Új hozzászólás Aktív témák

  • z123456z

    őstag

    válasz z123456z #78397 üzenetére

    Időközben mértem a normál térben mínuszokat is. LG szerelő kicserélte a panelt és a hátlapot, azon vannak az érzékelők. Nem lett jobb, sőt, többször mértem mínuszt, máskor meg 6 fokról alig tudta visszahűteni. Kértem cserét, és itt jött a meglepi. Annak idején itt a Samsung garanciális ügyintézését és ügyfélszolgálatát szídták, ez volt talán a legfontosabb oka ( a másik az anyagminőség ), hogy végül LG lett. És az élet igazolta a döntés helyességét. Az egész eljárás, a legelső bejelentéstől kezdve gyorsan, zökkenőmentesen és udvariasan zajlott, prémium ügyfélnek érezhettem magam, pedig nyilvánvalóan nem vagyok az. Hozzátartozik, hogy LG Magyarország honlapján vettem, bár nem gondolom, hogy ez megkülönböztetne, inkább felgyorsította, leegyszerűsítette az ügymenetet. Most várom az új készüléket, remélem ez jó lesz, LG szerelő nem találkozott még ilyennel, csak vagy túl-, vagy alulhűtéssel. Tehát akinek a garis ügyintézés is szempont a vásárlásnál, azt tudom mondani, hogy ebből a szempontból LG nagyon nagyon, maximálisan ajánlott.

Új hozzászólás Aktív témák