Új hozzászólás Aktív témák

  • Tsebacsi

    nagyúr

    válasz Rossi #123828 üzenetére

    Nem így van, ami írsz, de felesleges is lenne ebbe belemenni, mert látszik, hogy kialakult és betonstabil elképzelésed van a dolgok jelen állásáról és menetéről, és tök felesleges lenne mást mondani, úgysem hinnéd el.

    "Már leírtam többször: ki lesz cserélve egy másik modellre.
    Hála a “hisztinek”, illetve az “agresszivitásnak”."

    Ez csak azért volt lehetséges mert olyan szerződésed volt, illetve benne voltál a 3 napban, ha mondhatjuk ezt.
    Ahogy írtam fentebb, minden egyéb esetben a gyártó elhajtott volna a szervizhez, jogosan...
    Az megint tök más, hogy te a forgalmazóval vagy a disztrivel milyen szerződést kötsz, és Ő benyeli a veszteséget mert állandó, jól fizető vevő vagy, és az is más, amikor egyszeri vevő vagy. A gyártó és az adott ország szabja meg a garanciális feltételeket, attól 99%-ban eltérni nem lehet, akármekkora hisztit is vágsz ki.

Új hozzászólás Aktív témák