-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Avicularia
veterán
Lehet csak nekem új ez a dolog, hogy össze van kötve a kis 12V-os indítóakksi a nagy akksival a hibridben valamiféle konverteren keresztül.
Tegnap ellenőriztem a keréknyomást és gyújtásra tettem, hogy kapjon áramot a szivargyújtó. Csomagtartóban van egy elosztó, ami 3 részre osztja az egy szivargyújtó csatlakozót. Van rajta egy voltmérő, ami 12,4 V-ot mutatott mikor ment a levegőpumpa, ennyi az inditóakksi feszültsége. Mondom beindítom a motort, hogy ne merüljön nagyon le az akksi. Ráindítottam, de a motor nem indult be, csak az EV jel kapcsolt be. ( Ha nincs bekapcsolva a fűtés, akkor addig nem indítja a motort még hidegben sem amíg van szufla az akksiban, csak utána inditja a motort és kezdi tölteni a nagy akksit, de akkor nem áll le addig míg üzemmeleg nem lesz a motor.)
Ekkor elkezdett sokkal gyorsabban dolgozni a levegőpumpa, mintha kokaint szívott volna, a mérő pedig 14.8V-ot mutatni, anélkül hogy járt volna a motor. Ebből egyértelmű, hogy valamilyen módon tölti vagy kapcsolatban áll a két akksi egymással.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Interactive Brokers társalgó
- Ukrajnai háború
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kína nagyon pályázik az összes GeForce RTX 5090-re
- PCI Express 6.0-s SSD-t demonstrált a Micron és az Astera Labs
- Renault, Dacia topik
- Autós kamerák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen videókártyát?
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest