-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
Nekem ez az egész prizma dolog gáz. Ezért is jó hogy a külsőm oldalán van reflexcsík, legalább nem kell prizma. Mondjuk akkor sem tennék mert városban minek? Van közvilágítás. Ha rosszul kivilágított helyen mennék vagy városon kívül, akkor úgyis ott a láthatósági mellény. Régen is azt használtam amikor az erdészetnek dolgoztam.
De a túl szigorú KRESZ miatt nem csinálok karácsonyfát a bicikliből. Én a minél letisztultabb minimalista dolgokat szeretem. Ezért majd a jövőben matrica nélküli lesz a váz és kap egy matt fekete szinterezést. Éppen ezért tetszik az új Cubeok új festése is, mert nagyon minimalista, de azért ott a szolid márkajelzés. Persze vannak nagyon szépen és esztétikusan festett biciklik, amik bejönnek. Például majd az összes CTM külseje nagyon bejön.
-
Sped
aktív tag
válasz jjeahh #146188 üzenetére
Kicsit meg vagyok lepődve, hogy ennyi minden van egy egyszerű kerékfelfújás mögött. Kb. 8 éve vettem jó drágán egy pumpát (4 ezer Ft-ba került!), mutatja a nyomást, mindkét féle szeleptípust kezeli és azóta se volt vele semmi gondom. Annyit vettem észre, hogy 6 bár fölé nagyon kell dolgoznom, és nagyon sziszeg. Hiába lehet ott tekergetni alul, nem nagyon van változás. Lehet vennem kéne egy újat? (nem értek hozzá... )
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #146199 üzenetére
Amúgy nem erre van sok felnin a lyukban a műanyag gyűrű? A Mavic kerekemben is van, gondolom ha kiveszem autószelep is belefér, ha bennehagyom presta-kompatibilis, szal 2 in 1.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz bringasisti #146130 üzenetére
Nem volt a témával semmi baj. Azért írtam és hoztam fel a 190ezres agyváltót, mert az volt a fő téma szála, hogy az agyváltó jobb-e (terepre), mert zárt védett helyen van, mint egy láncváltó. Nyilván nem az alap olcsó rendszerekről van szó, mert azzal nem tud az agyváltó versenyezni, mert jóval drágább. A jelenlegi etalon pedig a Rochloff, ami biza jó drága. De az Alfine 11 is jó a 90ezres árával. Terepre nem elég a 3/5 sebesség ezért hoztuk fel a több sebességes agyváltókat.
A Nexus 3 elég és bőven jó városon belül kerekezni, mert nem kell ennyi áttétel egy sík terepre, amilyen egy város. Baján is van sok, sőt Hollandiában is rengeteg van, több mint amennyi láncváltós. Koca bringásnak is egyszerűbb használni egy agyváltót, mint megtanulni az első és a hátsó váltó kombinálását, meg hogy ne váltson keresztbe.
Szevam: Fent van maximilian4 ugyanilyen néven a testbike-on is, így meggyőződhetsz róla. Neki van a kék Focus bringája.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz jjeahh #146203 üzenetére
A presta 6,5mm-es, az autó pedig 8,5 körüli. Tehát ha prestára van fúrva, az autó sehogy nem megy bele. Ha autóra van fúrva, akkor a presta természetesen belemegy, csak lötyögni fog. Itt a Mavic műanyag gyűrűvel oldotta meg a dolgot, inkább még úgy szokták hogy a prestás szelephez kapott rögzító "anya" úgy van kialakítva hogy szépen belemenjen a nagyobb, autó szelephez való lyukba.
Azt hogy egy random 5000ft-os monti/trekking felnit miért csak prestára fújnak azt passzolom, drágább felniknél tubeless kompatibilitásról van szó. Ugye a bringa tubeless az jelenleg presta, ha meg a szelep lyuk autóhoz van fúrva akármilyen jó adaptert csinálnak hozzá az csak még egy pont ahol ereszthet.(#146202) Sped: Inkább ne kínozd magad és ne fújd a gumit se 6bar-ig, se fölé, az olcsóbb megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #146152 üzenetére
A Bryton 300-as es 400-as széria tud csiganyálat a tesztek szerint. Legalábbis a Mozgásvilág YT-s tesztjénben a Bryton 330-nál azt mondta a tesztelő. Az viszont elég gáz, hogy ilyen drágák a Garmin cuccok és ennyire szarok. Esetleg ott van a Bryton, IGPSPORT és a drágább kategóriában a Sigma ROX sorozat.
Én majd később akarok venni egy Bryton 3x0-t és hozzá egy pedálfordulat mérőt. A többi része annyira nem izgat. Esetleg ha nagyon pontatlan akkor egy sebességmerő szenzort. A legjobban a CAD szenzor ami kellene.
-
jjeahh
nagyúr
válasz HollyBoni #146205 üzenetére
Nekem a Mavic nem ereszt a szelepnél műanyag gyűrűvel sem, igaz a hátsó szeleppel általában kell játszadozzak egy ideig, de ha pici lyukat vágok a felniszalagra és jól ráhúzom a szelepet, akkor működik.
Fall-N: úgy tűnik factory reset-el helyrejött a garmin szal (még) nem veszek semmit. Bryton csiganyálja elvileg semmit nem ér.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
prime77
aktív tag
Srácok!
Tudom nem ide tartozik!
De ezt a lakóautót szerintetek lehet vezetni B jogsival?
https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/dethleffs/dethleffs_esprit_t_7150-2_eb_azonnal_atveheto-14122748
A saját tömege kisebb mint 3500 kiló, de az össztömege 4500 kg.
Tudtommal 3500 kilóig lehet B kategóriás jogsival vezetni ilyeneket!
Szóval itt melyik összeg számít?
Köszönöm szépen előre is a válaszokat! -
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #146207 üzenetére
Sajnos ezen a téren kell még fejlődniük, bár elvileg készül a Rider 830, ami javít a navigációs dolgokon. De ha segített az FR az csak jó.
Sajnos előbb írtam, mint hogy elolvastam volna az összes hsz.-t így olvastam, hogy megoldódott a gond.
Felnifúrásról még annyit, hogy én sem gyengíteném meg a felnit a lyuk bővítésével. Igaz, hogy "csak" 1 mm körben, de azért az sem mindegy, hogy mekkora a vastagsága a lyuk és a felni széléig az anyagnak. Nem véletlenül nem ajánlják. Persze lehet nem okoz minden típusnál gondot, de könnyen lehet hogy egyszer tényleg ott fog eltörni a felni.
Hasonló megfontolásból sem szokta senki kifúrni a vázat és a kormányt sem.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Fall-N #146209 üzenetére
Váz és kormány kifúrása nagyon nem egyenlő egy meglévő szelep lyuk kitágításával. Ettől független hidd el sokan fúrtak már kormányt és vázat is (gondolom a te vázadon is van pár lyuk amit a szemét gyártó rakott bele), természetesen nem fogom mondani hogy ajánlom. Én sem szeretem az ész nélküli kókányolást, de szvsz egy szelep lyuk felfúrása nagyon nem az.
De mindegy, úgysem fogjuk tudni meggyőzni egymást, én csak leírtam a meglátásom és a tapasztalatom. Nem egyszer csináltam, és sosem volt baj. Ésszel kell csinálni. Nyilván nem fogok nekiesni egy 10mm belső szélességű országúti felninek (ha létezik ilyen egyáltalán).
Biztos vagyok benne hogy az élet sok területén csináltál már olyan dolgokat gond nélkül amit voltak akik nem ajánlottak.[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Speederbe én megpróbálnám a felét, ha 32-es gumi van rajta.
Nálam most télen 32-es, nyáron 43-as gumi van fent. Olyan 70kg vagyok, a 32-es gumiba előre kb. 3.2, hátra 3.5 bar megy. 43-as gumiba csak aszfaltra hátra 2.8, előre 2.5 körül, terepre hátra 2.4, előre 2.0 bar.
Szvsz csak kínzás a magas nyomás. Sokkal kényelmesebb a bringa alacsony nyomáson, sz*r úton vagy terepen meg sokkal jobban el lehet engedni. Itt van jó sok érdekes mérés guminyomás meg szélességgel kapcsolatban.
Legutóbbi országútimon 28-as külső volt, én az alá nem mennék. Ha jól emlékszem 5bar körül használtam, de tudom hogy van aki lejjebb megy. Ha mondjuk körbenézel BP-en akkor a 23-as gumi 8 bar-on a divat. Mikor szervizben dolgoztam én úgy láttam az átlag meglátás az volt hogy annyit kell fújni a külsőbe ami max-nak rá van írva.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz HollyBoni #146212 üzenetére
Persze csak például páran fúrtak már a kormányt is ki, mert milyen menő lenne egy - két LED oda világításnak. A váznál meg a gyári lyukaknál vagy vastagabb falú a cső vagy tesznek oda plusz anyagot. Még karbonnál is van plusz szövet réteg. Jó példa a kulcstartó szemeknél van plusz erősítés, pedig itt nem kell nagy tömeget elviselni (mármint a teli kulacsé nem sok). Utólag fúrni azért nem ajánlott. Blogon és fórumon viszont láttam utólag kulacstartóhoz lyukat fúrni a vázba.
Biztos, hogy a minőségi anyagból csinált felni nem fog eltörni, de az olcsó bili alumínium felni már lehet nem bírná, ezért írtam, hogy nem biztos hogy meg merném tenni.
-
HollyBoni
veterán
válasz Fall-N #146216 üzenetére
Van jó pár karbon és alu koskormány amibe van fúrva két lyuk, bowdenvezetés miatt. Persze, tudom hogy a gyártó a lyukaknál szinte mindig erősít (bár pont nekem több vázamon a támvillán és a láncvillán is van lyuk ahol nincs erősítés), ezért mondtam hogy én sem ajánlanám a kormányba vagy vázba új lyuk fúrását. (BTW a kulacstartónál nem erősítés van, ha csak simán belefúrnának a csőbe, nem lenne elég menet a csavarnak. Sokszor láttam már alu vázat amibe gyárilag csak belefúrtak, és beletettek egy alu menetes szegecs szerűséget (nem tudom a pontos nevét), ebbe ment a kulacstartó csavar)
De itt továbbra is csak egy lyuk kitágításról van szó. Kismillió bili alumínium felni járkál gond nélkül autószeleppel. Igen, a gyártó fúrta bele, gondolom hogy mennyi tervezés és tesztelés megy egy 2500ft-os felnibe. De mindegy, tényleg leállok, ezt a kérdést max egy mérnökkel lehetne eldönteni aki felniket tervez.
[ Szerkesztve ]
-
samujózsi
senior tag
Az ajánlott nyomás a külsőtől(is?) függ, a tól-ig meg tudtommal rajta van minden gumin.
Országútin ami gumit eddig használtam, azokon 6.5-8.5 volt az alsó-felső limit (van amelyiknél a felső kevesebb), az ajánlott általában 7-7.5 körül, illetve a 100+ kilómhoz a Kenda 8-8.5 bart ajánlott.
Ez mind 25-ös gumi, 23-assal és 28-assal nem volt dolgom.
Ha outit akarsz, ahhoz szerintem vegyél olyan pumpát ami 10-12 bart is kibír (pláne, ha 23-as gumira vágysz)Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Sped
aktív tag
válasz HollyBoni #146215 üzenetére
28-as gumim van és még véletlenül se megyek le aszfaltról. Szeretem a sima utakat. Ezért akarok jövőre full outit. Kemény gumival jobban lehet száguldani. A monti után (aminek teleszkópja is volt), azt hittem zavarni fog a rázkódás, de egyáltalán nem, biztos a karbon villának is köszönhetően.
(#146218) samujózsi Igen, ezt éreztem én is, hogy majd outinál, a kisebb guminál kell majd új pumpa.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
maximilian4
addikt
Fiveten cipőt használ valaki? Milyen a méretezése. Általában az utcai cipőim 42-42,5-esek. A northwave cipőm 43-as.
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz HollyBoni #146217 üzenetére
Meggondolom mert nagyon nem szeretem a prestat...megnézem van-e pont olyan felni nagyobb lyukkal,aztán ha nincs akkor meglehet írok egy levelet a felni gyártójának lássam mit szólnak.Van az a vékony,főleg országúti felni melybe tényleg alig fér a 8,5mm,de egy 20 mm fölöttibe (enyém 19 és schraderes) nem hiszem a gyengítés elkerülése végett fúrnának kisebbet,sokkal inkább a tyúkbelesítés miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Khelben
nagyúr
válasz evilskati #146162 üzenetére
Kösz a tippet, ma kipróbáltam az OsmAnd-ot, tökéletes. Szépen végigvitt az útvonalon, ismer mindent, még a vízlelőhelyeket is. Előtúrtam itthon egy régi Xiaomi telefont, azt feltettem a kormányra és elver minden Garmint (nyilván csak navigációról beszélek, nem a szenzoros támogatottságról). Folyamatos max fényerőn 3 órát ment a telefon, egy kis powerbankkal megtámogatva simán elmegy 4-5 órát, annál többet nem szoktunk túrázni. Stravából meg merretekerjek-hu.ról átraktam pár GPX-et, azt is gond nélkül beolvasta.
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz HollyBoni #146173 üzenetére
Köszönöm a választ. Igen láttam, hogy e mérethatár közt vannak a Gravel külsők, ezért is kérdeztem, hogy a mostani 32-es után ( a Speederemen ez, ezt szeretném gravelesíteni, legalábbis gumi terén) mi lenne az a méret, ami még nem lassítana nagyon a masinán. Mérve simán belemegy 42-es is...
-
HollyBoni
veterán
válasz maximilian4 #146220 üzenetére
Nekem egy 45-ös Hellcat van. Ha lehet ilyet mondani, szerintem "pontos" a méretezése. Magába a cipőbe bele van írva a hossz mm-ben, nem tudom neten van e mérettáblázat amiben benne van.
Szélességre és magasságra azért tágasabb mint sok kis szűk, áramvonalas bringás cipő (ezért vettem legfőképp). Én utcai cipő mérettel indulnék. Northwave-vel sajna nincs tapasztalatom.(#146221) Hasaggymeg: 99,9% ha írsz a gyártónak azt fogják mondani hogy felrobban a föld ha felfúrod. Én lazán felfúrnék egy 19-est, de ez megint csak saját vélemény.
(#146223) DUB Inc.: Nekem meg van ugyanaz a külső 32-es és 43-as méretben, Panaracer GravelKing SK. Amikor a 32-es van fent, akkor érezhetően fürgébb a bringa, de leginkább csak akkor mikor elindulok vagy gyorsítok. Mikor próbálok tartani tempót mondjuk síkon, annyira nem érzem a különbséget. Gondolom ez a súly miatt van. A 32-es 320g, míg a 43-as 490g. Maga az irányítás is kicsit mintha lassulna a nagyobb gumival, legfőképp alacsony nyomáson. Szerintem egyátalán nem vészes sebességben a különbség aszfalton, és mikor lemész 2.0-2.5 bar-ra a nagyobb gumival, ég és föld a különbség terepen (meg rossz aszfalton).
Ha befér a 42 akkor én ki is tölteném a helyet egy akkora gumival. (Ha mérsz azt is számold bele hogy a szélesebb gumi jóval magasabb is, és ugye az első és hátsó villánál is fokozatosan szűkűly a hely. Leginkább hátul szokott gond lenni)
A Pana GravelKing SK szériát nagyon tudom ajánlani. Tapadásban óriási a különbség mindenhol egy slick-hez képest, de sebességben alig érezhető a különbség. Nem agyonkönnyített, de nem is dög nehéz, jól bírja a gyűrődést. Van belőle egy rakat méret (a 35-ös inkább 37 széles, a 38 inkább 40, a 43-as az 43). 30-35 eur között beszerezhető külföldről. Mindenképp valami normálisabb gumit néznék ebben az árkategóriában, semmiképp ne valami olcsó dögnehéz drótperemes trekking külsőt vegyél, mert az nagyon hazavágja érzésre a bringát.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz HollyBoni #146224 üzenetére
Ha majd eldöntöm melyik lesz utána nézek a felninek,meglehet lesz pont olyan,vagy hasonló nagyobb furattal,ami már elég bizonyíték arra,hogy semmit nem számít az a 2 mm.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
HollyBoni
veterán
válasz Hasaggymeg #146226 üzenetére
Az tuti hogy létezik jó pár 19-nél keskenyebb felni gyárilag autós furattal, például kb. az összes oldschool 26-os XC monti felni amik 16-17 körül voltak.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #146226 üzenetére
Én felnim 17 belső méret 26" és autó, de itt a profil is lényeg
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz Chiftain #146225 üzenetére
Remélem nem 50-el lejtőn kiállva történt
Más: igazatok volt, nem kellett volna megrendelnem a téli cipőt. Ráköltöttem a havi "fölös" pénzem és most vettem észre, hogy kilyukadt a Giro Gauge SPD cipőm orra . Most nem tudok újat venni, remélem nem szakad tovább és bírja még egy ideig... az biztos, hogy nem veszek több Giro-t, 4 hónapot tartott .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Fall-N #146206 üzenetére
Hát izé, attól függ, mint hívunk csiganyálnak. Én azt, hogy amikor mész húzol magad után (csak a térképen ) egy vonalat, amit szükség esetén vissza tudsz követni. A Bryton 450 hótziher, hogy nem tud ilyet, csak azt tudja, hogy menüből kiválasztott tracken - ami persze lehet egy korábban megtett útvonalad is akár - végigvezet úgy, hogy látod a térképen a track nyomvonalát.
A Garmin cuccok nem annyira szarok, mint látszik, csak tény, hogy szoftvert írni már 20 éve sem tudtak, és láthatóan azóta sem tanultak meg. A BaseCamp például a nem éppen low end PC-men lassan tölti be a térképet a helyi tárolóról, és görgetésnél is lassú, az UX meg szánalom. A készülékeik viszont nagyon tudnak, van oka annak, hogy piacvezetők
Egyébként Brytonhoz outira nem igazán kell speed szenzor, legfeljebb érdemes, montira viszont muszáj lesz, anélkül elég gyenge.
-
Yahhher
aktív tag
Sziasztok.
Nálunk kevésbé futó márkák közül a Vitus, Nukeproof (Merida, Cube :-D ) kerékpárjai ( mtb ) mennyire vállalhatók? Vázak minőségéről tudni valamit?
Üdv B.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Fall-N #146206 üzenetére
Jópofa a Bryton, de a navi részét inkább hagyjuk. Ez a csiganyál maximum arra jó, hogy eltévedj és felidegesítsd magad. A Garmin nem kicsit jobb. Mondjuk az tény, hogy nekem is lefagyott egyszer a Garmin, újra kellett indítanom, utána megjavult. Épp ma tettem rá a 4.10-es szoftvert, remélem ezzel stabilabb lesz.
maximilian4: Nekem five ten van, méretezése szerintem hasonló mint a Nike-nak.
De néha egy fél számon múlik, hogy tökéletes lesz e vagy sem. 45-öst vettem, nem rossz, de 44,5 jobb lett volna.[ Szerkesztve ]
-
Véreshurka
senior tag
válasz Fall-N #146093 üzenetére
Egx kicsit ezzel vitáznék:
Nálam 3 sturmey agyváltó működik a családban: s rf5 nekem meg feleségemnek, s rf3 anyósnak, illetve nekem van még egy hátsókerekem szintén s rf3-al amit 3 évig használtam, hibátlanul mennek. Sok pótalkatrészt lehet venni hozzájuk, főleg angol webshopokban (pl. SJS), de ebike is egész jó kínálattal rendelkezik. Való igaz, hogy már tajvani márka, de némi odafigyeléssel és rendszeres karbantartással valóban örökélet, pláne a régebbiek, amikor még angol cég volt.
Itthonról valóban viccesnek hathat a rohloff árazása, de ha belegondolsz, hogy egy olyan szerkezetet veszel ami téged és még akár a következő generációkat is kiszolgálja, már is máshogy lehet ránézni, arról nem is beszélve, hogy egyrészt nem egy tál rizsért dolgoznak az emberek a cégnél (ami még mindig családi vállakozás) másrészt nem is igazán a magyar átlagfizetéshez pozicionálják a terméket. Egy egész jó kis pro/kontra összeírás a rohloff mellett/ellen.
A nyúlós érzetet agyváltóknál nem igazán értem amiről írtok, nem tapasztaltam ilyet, bár tény, hogy kb. 10 éve nem nagyon van tapasztalatom láncváltóval, eléggé elszoktam tőle. Szerintem az egyik legnagyobb hátránya az agyváltóknak, hogy meg kell hogy állj a tekeréssel egy pillanatra a váltáshoz, és főleg emelkedőn ez nem éppen kellemes, de teljesen megszokható rutinná válik, mint mondjuk az spd be/ki csatolása.
El Psy Kongroo
-
prime77
aktív tag
Nagyon szépen köszönöm srácok az információt a lakóautóval kapcsolatban!
Én is sajnos így gondoltam, vagy volt egy sejtésem!
Még egyszer köszönöm fiúk! -
Jester01
veterán
válasz Wombath #146234 üzenetére
Én úgy gondoltam pont montin van, hogy kipörög a kerék meg ugratsz meg mittudomén szóval a fordulatszámból sebességet számolni pontatlan lesz. Plusz úgysem érsz rá azt nézegetni Az útvonalat meg csak a gps fogja rögzíteni és a szegmens idők is abból lesznek (ha valakit ez érdekel).
Jester
-
benfolds
őstag
a biciklizés és a vékony, alig izmos felsőtest mennyire kell, hogy együtt járjanak? úgy értem, hogy a hosszan tartó kemény kerekezés = izomvesztés? végső esetben leégeted magadról az izmot is azokról a helyekről, ahol "nincs rájuk szükség"? merthát nagyon izmos felsőtestű biciklistát a hosszú távfutókhoz hasonlóan nem nagyon látni. (az egyik gcn-es csávó pl. kemény 10 db fekvőtámaszt bírt lenyomni). ez feltétel (az alacsonyabb súly) vagy következmény? ha egy biciklista edzi a felsőtestét is, akkor lehet izmos felül is, vagy reménytelen, mert tényleg az van, hogy minden energiát "elszívnak" a tekerés során munkában lévő izmok? na csak azért kérdezem, mert én is nagyon sokat megyek, vékony is vagyok, de nem szeretnék az maradni.
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz benfolds #146242 üzenetére
Pont mint a horgászatnak és a sörhasnak. Semennyire. Ha edzel normálisan felsőtestet is, akkor az is izmos lesz. Ha csak tekerés van, és széthajtod magad, akkor meg le fognak épülni a sosem használt izmok, mert a szervezeted alkalmazkodik a terheléshez. A GCN-nél azért szerintem rá is játszottak, és ha megnézed, ott is vannak felül is izmosabb emberek, pl Chris Opie annyira nem is vékony.
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #146230 üzenetére
Annyit terepen szerintem semmi nem bír ki, de ez a Giro valszeg aszfalton sem tartott volna 10 évet . A köv. cipőm lehet Shimano lesz.
6030D: Ezek szerint a Rumble is ilyen. Mondjuk nem csodálom, annak még vékonyabbnak tűnik a szövet rész az orrán.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz Véreshurka #146239 üzenetére
"meg kell hogy állj a tekeréssel egy pillanatra a váltáshoz"
Ha a láncváltóval úgy váltok emelkedőn, hogy nem veszem el a terhelést, akkor olyat csattan, hogy rossz hallgatni. Biztos nem örül neki a váltó. Szóval, annál is el kell venni a nyomatékot a váltáshoz. Pedelec -nél meg pláne. Ha nagy rásegítéssel, erőből taposom emelkedőn, akkor kb. egy-másfél pedálfordulat késése van a rásegítésnek. Ennyi fordulatra kell abbahagynom a taposást ahhoz, hogy váltsak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
itouchfan
senior tag
válasz Yahhher #146235 üzenetére
Én is pont ezeket néztem a Cube Reaction TM alternatívájaként. A Vitus Sentier VR tetszik nagyon, de a dropperpost hiányzik belőle. A geója elég hosszúnak, lejtőzésre optimalizáltnak tűnik nekem. A Nukeproof Scout ?270/290? sztem még jobban néz ki, meg a GMBN videókban Blake gyűri rendesen és bírta, de annak mondjuk 1500 Font az ára, a Vitus 1000 Fontjával szemben, ami nem elhanyagolható szerintem.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
BigBlackDog
veterán
Remote lockout átalakító készlettel van esetleg valakinek tapasztalata?
-
sebgutkopf
őstag
válasz f4lcon #146186 üzenetére
Köszi az infót, remélem hamarosan lesz a tesztből írásos bikemag anyag. Annyira nem kapkodok, ha valami nagyon fel nem idegesít, akkor a téli leállás alatt akarok szerelgetni és addig kéne döntenem.
Meg az is benne lehet a kalapban, hogy most nagyon profin légtelenítettem és a betét kopást már normálisan kezeli.
Azért is szemezek ezzel a 8120-al, mert a saint az eddig olvasottak alapján túlzásnak tűnik. Sokan írják, hogy ha épp nem downhill van akkor kisebb lejtőn, vagy síkon a hirtelen nagy ereje teljes overkill és rángatja a bringát. Inkább versenyzőnek jó, akik kanyarhoz minél közelebb akar egy brutálisan erőset fékezni és nem nagyon adagolgat. Ez meg nem én vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest