Új hozzászólás Aktív témák

  • Grass

    aktív tag

    Sziasztok.
    2004 karácsonyára kaptam egy genius hs04a fejhallgatót ami 8 hónapra rá kontakthibás lett. 1éves gari volt rá így visszavittük. Azt mondták 2 hét a javítási idő. Letelt, nem csinálták meg így adtak egy újat. Eddig minden szép és jó. De most ismét kontakhiba miatt visszakellet vinnünk. És kitalálták hogy csak feltételesen veszik át, mert a zsinor megvan tördelve és ez ''nem a rendeltetésszerű használatból fakad''. A zsineg tényleg megvan tördelve, de nem tudom mitől. Ez valószínűleg abból ered. hogy egyszer vittem LAN-ra a fülest és ott felkellett rá tekernem hoyg visszatehessem a dobozba. Azóta küszködök fele mert állandóan bepödörödik és marha zavaró. Na mindegy. A két hét megincsak letelt, de nem tudták megmondani hogy mi lesz. És időben még csak be sem határolják hogy mikorra lesz válasz. Ilyenkor mit lehet tenni? Azt mondták ''majd hívnak ha van valami''. Aha persze ez eddig is jellemző volt ám. Szóval nincs valami szabály hogy a visszavitt terméket x napon belül kötelesek megjavítani vagy ilyesmi? Előre is köszönöm a segítséget.

    "Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting

Új hozzászólás Aktív témák