-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Vajon Japánban ezek a méretek olcsóbbak, és az európaiakra jellemzőek meg drágábbak? 🤔
Habár az Ypsilonra sem túl olcsók az abroncsok 195/55R15-ben. Most már értem, miért lett a téli szett 185/65R15-ös, átlag 7k-rel olcsóbbak ebben a méretben, csakhogy az nem egészen gyári. 🤷♂️
-
tboldi
nagyúr
válasz norbiv8 #51784 üzenetére
Úgy általában a télieknek nem rosszabb amúgy is?
A címke meg sokat nem ér, a gyártók a saját módszereik alapján tesztelnek és értékelnek, max. csak házon belül van értelme a betűket nézni.
De nem rossz az a Hankook, ugyanebben a méretben használtam korábban Jazzen, illetve 165/60R14-ben most is az van apum WagonR-éhez, eddig nem volt rá panaszunk.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #51868 üzenetére
Ez a táblázat még mindig jobb, mint a korábbi (asszem, az narancs színű volt). Az elég szűk tartományt engedett csak meg, 6,5-es felnire 185-ös gumit már nem írt, pedig működik, és nincs is szétfeszítve.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Saskakas18 #51908 üzenetére
Igazuk van, még virágágyásnak is csak korlátozottan alkalmasak. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Saskakas18 #51913 üzenetére
Kb.
Én 4 éve használok 4 db 4 évszakost (), konkrétan nyáriasabb keverékű Michelin CrossClimate+-okat. Utólag is azt gondolom, hogy a lehető legjobb választás volt a saját felhasználási szokásaimhoz/körülményeimhez, rendkívül elégedett vagyok velük.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #51990 üzenetére
Részemről meg a felgen-online.de ajánlott, innen rendeltem az OZ-ket, és a tehermentesítőt (rögzítőgyűrűs alu!) meg az anyákat küldték grátiszba'.
Vagy bele volt építve az árba?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #52039 üzenetére
Előírt + 0,1 bar.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #52046 üzenetére
Pontosítok:
Elöl 2,3 + 0,1
Hátul 2,2 + 0,1Mondjuk én a 175/65R14-re vonatkozót veszem alapul, pedig a 185/55R15-re valót kellene.
De ez így bevált, a korábbi rendellenes kopás sem jelentkezett azóta, hogy erre a plusz egytizedre ráálltam.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #52078 üzenetére
Nekünk is megvan még a 2004-esre.
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #52110 üzenetére
Ja, hogy ez a tied!
Amúgy fogalmam sincs, mitől ilyen.
-
tboldi
nagyúr
válasz tasiadam #52190 üzenetére
Nálunk is lassú defektes volt a WagonR egyik kereke, egy hét alatt ment le 2,5 barról kb. 1,5-re. Azt hittük, a megrepedezett szelep az oka, de azt kicserélve sem változott a helyzet, úgyhogy megforgattuk egy vízzel teli műanyagkádban, és végül kiderült, hogy egy fej nélküli szög volt benne egész mélyen. A gumis gombával javította, azóta minden oké.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Puma K #52271 üzenetére
A japánokon is a vezetőoldali ajtónál van, legalábbis azon a 2-n biztosan, amiket jól ismerek (WagonR és Jazz). De láttam már VAG autón a tanksapkánál is, főleg Skodáknál a jégkaparó mögött.
Amúgy annyira simply clever, hogy nincs is hova akasztani a tanksapkát, amíg nyomod bele a naftát? Nem cseszi össze az autó oldalát, hogy ott figyeg?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #52283 üzenetére
Nekem ez a képről nem derül ki.
A Jazz-nél egy kocsányon lógó bogyó van (kép1, kép2), de nekem a Lancia, illetve az olaszok megoldása tetszik a legjobban, az ajtócska alján egy akasztó, a tanksapka alján meg egy fül, egyszerűen csak felakasztod, mint egy kabátot. Így még véletlenül sem csöppen rá a cipődre semmi.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Elemental #52517 üzenetére
Én a CC+-t még sosem éreztem télen kevésnek városban, annyi sót elszórnak (főleg itt, Móváron ). De végszükség esetére van egy pár hózokni a csomagtartóban, bár még sosem kellett használnom.
