-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #43846 üzenetére
Igen majdnem egy liter, de nem is fogyott el teljesen a max és a min között ezért írtam hogy szerintem ez ilyen idős autónál már nem olyan dolog amit számon lehet kérni az előző tulajon.
Ha megenne 1 litert párszáz km alatt mint volt is itt olyan Mondeo ami megette, az más akkor nyilván mennék reklamálni -
radi8tor
MODERÁTOR
Az elmúlt pár napban megtettem 65 km-t a kocsival.
A hatótáv 819km-ről 834km-re nőtt.⭐ Stella
-
zoli03
őstag
válasz dellfanboy #43848 üzenetére
Elgépelés volt, nézegettem.
-
Hory84
tag
Hali!
Tudtok linkelni ford fusion ablakmosó rendszer robbantott ábrát esetleg? Haver kocsijában egy nyest atomjaira rágta szét a csöveket. -
zzola
félisten
Sziasztok!
Rég voltam itt, gondoltam benézek.
Korábban a tolatóradar volt a témám. Most ott tartok, hogy multimeterrel kimértem, hogy minden biztosíték jó-e. De most jut eszembe, hogy a csomagtérben lévőket nem mértem ki.
Ha lesz időm, jobb hátul le fogom bontani a kárpitot, elég nagy munkának tűnik! Ilyet csinált már valaki korábban?Másik dolog nem Mondeo specifikus, de tanulságos. Tavasszal le lettek kezelve, porszórva a felnik. Sajnos a hozzá nem értésemből fakadóan a felnik közepe is teli lett szórva. Felszerelés előtt ugyan csiszoltam a felni közepén, hogy könnyedén rá tudjon csúszni az agyra, de nem sikerült túl jól. Mivel türelmetlen voltam, végül a felniket a csavarokkal húztam fel a helyükre. A szívás ideje most jött el, oldalról belefúródott egy facsavar a jobb hátsóba, így le kellett szedni a kereket..... Na de hogyan jön le, ha erővel lett felcsavarozva???
A hátsó kerekekre meglett a megoldás, fellazítottam a kerék rögzítő csavarokat, majd kb. 40-nel kanyarodás és kézifék az egyik irányba, ez meghozta a várt eredményt, a súly elmozdította a kereket oldalirányba, le tudtam szerelni. Az elsőket is le kell cserélni, az is hasonlóképp lesz, csak kézifék nélkül...
Valaki járt már így?
-
radi8tor
MODERÁTOR
Hehe, pont ilyen nekem a porfestett felnim a Focuson. Az egyik úgy rá szorul mint a veszedelem.
Gumiszerelő egy nagy gumikalapáccsal püfölve szedte le. Másik alkalommal én is a laza csavarral kézifékes megoldást választottam - igaz nem 40-el hanem csak pár métert haladva.⭐ Stella
-
dellfanboy
senior tag
nekem mikor meglett a focus a hatso kerekeket nem birtam leszedni.
amiket probaltam wd40 telitalpal/gumikalapaccsal valo utlegeles, az altalad emlitett 40-60km.h kezifekezes de nem valtak be. a vegen szereztem egy jo masfel meteres pajszert es avval alulrol megtamasztgatva lereccsent.. azota a hatsonal mindig hasznalok rez sprayt.[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
válasz troll81 #43861 üzenetére
Furán néz ki így, h eláll. Olyan, mintha nem lenne rendesen lecsukva a géptető. Az tuti, h jobban szellőzik, talán fele ilyen magassággal jobban nézne ki, így túl sok szvsz.
Ha minden jól megy, hétfőn viszem a CC lököst a fényezőhöz, most egy kollégám garázsában pihen. (Nem mertem hazavinni, nehogy meglássa a zasszony.)
Majd ráérek akkor és ott elfehéredni, mikor megmondja mennyi lesz az annyi.
A trafó, kábelszett, féltengely szimeringek cseréje is még vissza van, időpontot kell keresni rá./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
A "furán néz ki" az szerintem nem fejezte ki azt amit én látok
Szerintem amit látok az annál sokkal súlyosabb ez így nekem olyan mint egy rosszul összerakott korábban elején sérült autó amin rosszul áll a géptető.
Abban sem vagyok biztos hogy ez így javít bármilyen módon is a motor hűtésben
Sőt az se biztos hogy kell plusz hűtés a gyári rendszer mellett.
A motor felülről le van burkolva a kipufogó hátul van, nem tudom mennyit számít ez az 1-2 centis plusz rés a hűtésben, mert igazából ez nem egy Porsche (vagy kispolszki) léghűtéssel hanem egy jól megépített autó vizhűtessel, aminek a motorteréből lefelé akadálytalanul áramlik a levegő amúgy is.
De persze nem minősíteni akarom csak leírtam hogy én ha lenne egy ilyen kocsim ami nincs én ilyet nem szerelnék bele.[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz gabor9991 #43869 üzenetére
igen ez javit ez biztos a diagnosztika és a hutőventiis igazolja.....
Sőt az se biztos hogy kell plusz hűtés a gyári rendszer mellett. 356Ps /610 NM a gyári érték jelenleg.
a programozosdi itt nem állt mega turbó lent van a motor mögött az esőelvezető alatt lent ott meleg van hidd el nekem
[ Szerkesztve ]
-
-
ZolkoW
őstag
már közel voltam hozzá, hogy feladjam, és visszakérjem a pénzt, de végül a fizetős Forscan lite, meg a Konnwei kütyü csak kiolvasott ezt-azt... már csak értelmeznem kéne tudni, de idő kérdése. köszi a Konnwei tippet!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
subaruwrc
félisten
válasz molnarpeter #43876 üzenetére
vezérlé csere volt + főtengely szimering
-
dellfanboy
senior tag
válasz subaruwrc #43875 üzenetére
mi az a gold dildo ott?
#43861
troll81
es ezt engedik a nemet hatosagok? marmint van ehhez tuv papir? vagy nem te vagy nemetorszagba? am pont ma lattam egy 2.5 rs focust ott szepen ki volt vagva a motorhazteto, az nekem jobb megoldasnak tartom mint ezt. miert nem flexeltel?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #43874 üzenetére
remélem, így műxik a link
Még úgy is ijesztő volt, hogy leállt közben a motor, hogy előre szólt a program, hogy ez lesz.
Meg én azt hittem, ha tápot kap az olvasó, tehát világít, akkor már képes kapcsolódni. Ehhez képest az volt, hogy a Froscan csak akkor vette fel rendesen a kapcsolatot vele, pontosabban szerintem itt az autóhoz való kapcsolódást jelentette az ikon, de nekem ez nem volt tiszta, ha konkrétan járt a motor. Aztán ezért ment el annyi idő a szenvedéssel előtte. Próbáltam vagy 3-4 másik appot.Rögtön kérdés: Ha törlöm ezeket a hibakódokat, az járhat bármi bajjal? Ugyanis nem tudom róluk, hogy mikoriak, az is lehet, hogy több évesek. Már ha ilyen létezik. Aztán gondolom ha megint előjönnek, akkor érdemes utánuk nézni.
Köszi.A porlasztók környékén is próbáltam live adatokkal, de nem biztos, hogy azt találtam meg, ami nekem kell. Mindenesetre voltak injektor értékek A-tól D-ig jelölve a hengereket, és az első 0 volt végig, a többi ingadozott valamennyit. De majd jövök később (reméelm) értelmesebb kérdésekkel, csak most megörültem, hogy egyáltalán működött valami.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
subaruwrc
félisten
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz subaruwrc #43875 üzenetére
Nagyon szép így szétszedve. Tényleg csillog-villog. Kiváncsi lettem volna az enyémre. A szerelőm nem az a fotós fajta.
Milyen érdekes az a fűtés cső, hogy fel van tekerve spirálba. Nekem asszem' az simán egyenesen jön.
Ja megvan miért, mert nálad a leömlő elől van, nálam hátul. És lehet a víz kör is fordítva van a két motornál aztán azt a csőhosszt így tették bele a tiedbe.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Jenne
senior tag
válasz #27070592 #43350 üzenetére
Szia!
Köszi szépen a tippet.
Nagyon bevált nálam ez a Liqui Moly Speed dízel adalék.
Mint írtam, én csak prémium dízelt használtam és az OMV-nél tankoltam mindig. Most, hogy igen csak drága lett a prémium üzemanyag, helyette kényszerből a normál dízelt tankolom, de érezhetően gyengébb. Morgósabb motorhang, jobban kell nyomni a gázpedált az addig megszokotthoz képest. Így a fogyasztás is felment 0,6-0,8 literrel. Ezzel adalékkal most ugyan olyan szépen és finoman jár mint a prémium dízellel és visszajött az addigi fogyasztásom is.
Köszi még egyszer.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
#27070592
törölt tag
Hi,
Ennek örülök! (majd linkelem ezt a hszt a Liqui-Molynak, az influenszerek jutaléka 20% )
Békeidőben én is prémium benzinnel jártam, csak aztán..
Most fog elfogyni az első flaska adalék, számoltam egy átlagot, az utóbbi 4500km fogyasztása 6.91
Előtte a hosszú távú átlagom 8.41 volt. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
troll81
addikt
válasz dellfanboy #43878 üzenetére
Szia nem vágok ez működik.
Jól.
Ford racing-es alapból papiros.
Anyi hogy kisebbre fogom vágatni 6 mm rel.
Minden xarhoz van papír ami az autóban van.kiveve a teljesítmény hez. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ReFleXx #43890 üzenetére
Nem költök motorfelújításra. Egyelőre még nem fogy annyi olaj, hogy legyen értelme. Ess-nél azt mondták önmagában egy részét kevés megcsinálni (pl kérdeztem én is ezt a szelepszár szimmering dolgot megpróbálni bontás nélkül kötéllel megfogva a szelepeket a beeséstől). Erre mondták, hogy lehet annak semmi baja, mert mástól is zabálhatja az olajat.
⭐ Stella
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #43891 üzenetére
"Ess-nél azt mondták"
Nem bántva öket,
azért lehet megkérdeznék másik szerviz is.
Egyszer írtam én is velük kapcsolatban, hogy egy érezhetően hibásan működő motorról fogalmuk sem volt mi a baja, porlasztócserét javasoltak sokszázezerért, diaggal sem láttak hibát, egy kis műhelyben meg egy kisgyerek kicserélte a turbó vezérlőelektronikáját és a kocsi jó lett -
DeFranco
nagyúr
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #43893 üzenetére
Márciusban kérdeztem rá a hézagoló lapkák cseréjére, ez volt a válasz:
Nem szükséges állítani, sosem volt még gond velük.
A korongok cserélgetése egyébként sem lenne a leggazdaságosabb megoldás, csak abban az esetben állítja a gépműhely,
ha egyéb okból lekerül a hengerfej!Pedig cserélhető, egy célszerszám kell hozzá amivel le lehet nyomni a szelepet anélkül hogy a lapkát is lenyomnánk.
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Marvel Snap
- Philips LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Gaming notebook topik
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest