Új hozzászólás Aktív témák

  • szallasi007

    őstag

    Sziasztok, csütörtökön vettem egy tv-t az euronicsben amit tegnap ki is próbáltam és annyira rossz volt a képe (gyakorlatilag minden egyes pontjában volt valahol bevilágitás, mintha megnyomódott volna a panel) amit lefotóztam és le is videóztam ahogy a bolt kérte.
    Visszavittem a tv-t és kértem egy másik bontatlant amit nem tudtak biztosítani csak olyat tudtak volna adni ami állításuk szerint két hete van kint a falon mint bemutató darab.
    Én közöltem, hogy vagy adnak rá kedvezményt vagy akkor kérem vissza a pénzem. 10.000 Ft-ot akartak adni a 400.000 ft-os tv-re amit megköszöntem - ne vicceljünk már egymással - és kértem a tv árát.
    Nagyjából egy órás veszekedés után és egy ügyvéd felhívása után jegyzőkönyvet írtunk alá majd visszaadták a pénzt.
    Ami fura volt hogy 1990-ben állításuk szerint törölték a törvényt miszerint 3 napon belül kötelesek visszaadni a termék árát ha az hibás (ez nekem fura, de nem tudom és nem is hittem el nekik), illetve kötötték az ebet a karóhoz miszerint a kirakott demó darab új bontatlan terméknek felel meg (ha már 2 hetes és a falon megy napi 12-14 órát hogy a tökbe lenne bontatlan 0 percessel megegyező?) . Ez igaz?
    Közben otthon megnéztem és a saját ÁSZF-jük szerint is elállhatok a szerződéstől ha nem tudnak ugyanolyan készüléket biztosítani vagy amit felkínálnak nekem nem felel meg.
    Viszont az csak ma jutott eszembe hogy nem kaptam a jegyzőkönyvről másolatot, bármiféle bajom emiatt származhat?
    Itt én voltam a szemét vásárló vagy ők voltak a gonosz multi?

Új hozzászólás Aktív témák