-
tboldi
nagyúr
Mennyi uffancs! Hirtelen azt hittem, hogy egyvalaki beszélget magában.
-
tboldi
nagyúr
válasz rasotamas #52636 üzenetére
“Emelni kell valahogy, nincs mese.”
Én meg szívesen raknám lejjebb a Jazz-t még 1-2 centivel, viszont akkor már nem tudnék kijárni az udvarról, a mínusz 3 cm még éppen jónak bizonyul. Na, meg egyértelműen be van írva a forgalmiba a rugó típusa, ettől sem nagyon térhetek el.
De amúgy nem akadtam még fent sehol (kopp-kopp), csak az első lökhárító gumikoptatója ért le ritkán egy-egy emelkedőre fel, vagy lejtőn lehajtáskor. De azért van haspáncél a motor alatt, így nyugodtabb vagyok.Meg az Ypsilon alá sem ártana egy szett H&R, de nem egy egyszerű menet bepapírozni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz rasotamas #52654 üzenetére
Az nem számít, a kutya nem foglalkozik a felni méreteivel, ha normálisan néz ki, nincs ráfeszítve a kisebb szélességű gumi, és nem lóg ki a sárvédőív teteje alól. Nézd meg az én képemet a #52653-ban, azon sincs feltűntetve sem ET, sem szélesség.
És itt van még egy kép a kerekekről. A felnik szélesebbek egy féllel, mint a gyári darabok (6 vs 6,5), és az ET-jük is 10-zel kevesebb (53 vs 43), de ebbe soha nem kötött bele senki, csak a gumiméretet nézték mindig.
Vétel:
Kikerestem a Honda EPC-ből a cikkszámát, aztán az Unixon keresztül megrendeltem 2500 helyi valutáért. Gondolom, Toytoához is van valami ilyesmi adatbázisféle.
Mondjuk az én esetemben a 185-ös is teljesen gyári méret, csak a magasabb felszereltségé, nem én találtam ki egy random, nekem tetsző váltóméretet.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #52731 üzenetére
🤦♂️
.................................Eközben Mosonmagyaróváron... Sok volt a dorifto?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #53161 üzenetére
A Vrediről jut eszembe, hogy asszem, nekünk is a Quatrac lesz a befutó a Lanciára, az eddigi kiszemelt GY Vector 4S G3 ~50 rugóval többre jön ki. 😕
De muszáj lesz valamit venni, mert a jelenlegi gummancsoknak alig van már bordamélységük.A Jazz-re viszont megvárnám a CC2-t, hogy legyen a méretében, bármilyen drága is lesz. Jövő tavasszal lesznek 5 évesek a CC+-ok, még 1 évig talán kihúzható.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én elvagyok a CC+-szal télen is, a mostani lesz az ötödik. Persze ennyi idő után én is érzem, hogy már romlott valamelyest, de még semmi vész. Viszont azt hozzá kell tennem, hogy szinte csak városozás van a Mosoni síkságon, illetve több ezer tonna sót is elszórnak minden évben, eltérő körülmények között lehet, hogy másképp vélekednék.
Jövő nyáron-ősszel terveztem cserélni, remélem, addigra lesz már CC2 185/55R15-ben.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Firstaye #53429 üzenetére
Annyi csak a trükk, hogy ez az eggyel magasabb felszereltség matricája, azt 15-ös alufelnivel szerelték a gyárban, az enyémet meg 14-es lemezzel, de műszakilag semmi különbség.
Sajnos olyan fajta nincs, amin minden engedélyezett méret szerepelne, a kezelési útmutató idevonatkozó részét meg hiába mutogattam, csak a matrica...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen