-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brandynew
őstag
Sziasztok!
Lenne két kérdésem.
1. Mi a fene ez a csatlakozó, ami lelóg a kocsim aljáról? Hátul mindkét oldalon lóg 1-1 ilyen. Gyárilag gondolom nem lóg ott, hogy kerülhetett oda és csináljak-e vele valamit?
2. Ez a kipufogó cső tartó mennyire van rossz állapotban, kellene vele kezdeni valamit? Lehet csak ezt a tartót cserélni? Az gondolom ilyen 10 ezer Ft alatti tétel lesz munkadíjjal együtt, igaz?
Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz Brandynew #37508 üzenetére
gyári kábelköteg lesz az.
nem gyártottak 25 félét csak mondjuk 5-t és inkább ott vannak rejtve ( jobb esetbe ) a fölös kábelek
de nem feltétlenül csak plug n play a hozzá társított funkció
simán lehet hogy a modul vagy a kábelköteg többi része hiányos
nekem pl van szélvédő fűtés csati meg fűtött ablakmosó fúvóka csati is a motortérbe sokra nem megyek velük mégse -
N_A_S
veterán
válasz Zoli-bácsi #37517 üzenetére
Hát én a QWP-t nem mertem bevállalni. Erre többen mondták ismerősi körben hogy jó
https://tinyurl.com/phnas
-
N_A_S
veterán
válasz Zoli-bácsi #37520 üzenetére
Ezt sajnálattal hallom, a Kauffernél is a minőség jelző magasabb volt ennél, mint a QWPnek. SKF volt az eredeti elképzelés de abból 1db majdnem ennyibe került volna.
https://tinyurl.com/phnas
-
DeFranco
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #37520 üzenetére
vagy ezt úgy kell érteni hogy hulladék de a célnak megfelel?
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz DeFranco #37522 üzenetére
Pontosan, jól érted. Ezért is írtam ezt: "Ami persze ki fogja szolgálni az autót valószínű a teljes élettartama alatt"
Egyébként a hulladék kategóriába egy Bárdinál dolgozó barátom sorolta, aki elmondta azt is, hogy a neves gyártókon kívül mind egyforma "hulladék" beleértve a GSP-t is. A különbség kb annyi, hogy az SKF elmegy 200ezer km-t, a GSP pedig 120-at (sacc/kb)
-
DeFranco
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #37523 üzenetére
egy itteni aláírást idéznék:
"hát lehetne eggyel jobb, de nem kegyetlenül krvarossz, hanem aránylag szr"
-
N_A_S
veterán
válasz Zoli-bácsi #37525 üzenetére
Nem tudtam hogy a GSP is kínai, a Denckermannal szemezgettem még (bár gyanítom az is az). De tegnap felbosszantott hogy amit kingondoltam arra mindig azt írta a kauffer megrendelésnél végén hogy 1db szállítható. Ezt ma el tudta intézni Sógorom, hétvégén megyek érte mert keddre meg már le van beszélve a szerelővel a csere.
https://tinyurl.com/phnas
-
Morales72
csendes tag
Sziasztok!
2 éve vettem egy 1-es Focust, 1.4 sedan. Megvásárláskor cseréltem a két hátsó lengéscsillapítót, illetve volt egy jobb első rugóm, ami törött volt. A 2 év alatt semmiféle hiba nem jött elő.
Viszont most nyáron etört (rohadt) a hátsó futóműben egy stabilizátor kar (hangosan csattogott, rém idegesítő volt), amit párban cseréltettem. Javítás után tökéletes lett a vezetési élmény, és megszűnt a zaj. Aztán kb. 1 hónapra rá elkezdett a jobb hátulja kattogni és nyikorogni. Ez a hang nem olyan, mint amit a stabilizátor kar adott ki, más. Főleg olyankor hallom durván, amikor meg van pakolva az autó. Szerelővel megnézettem, azt mondta, nem lát semmit, minden jó. Szerinte a lengéscsillapító csinálja. Létezik ilyen?
Szerintetek?
"I'm too old for this sh.t..."
-
se4ever2
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy jutányos áron megvásárolható, flottás kombi 1.6 TDCi MK3.5 Focus. Jelenleg nem üzemképes, cserélni kell a kuplungot, akksit és a vezérlést. Kértem egy árajánlatot 1. 2. 3. a márkaszerviztől. Szerintetek ez mennyire túlzó? Mennyi lenne a reális ára ezeknek a javításoknak? Az autó egyébként 1.4 millió forint lenne. Megéri szerintetek foglalkozni vele?
[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
Mai nap története.. Reggel semmi problémát nem észleltem, mikor beálltam a munkahely parkolójába. Délután,hogy szállok be, látom, tocsog a víz a taposónál,vezető felől.. WTF ? Már kezdtem magam előtt látni a lyukakat a padlólemezen (annak ellenére hogy tavaly ősszel lett lakatolva a kocsi.. ) Reggel ugye ebben a szakadó esőben kellett mennem. Most itthon , ülések ki , kárpit kiszed alul az a szivacs áll a vízben de, maga a tűzfal száraz,onnan nem folyt le a víz. Anyósülés előtt is nedves,de korántsem annyira mint a másik oldalt. Itt a tűzfal szintén száraz.. Tehát nem folyt lefelé belül a víz. A szélvédőről lemenő csöveket is ellenőriztük,volt benne mocsok,de korántsem annyi hogy gondot okozna. Marad a gumi ajtótömítés. Mindenesetre kitöröltem,felitattam a vizet a többi meg szárad, hétvégén az egyik ülést visszarakom mindenféle beltartalom nélkül és "sterimobbal" míg benn ül valaki én próbálom utánozni a szakadó esőt.. Mindenesetre, hol lehetne kapni ilyen ajtógumikédert?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
molnarpeter
nagyúr
válasz se4ever2 #37532 üzenetére
Kocsi ára abszolút jó, de ekkora munkára elvinném olcsóbb helyre, akár vidékre. Ha kell a márkaker pecsét, kérdezd meg Bercelen, emberi távolság és nem rabló banda. Ha nem muszáj, érdemes a Ford specialista helyeket is megkérdezni (ess, cromax, Csergő), de ez 20 éves tucat PSA motor, bármelyik sarki szerelőnek tudni kéne a dolgokat gyakorlatilag
Milyen felszereltség egyébként? Nem követem napi szinten a kínálatot, de 2.5-ért volt néhány hónapja olyan Technology, amit friss vezérléssel, korrekt állapotban árultak (el is vitték taxinak gyanúsan), de az picit újabb 1.5 volt már. Nagyságrendileg ha 2 körül kijössz vele, akkor elég jó boltot csináltál még mindig -
#27070592
törölt tag
válasz milkabrams #37470 üzenetére
Ha két hét alatt (átlagosan) kiürítesz egy-egy tank benzint, akkor nyugodtan tankolhatsz E10 95öt, nem lesz gond.
De azzal sem lősz öngólt ha minden második tankolás E5 100-as benzin. Nem az a 10% árkülönbség fog csődbe vinni, de nyugodtabb lehetsz hogy az autó nem csak etanolos hanem ETBE-s anyagot is kap. Win-win
Egyébként az ETBE kisebb karbonlábnyommal rendelkezik (állítólag), vagyis az öko szemléletű autósok is büszkén használhatják. -
se4ever2
aktív tag
válasz molnarpeter #37535 üzenetére
Trend felszereltség, tehát elég alap. Kereken 2 millióban állna meg a vége, ha mindent márkaszervizben csináltatnék. Annyi előnyt látok ennél az autónál, hogy végig márkaszervizben szervizelték, megkapta mindig ami kell neki. Volt egy enyhe törése, de azt is látom hogy mit cseréltek rajta, nem vész.
[kép] [kép] [kép] -
gabor9991
őstag
válasz se4ever2 #37532 üzenetére
A javítások ára az márkaszervizes ez annyi amennyi maszek megcsinálhatja akár féláron is.
Alkatrészek árain lehet inkább faragni megnéztem pl kuplung lendkerékkel 140ezer 208ezer helyett ,vezérműszíj szett vízpumpával 30ezer 106ezer helyett, akku is biztos van olcsóbb mint az ajánlott 64 ezres.
Én azt gondolom, hogy egy normális szerelő ezeket nagyon jó minőségű alkatrészekel kihozhatja akár 200-250 ezerrel kevesebből is mint a márkaszerviz 673ezres ajánlata.
A kocsi gy benne lenne 1.8-1.9M-ba de karbantartás szempontjából egy pár akna már el lett hárítva .[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
-
Brandynew
őstag
válasz se4ever2 #37532 üzenetére
Azt nézted, hogy az autó vételára + szervizköltségek összegéért milyen más autót kapnál, amit nem kéne egyből szervizelni?
Én már annyit szívtam szervizekkel, hogy legközelebb biztosan csak új autót veszek. Olcsóbb a használt, de nagyon gyorsan ráköltesz közel annyit, amennyiért kaptál volna újat, amit jóval később kell elkezdeni szervizelni.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #37545 üzenetére
Rosszul nézted.
[1.6tdci 1.999999M]