-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
válasz ReFleXx #36250 üzenetére
Nekem a Pumában a szintén gyári 6000-es olyat produkált a múltkoriban, hogy belementem egy kátyúba és kikapcsolt, majd kérte a kódot amit hiába írtam be, mert nem fogadta el és újra kérte. Majd egy pár km múlva belementem még 1 kátyúba és kód nélkül visszakapcsolt.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Ma nem volt az én napom.
Annyira.kifáradtam, hogy már lejtön való elinduláskor kéziféket csak agyban használtam.
Emiatt, kicsit meglöktem 1m³-es vízes tartályt a Mondeo-val.
Még szerencse, hogy csak vonóhoroggal, ami felfelé tud mozogni, így csak lököst recsegtette.
Ha ez nem volt elég, gyerek háziorvosnál új Suzuki -nak tolattam rá.
Szívrohamot kaptam, hogy lebontottam a műanyagot, de nem, mert megint csak vonóhorogom volt.
Ekkor már csak 5km volt, hogy végre tudjak pihenni.
Viszont a parkolóra nem tudtam egyből felmenni, mert gáz nem adtam, s lefulladt.
5 óra pihi után írtam, de holnap biztosan nem megyek sehova.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz darvinya #36253 üzenetére
Nem semmi... A Suzuki-nak nem lett baja? Ha sérült, akkor ugye nem csináltál te is úgy mint ők Pihend ki magad holnap rendesen
Légtömegmérőt meg a kopogásérzékelő kábeleit nézted azóta amióta kiolvastuk?"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
válasz Csabex #36254 üzenetére
Semmi baja nem lett.
Azóta már ránéztem, jobb lett, de takarítás ráférne, mert tiszta szutyok.
Kösz, azt terveztem, s csak vészhelyzetkor ülök autóba.
Valahogy ma annyira kifáradtam, hogy rég éreztem ilyet.
Lehet front is rátett egy nagy.lapáttal.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
-
troll81
addikt
Hát jó 20 ezerből nem tankoltam tele az S max it ma itthon de negyedig volt még mi történt 1 Év alatt?
-
-
troll81
addikt
Katasztrófa az egész sajnos lassan 30k bol van tele az autó?
-
gabor9991
őstag
válasz troll81 #36265 üzenetére
Nem tudom mióta nem élsz magyarországon de az utóbbi egy évben rendkívül megdrágult minden a kajától az építőanyagon át a fodrászig
Én vidéken élek eddig itt voltak szakik akik olcsón megcsinálták amit kellett de ezeket is beszippantotta a rendszer, térkő lerakásra úgy, hogy a földmunkát nem a mester csinálja 100m2-re 700 ezret mondott csak a munkadijra
akkor autószerelő munkadíja 1 napos munka, kormánymű ki-be szervószivattyú le-fel 42ezer, a gumisnál egy sima szelep csere 10 perc,centir nélkül 3 ezer... és sorolhatnám reggelig gyerekeknek az iskolakezdés úgy hogy a tankönyvek nem kerülnek semmibe 100ezer körül volt, egy 60 m2-es panel itt is 15-20M.
Most jöttem haza a boltból 2 papírtáskában hazahozam amit vettem és 23 ezret sikerült fizetni...
A Nutella ára majdnem a duplája itthon mint Németországban A bérek meg a harmada.
Szóval az üzemanyag magas ára csak egy kis része annak ami itthon folyik jelenleg.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz troll81 #36262 üzenetére
Én az egyes (1.5) focust nem tankoltam már régen tele 20k alatt.. Igaz shell vpower 95-öt rakok bele.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
őstag
válasz gabor9991 #36263 üzenetére
Mi a Jó Isten, hány L-es a tankod? Vagy te ki "decized" és akkor tankolsz amikor már csak az üanyag csövekben maradt nafta? Ugyanakkora a tankod mint az én kombimnak is, nem? Én nem várom meg a szegénység jelzőt sosem, kb negyed tanknál megyek is, de 20 fölé nem mentem eddig
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
robertka
tag
Sziasztok. Most, hogy kicseréltem a váltó tartó és nyomaték bakot levettem a pillangószelep és a légszűrő közötti csövet is, hogy megnézzem mi van ott
Szerintetek ez annyira koszos, hogy érdemes vele foglalkozni vagy engedjem el? Amúgy a bakok nem voltak rossz állapotban csak ha már lecseréltem a vezérlésoldalit mindet szerettem volna egyszerre. Ha valakinek kellene szívesen odaadom amúgy kidobnám.
1,6b 100hp [kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gabor9991 #36279 üzenetére
Szerintem a szelep szélein gondol a lerakódásra, de én nem tudok tanácsot adni ebben, nem vagyok annyira jártas Ha csak a két torxot kell kicsavarni és a kezedben van, akkor lehet nem árt neki egy tisztítás, de hogy gond-e ez a kis lerakódás azt nem tudom.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
gabor9991
őstag
válasz Csabex #36280 üzenetére
Egyszer vagy 10 éve én is levettem a szívócsövet és fültisztító pálcikával meg féktisztítóval vakartam a lerakódást a fojtószelepről de a takarítás után se vettem észre semmit , ma kb az enyémbem ugyanilyen retkes de szépen mozog nem szorul, a kocsi mivel rendesen indul van alajarat nem torpan, nem rángat így nem is hiszem hogy a takarítás bármilyen pozitív hatással lenne legfeljebb szebb lesz ha tiszta.
-
DeFranco
nagyúr
válasz robertka #36282 üzenetére
nekem azt magyarázta a szaki annak idején, hogy azzal a szeleppel nagyon óvatosan kell bánni, lehet és kell is tisztítani (ha indokolt) de nagyon finom műszer, ha valaki nekiesik wd40-nel meg csiszolópapírral, akkor azzal le tudja nullázni.
féktisztítót nem tudom kaphat-e, én puha ronggyal mindenképp rámennék meg valami megfelelő spray maximum.
-
darvinya
titán
válasz Csabex #36280 üzenetére
Pillangó szelepet lapot nem jó levenni, mivel azt roncsolás nélkül nem vehető le.
Mert csavar másik vége el van lapítva, s az Alu tengelyt tönkre teszi.robertka
Ilyet kell tisztítani. [link]
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Drughi
addikt
A téma összefoglalóba ki tudná berakni a verda képét nekem?
-
őstag
válasz radi8tor #36290 üzenetére
Jaaa igen, tényleg Bocsi... DeFranco vagy Oli szerkesztette annak idején ha jól tudom. Én a táblázatban akartam segíteni, de pikk - pakk összedobták
Szóval Drughi, lehet, hogy DeFranco lesz az illetékes"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Az utóbbi pár alkalommal előfordult, hogy fékezés / lassulás után nehézkes volt a visszaváltás 2-es fokozatba. Minek a hibája lehet, ha ez hiba? Próbáltam alacsonyabb/magasabb fokozatnál visszatolni, nem volt változás.
Köszi.
(Focus mk1 1.6b 2002)[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
hidegen volt inkább jellemző, vagy melegen is? hogyan írnád le a "nehézkességet"? inkább csak az ellenállás volt nagyobb, vagy esetleg már recsegett, kapart is?
ha egyezteted a fordulatszámot könnyebb a váltás 2-esbe?
szinkrongyűrűre gondolnék első körben, esetleg váltóolaj-gond.
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban