Új hozzászólás Aktív témák

  • estikornel

    tag

    válasz BB9000 #33019 üzenetére

    Köszönöm az igen részletes választ, a garancia első éves szakaszában vagyok, viszont ahogy említettem az ajánlatot az LG szerviztől kaptam, mert a javítást nem tudják elvégezni és a 15 nap is lejárt már. Dec 20 környékén jött a szerelő, megállapította a hibát, lefotózta a sorozatszámot és megbeszéltük, hogy ha megjön az alkatrész akkor fél óra alatt megcsinálja ha kapnak szivattyút.

    Azóta nem jelentkezett senki, ezért telefonáltam, hogy kiderítsem mi a helyzet, aztán 2-3 napos határidőt mondtak arra, hogy elszállítják és megkapom ezt az "értékpapírt" amivel a csereigényt érvényesíteni tudom. Holnap még telefonálok, hogy akkor van-e náluk raktáron ebből a típusból, mert ha nem akkor igénylem az újabb kiadást.

    Köszi mégegyszer!

Új hozzászólás Aktív témák