-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
válasz gabor9991 #46151 üzenetére
Pont ma beszélgettem egy eredetileg autószerelő kollégámmal a kuplung+kéttömegű cseréről.
Azt mondta hogy a fókámon ha minden könnyen szétjön,akkor cirka 2,max 2,5óra,de ez a legritkább esetben ennyi,az összegyógyult alkatrészek és a berohadt csavarok miatt többnyire inkább 4-6.Sűrű anyázás közepette.
Hiába van meg a tapasztalat és a szerszámkészlet ha a gép tiltakozik a szétszerelés ellen.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
patomi
őstag
válasz gabor9991 #46151 üzenetére
2-3 óra maximum. Cmaxon mikor csinaltattam, reggel 9 felé vittem el a kocsit. Kuplung csere, fékek (betét,tárcsa), két első lengőkar, lengéscsillapítók elöl(szokásos vackokkal), plusz olaj és szűrők volt. Déltájban vagy fél egy felé már mentem futóműveshez állításra ami kb 2 utcával van arrébb. Szuperül megcsinálták. Erre fizettem akkor(2020) 65k munkadíjat plusz a futómű állítás.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
gabor9991
őstag
Szoktam nézni autodoc videókat, ott sosincs beragadt alkatrész vagy berohadt csavar
Lengőkar csere 9 perc a videóban, mikor az enyémben cseréltek akkor csak az első szilentből a hosszú csavart szedték ki lánggal vagy fél óra alatt egy kamionokat szerelő szervizben mert sima légkulccsal meg se mozdult a csavar. -
Sys85
veterán
válasz patomi #46154 üzenetére
Az egyik helyi szervizben ahol elvileg rutinos szerelők dolgoznak igen komoly felszereléssel szerintem 10óra alatt sem csinálnák meg.
Féltengely gumiharangokat cseréltettem és a kerékagyakat nem tudták levenni,inkább kihúzták féltengekkel együtt,így egy váltóolajcserém is lett…
2 gumiharang+váltóolaj+munkadíj majdnem 100e…
A vízfogyásom okát sem találták meg,pedig saját bevallásuk szerint átnéztek mindent.Igaz csak azt nem vették észre,hogy a fél hűtő rózsaszín a motorfelöli oldalon.
Nem is viszem hozzájuk többet.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #46158 üzenetére
szerintem ugyanarról beszélünk [link]
-
Fernet
senior tag
Sziasztok!
2013-as 1.25-ös benzines Fiestam van. (minden évben viszem szervizbe, tavaly volt vizsgán)
1. Mitől lehet az, hogy hidegen indítva az első pár percben alig reagál gázadásra, lomha, rángat. Ha indítás után hagyom alapjáraton 1-2 percig, akkor nincs gond. Régebben tudtam indulni azonnal, most hagyni kell. Hibakód nem volt mikor legutóbb nézték. Ha leállítom és néhány órán belül megyek tovább akkor nincs gond.
2. Szintén hidegben az első kerek felől bukkanónál/egyenetlen úton nyikorgás hallatszik. Minél hidgebb van annál jobban. Jó időben nincs ilyen. Szerelő egyszer ránézett, nem talál hibát. (lehet másik szerelőt kellene keresnem?) Zavaró, hogy minden fekvőrendőrnél/buckánál egy nagy nyekkenést hallok.
3. Feltöltöttem az ablakmosó folyadékot tegnap és láttam, hogy a hűtővíz a minimum jelzés alatt van. Annyit tudok, hogy nem ajánlott keverni a különböző fajtákat, ha hazafelé beugrom egy autósboltba tudni fogják milyen kell bele?
Bocs, nem vagyok egy nagy szaki a témában.
-
dellfanboy
őstag
válasz Fernet #46163 üzenetére
3 autósboltba azt fognak neked eladni ami nekik van raktáron... szóval én a motorhoz tartozó ford spec hutofolyadékot vennék, bár meg kéne tudni hova tunik? szivárog? vagy nyáron is min fölött voltál?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Fernet
senior tag
válasz dellfanboy #46164 üzenetére
Legutóbb július végén néztem nyaralás előtt, akkor pont a min és max között állt.
