-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
cozmo
őstag
válasz Hasaggymeg #104382 üzenetére
Akkor én mit mondjak kormányszélességre a Canyon H12 flat cat3 AL 7075, 31.8mm 720mm, ±5mm emelés-ejtés, 0° felhajlás, 9° hátrahajlás 242g kormányommal a 29"-hoz? Mi mást hogy IMÁDOM!
Mindezt úgy mondom, hogy két kormányom is porosodik a polcon:
- Chromag OSX Fubar AL7075 780mm 25mm 5°upsweep, 8° bend 328g
- Ritchey WCS 3K carbon flat Ø22.2-31.8 OS 580mm hátrahajlás 4° 150gÉs máshol is azt hallottam, hogy 29er hez minimum 720-as kell. (780) már sok volt a XC stílusomhoz.
Nem vagyok egy széles vállú ember. Inkább átlagos, de szálkás izomzatú.[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
Tothgera30
Ármester
válasz jjeahh #104394 üzenetére
Legutolsó klasszikus 26-os MTB-m, egy 2012-es Scott Scale 60-as volt, abba gyárilag is 680mm-es kormányt szereltek. Szerintem mai geo-k megkívánják a széles kormányt.
#104398 Hasaggymeg: Anno Merida Big Nine első szériáit szerelték 660mm/680mm-es kormányokkal, számomra sehogy sem volt kényelmes, sokszor nehézkes volt az irányítás. Persze mindenki úgy használja ahogy kényelmes.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
cozmo
őstag
Lakatok margójára...
Én akár így is lakatoltam. De ennél drágább bringát nem mernék egy Krypto evo4-es lakatra bízni.
Az istenbarma így lakatol Ti ne tegyétek!
Így se!Én így lakatoltam legtöbbször. És direkt csavartam szigszallaggal a vázat. Két ókból 1 ocsmány legyen 2 ne verődjön le a váz. Mert vannak akik hobbiból belerúgnak a lelakatolt bringákba.
Ezt a bringámat csak így mertem lakatolni és csak úgy hogy ráláttam ebéd közben. Az első kereket meg bevittem a kajáldába.
De inkább sehogy ne lakatolj oda semmit, ha nem látsz rá!
[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
Véreshurka
senior tag
Ez így már kicsit részletesebb leírás mire is kell a lakat A kryptolok-ot valóban benéztem, én valahogy rögtön az ulakatra gondoltam.
Bennem több kérdés is felmerül:
1. Melyik város?
2. A kolis tárolóban van lehetőség valamihez kötni, vagy csak leteszed azt jól van az úgy? Ha van, mennyire biztos --> gázcső, kialakított fasza bringatároló, vagy csak valami selejt kereket befogadó?
3. Egyetemen is hova, mihez tudod kötni (én pl. a miskolcin bevittem az épületbe és ott egy jó erős korlátot szemeltem ki, de az nem biztos, hogy máshol megoldható, és már régen is volt)?
4. Hétvégi túrákon mit értesz? MTB, vagy aszfalt?Ha ezekre tudsz válaszolni, akkor tovább léphetünk konkrét lakatra.
A Kryptonite Kryptolok Series 2-höz egy kis adalék: [link]. Nem tudom más mennyire tartja okkultnak az ilyen fajta videókat, engem meggyőzött, bár nem a videóban szereplő, hanem pont az általad említett, illetve még jobban ez:[link], főleg a láncvastagság az ami itt a hunyó lehet. Én is tervezem egy ilyen lánc megvételét, de nem igazán tudnám hogyan szállítani Táskában nehéz lenne, vázra én sem akarom tenni...
Ha a biztonságra mennél rá, akkor lakatra muszáj áldoznod, akár úgy, hogy száraz kenyeret eszel egy fél évig Sokan mondják azt, hogy a lakatra a bringa értékének minimum a 10%-át, de inkább többet kell rákölteni, és ezt már célszerű vásárláskor is szem előtt tartani és úgy megválasztani a vásárolni kívánt bringa értékét. Én ebben egy kicsit túl lőttem (egy általam 70e pénzért vett konát hajtok): jelenleg a már említett abus bordo granit x plus-t használom, amit ha olyan helyre megyek kiegészít egy kryptonite fahgettaboudit ami a csomagtartómon van állandó jelleggel, otthon pedig egyelőre porosodik egy kryptonite new york legend lánc (féláron jutottam hozzá és mondván bármikor jól jöhet ), de csak azért parkoltatom mert még nem találtam megfelelő megoldást arra, hogy a tárolóba egy olyan fix dolgot varázsoljak amihez nyugodt szívvel oda tudnám láncolni, ezért egy biztonsági ajtó felszereltetésével egyelőre kiküszöböltem ezt, de úgy lenne a jó ha még lakatolni is tudnám...
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #104354 üzenetére
Többnyire mikor bármit is veszünk az ár és a felszereltség mellett a külalak is szempont, szóval egy átfestett bringát általában nem azért festenek át, mert már nem tetszik a színe.
Repedt felsőcső a fejcsőnél, sajnos csak akkor vettem észre mikor atomjaira bontottam a gépet(a szürke folt, egy apró hajszálrepedés ami sajnos nem csak a festés volt...). Öröm az ürömben, hogy feltudtam használni máshol a komponenseket amire meg nem volt szükség el tudtam adni, de így is szép bukó volt.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Véreshurka
senior tag
válasz jolti #104399 üzenetére
Akár többféle képpen is megpróbálkozhatsz vele:
1. Ha van kéznél vagy ismerősnek csapágylehúzója, esetleg van autószerelő ismerős,
2. satuba fogod a hajtóművet és elkezded mozgatni a bringát
3. hagyod csavar nélkül a bringán a hajtóművet és használod óvatosan számítva arra, hogy bármikor leeshet...Más még biztos tud tippet adni, de ha semmi nem válik be akkor bizony marad a tengely fűrészelése/flexelése, pláne ha új monoblokkot teszel majd be, akkor talán érdemes rögtön azzal kezdeni és nem szenvedni
Nálam az 1. és a 2. bejött, a harmadik sosem sikerült pedig volt, hogy kísérleteztem vele.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #104398 üzenetére
A Cannondale-en 780-as kormány van, nem érzem túl szélesnek. Az előző gépen 750-es volt, az határeset. Nekem a 780 az ideális.
Egy bizonyos tempó felett instabil lesz a bringa a keskeny kormánnyal. Ha beszitál vagy megdobja valami, nem tudod megfogni, aztán ledob magáról.Zsohi: Én is a gyári fényezésű használt cuccokat ajánlom, de találkoztam már átfényezett, sérülés mentes vázzal és olyannal is ahol gyári fényezés volt, még is volt benne javítás, cselesen elrejtve. A hegesztési varratokon is látszik ha javítva volt, még Máriusz se húz olyan varratot mint a gyárban a robotok.
[ Szerkesztve ]
-
Alu
senior tag
válasz Véreshurka #104405 üzenetére
Lehet én fogalmaztam pongyolán.
A kérdésekre a válasz:
1. Melyik város? - Veszprém
2. A kolis tárolóban van lehetőség valamihez kötni, vagy csak leteszed azt jól van az úgy? - Van egy direkt biciklitárolásra kialakított fedett, zárt rész, amit egy erős vaskalitka szerűség vesz körbe. Vannak benne kimondottan biciklitartó csövek, de sokan a kalitka oldalának láncolják. Csak portással vagy rajta keresztül lehet oda bejutni. A tároló mellett szintén vannak biciklitartó csövek, amihez le lehet láncolni a bringát. Ez nem elzárt, csak fedett, de bent van a parkoló hátuljában, az utcáról egyáltalán nem látni rá, se a mellette lévő tárolóra. Tudtommal az elmúlt 3-4 évben egy kerékpárt se loptak el innen.
3. Egyetemen is hova, mihez tudod kötni? - Egyetemen csak biciklitartó csövek vannak és azok is az utcán, közvetlenül az épület bejárata mellett. Viszonylag nagy ott a forgalom, biztos vagyok benne, hogy valakinek feltűnne, ha erővágóval próbálnának ott szórakázni.
4. Hétvégi túrákon mit értesz? MTB, vagy aszfalt? - Bicikli út és város széli erdős rész. Ha erdőbe vagy földes útra megyek nyilván nincs szükség lakatra, de ha pl. letekerek Balatonfüredre vagy Almádiba ott jó lenne biztonságban tudni, amíg beugrok egy jó hideg málnára a sarki presszóba.
Ezek mellett használnám még bevásárlásra, városi szaladgálásra. Sehol nem hagynám nyugodt szívvel lezáratlanul, még 3 percre se.Az Evolution 4 láncossal, amit meggyőzőnek tartasz az a gondom, hogy csak 90 centis. A Kryptolok 2 95 cm, a derekam körmérete kb 92, így az Evot ott nem is nagyon tudnám hordani. Ha mégis az Evo mellett döntenék, akkor lehet okosabb lenne az 55 centis, az legalább néhány láncszemnyivel könnyebb lenne és táskában is jobban elférne... Másrészt árban a Kryptolok 2 most kb. fele annyi lenne, mint az Evo 4. És amúgy is lenne mellette egy Evo 4 U lakat. Arról nem is beszélve, hogy az Evo 4 láncos csak 1mm -rel vastagabb a Kryptolok 2 -nél, nem tudom ez mennyit számíthat.
A New York Legend nem piskóta. [link] Tudom ez nem a legend, de ez is new york széria. Meg se próbálták levágni, viszont minden mást elvittek.
Rakj fel egy álkamerát a tároló ajtó elé jól látható, de el nem érhető helyre. Megértem, ha nem javít a biztonságérzeteden, de hátha hozzájárul a tolvajok elijesztésében.
[ Szerkesztve ]
λŁƯ™
-
pc360
addikt
Nem látom értelmét annak, hogy egy vacak Kryptolock-ot is mellérakj, főleg, hogy akkor cipelned kellene mindkettőt (a helyszínen nem szabad hagyni, mert azt preparálhatják). A bringatárolóban nem egy Kryptolok fogja megállítani az illetőt, ha már egy Evolution-t kibontott... Inkább legyen egy erősebb lakatod az adott pénzből, akár U, akár láncos. Illetve azt vedd meg, amit hosszú távon szívesen használsz! Én MTB-s rohangációhoz a 130 centis láncot szerettem, vállon átvetve, mert azzal nem volt akadály akár a havergépek összekulcsolása sem.
Egy tanács: dumáld meg valakivel, hogy olyan helyre kerülhessen a bicó, ahol minimum egy kamera ránéz. Én tuti nem hagynám lent valami üregben. Fősulin, kocsmákban, és eddig mindenhol meg tudtam dumálni, hogy tanáriba, hátsó kertbe stb. bevihessem, de minimum az ablak közelében maradok, ha le is zárom az utcán. Másképp nem intézem.
Ez a jó hideg málnára beugrás pont ilyen... én olyan helyre nem megyek, ahol nem tudom biztonságban a bringám, mivel nem a lakatra fogom rábízni, hanem a saját szememre. De a Balatonparton kevés olyan hely van szerintem, ahol nem tudod magad mellé letámasztani a cangát. Lidle-be mentem már úgy be, hogy megvártam, míg kijön valaki a kijáraton, és oda támasztottam be. Oda nem tudnak csak úgy berohanni érte, a kitérő vásárlók pedig kis eséllyel tolják el a cókmókjaik mellett. Így a fél szemem mindig rajta tudtam tartani.
Amúgy nem használok láncot. De futárként volt benne tapasztalatom elég. Azóta teljesen nélküle intézem a dolgaim. Így is be tudok ugrani az említett trükkökkel szinte bárhova Budapesten. Nyilván nem okmányirodába.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #104408 üzenetére
Oké, de te nem XC-t hajtasz
Tothgera30: Nekem a 700 most pont jónak tűnik, bár én alacsony vagyok és a karjaim sem hosszúak, az is számít... kíváncsi vagyok a 70mm stucni beválik-e. Neten ahogy elnézem az az általános vélemény, hogy XC-re 80-90mm kell minimum, de néhányan azt írják, hogy az általános vélemények ellenére nekük 60-70mm vált be, gmbn-en meg valahol láttam egy videót, amiben azt mondták, hogy XC-re 50mm fölöttiek okésak, a rövidebbek inkább trail/AM/enduro-ra. Az is bonyolítja a dolgot picit, hogy egyes stucnik extrém szögben lejtenek, így gondolom valójában olyanok, mintha rövidebbek lennének, csak lennebb van a kormány... szal kb. bármi lehetséges, a lényeg valszeg úgyis az, hogy milyennek érzem majd használat közben. Ma ha nem esik letesztelem, mászás és lejtőzés közben egyaránt.
cozmo: Hogy én mennyire gyűlölöm a második-harmadik képen lévő kerékpár tartókat... ha nem akarod szétszedni a bringát, akkor csak a kereket lehet hozzálakatolni, ráadásul a kialakítása miatt tárcsagyilkos
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
RaiZka
tag
válasz Hasaggymeg #104382 üzenetére
cube csalad?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #104408 üzenetére
+Tothgera...a helyzet az,hogy lefele (sem ) remekelek,így a 40km/h terepen az az abszolút csúcs,ott meg eddig elégnek éreztem a kormány szélességét.Felfele szoktam szívesebben menni,azt jobban is szeretem ( ) .Gyárilag ilyen volt a kerékpáron,ebből vágtam 2-2cm-t és még azt is szoknom kellett a régihez képest.Ha most cserélnék,talán kipróbálnék szélesebbet is,de 720 fölött nekem biztos balesetveszélyes lenne,amíg megszoknám mindenhova beakadnék.
(#104404) cozmo...formás homlokcső-alsó vázcső kombináció!
(#104399) jolti...ízletes nevű kolléga már mindent elmondott,én csak annyit fűznék hozzá,hogy ha nem festett a hajtókar még az óvatos melegítés is szóba jöhet.
(#104413) RaiZka...azt mondják a kjúb az új Merida,remélem nem,mert nem szeretem ha mindenkinek olyan van mint nekem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz Véreshurka #104407 üzenetére
Ha valamit ér is a hajtókar akkor csak az első, azután jön a kalapáccsal ütögetés, mert akkor nem lehet elnyalni (egybe pattan le, háború előtti lehúzó menet nélküli négyszöges hajtást csak így lehet leszedni, ott még a lehúzó se fér be). De a lehúzó a legjobb az tény.
Ha amúgy hajtás csere is lenne akkor flex -
jolti
senior tag
válasz Véreshurka #104407 üzenetére
Igen, új monoblock meg bele, tehát jöhet a roncsolásos téma is akár. ( Erre nem is gondoltam, pedig logikus... A 3.-ik az nekem is eszembe jutott, de tuti akkor esne le, mikor teperek ezerrel melóba... )
A csapágylehúzó, az viszont jó ötlet!
Köszönöm szépen a választ!ű
Neked is hasagyymeg!
Egy ilyen monoblockot vettem remélem jó lesz. Jókat írtak róla a tesztbikeon.(#104415) ivana
2-2,5 éves a bicó, de mégis össze van gyógyulva, mint az állat. Shimano hajtókarok, a pontos típusát nem tudom. Ha újjal jól lezsírozva teszem fel, akkor is összegyógyul? Érdemes évente leszedni, kitakarítani, hogy ezt legközelebbre megelőzzem?
Ilyen, ha kivehető:[ Szerkesztve ]
-
LordAxwell
senior tag
válasz Véreshurka #104293 üzenetére
Ehhez képest 27 euró az amit én találtam és az is ~26mm offsetet ír!
De most hétvégén április 7-8 lesz a bikeweekend a vasúttörténeti parkban! Hátha találok valamit ott!?Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
TomMusic
őstag
Rakni kéne a bringára vitorlát. Ahogy elnézem ma így hajtás nélkül is simán lehetne vele közlekedni, akkora szél van.
Tudom semmi se jó, ha esik, ha borult az idő, ha fúj...Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #104419 üzenetére
hajtás nélkül is simán lehetne vele közlekedni...visszafele!...mert hát a bringásnak mindig szemből fúj...vagy nem tudtad?!
(#104416) jolti...hát a hajtás oldalról ne kezdd el melegíteni,az biztos!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #104420 üzenetére
Ja, sajnos valahogy trükközni kéne, pl. ahogy (#104421) pc360 is írta, oldalszéllel. De még az is ritka, mert ha befordulok egy keresztutcába, ott is szemből fog fújni a szél.
[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
6030D
Ármester
válasz TomMusic #104419 üzenetére
Ne is mond, reggel a gödi halasnál felmentem a töltésre, olyan szél volt, hogy ha felegyenesedtem, tartotta a bringa a 20-25 km/h-t. Sejtettem, hogy ha fordulok, az nem lesz jó, így is lett.
Nem baj, inkább a szél, mint az eső. Be kell menni az erdőbe, ott nem fúj.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jolti
senior tag
válasz Hasaggymeg #104420 üzenetére
Végig megyek rajta finoman a gázperzselővel! Mi baj lehet...Még egy eszembe jutott.
A kormányom, ilyen b.zi szögben állítható istenverése! Jó lenne az, ha jó lenne ( vagy, ha nem lennék 130 kiló ), de kialakításánál fogva, akár hogy megbikázom a csavarját akkor is hajlamos néha megkottyanni.
Lehet kapni olyat, ami egyben van és nem kéne kicserélni hozzá a komplett teleszkópot? -
TomMusic
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jolti #104424 üzenetére
Ki kell cserélni,ezek az állít6ók nem annyira jók.Amúgy a vázból ítélve nem egy törpével van dolgunk személyedben.
(#104425) TomMusic...az egy sík töltés,gát a Duna partján,és mivel az uralkodó szél itt az É-ÉNy-i,így Pest felé hátszéllel jött.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
JackFeryll
őstag
szerintem: ha komolyabb értékű kerékpárod van 5 perc alatt leszednek mindent egy imbuszkulccsal.
Ha nem akkor azt fogják elvinni amelyiket a legkönnyebb. Ha rosszul zárod le a kerékpárt és sok helyet hagysz a zsiványoknak akkor az U lakatokat a legegyszerűbb egy mini emelővel szétfeszíteni, fontos hogy ne lehessen hozzáférni.
Nem hiszem hogy látványos helyen nekiállnak csempe(wolfram karbid) fűrésszel, de eldugott helyen néhány perc alatt megvan az is.
Ha nagyon-nagyon félsz akkor több U lakat, én biztos nem választanék olyan bringát a helyükben. -
ivana
Ármester
válasz jolti #104416 üzenetére
Zsírozni érdemes igen, ezt gyakran kihagyják mert azt hiszek attól kevésbé ragad meg rendesen de ez nem igaz, sőt biztosan rácsúszik, és tuti nem mozdul el.
Az állíthatós stucnit simán lehet cserélni, teljesen jogos probléma ami állítható az ipari hulladék, egy csavar nem bírja azt a terhelést.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #104428 üzenetére
Az aszfalt konkrétan sz@r,de nincs érezhető emelkedő,vagy éppen ereszkedő benne.
TomMusic...ezazné.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jolti
senior tag
válasz ivana #104430 üzenetére
Igen én is így gondolom.
De mivel ezt a gyárban rakták össze, jó két éve és azóta nem volt szétszedve, így összegyógyult.
Majd most az úk kap fasza würth-ös grafitos zsírt rendesen...
A stucniból olyan amit érdemes / nem érdemes megvenni? Márka ami jobb, vagy ami gagyi, felejtős.(#104426) Hasaggymeg
Jók a megérzéseid...
188 cm is társul ahhoz a pár kilóhoz.
Imádom is ezt a vázat, bicót! Pont passzol hozzám! És még strapabíró is!
Pedig féltem tőle, hogy nem egy nagy név, mint mondjuk a cube, vagy merida, meg ilyenek, de szerintem simán van olyan minőség. Azóta láttam egy párat. Az alkatrésze meg mind shimano...
Csak most a kopó alkatrészek kezdenek fáradni.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Srácok valaki véleményezze ezt nekem gyorsan, mert ha azt mondjátok vállalható, akkor mennék is érte.
Renault power
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Itt egy kis olvasnivaló a kormányszélességről,és annak a kormányszárral való viszonyáról.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #104434 üzenetére
Azon kívűl,hogy szerintem max.40-et ér (talán még annyit sem!),semmi baj vele.Én ezt adtam el hatvanért.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rob210
nagyúr
válasz Hasaggymeg #104435 üzenetére
Tehát a 62 nagyon sok érte.
Az a baj, hogy nekünk olyan 65e a max amit szánnánk rá és nem találunk jobb alternatívátA feltétel a 28" os kerék. Meg, hogy trekking legyen
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #104431 üzenetére
Ja, tavaly itt mentem Vác felé, nem rossz út ez.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz 6030D #104438 üzenetére
Jé tényleg.
Amúgy a hátsó fogassor direkt ilyen? Mármint a legnagyobb kerék és az előtte lévő között elég nagy "ugrás" van.
Meg féknél írja hogy Shimano Tektro, de hát a képen mindkettő Tektro.
De amúgy ránézésre szerintem tényleg pofás kis bringa.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #104438 üzenetére
Huba Szamek! Na nemááár!...on second thought az csakis optikai csalódás lehet,biztos az tartja a sárvédőt...
(#104439) TomMusic ...az a Shimano un. megarange-e lehet. Remélhetően kezeli az a váltó,mert vannak 2ségeim.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ígyvanferi
addikt
válasz Hasaggymeg #104431 üzenetére
És az ott már a Duna? Épp áradás van? Eléggé nyaldossa a töltés tetejét.
(#104439) TomMusic: szerintem azt hiszi, hogy a Tektro egy Shimano fék típusa.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Akkor elmenjek megnézni, vagy keressek inkább másikat?
Renault power
-
6030D
Ármester
válasz rob210 #104442 üzenetére
Keress másikat. Az a villa vagy már nem mozog, vagy nem fog, vagy a gumi alatt, belül szét van már rohadva...
Annak a bringának az új ára volt kb 65e Ft.Magas vagy? Itt egy.
Vagy ha nem mész sokat emelkedőn, akkor ott a Decában. Garancia miatt is jó választás.ígyvanferi: Ez a 2013-as kép lehet, amikor a nagy árvíz volt. Általában 3-4 méterrel lejjebb van.
Hasaggymeg: a sárvédőt a bowden mögötti (hlf? ) csavar tartja.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ígyvanferi #104441 üzenetére
Biztos az árvíz miatt készült a fotó is.
(#104442) rob210...uff,én beszéltem.Tény,hogy enyémet áron alul adtam el...xtr bovdenezés,Alivio octalink hajtómű,első váltó,hátsó sor és pöcögtető,Deore fékek,Dart1 villa,LX agyra fűzött (hátsó kazettás) kerekek,SLX hátsó váltó Örült is a fickó neki mint majom a farkának.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
rob210
nagyúr
-
Véreshurka
senior tag
Na így már másabb a dolog "Kis" város, jó lakatolási lehetőségekkel. Erre szerintem tökéletes a Kryptolok 2, azonban ha nagyon parázós vagy akkor szerezz be mellé még egy abus (pl.), vagy onguard (pl.) ulakatot. Azért más márkát, hogy a zárszerkezet különböző legyen. Viszont ne sajnáld rá a pénzt. Azt azért tartsd szem előtt, hogy a lakattal nem életbiztosítást veszel, csak időt! Ugyan nem értek egyet @pc360-al, de teljesen megértem az álláspontját, így viszont nem tudnék egy csomó mindent elintézni. A túrázást csak azért kérdeztem, mert akár elgondolkodhatnál azon is, hogy veszel egy használt bringát max. 50 ezerig amit nem sajnálsz, és ahhoz egy lakatot kryptonite keepertől felfelé és így nyugodtan tudnád használni. Jómagam 6 évet húztam le Miskolcon egy keeper-el és nem volt baj, pedig jártam a várost.
(#104415) ivana: ilyen régi bringával még nem hozott össze a sors, de ha mégis lenne ilyen alkalom akkor emlékezni fogok a tanácsra!
(#104416) jolti: zsír max vékonyan, inkább figyelj a nyomatékra, és vegyél egy jó minőségű hajtókarlehúzót és levételnél figyelj ezekre: 1. bizonyosodj meg, hogy tényleg a menetbe kapott bele a szerszám és nem épp magát a menetet fogod elnyalni betekeréskor; 2. mindig csavard be teljesen a szerszámot, akár villáskulcs segítségét igénybe véve, sajnos régen ezekre nem figyelve már én is nyaltam el menetet leszedéskor, akkor jött a satus levétel
(#104417) LordAxwell: hát igen, a minőségnek ára van Azért írtam példának a Chris Kinget is, attól is találsz olcsóbb kormánycsapágyat, mégis mindenki olyat akar Egy linket tudnál dobni arról amit találtál?
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #104440 üzenetére
Hát kicsit fura azért.
(#104441) ígyvanferi: ja, valszeg.
Amúgy jól lebeszéltétek a srácot a bringáról.
Bár (#104443) 6030D találata tényleg jónak tűnik.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
6030D
Ármester
Garminosokhoz kérdés: Ha valaki a télen kikapcsolta a G Connectben a szinkronizálást, hogy a görgőt és egyéb tevékenységeket ne szinkronizálja a Stravára, viszont mostantól a tekeréseket szeretné átrakni, akkor mi a teendő? Ha bekapcsolja
magnójátaz auto szinkront, akkor át fogja húzni a korábbi tevékenységeket is, vagy csak onnantól amit feltölt? Esetleg van valahol opció, ahol a kettő közül választani lehet?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Alu
senior tag
válasz Véreshurka #104447 üzenetére
Ha már másik lakat, akkor az Abus áll közelebb hozzám.
Amit linkeltél jó árban van, de nem tűnik acélosnak. Az Abus U-Mini 2mm -rel vastagabb és viszonylag könnyen levágták. Az Abus Granit X-Plus 540 -et néztem még. Drágább, de 15/15 a biztonság és testbikeon is dicsérik.Egy másik használt bringa sajnos nem játszik, már megvettem az újat. Egyenlőre otthon, biztonságban pihen, amíg találok hozzá megfelelő zárat.
(#104410) pc360: Annyira nem tűnik vacaknak az a Kryptolok. Nem is azért gondoltam, hogy egy Evolution után ez állítsa meg a tolvajt, hanem hogy alapból neki se akarjon állni. 2 lakat neki is dupla macera.
Egy normális U -t erővágóval nehéz elvágni, a fűrész viszi. A láncot lehet könnyű elvágni erővágóval, de marha macerás fűrészelni. A kettő kiegészíthetné egymást. Amúgy meg ha egy Evolutiont leszed, akkor kb bármit rátehetnék, csak idő kérdése. (szerintem) [link]
Megpróbálom majd megbeszélni az adott illetővel, köszönöm, jó ötlet!(#104427) JackFeryll: A komolyabb érték relatív, de nem titkos, róla lenne szó. Mire felpakolom 1-2 kiegészítővel és megejtem a nyereg, teleszkóp cseréjét bőven 200 felett lesz (főleg lakattal együtt ).
A több U lakat alatt különböző méretekre gondolsz, hogy a legideálisabban tudjam lezárni minél kevesebb helyet hagyva a fűrészeléshez, feszítéshez?λŁƯ™
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyszer összerakott, majd visszabontott LEGO Technic (42154) 2022 Ford GT eladó
- Veroval compact BPU 22 automata felkaros vérnyomásmérő, új állapot, nem használt, féláron eladó
- Meseszép Montblanc Summit XL Chronograph 7060 (Csere 1TB új Steamdeck-re is.)
- Eladó hibátlan Xiaomi Scooter 3.Alig használt!100km-el,garanciás!
- Daniel Wellington karóra