Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Simia

    junior tag

    válasz kissandris #2953 üzenetére

    Én 2 éve transzferáltam. Akkor a beutalásos EUR, USD és HUF számlaszámnak azokat a számlaszámokat adták meg, amikre normálisan is lehetett beutalni pénzt (amit neked ír ki a rendszer amikor deposit notification-t csinálsz). Szerintem erre gondolhatott a support.

    Ezek mellett a számok mellett a TBSZ-eim U számát adtam meg (mindegyikhez odaírva hogy melyik TBSZ az)
    Akkor még pont volt IBCE, és így volt KELER számla számuk is: KELRHUHBXXX. Ez utóbbi szerintem már nincs.

    Volt még valami emailcím amit meg kellett adni: tbsz@interaktivebrokers.com

    Szerintem ha sikerül rávenned a jelenlegi brókeredet, hogy felvegye a kapcsolatot az IBKR-rel, akkor a technikai részleteket majd úgyis lebeszélik egymás között. A cél az lenne, hogy a jelenlegi brókered valahogy elindítsa a folyamatot..

Új hozzászólás Aktív témák