Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blattida

    nagyúr

    válasz Zeki #50305 üzenetére

    Tudod, hogy mennyi ilyen és ehhez hasonló vagy éppen sokkal rosszabb horror történet létezik electrolux-al, aeg-vel, whirlpoollal, miele-vel stb-vel? Rengeteg, mivel mindenhol emberek dolgoznak, akik bizony hibáznak, leszarnak ezerrel. Volt itt már több pozitív tapasztalat is beko szervizes témában, de valamiért (tudjuk, hogy miért) itt divat szidni, hiszen török és olcsó és milyen márka má, biztos ratyi.
    Abszolút megértem a negatív tapasztalatod miatti felháborodásod, de amit írsz, az nem általános, nem is lehet az, mivel évek óta a beko és a whirlpool értékesít legtöbbet nálunk is, ha meg annyira szar és legalja lenne, akkor senki sem venné. Ám veszik rendesen és nem egy-két éve. A törökök a dizájnon, a "csomagoláson", a külsőségeken spórolnak, minőségben semmivel sem rosszabbak, mint a többiek.

    Fogyasztói társadalom van, nincs már valós középkategória, hiszen prémium kategória alatt csak tudásban térnek el egymástól a gépek, minőségre ugyanaz a tucat ipari hulladék az összes, csak van néhányon "minőségérzet" fokozó megoldás, amik valóban csak érzetek, de segítenek eladni az adott terméket. Minden a külsőségekről szól...hiszen csak a profit számít. Látszik is, hogy hol tartunk.

    Piftuka
    Az ötvenezres üstszáj gumi csere azért érdekes lenne. Ha nem a márkaszerviz végzi, akkor a feléből megvan, anyagköltséggel együtt...

  • Piftuka

    veterán

    válasz Zeki #50305 üzenetére

    "[..]az Auchanban adtak pénzt és a MediaMarktban vettem Elekttoluxot. "

    Először is köszönöm az info-t a BEKO termékekről Neked és BBécinek is! Majdnem azt vettem én is. Jó tudni, hogy - 5 év gari ide, vagy oda - nem szabad.

    Ami az Electrolux-ot illeti én azért árnyalnám a képet.

    2016 végén vettem a Media Markt-ban egy, a saját palettáján elég komoly, 9 kg ruha mosására képest, nagy, előtöltős Electrolux mosógépet.

    Gyárilag 1 év jótállást ad rá a vállalat, ezért vettem hozzá +4 év "Garancia plusz" biztosítást.

    A géppel alapvetően elégedett vagyok; klassz, hogy egy nagy pokrócot is ki lehet mosni vele, annyira nagy a dob benne.

    Nem tetszik a rendkívül pórias, a '90-es évek gépeit idéző kezelőfelülete, és nagy negatívum, hogy a leglassabb centrifuga is 800-as fordulatszámon pörög.

    Tapasztalataim szerint a pamut pólók esetében a 600-nál nagyobb nem ideális. (A nővérem Samsung-ján a 400-as centrifuga - kímélő programmal kombinálva - a tökéletes a pólóhoz, hogy ne nyúljon meg.)

    De alapvetően megelégedéssel használtam.

    Két héttel ezelőtt azonban egy tisztító mosást követően "lekókadt" az ajtón lévő szürke gumi felső része. (Igen... "remek" karácsonyi időszak volt ez... ~3 héten belül az autónk, a hűtőszekrényünk, és a mosógépünk is meghibásodott... :U )

    Bejelentettem a biztosítónak, ahol az ügyintéző első reakciója az volt: "Sajnos ez gyakori eset. A ruha beleakad, elszakítja. Ez nem garanciális meghibásodás. Ahhoz a 'Garancia GOLD'-ot keleltt volna megvásárolni."

    Miután kifejtettem, hogy véleményem szerint a mechanikai sérülés az, ha mondjuk letépem az ajtaját, vagy bezúzom a tetejét, stb.... ez viszont rendeltetésszerű használat közben keletkezett. (És nem is szakadásnak néztem, bár nem értek hozzá)....

    Abban maradtunk, hogy küldenek szervizest. Aki ha azt állapítja meg, hogy mechanikai, akkor kifizetem a kiszállás díját, és eldöntöm, hogy kérem-e pénzért (~50.000 forint cakkumpakk) a gumi cseréjét.
    Ha pedig azt állapítja meg, hogy nem mechanikai, akkor garanciálisan javítják.

    Nos, a szervizes partnerük embere kijött pár nap múlva, és megállapította, hogy a gumi "elfáradt", belóg; anyaghiba. Nincsen szakadás. A hiba garanciális jellegű. De majd csak januárban fognak ráérni kijönni és kicseréni...

    Summa summarum: mindezek alapján még egyszer nem vennék Electorlux készüléket. Sőt olyat sem, amelyre csak 1 év gyári jótállás van.

    Hozzátéve, hogy a biztosítóval folytatott beszélgetés után felhívtam a központi szervizüket, és a helyi szervizpartnerüket is tanácsért, és mindkét helyen korrektek, segítőkészek voltak.

    Amivel pedig "kitörölheti az ember a hátsó felét" azok a különféle "Garancia plusz" szolgáltatások. Nem ajánlom senkinek sem. (A "Gold" változat ára pedig rablás, és a jelek szerint a biztosítók egyértelműen arra utaznak, hogy azt fizesse ki az ember.)

    És teljesen nyilvánvaló, hogy egy ~50.000 forintos ajtógumi csere helyett (egy 3 éves gépen) inkább veszek ismét ~100.000 forintért egy új gépet.

Új hozzászólás Aktív témák