-
zoger
tag
válasz Fernet #46163 üzenetére
Nekem 2007-es 1.25 fiestám van. Nem tudom, de feltételezem kb ua. a motor. Látatlanban termosztátház tömítére vagy kiegyenlítő tartály repedésre gondolnék a hűtőfolyadék szivárgás kapcsán.
Hasonló évjáratú focusoknál a lengéscsillapító ütköző gumija tudott nyekeregni (bár úgy rémlik az nem csak hidegben) meg kell kenni szilokonzsírral.
Gázadásos dologra nincs ötletem. Esetleg üzemanyagszűrő volt már cserélve? -
#27070592
törölt tag
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #46173 üzenetére
És ráadásul rembo betét kerül majd mellé vagy gsp
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #46180 üzenetére
Az lesz 10mm meg rendelem este vagy holnap reggel de akkor a hátulja is kap 10 vagy 15mm t
Az elejének a sperr tesz majd jót -
TigerCat
nagyúr
válasz molnarpeter #46180 üzenetére
Az jó cucc, nekem is került alá a márkaszervizben. Ezt leszámítva nincs változás, bár a toronymerevítőn és nagyobb fékeken még hezitálok. Igaz, sok értelme nem nagyon van, nem járok pályanapokra és a fék sincs sokat használva, de veretős módban állítólag sokat dob az élményen.
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
Más nem szív ezzel a kiváló konstrukciójú Focus MK3.5 fényszóróval?
Hiába teszem be normálisan a helyére az izzót, be is pattan, 1-2 hét alatt mindig kiugrik. Ráadásul égetni is kezdi a foncsort ahol hozzáér...Én nagyon hamar kiszúrom ha nem jó helyre világít a fényszóró, de nem én hanszálom, asszony azt sem veszi észre ha egyik nem világít szóval most sincs ötletem mióta van így.
Ötlet? Valami life hack, hogy ne csinálja ezt?
[ Szerkesztve ]
-
válasz dellfanboy #46185 üzenetére
Néztem, de nem. Ugye van 2 fekete műanyag ami megvezeti egy sínben és van egy alul ami bepattan a helyére. Meg ilyen rugósra van megcsinálva.
Most szédszedtem sokadszor, ismét bepattant de épphogy, kicsit masszírozgazzam még a helyén és a végén mintha jobban bepattant volna szóval lehet user error volt, pedig már sokaszor ismételtem meg.
Alapból elég nehezen pattant be a helyére, nem akartam sokkal jobban erőszakolni, most is inkább megpróbáltam kicsit összenyomni azt a rugós drótot ami odafeszíti és mintha a végén ment volna valóban a helyére.
A másik fényszórónál nincs ilyen szívás.
Szóval most bizakodok. -
Hannibhál
őstag
Hejhó mindenkinek!
Kis fiestamnak(2004, 1.4 80hp) érdekes baja van, s már nem tudom mi lehet a kiváltó ok. Amint egyenletes sebességnél nagyobb gázt adok, ránt egy jól érezhetőt s megy. Ha kis gázt adok pluszba s utánna növelem a gázt, úgy nem csinálja. Alapjáraton megyek vele, akkor nagyobbat ránt, amúgy nem akkora nagyot, s kb 1700-1800ig csinálja, afölött nem. Az utóbbi háromnegyed évben jópár dolog volt rajta csinálva:
-gyertyacsere
- trafó s gyújtókábelek ellenőrizve
-szelepfedél mellett befolyt cseppenként az olaj a gyertyákhoz, ezért tömítéscsere
- most legutóbb első lambda szonda és egy vákumcső lett cserélve. A cső lyukas volt.
Tippre h mi lehet ez, vagy volt vkinek ilyen gondja?
