-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
sifu91 #71312 üzenetére
Én 8 gen után váltottam 2016-os Loganre. Kicsit puritánabb, de erre kb. semmit se kellett költenem eddig, futómű tök jó, nyilván nem kanyarvadász, de sokkal jobban tolerálom ezt, mintha leszakad a vesém egy kátyún. Ha meg kell is valamit szervizelni, fele árban kb.
Teljesítmény nyilván nem olyan, 197 ló után 90 lóba beülni, de azért ezzel is lehet menni. Megírathatnám ezt is, de egyelőre marad ilyen, minek?
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
sifu91 #71310 üzenetére
Egy előnye volt, 200 felett is olyan stabil volt az úton, hogy na. Nem is értem aki 18-19"-t rárak arra az autóra
A hátsó hídcsere után kicsit komfortosabb lett (új hídszilent), illetve mikor az első lengőkarok hátsó szilentjeit kicseréltem. De a mostani Dacia egy hajó ahhoz képest, látszik ezt ilyen utakra tervezték, míg a Hondát nem
-
belashx
senior tag
válasz
sifu91 #69810 üzenetére
Érdemes tenned egy próbát az Importtuning-gal.
Ők is foglalkoznak gyári Honda alkatrészekkel, és jellemzően olcsóbbak, mint a Zsemito. Nem listázza náluk a kuplunkgot, de simán beszerzik - egy telefont mindenképp megér.Ha nem észlelsz egyéb hibát, csak kemény, akkor nem lesz gond vele. Nálam 7g Accordon nagy fordulatnál rendesen akadt a váltókar, de meg nem csúszott kuplungcsere előtt. Csere után olyan volt, mint az álom.
-
válasz
sifu91 #69822 üzenetére
Tudatlansagbol. Zsiguli meg mashogy mukodott mint a mai vasak, masok voltak az illesztesek. Na meg nem is letezett 0w20 abban az idoben. Ezek a finom illesztesu motorok mar a gyarbol is 0w20-al gurultak ki, a 2000-ben gyartott Civicem is.
Annak az astranak rotty lesz, az ecotec amugy is kenyes, par 10.000km (talán annyi se) es ugy fog csorogni a lanc hogy orom lesz hallgatni
-
tboldi
nagyúr
válasz
sifu91 #69806 üzenetére
Néhány kiegészítés:
A kemény kuplung a DOT4 folyadék nem cseréléséből is fakadhat. Nem kell egyből 100+ ezerért új szerkezetet venni, ha amúgy nincs vele más gond. Egyébként szerintem az Exedy is jó olcsóbban.
A fordulat kitartását meg igazából a környezetvédelmi normák hozták magukkal.
“As you pull your foot off the throttle, what we are trying to prevent is a big hunk of air getting into the chamber without any fuel. If air gets in that way, when you do reapply throttle, it creates a lean condition (a higher than 14.7:1 air-to-fuel ratio), which generates nitrous oxides or NOx. By delaying the fuel cut-off in the cylinder, we get some fuel in there with the air to keep the mixture correct and avoid the lean condition and prevent the NOx from occurring.” -
válasz
sifu91 #69810 üzenetére
Kuplung 2 modon szokott "tonkremenni". Vagy elkezd csuszni, amit pl ugy veszel eszre hogy gazadasnal felpörög a motor de nem indul meg az autó. Vagy szetesik a szerkezet egyik pillanatrol a masikra. Azt meg ugy veszed eszre hogy egyszercsak kurv@ hangosan csorog es nem tudod fokozatba rakni
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Huawei Watch GT2, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2400MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 12991Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- PROHARDVER matricás ház ingyen elvihető
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest