? Meg jól értem hogy az anyát ameddig rámegy a 19-es kulcs akkor a műanyag kupakkal húzza meg az ember?
Nekem nyitott végű mozgókúpos van azzal semmi probléma de ez?[ Szerkesztve ]