Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz Hasaggymeg #147044 üzenetére

    Igazából nem tudom, nem volt koppanás, de elmentem 2 vastagabb ág mellett, de nem mentem rá szerintem. Egyszer csak blokkált a kerék, és a küllők között volt a váltó. 20 al gurultem, nem tekertem, és semminek nem vertem oda, minden úgy volt beállítva ahogy kell, a limit csavarok stb.

    Igazából én azt nem értem, hogy veletek hogy nem történik ilyesmi, annyira általános hogy felverődnek az ágak, de h ez miért adta meg magát az elsőtől az is rejtély. Talán van valami köze ahhoz, hogy most minden szuper könnyű kell legyen, akkor is ha emiatt kicsit kevésbé strapabíró, lásd m7000 fékkar hajlongása.

    Az előző M786 os váltóm, rengeteget kapott a kb 7000km alatt amit belepakoltam, és mikor azzal történt akkor is inkább a váltófül ment el, most viszont a visszaegyengetett, tehát meggyengült váltófül, tökéletesen egyenes maradt, és a kanál része görbült csak be a küllők közé, és tört is el egyben.

    Senki nem tud segíteni a kompatibilitási kérdésben? Ha jól emlékszem az SickBiker YT arc, bemutatta a deore-t és az SLX váltót is és ott azt mondta hogy ugyan az a kettő, a váltó karra is meg erre a hátsó váltóra is, ez elméletben azt jelenti, hogy ha rendelnék, legalább egy külső kanalat az M6000-hez, akkor az rámegy erre is?

    A kuplungról meg annyit, h ahogy már régebben írtam, nekem a szervizes haverok azt mondták, és láttam hogy ők is úgy használták, hogy csak leejtőzésnél kell bekapcsolni. Személy szerint bekapcsolt állapotban nehezebb és talán picit lassabb volt a váltás, ezért nem használtam eddig. Azt nem tudtam, hogy esetleg segített volna elkerülni az ilyen helyzeteket.

    Kösz, azt kitől tudnám még ma este megtudakolni, hogy a 11 sebességes kanál, passzol-e az én 10 sebességes váltómra?

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák