-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz molnarpeter #43601 üzenetére
A 2019-es kiadású kutya1.5 az már a javított változatnak számít? (motorcsere nélkül)
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
#27070592
törölt tag
Az 1.5 ökobúszt érzékeny az olajcserékre.
Szervízkönyvből kiderül milyen időközönként kapott friss olajat, de ebből a hidegindítások száma nem fog kiderülni. Kevés kilométerrel is lehet problémás, ha többet ment hidegen mint üzemi hőfokon.
A tulajt kell kivallatni (ha tudod), hogyan használta az autót (és miért adja el 5-6 évesen..) -
M3aN
senior tag
Köszönöm többeknek.
Automata benzin kínálat elég szűk, de engem az 5m környéke érdekel. Gondolom váltóban is csere 60e körül.
Hahun ami van eladó az 150e futással bír.
phev nem realitás mert kell a csomagtartó, illetve nem tudom bedugni sem. -
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #43605 üzenetére
A javítókészlet jó dolog, de azért egy blokkot meggyűrűzni kicsit vaskosabb munkadíjjal jár mint utántölteni az ablakmosót.
Milyen egyszerű lenne, ha a fedcomp regisztrálná nemcsak a futásteljesítményt hanem az olajcseréket, a hidegindítások számát, a túlpörgetéseket, tankolásonkénti átlagfogyasztást, kiolvasható módon.. -
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #43602 üzenetére
Kitúrtam pár doksit:
szerviz utasítás (vagy mi ez magyarul, mindenesetre ez nem visszahívás)
vizsgálat
másik kapcsolódó service bulletin júniusig
2019 elejéig érintettek az ottani típusok, feltételezem utána javított verzió készül. Hengerfej nem érintett, minimum az üres blokk öntvény (rá van öntve egyből az alumínium a vas hüvelyekre, bezzeg régen még ki lehetett préselni, ott max a két fém közti O-gyűrűk szivárogtak nedves perselyes blokk esetén, száraznál az sem nameg ha elkopik, nem kuka az egész motor, egyedileg viszonylag könnyen gyártható, stb.) hasonló amúgy a probléma ehhez: Novoth x Volvo, illetve magát a szivárgást látványosan bemutatja amerikai emberünk Lincoln 2.0 Ecoboost hasonló hibájánál. -
se4ever2
aktív tag
Sziasztok! Az alany MK3.5 1.6 TDCI Focus. 3 hete javítattam meg a klímáját 150.000 Ft-ért az ODOR-nál, lyukas volt a klímahűtő. Raktak bele újat, feltöltötték gázzal, boldogság. Na ez tartott eddig, ma megálltam kitakarítani, működött gond nélkül a klíma. A takarítás után beindítottam és mindenféle jel nélkül szépen fújja nekem a kinti 40 fokos levegőt. Hallatszik hogy a klímaventillátor sem megy. Ilyenkor mi van? Ennyi idő alatt sikeresen kilyukadt ez a hűtő is vagy szarul rakták össze? Vagy a meleg? Találkozott már valaki ilyennel? A legszebb az egészben hogy holnap reggel indulnánk a tengerpartra. Esetleg valami SOS megoldásban van tapasztalatotok? Köszi!
-
veterán
Nem is az,poénnak is kevés.
Még ha valami nehézségi foka lenne és lenne benne kihívás,de nincs.
Tök átlagos használattal jobbára lakott területen kívül közlekedek (autópálya nélkül),szóval nagy fékezések nincsenek,nem is forgatom a halálba (dízel…),sebességem meg jobbára 100-105km/h,így mindig mindennél max pontot ad.
Igaz mostanában a fogyasztásom is csak 4.1L. -
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Az mk3 Mondeo vonószem használható mk2 Focushoz?Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #43614 üzenetére
A kérdésedre a választ ugyan nem tudom, de mk3 Mondeo vonószemből is kétféle van (FL előtt és után).
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Joker88
őstag
Kérdésem lenne.. felni téma..
Ismerős vett/vesz egy Fiestát, hasonló mint nekem van, 2006os évjárat.
15-ös felniket szeretne alápakolni.
Egy jóbarátja adott neki alufelniket (használhatatlan gumikkal) a következő méretekkel.
Elméletileg jó lenne..
Viszont ehhez a Focus alufelnihez ha jól tudom a a mozgókúpos anya kell,ugye? Annak az anyafajtának jók a méretei a Fiestához?In loving memory of Garrett Lockhart
-
#27070592
törölt tag
-
ldn218
tag
Sziasztok !
Első futómű lengőkar hátsó szilentet fogok cserélni. Nyálazom az elérhető alkatrészek listáját. Találok olyat hogy például FAG, FEBI gumifém csapágy meg találok olyat az SKF-nél hogy hidracsapágy. Ez olyan lehet a megnevezés alapján mint a motortartóbakok. Valaki alkalmazta már az utóbbi vagy hallott már véleményt róla. Nyilván ha az elfossa magát akkor azt erős túlzással még az utastérből is látni fogom
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
Srácok, MK4-es Mondeóban a hátsó biztosítékdoboz hol található?
Megvan! Csomagtartó bal hátul...
Kösz[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz subaruwrc #43621 üzenetére
Most tavasszal cseréltem a 2007-es Focus C-Max-ban ezeket a szilenteket. Az egyik oldali olajtöltetű volt még benne. Rendesen csöpögött belőle és füstölt az olaj, ahogy átvágtam. A helyére az ára alapján választottam 8000 Ft körüli Febit, illetve az volt a fontos, hogy adjanak vele új csavart. Az olaj nélkül legalább eggyel kevesebb dolog, ami tönkremehet. Új autóban biztos jó volt.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
gabor9991
őstag
Közben hazaértem az adriáról, 2100km alatt elfogyott 150 liter benzin, kb 3dl motorolaj és egy H7 izzó
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #43632 üzenetére
Nem volt drágább mint a balaton lett volna hazafelé megálltam ott is egy kajára, de nem bántam meg hogy ennyit kellett kocsikázni a 7,1-es fogyasztás pályán, klímával 4 fővel megpakolva annyira hogy egy [ezen ] a szakaszon 4-ben tudta csak felfelé tartani a tempót szerintem vállalható az öreg szívóbenzinnel
-
zoger
tag
Sziasztok!
Meg tudjátok nekem írni, hogy s-max-nál milyen évjáratokban vannak a problémás powershift váltók. Após nézegeti ezeket, 90% csak automata van. Jó lenne pontosítani melyiket szabad venni. Ő a dízelt preferálja s fiatal 3-4 éves autót keres. -
molnarpeter
nagyúr
Powershift = mind nyűg ha 20 évre tervez, vegyen kézit; ha cserélgeti néhány évente az autókat és 150-200k futással már valószínű piacra lesz dobva, plusz hajlandó 40 ezrenként olajat cserélni szűrővel, végülis be lehet vállalni jó ár esetén. (Vészhelyzeti forgatókönyv, ha mégis drága felújítás kellene: bontott kézi váltó és sallangok, rosszat meg eladni alkatrésznek stb... sőt, már kiindulásnál akár váltó hibásat venni is megérheti.) Vagy VAG és DSG, több rá a szakember, de drágábbak a kocsik már alapból. Ha nem lenne fiatal dízel feltétel, Prius+ lett volna a javaslatom, keveset eszik aránylag és váltó probléma nem jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #43635 üzenetére
nagyon szep kocsikat lattam mar elbontva mert meghalt benne a PS, fajt is a szivem
mondjuk ennyi elonye van a PSnek, hogy porgeti a bontott alkatreszek számát.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kcsa
veterán
válasz radi8tor #43640 üzenetére
Szerintem a VW de a Toyota sem gyárt váltót a szó hagyományos értelmében - helyette pl. valamely erre szakosodott gyártó legyártja nekik az ő terveik alapján. Innentől pedig a Ford esetében is csak szándék kérdése lenne, hogy adnak-e alkatrészt/belistázzák-e az alkatrészt vagy sem, hiszen más megteszi, ők meg nem.
(persze mint sok minden egyéb, az eredeti információ is fenntartásokkal kezelendő, de én így hallottam )
szerk.: de az MK2 Focus/C-maxban lévő, 1.6 dízelhez párosított váltót is gyártja valaki (most nem jut eszembe), de a motor teljesítményéhez képest kicsit alul van méretezve a váltó, aztán ment a csodálkozás hogy nem tartós.
Hasraütésszerűen írok értékeket, mert most nem tudom kitúrni: a váltó gyártója által specifikáltan 200Nm forgatónyomatékig ajánlott a váltó, a Ford meg berakta a 250Nm-t tudó motor mellé.[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
Kérdésem, hogy 2006-os Focus-nak milyen óra csoportja van?
Mert totál fapados van benne, ami nem teljesen illeszkedik. Ráadásul az alsó egyik csavar felfogató teljesen kitört, s valamilyen fehér műanyag alátéttel sem feküdt fel a csavar helyre.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
zoger
tag
válasz molnarpeter #43635 üzenetére
Eddig VAG és DSG volt/van neki. Volt neki sharan kettő is. Most belenyúlt a szarba egy önpusztító 2.0 biturbó tdi caravellel . Használtan vette 2 éve. Szerencsére az egész motor nem kuka benne, időben lett cserélve az egr hűtő, de turbóval s a részecskeszűrővel vannak bajok. A minap Prága mellett rohadt le, s most is a szerelő udvarán áll. Valószínűleg a másik turbó adta meg magát.
Úgy van vele, hogy a kisbusz magas, a személyautó alacsony neki ezért néz egyterüt (a suv szerinte is az értelmetlen kategória) s gondolom sharant nem szeretne megint. -
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni.
Az autó Ford Fiesta 1.4 TDCi (2006). 2016-ban volt vezérlés csere, azóta keveset ment az autó. Kérdésem, hogy a hosszbordás szíjat azt lehet úgy külön is cserélni, hogy a vezérlés, a keresztbordás szíjjal és a vízpumpával, a feszítő görgőkkel, az ne legyen megbontva?
Vagy kompletten csak együtt mindet kell egy időben cserélni?
Olyan hangja van az autónak, mint amikor kicsit csúszik a szíj. Hidegen, beindítás után érdekes módon nem azonnal csak másodpercek elteltével, vagy még később, kábé fél perc múlva jön ez a hang, de ha bemelegszik a motor akkor utána már nem hallani semmit. Szép nyugodt dízel hang van már csak. Ezért tippelek a hosszbordás szíjra vagy valamelyik vezető görgőjére a kettő közül.
Másik kérdésem, hogy Pécsen tudtok-e mondani megbízható szerelőt, aki ért ezekhez a dízelekhez, lelkiismeretes is és nem húzza le az ügyfelet.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest