Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz SeniorTilla #7515 üzenetére

    De most őszintén: milyen másik oldal? Akik nem hallottak róla?

    Belinkeltem egy pár oldalt, jártam boltos szervizben, innen a listáról is többen jelezték, és maga a DJI is elismerte, hogy az újabb Samsung telefonokkal vannak kapcsolódási problémák.

    És amiről talán meg is feledkeztem: a DJI Do-It-All Handle-t is emiatt vittem vissza a boltba még év elején. A visszavevő srác kérdezte, hogy miért állok el a vételtől. Mondtam, hogy nem kapcsolódik a telefonomhoz. Csak annyit kérdezett, hogy "Samsung? Nem te vagy az első."

    Én minden (Tőled is) kapott tanácsot megfogadtam, nem működött velük a kapcsolat. Aztán jött egy frissítés, és hirtelen helyre állt.

    De a lényeg, hogy már megy, úgyhogy a Do-It-Allt is be merem vállalni egy újabb körre.

    Azt nem tudom, hogy melyik oldal volt a hibás, de említésre méltóan csak a telefontípusok egy meghatározott, szűk (nem kizárólag, de döntően Samsung) körét érintette. Maga a készülék kapcsolódott, de a Mimo app már nem, hiába látta a kamerát, egyebet.

    És ez nekem most nyár elején nagyon jó ajándék, mert így lehetőségem lesz elkészíteni az az Osmo Actionnel és a Pocket 2-vel is egy sor olyan felvételt, amit távirányítás nélkül nem tudnék.

    Köszönettel: MaCS

Új hozzászólás Aktív témák