Köszi előre is, ha vki tud vmit
Szerk:
Elindulásnál egyesbe ahogy engedem a kuplungot beremeg ha már bemelegedett a motor, azt se tudom miert lehet[ Szerkesztve ]
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
Hannibhál
őstag
válasz radi8tor #46188 üzenetére
Elv szerelők csekkolták, illetve gyertyákat még én cseréltem tavaly májusban.
subaruwrc:
Ezt nem tudom, hogy őszinte legyek.
Annyi még eszembe jutott, hogy bemelegedve csinálja, hideg motornál nem. Illetve a trafó s a kábelek 2 éve lettek cserélveGépelés nem az erősségemasdsdk
-
troll81
addikt
Sziasztok.
Felni kérdés.az ezüst színű autóhoz választanek jó színt. Ez tetszene. [kép] vagy még sötétebb kicsit.
Az rs hátsó spoiler Fekete legyen vagy színre fújt?Melyik szebb
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok. Tempomat témában szeretnék kérdezni tőletek. Van egy 2.0 Ford Focusom (2012-es) és ebbe szeretnék utólagosan gyári vagy utángyártott tempomatot szereltetni. Még nem èrdeklődtem utána sehol, tőletek kèrdeznèm,hogy kinek mi a vèlemènye,illetve Budapest vagy Heves megyèben ismertek jó szerelőt,ki be is szereli az autóba? Köszönöm
-
ReFleXx
addikt
válasz Viiktor1989 #46195 üzenetére
gyárit tennék, gondolom ott is egyszeru mar a tortenet, kell a kapcsolo + aktivalni SW-esen.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
tag
válasz Viiktor1989 #46195 üzenetére
Facebookos C-Max csoportban van pár megbízható ember, akik ilyennel foglalkoznak. Eléggé szét vannak szórva az országban, valaki biztos van a közeledben. Nekem 2007-es C-Maxban cserélt kormányt egy srác valahol Üllő, Vecsés környékén. Vettem egy bontott tempomatos kormányt, újrabőröztettem és azt rakta be és programozta fel. Kb. egy óra volt mindennel együtt. A fedélzeti computerben bekapcsolta hozzá a pillanatnyi fogyasztás kijelzést is.
Nem tudom a tiédben hogy van gyárilag megcsinálva, de lehet meg lehet úgy oldani, hogy a gyári/utángyártott kapcsolókat szerelik fel a gyári helyre. A fontosabb, hogy a vezetékezés bent van-e a kocsiban és van-e kuplung kapcsoló a pedálban. Nekem pl minden adott volt hozá.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
Pippen
csendes tag
válasz Viiktor1989 #46195 üzenetére
-
alias_bobo
tag
válasz alias_bobo #45811 üzenetére
Üdvözletem!
Jelentem a kis Fiesta beázása megoldódott (Kopp-kopp), a tető díszléc alatt kellett újra tömíteni (a hátsó lökhárító levételét ezek után elengedtem).
Azonban volt és még van is egy másik probléma amiben szintén segítséget kérnék.
Általában 1500-2500 fordulatos tartományban legtöbbször gyorsításkor megtorpan a motor, nagyritkán indulás után fulladozgat.
A gyertyák új FoMoCo gyártmányok, a gyújtókábelek és a trafó is rendben vannak.
Fojtószelep cserén túl vagyunk (igaz használt gyárit kapott bontoplaza oldalról - kettőt is vettem hátha...), de a probléma ugyanúgy megmaradt.
Valahol olvastam hogy csere esetén újra kell kalibrálni a motorvezérlőt/fojtószelepet, amelynek menetét itt és itt megtaláltam.
Azt nem tudom, hogy mikor elhoztam a szerelőtől ezen a kalibráláson átesett-e... hozzáteszem 1-2 napig rendben volt a működése az autónak.Érdemes lenne ezt a kalibrálást megcsinálnom a leírás szerint vagy máshol keresendő a hiba oka?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
|| http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=alias_bobo ||
-
subaruwrc
félisten
válasz alias_bobo #46199 üzenetére
Fomoco gyertya kuka
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen