-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
Másnak is levont az UniCredit Partner Aktív Zéró csomagra Átutalási jut - mobilapp címén díjat?
-
#01110937
törölt tag
Új magyar bank tört be az 1000 milliárdosok ligájába (Interjú)
Történetében először 1000 milliárd forint feletti mérlegfőösszeggel zárta a tavalyi évet a Gránit Bank, ezzel az elmúlt évtized leggyorsabban növekvő hitelintézete volt.
-
mzso
veterán
Helló!
Megfelelőbb témát nem találtam: Az NFC-s fizetésnek elvileg mindenhol mennie kéne ahol az érintéses kártyás fizetés is? -
#01110937
törölt tag
válasz flash- #28488 üzenetére
Érdekes, ha csörögne is így a telefon, akkor is előbb elvenném. ugye elsőnek a kártyát adja ki, még hangot is ad, utána a pénz és utána ha kivetted jön a nyugta. max 1-2 perc. a telefon meg 1,5 percig csöng ha nem teszik le, ha leteszik nem volt olyan fontos, meg egyébként is vissza lehet hívni.
Az viszont igaz, ha valami megzavarja az ember könnyen elfelejt dolgokat... bár inkább ami későbbi, nem annyira triviális... legalábbis ezt jobban eltudom képzelni. pl vminek az elhagyása, lerakod ott felejted mert megzavart vmi. Ilyent már hallani sokszor. Vagy nem ad ki pénzt olyant is hallani, ritkán.
-
RR-13
őstag
Azért írtam, hogy "ez szinte kizárt a rövid idő miatt"
flash- azt írta, hogy mikor visszament, akkor turisták voltak ott.., és a bizonylatát a turisták bizonylata lökte a földre, na már most, amíg ő elment, és mire bementek a turisták már rég letelt a 30mp, más biztos nem volt ott a leírtakból következtetve.
És mivel nem írta, hogy álltak sorba, ezért csak azt követően mentek be a turisták, hogy ő már elment onnan.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Na ezért kéne a helyiségről készült felvételeket visszanézni (gondolom qrva gyorsan kéne ezt jelezni, mert lehet, hogy pár napon belül törlik), hogy biztosan nem járt-e ott utána senki közvetlenül az ominózus 30 másodpercben.
A saját bankod tudja megmondani azt, hogy ilyenkor automatikusan, vagy manuálisan fog sor kerülni az összeg jóváírására.
Az lehet, hogy ez a hivatalos eljárás, de a felvételeket bizonyára csak az a bankfiók tudja kiadni, ahol azok készültek.
de ez szinte kizárt a rövid idő miatt.
Annyira nem kizárt, mert szokott olyan lenni, hogy mögötted már állnak vagy legalább abban a zárt kis térben, ahol az ATM-et elhelyezik, na most megtenni azt a 2-3 lépést az ATM-ig bőven nincs 30 mp. És a fórumtárs azt írta, hogy szétszórt illetve ha jól értettem nem tud több dologra odafigyelni, így talán azt sem vette észre, hogy mögötte is állhatnak.
Na mindegy... fél perc alatt rengeteg dolog történhet. Főleg ha feltételezett lopásról van szó. Még mielőtt itt lecseszel, a feltételezett alatt azt értem, hogy nem zárható ki, hogy esetleg az volt.
-
RR-13
őstag
válasz flash- #28488 üzenetére
Ahogyan már SzGee is írta korábban, csakis a saját bankodat kell felhívni a történtek miatt, és majd ők fogják hivatalból felvenni a kapcsolatot az UniCredit Bankkal.
Ilyenkor ez az eljárás, ezért "felesleges" a VISA-nak írni.Az UniCredit ATM 30 mp múlva visszahúzza a pénzt az ATM-be (ez a kártyára is igaz), ha nem veszed el, ezért nagyon nem volt lehetősége másnak elvinni.
Ha esetleg fényképet készítettél az ATM-ről utólag az jó lehet, mert az ATM-nek van egy azonosító száma, ami jól jöhet az ügy intézésénél, ha látszik a fotón, és így eltudod majd mondani, ha nem, akkor az ATM pontos címére lehet szükség.
A saját bankod tudja megmondani azt, hogy ilyenkor automatikusan, vagy manuálisan fog sor kerülni az összeg jóváírására.
A felvétel akkor lenne érdekes, ha más elvitte volna a pénzt az ATM nyílásából, de ez szinte kizárt a rövid idő miatt.Melyik bank adta ki a kártyát, amit használtál?
-
flash-
veterán
Gallmix : sajnos unalmasabb oka van , munkából siettem ki, aztán már közben hivtak is a cégesen hogy menjek vissza az irodába mert kell intézni ezt-azt felmerülő problémák, de akkor is jellemző rám , valamit csinálok de már közben a következő folyamatban van az agyam
cocka: nem tudom, hát gonodlom a bank hozzáfér ugye ők láthatják hogy valóban így történt az eset.
mikor visszamentem egyébként pont német turisták voltak ott ugyanannál az atm-nél és pénzt vettek fel, elkezdtem nekik angolul elmondani a sztorimat(mert ugye előszö rmagyarul kezdtem aztán németül válaszoltak), és csak furán néztek rám minta valami csaló lennék(de láttam hogy értik amit mondok), de a pláne hogy mikor kivették a pénzt akkor nyomta ki ugye a gép a papírjukat a pénzfelvétről, és az enyém meg leesett mert addig az volt a gépben, én enyémet fel is vettem és eltettem és stimm valóban az én bankkártya számom vége van rajta,stb... szóval mikor benne hagytram a pénzt ,utána ők lehettek az elsők akik az automatához értek (vagy más aki csak kivette a pénzt és távozott de azt nem gondolnám)
na mindegy is, majd megirom mit irtak vissza a bankok, visa-nak is írjak erről(VISA cib-es a bankkártyám)? vagy ahhoz közvetelen semmi közöm?[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz #01110937 #28482 üzenetére
de igen, közben volt ami elterelte a figyelmem,es hidd el nem nehez sokszor olyan folyamatok amik automatikusan tortennek azoknal megeshet hogy pont ott hagy ki az ember,tanulopenz volt,szerencsére csak pár ezer forint persze rohadtul bosszant azt elhiheted
A segítő szándékú forumtársaknak pedig köszönöm az infot,jelzem is a bankomnak
-
SzGee
aktív tag
válasz flash- #28479 üzenetére
Ne az Unicreditnek írj, hanem a saját bankoddal vedd fel a kapcsolatot, az ATM üzemeltető nem tud beazonosítani, így intézkedni sem
A saját bankodnál kell chargeback-et indítani, ők majd felveszik a kapcsolatot az üzemeltetővel és visszaigénylik az összegetIf you leave me, can I come, too?
-
flash-
veterán
Sziasztok !
egy unicredit bank épületben lévő atmben hagytam a pénzem, mire visszamentem már nem volt ott,pár ezer ft de bosszantó..
ilyenkor mit lehet tenni azon kívül hogy írtam az unicredit panasz-nak? a saját bankomnak es kartyakibocsátonak is irjak? szerintetek ilyenkor mi az eredmény ? illetve a gép ilyenkor mindig visszahúzza a pénzt? -
RR-13
őstag
válasz #33802016 #28477 üzenetére
Igen küldenek díjkimutatást akkor is, de ebben az esetben nem a normál folyamatban, januárban, hanem a számlazárás hónapjában, vagy azt követő hónapban.
Mivel a díjkimutatást a lezárt számla esetében is ki kell, hogy küldje a bank:
"2. fizetési számlához kapcsolódó szolgáltatás:
A jogszabályban a következő van még rögzítve:
"(2) A díjkimutatás naptári évre, január 1-től december 31-ig terjedő időszakra vonatkozik.
Viszont amennyiben valaki e-kivonaton van, és nem rendelkezik arról, hogy papíron is megkapja, annak a lezárt számla esetén, a banktól meg kell, hogy kapja a papír alapú díjkimutatást.
Nekem a CIB-nél mindkettő típusú kivonat aktív volt, és én meg is kaptam 2021. december 20-án a záró kivonatot, és a díjkimutatást is.
Aztán lehet, hogy a zárás miatt, mivel nem tudná az e-díjkimutatást a volt ügyfél letölteni, ezért a bank papír alapon (is) megküldi.[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
Köszi. Legális trükközés lehet, a többi eset, ahogy mondod. Az elektronikus számla is megfelel, legalább nem kell keresgélni. Csak több helyen tárolni
Ha év közben megszüntettem egy számlát, a következő évben az éves díjkivonatot még ugyan úgy megküldik, mint korábban ugye?
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz vargazoli007 #28472 üzenetére
Nincs mit.
Bízom benne én is, hogy a Raiff folyamatosan díjmentesen biztosítja majd a kártya alatti számlaváltás lehetőségét.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz #01110937 #28470 üzenetére
Igen a 300 Ft az a postaköltség.
Vannak esetek, amikor a Gránit is "megszegi" a saját szabályait, és küld postán papír kivonatot, ahogy nekem is, pedig nem kértem.
A kivonatok díjmentesek, de az "átadás" miatt a Gránit kitalálta a postázási díjat mellé, amit ők pontos összegben (300 Ft) határoztak meg, ellenben a KH ezt nem számszerűsíti.
Az elektronikus az nem kedvezményesebb, hanem mivel annak nincs lényegében előállítási, és küldési költsége, ezért az teljesen költségmentesen kerül az ügyfélhez.
Régen, amíg nem volt e-kivonat, addig magától értetődő volt, hogy díjmentesen küld minden bank kivonatot postán, viszont ma már az e-kivonat miatt próbálnak ezen költséget megtakarítani.
A szolgáltatóknál is van kedvezmény, ha valaki e-számlára vált, de ott sajnos csak egyszeri, évi kedvezményt adnak, ami elég aránytalan, és sokkal jobban járnak a szolgáltatók ezzel. AZ ügyfélnek meg adnak egyszeri 1.000 ft jóváírást, vagy max. 3 ezret, és 1 évig vissza sem nagyon válthat papír alapúra, mert elveszti a kedvezményt.
-
sifarr
senior tag
válasz #01110937 #28470 üzenetére
Elhangzott korábban a kérés, hogy a kivonat kérdését abba kellene hagyni. Te most folytatod. Pedig többszörösen kaptál érdemi, világos, egyértemű válaszokat.
Belekapaszkodva egy hsz-be, ami nem neked volt címezve, és csak volt a lényege, hogy egy bank (CIB) tájékoztató levélben is megerősíti, hogy a banknak jogszabályi kötelezettsége számlakivonatot díjmentesen biztosítania. Nem csak a CIB-nek, mindegyiknek.
A banki gyakorlatokat felszínesen értelmezve vitatkozol, amiből az látszik, hogy a lényeget nem érted. Teszek egy próbát, hátha végre minden világos lesz.Minden szolgáltatónak jogszabályi kötelezettsége a szolgáltatásról hiteles számviteli bizonylatot (kivonatot) kiállítani és az ügyfél számára rendelkezésre bocsátania ingyenesen és első alkalommal.
A kiállítás módja lehet
- papíralapú, nyomtatott (ez a hagyományos mód), vagy
- elektronikus (feltéve, hogy a jogszabályi előírásoknak megfelel, azaz az elektronikus kivonat tartalmaz biztonsági elemeket, valamint a bank a kivonat eredeti elektronikus példányát a szerverein minimum az elévülés lejártáig eredeti formájában megőrzi).
A kiállításért a bank nem számolhat fel díjat.
A rendelkezésre bocsátás módja lehet
- nyomtatott kivonat esetében postai kiküldés vagy a szolgáltató fiókjában az ügyfélnek átadás (a kettő közül valamelyiket kötelező ingyenesen biztosítani).
- elektronikus számla esetében elektronikus úton (honlap, app, e-mail mindegy, természetesen ingyen).
A bankok és a mobil- közműszolgáltatók kötelezettsége hasonló, de a bankoké azért "szigorúbb", mert a szolgáltatói számla csak az ügyfél és a szolgáltató közötti vitában az érdekes, míg a banki kivonat esetében 3. fél felé is szüksége lehet az ügyfélnek, hogy hitelesen igazolni tudja, hogy pl. egy utalást teljesített.A bankok eredetileg mindenkinek postán kiküldték a nyomtatott ingyenes kivonatot, költsége beépítve a számlavezetési és/vagy egyéb díjakba.
Az elektronikus kivonatok bevezetésekor többféle gyakorlatot vezettek be.
- az ügyfél által kért kivonattípus nem befolyályolta a költségeket (pl. CIB),
- a nyomtatott kivonat postázásáért külön díjat kértek,
- eltérő számlavezetési díjat kértek kivonattípus szerint (a különbség tekinthető kedvezménynek az elektronikus javára, mint a mobilszolgáltatóknál).Külön vizsgálandó, hogy a bank elektronikus kivonata hiteles vagy sem.
I. Ha hiteles, akkor a bank kínálhat olyan csomagot, amelyben csak eletronikus kivonatot biztosít. Ha az ügyfél bármely okból mégis újra kérné a kivonatot elektronikusan vagy nyomtatva, akkor díjat számíthat fel.
II. Ha nem hiteles a kivonat, a bank akkor az ügyfél kérésére/beleegyezésével küldhet eletronikus kivonatot. Viszont ebben az esetben az ügyfél kérésére a számára az első, nyomtatott hiteles kivonatot ingyen biztosítania kell.Remélem, hogy így már minden érthető.
-
vargazoli007
csendes tag
Köszönöm még 1x miszter RR-13-nak a segítséget. Valóban a Rafinál megoldható az 1 már meglévő kártyához rendelt változó alszámlaszám. Ennek én most nagyon örülök, mert a jövőben előláthatólag lesz évente több kisebb összegű bejövő EUR utalásom (külföldi napidíj - magyar cégtől), így külön kártyadíj nélkül, költséghatékonyan el tudom költeni. Külön bónuszpont, hogy már meglévő ügyfélként az EUR és USD számla telefonos azonosítás esetén call centeren keresztül is megnyitható. Revoluttal kombinálva külön EUR/USD számlához rendelt combos díjazású magyar kártya nélkül akár Revolutra is át tudom tenni (ha akarom). Persze akkor igazán buli, ha a 2023.06.30-ig érvényes "Bankkártyához és OKOSkártyához rendelt számlaszám megváltoztatása" funkció díja myRaiffeisen appban a későbbiekben is ingyenes marad 822 Ft helyett, de ez szerintem így lesz. Ezzel optimalizálható a devizás műveletek több fajtája is: Revolut a kisösszegű váltásokra. Raiffeisen Prémium ügyfélként ingyenes USD és EUR számlával a beérkező utalásokat tudja biztonságosan fogadni és onnan már költhető USÁ-ban vagy EUR zónában konverzió nélkül vagy akár tehető Revolutra is. A K&H sem rossz, ott is létezik USD és EUR számlára ingyenes számlanyitás és -vezetés. Hátrány: ott nincs ilyen 1 kártya mögött változtatható alszámla megoldás. Ami még K&H extra: 5000 USD felett ha váltasz, akkor kérhetsz egyedi árfolyamot, mai már majdnem Revolut közeli, de Revoluton 5000 USD-t soha nem tartanék, csak fagyipénzt. Ilyen egyedi árfolyam a Rafinál nincs a call center szerint. K&H-nál a devizaszámláról devizát csak kiutalni tudsz, ami már fizetős vagy ha kártyát kérsz hozzá, az is éves díjas lesz, sajnos ott ez utóbbit csökkenteni nem lehet, illetve C opció visszaváltod HUF-ra. Szóval önmagában egyik sem tökéletes, de a Rafi 1 kártya + több számla kombó Revoluttal kis összegekre tud jó megoldást jelenteni egymással közösen. K&H meg nagyobb összegnél lehet jó, az egyedi árfolyam lehetősége miatt.
[ Szerkesztve ]
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Gránit banknál a bankkártya pin kódja módosítható telefonos appon belül, vagy Gránit netbankon belül ? Esetleg csak ATM-nél, csak itt, akkor azt hogy kell ?
Köszönöm -
#01110937
törölt tag
Maguktól küldtek papír kivonatot, díjmentesen.
Nekem nem küldtek, ezért kérdeztem. De nem is igényeltem ilyesmit. Sőt családon belül sem küldtek ez biztos nem automatikus, nem is lenne értelme.
Amit linkeltem ott írják a díjat akkor az posta költség?
A többi csomagnál meg ezt nem írják, és ott a postai küldésnek van a 300 Ft-os díja.
Tehát még se díjmentes, az elektronikushoz viszonyítva összességében.
Itt nem egyedi kérésről volt szó hanem rendszeres havi kivonatról.
ha a bankok is úgy járnának el, hogy egyedi kedvezményt adnának, akár pluszban havonta, ha csak e-kivonatot kérsz, akkor többen is igénybe vennék.
Fent írtad, hogy a postadíj minimum bele van számítva. Tehát az elektronikus az kedvezményesebb. Ügyintézésnél ugyan így, ha fiókba mész bármely banknál egy utalás miatt annak más a költsége, mintha te magad intéznéd elektronikusan. Tehát van kedvezmény, csak nem a havi költségeidből.
Áram, gáz szolgáltatónál ez hogy van? Ott is van eszámla, de előnye nincs. Nem kapsz kedvezményt és mikor kérdeztem nem számolnak fel a számla küldésért semmit. (ami elég furcsa). Tehát ha átállnék elektronikusra semmi nem változnak.Átvehetnék a telekom gyakorlatát ez ügyben.
A bankoknak régen is és most is ki kell, hogy tudják gazdálkodni a kivonatküldés költségét, mert ez nem új dolog, hanem mindig is volt.
Tehát mindig is be volt építve az árazásba, számlacsomagba, stb
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz #01110937 #28468 üzenetére
Maguktól küldtek papír kivonatot, díjmentesen.
Önmagában a számlakivonat díja a hirdetmény szerint minden csomagnál díjmentes, és nincs mellé írva, hogy csak az e-kivonat a díjmentes.
A hirdetményben a Digitális, és Digitális Plusz számlacsomagnál pl. bankfiókban történő papír alapú kivonat átvételi lehetőség is fel van tüntetve, ami díjmentes.
A többi csomagnál meg ezt nem írják, és ott a postai küldésnek van a 300 Ft-os díja.
Eseti kérés alapján ők sem számolhatnak fel magáért az átadásért díjat, a fiókban történő átvételnél.
A sztár csomagnál sem számolhatnának fel azért, mert, ha nem biztosítják a bankfióki átadással, akkor ez miatt postán díjmentesen kellene küldeniük.A Telekomnál, Vodánál nekünk elektronikus számla van beállítva, mert az után havi díj kedvezményt adnak, és ott nem szokott kelleni a papír alapú számla.
Viszont egy telekomos számla nem azonos egy bankszámla kivonattal, és egyébként, ha a bankok is úgy járnának el, hogy egyedi kedvezményt adnának, akár pluszban havonta, ha csak e-kivonatot kérsz, akkor többen is igénybe vennék.(egyébként a levelezési költséget sok cégnél, sok esetben az ügyfélre terhelik, terhelhetik ha az az ügyfél felróható magatartása miatt volt az indokolt)
A bankoknak régen is és most is ki kell, hogy tudják gazdálkodni a kivonatküldés költségét, mert ez nem új dolog, hanem mindig is volt.
Úgy igazságos, ha ők megspórolják a papír alapú kivonat költségeit, azt minimum megfelezzék az ügyféllel, azzal aki elfogadja csak az e-kivonatot. -
#01110937
törölt tag
Bankkártya nélkül nem tudsz ingyen pénzt juttatni Revolutra, ha csak nem euróban kapod a fizetésed. Inkább olyant keres ahol olcsóbban kijön a bankkártya és a számlának sincs nagy költsége. pl a Gránitbank is ilyen többek között és feltétele sincs egyes csomagoknak. Más lehetőségek is vannak fizetéstől, feltételektől függően.
#28465 zsola400
+1RR-13
Gránitnál is meg van különböztetve. "Kedvezmény nélküli
számlavezetési és csomagdíj
elektronikus kivonattal" 300 ft a különbség havonta. Te külön kérted a papír alapú számlát? Hogy van ez?
https://granitbank.hu/upload/hirdetmenyek/DIJJEGYZEK_Sztar_20221114.pdfNekem telekomnál az elektronikus számla azért érte meg mert kedvezményt kapok a havidíjból így.
Ez a szabályozás közüzemi cégekre is vonatkozik? Ahogy mondani szokták valahol beépítik ezeket a díjakat a szolgáltatásba nem? (vagy már régen megtették). Milliós, milliárdos költség lehet ez a levelezgetés a cégeknek, bankoknak.
-
Fvp99
kezdő
Köszönöm szépen a válaszokat.
-
-
-
RR-13
őstag
Azért nem találod, mert az UniCreditnél nincs is virtuális kártya.
Amit látsz az nem megtakarítási számla? Ahhoz sincs virtuális kártya, nem értem, hogy hol mehetett félre az infó a banknál..., mert amit nyitottak másik számlát az biztos nem az.Elképzelhető, hogy összekeverték a GPay - virtuális számlaszámnak nevezett dologgal.
"Mi az a virtuális számlaszám és hogyan találom meg?
Az Ön hitel- és betéti kártyaadataihoz egyedi virtuális számlaszámot rendelünk, amelyet a fizetéskor használunk, így a teljes kártyaadatot soha nem osztjuk meg az üzletekkel, ahol vásárol. Olyan, mint egy digitális fizetési azonosító helyettesítő. A virtuális számlaszámának utolsó négy vagy öt számjegyét megtalálja a Google Pay alkalmazásban a „Kártyaadatok” vagy a „Tranzakció részletei” menüpontokban."
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Nézd meg az összefoglalót pl. A kérdéseid nagy részére kaphatsz ott választ.
UniCredit Partner Aktív csomagnál díjmentes a kártya, de nem kötelező kérni, ahogy a Raiffeisennél sem kötelező kérni a Prémium Gold 2.0 csomaghoz.[ Szerkesztve ]
-
Fvp99
kezdő
Üdv.
Nemrég nyitottam számlát az Unicreditnél, direkt kértem őket, hogy legyen virtuális kártyám, amire tudok befizetni pénzt és tudom használni például AliExpressen. Erre látok egy plusz számlát, de a virtuális kártya adatait sehol. Én vagyok ennyire vak vagy hol keressem? -
mzso
veterán
Helló!
Létezik olyan számlacsomag ami olcsó, amihez nem kötelező a bankkártya (vagy nincs díja) és érdemes összekombinálni a Revolut-tal?
-
sifarr
senior tag
válasz INGJOKE #28458 üzenetére
Hülye kérdés: A napi limit az 0-24-ig tart?
Nem hülye, jogos!
Ha ma vásárolsz 5 misiért, akkor reggel újra mehet az 5.
De te 10,2 misiért akarsz kötvényt venni, állítsd maximumra (99999....9, azaz az egyenleg erejéig), vásárolj, utána pedig rögtön visszaállíthatod a neked megfelelő állandó limitre. -
veterán
Hülye kérdés: A napi limit az 0-24-ig tart? Szóval ha most kihasználok 5M-et akkor holnap reggel megint mehet fel 5M?
-
-
vacs
veterán
-
veterán
Kérdés:
Megjött a cibes kártya. Appból aktiváltam. (pinkód még nem jött meg)
Hol tudom a kártyás vásárlás limitet (simplepayhez) felállítani 10,18M-re, államkincstár befizetéshez? -
andrás47
senior tag
Üdv ! Szeretném kérdezni Revolutról magyar bankszámlára milyen megoldással lehet legkedvezőbb áron , pénzt átküldeni, áthelyezni ? Egyszerre, vagy több részletben kedvezőbb a tranzakció ? Ebben az esetben számít-e hogy hétköznap, vagy hétvégén intézem ezt ? Köszönöm
-
RR-13
őstag
válasz rushmoon #28450 üzenetére
A csomag módosítása következő hónap elsejétől lép életbe.
Esetleg Sztár számlacsomagra váltás?
Ott nincs kötelező kivárási idő, vagyis bizonyos időn belül történő számlamegszüntetés esetén nincs díja a zárásnak.
Aztán mehet a megszüntetés... előtte még a számlán lévő összeget meg Revolutra, áttenni kártyával, ha van mindkettő.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Path of Exile 2
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro max
- HÚHA MSI Cyborg 14 Hordozható Gamer Tervező laptop -20% i7-13620HS 10Mag 16GB/512 RTX 4060 8GB 144Hz
- Ultimate előfizetés akár 2100 Ft/hó áron? Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- SilverStone SFX 450W Moduláris Tápegység
- SilverStone SFX 800W Titanium Moduláris Tápegység
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest