-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #145649 üzenetére
Lehet, hogy 2500g, mint az én régi Shimano kerékszettem, akkor az 700g spórlást jelent a legolcsóbb Fulcrum kerékszettekkel is . Az ipari csapágycserére én is kíváncsi leszek, de remélem megúszom még pár évig.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz f4lcon #145650 üzenetére
1 órát tekertem havas latyakos vízben, minden kenést kiszedett a hátsó agyból, ráadásul leraktam másnapig a pincébe "kiolvadni". Rágott, mint az őrült, szétszedtük, golyó és kónuszcsere lett a vége (ami pont annyi volt, mint egy teljes csapágycserre lenne), de sose lett jó, mert már bemaródott a tengelybe is (átütős), és kicsit az agyba is. Ha steril érzést akartam volna, akkor agycsere kellett volna. Iparisnál azért párat ki-be lehet nyomkodni szakszerűen, hogy kikopjon. Legyen évente csapágycsere, 5 év alatt az 5 kopás. 5 évet nem bírna egy kónuszos néha-néha kenés nélkül.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz f4lcon #145650 üzenetére
Eddig egyszer cseréltem, és azért lett tetemesebb a végösszeg (16K), mert másban is kellett cserélni, összesen 6 csapágyról volt szó, és Enduro márka lett bicikliboltból (pontosabban német webshop). Ezt utálnám, ha havonta kellene enniyt kidobni az ablakon, de nekem az is rossz érzés, amikor a kónuszos agy golyópályályán látom a kopásnyomot .
Azt aláírom, hogy a Shimano montis agyak, legalábbis valahol Deorétől fölfele jobban vannak tömítve, mint az én "iparis" agyaim, szóval a sár kevesebb gondot okoz TALÁN.
De ha kevés sarazás van (meg utána nem nagynyomásúval mosom le az autó tetején... ), akkor úgy számolok, hogy egy garnitúra 1-2, vagy több évet elmegy, akkor meg nem olyan sűrű az a csere.Most érkezett egy komplett középcsapi a gyengélkedő KÉK színű helyére, ez elvileg már az új, kisebb méretű Shimano.. kíváncsi vagyok, milyen méretű csapágy van benne, mert elvileg ez épp kisebb a szokásos 25x37x6-osnál. Jó, ez nem kerék, középcsapágynál már nem sok választása van az embernek, ha idegenkedik a mélyhornyútól
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz f4lcon #145650 üzenetére
Egyes agyaknál a csapágy cseréje sokszor drágább, mint egy új agy. Persze a drágábbakra ez nem igaz. Ahogy írtad lehet el is van kopva, így lógni fog utána is. Bár kicsi rá az esély. De volt cikk róla, hogy mivel nincsen egységes csapágy méretjelölés, ezért nem mindig egyszerű találni hozzá.
Ma megvettem az új komputert, egy Cateye Velo Wireless+ lett a befutó. [link]
-
ivana
Ármester
válasz ZolkoW #145653 üzenetére
Nem bringboltban kell csapágyat venni, ahogy zsírt sem. A kedvencem a kézkrém szerű fehér zsír, ami egy kalap szar, mégis nagyon gyakori. Autós boltban sokkal olcsóbban sokkal jobb zsírt kapsz.
A shimano kónuszok ára meg brutális tud lenni, főleg átütős agyaknál, a beszerzésről nem is beszélve.
-
Somatom
veterán
válasz f4lcon #145650 üzenetére
Motoroknál ezt úgy csináljuk, hogy az alu agyat (akár kerekestől) felrakjuk egy villanyrezsóra. Mivel az alu agynak nagyobb a hőtágulása, mint az acél csapágynak, ezért melegen tök könnyen kijön a csapágy. Bringánál ez a módszer nem játszik?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
őstag
válasz Somatom #145656 üzenetére
kisebb tolerancia mellett mi a garancia, hogy visszahűléskor ugyan az a forma lesz majd, minet előtte?
illetve a csapágyak gyártási toleranciáját se veszi senki figyelembe, pedig néha tizedre sem egyformák a külső méretek
nem azt mondom, hogy a kónuszos rendszer tökéletes, de szerintem egyértelműen jobb megoldás, minden hátránya ellenére“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Fall-N
veterán
válasz f4lcon #145658 üzenetére
Kónusszal magával nincs gond, inkább a használt anyagok minősége ami gáz szokott lenni. Meg ahogy kijönnek az újabb technológiák, úgy jönnek be a hitvány anyagok a régi fajta dolgok gyártásánál. Shimano sem véletlenül ragaszkodik még a kónuszos megoldáshoz.
Ahogyitt is írták páran, sajnos az ipari csapágyas dolgoknál is előfordul, hogy kattog valami, holott az ár miatt erre nem számítana az ember. Runner sem véletlenül szedte szét atomjaira többször is az eBikeját.
-
frango13
aktív tag
válasz samujózsi #145647 üzenetére
Kérdés a mennyiség és a rendszeresség. Én 8 órával a lefekvés előtt már nem viszek be koffeint. De mondom a mennyiség nagyon lényeges. Pl. ha lenyomok 4g guaranat az 4-5 óráig pörget, mint az állat, de egész nap érzem és a mély alvásban sem segít. Ha megiszok egy közepesen erős csésze kávét reggel, akkor annak nem sok hatása van az alvásra. Persze a rendszeresség kihat erre is. Az ember tolerancia szintje is ott van még ugye...
Szerintem a cukormentes kólát(meg úgy a kólát általában) hagyd el! Károsabb, mint a cukros. Remek mentes vizeink vannak. Olcsóbb, egészségesebb, oltja a szomjat. Tea fajtája megint kérdéses. Egy erős fekete tud élénkíteni rendesen, de a zöld meg nyugtat. Koffein felezési idejére kb. 4-5 órát írnak.:)
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #145649 üzenetére
Emlékszem, hogy 2000 évek elején volt még nyomtatott Bikemag is. Nem tudom miért van az, hogy 2019-re lényegében minden hazai bringás platform földbe állt.
A külföldi portálokat és youtube videókat én is nézegetem, csak ott kicsit más árkategóriájú bringákat mutogatnak. Ott van pl. az új merida e-one-sixty tök jó bringa, frankón megcsinálták, de több mint 3 millió forint. Nem valószínű, hogy egy tömegtermék lesz.
Közép kategóriájú bringákról és alkatrészekről kb semmi infó nincs a neten. A tavaly vásárolt bringámban egy Manitou Machete villa van, a mai napig nincs egy normális összehasonlító teszt róla. Ellenben az új Fox 32 stepcastról meg RS SID wc editionről mindent el tudok olvasni.
Váltóknál ugyan ez a helyzet, tavaly tele volt minden bringás felület az új XTR tesztetekkel, miközben nem lehetett kapni a terméket. Tehát egy teljesen értelmetlen reklám volt az egész.
-
őstag
válasz ivana #145660 üzenetére
fogyasztói társadalom, gyártási egyszerűség, és a gördülési ellenállás magas tömegnél egyre inkább elhanyagolhatósága. szerintem
nem hasonlíthatsz egy 1,6 tonnás autót egy 16 kilós kerékpárhoz.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #145666 üzenetére
Az utcán sem a 116d után fordulsz meg, hanem amikor beröfög az M3, nem? Megtaláltad a piaci rést, menj be bringaboltokba, hogy tesztelnéd a bringákat, majd írsz róla. Sokszor csodálkozom, hogy autótesztekre is olyan embereknek adnak autókat, aki beszélni nem tud (youtube).
Wombath: van fix és van mozgós is. De egyébként nem olyan vészes, szombaton mentünk rajta egy kört, még voltak fabedőlések is, meg 30 cm fű. De volt benne pár napja eltolt 4-5 m széles erdei út is, egy új kerítés mellett. Az kicsit mű volt. A vége viszont nagyon szopó lett, szerintem rosszabb, mint tavaly. Mindenki előtt fogsz a seggeden levegőt venni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
samujózsi
tag
válasz Csokicsibesz #145666 üzenetére
Nem csak a bringások. Gyakorlatilag minden... csoda, hogy ez az oldal még él.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
szkink
aktív tag
Üdv ismét,(pár sor erejéig) hogy mennyi minden történt még nyaraltam és megházasodtam ,néhol a fejem fogtam,nevettem (az emberi hülyeségen),páran elköszöntek,új bringát vásároltak,de sokan maradtak a régi megszokott témáknál,edzésnél,versenynél,felújításnál,grammfaragásnál tehát így az 1600+ hsz elolvasása után utolérve a fórumot szorgalmasan olvasom tovább a különböző témákat feszegető hszeket.A pihenés alatt azért volt pár 100km túra is ahogy időm engedte,szép helyeken,kisebb nagyobb sérülésekkel,de legalább tanultam belőlük.
Ami mostanában engem is elkezdett foglalkoztatni az spd,hogy ha már megvettem a cipőt,hozzá kellene szoktatnom maga a használatához mire megveszem a bringát amire szántam ,de előbb az 520-at sem ártana megvennem a cipő amitől először féltem hogy túl szűk lesz a lábamra,próbánál kellemeset csalódtam mintha rám öntötték volna remélem a véleményem nem fog változni hosszabb tekerés után sem.
a cipő persze van aki tudja miről írok
-
varsam
őstag
Megosztok veletek egy saját kis "tákolmányt" amit múlt héten csináltam
A négy napos ünnep alatt kimentünk párommal Ausztriába bringázni meg túrázni (majd írok erről is), és ehhez összedobtam egy gyors kis kerékpártartót, mivel az új autóra nincs tetőcsomagtartóm és még nem vettem hozzá, plusz jobb szerettem volna ha a bringák bentmaradhatnak a kocsiban.
Szóval az ötlet az volt, hogy első kerekek ki és valahogy megfogom a villákat és úgy beteszem a kombiba.Kis méricskélés után meg is született, első prototípusnak szerintem egész jól sikerült
Ez lett maga a szerkezetet. Egy darab bútorlap, egy lapos illetve két L idom, 8-as menetes szár plusz pár anya:
Így fogja a bringákat szépen egymás mellett. Az anyákkal pedig annyira meg lehet húzni, hogy ne mozduljon ki belőle a villa.
és ilyen betéve minden a helyére. Persze pár pókkal rögzítettem a bringákat, hogy se oldalra se előre-hátra ne tudjanak mozdulni. A bringák mellett még bőven van hely a kerekeknek, illetve az egy megmaradó hátsó ülésnél elfért minden más cuccunk (vagy akár egy személy)
1.0-ás verzióhoz képest szerintem jó lett, de azért egy jó 15-20 perc elmegy vele mire az ember mindent bepakol. A kormányokat sajnos le kell venni, különben nem férnek el... talán ha középre tenném a bringákat, de akkor meg a cuccoknak kevesebb hely marad, majd kipróbálom. Illetve még az üléseket kellett kiszedni, de az hamar megvan.
Az autó amúgy egy 2009-es Ford Mondeo (mk4) kombi.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz varsam #145675 üzenetére
Zsír, már én is gondolkodtam ilyenen, csak még nincs kombi, amibe beletehetném. Az S-MAX-ban gyárilag van ilyen rendszer, azt tudtad?
Ha hátrafelé néznek a bringák, kicsit szögben elforgatva az oldalfalakoz, akkor sem fér el a kormány?
Illetve az egyszerűbb szerelhetőség miatt én tennék valami vastag alátétet/csövet a menetre, majd arra egy szárnyas anyát és azzal fogatnám meg a villát, akkor nem kell kulccsal tekeregni.Nekem ott bukott meg a dolog, hogy jó lenne a nyerget a helyén hagyni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
SSJmeszes
senior tag
válasz varsam #145675 üzenetére
Ezt én is próbáltam egy bicóval.. és nálam is a kormány volt a ludas. Én még azt is, nem vagyok hajlandó kiszedni, úgyhogy marad fektetve a bicó.
A te esetedben, még akár az első kereket is oda tudod rögzítani a hátsók mellé, és akkor még nyersz vele helyet.YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
szkink
aktív tag
válasz 6030D #145674 üzenetére
Ohhhh köszönöm,jó buli volt
Váz cseréről lemondtam marad a gép ami van (egy szezont még biztos ) szépen teszi a dolgát.Bele szeretnék kóstolni a "divat" világába Gravel a kiszemelt,de nehéz a döntés és sok márkát itthon ki sem lehet próbálni 400-500ezernél nem szeretnék mellé nyúlni.Igen,jó áron vettem,hála neked,szerintem a pedált is ott veszem meg hozzá azt uccu neki
-
samujózsi
tag
Töröm a fejem egy ideje, hogy csak álmodtam vagy valamikor régen tényleg volt olyan fékváltókar variáció outira, hogy egyik oldalon lévő karokkal lehetett le, a másikon felfelé váltani?
Amennyire ismerem a váltó működését, ez kb. lehetetlen, viszont amikor tavaly keresgéltem, az egyik boltban az eladó azt mondta (vagy rámhagyta?), hogy tényleg volt ilyen is.
Vagy elektronikus váltóban tényleg létezett/létezik ilyen felállás?Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
flash-
veterán
válasz samujózsi #145647 üzenetére
koffeint akkor fogyassz amikor kell..
nap közben gyenge,enervált de nem fáradt,esetleg kell a plusz pörgés edzés előtt.fáradságra semmi értelme,egyébként meg jobban megpörget, ami azt jelenti hogy a szervezetet igénybe veszi, tehát utána jobban lefáradsz,tehát ha nincs szükség ne told.reggel se igyál kávét azért hogy felébredj.
én 4kor kelek,edzek,utána megyek dolgozni és olyan éber leszek tőle mint amilyen 5 kávétól sem lennék..[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
nagyúr
-
samujózsi
tag
válasz Napfénysüti #145681 üzenetére
Köszi, már kezdtem azt hinni, hogy képzelődtem, mikor ilyet véltem látni...
(#145680) flash-
Nem fáradtságra, egyszerűen rászoktam. Én nem érzékelem, hogy annyi koffein lenne benne, amitől ne tudnék aludni, viszont egy hónapja vettem egy "pulzusmérőt", ami képes kielemezni az alvásminőséget és ez folyton azzal szórakoztat, hogy a "mélyalvás" folytonossága, néha a mennyisége is kevés. Nagyon. Sok hülyeséget mutat, de az alvással kapcsolatos dolgai úgy nagy vonalakban stimmelnek. És szeretném tesztelni, hogy ha elhagyom a napi üveg kólát, az tényleg javít-e valamit az éjszakáimon. Majd' egy évig nem ittam, csak ásványvizet, de akkor meg folyton édességet ettem, annál a kóla is jobb talán. Legalább nem hízlal.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
ZolkoW
őstag
ZolkoW "úgy tudom" rovata: a koffein csak adrenalinnal együtt hat.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Kecsotam
tag
Sziasztok!
Ma megjött a gepida Sirius kerékpárom. Elég kezdő vagyok az összeszerelésben, lehet nem itt kellene segítséget kérnem, de hátha valaki megsajnál....
Összeszereltem a kerékpárt a dobozból és az első mechanikus fék néha hozzáér a tárcsához? Olyan mintha pici nyolcas lenne a kerékben/tárcsában.Ez normális egy új bringa esetén?
Itt is külön-külön kell beállítani mindkét fékpofát, hogy éppen ne érjen hozzá a tárcsához?
A videón a hang a lényeg!!!
[ Szerkesztve ]
-
X Factor
addikt
válasz Kecsotam #145684 üzenetére
Ha mechanikus tárcsa, akkor a nem mozgatott fekpofahoz legyen kozelebb. Kulon, kulon nem tudod allitani szerintem, altalaban egy csavar van ami mindkettot kozeliti vagy tavolitja.
Ha hidrós a tácsa, akkor meg valszeg nem pont kozepen van a kerek, jatssz vele és pont egyforma tavolsagra és szogbe legyen a 2 pofa.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
Kecsotam
tag
válasz X Factor #145685 üzenetére
Jajj bocsi, hidraulikusok a fékek a Sirmiumon.
Igen én is arra gondoltam, hogy biztos nem középen van, de míg régen lehetett játszani a jobb és bal csavarral, hogy hova kerüljön, addig ezzel a gyorsfelfogatóval, mintha nem lehetne már annyira. Vagy csak én nem vagyok elég ügyes.[ Szerkesztve ]
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok végre megjött nekem is a gépszörny ami csak egy Dechatlonos Rockrider 520 hobby célra de én ennek is örülök hiába nem olyan komoly mint egyeseknek. Nem illene a láncot kicsit bezsírozni vagy olaj esetleg? Ettől a tárcsaféktől nem vagyok elájulva mondjuk nincs hasonlítási alapom mivel kb 10 éve nem bringáztam és most 20 perc után már éreztem is a lábam combom de még enyhén a hasamat is.
-
nmate91
tag
válasz Szilágyi84 #145687 üzenetére
Ha tudod, vidd el egy kisgenerálra valahova, ahol beállítják a váltót, megnézek a fékbowdeneket és megolajozzák neked a láncot. Aztán vegyél valami olajat rá, amivel eső után vagy bizonyos időközönként tudsz rá csöpögtetni vagy sprayvel fújni - miután letakarítottad. Csak vigyázz utóbbiból ne menjen a féktárcsára.
-
Szilágyi84
senior tag
válasz nmate91 #145688 üzenetére
Oké kösz megnézem remélem van a közelemben de elvileg beállítva küldték. A váltó oké a fékek menet közben már nem annyira hatékonyak mint amire én gondoltam mert ha csak úgy mellette állva tolom és úgy húzom nem rajta ülve tényleg alig kell de hamár rajta vagyok x kilóval már nem olyan hogy egyből stop. Mintha a hátsó kicsit késne vagy csúszna vagy hogyis mondják ezt. Az első hatásosabb hamarabb fog. Nem nagy különbség és nem is vészes de másra gondoltam tárcsafékkel kapcsolatosan. Bár biztos ezek között is vannak kategóriák. Zsír mindegy a láncra gépzsír esetleg?
-
zoli03
őstag
válasz Csokicsibesz #145666 üzenetére
Gondolhatod, hogy a gyártó nem a legolcsóbb szarjait adja oda tesztelni, hogy leszólják a tesztben. Ha valamelyik csatornán szponzorált bringával mennek, ott is legalább felső-középkategóriás bringát kapnak.
Bikemag meg semennyire nem objektív már évek óta, akármilyen biciklit kapnak tesztelésre, csak dicsérik azokat. Érthető is, mert ellenkező esetben semmit nem kapnának a forgalmazóktól. -
nismoka
addikt
válasz Szilágyi84 #145689 üzenetére
A fékeknek még be kell kopni, aztán jobban fognak.
-
-
robee19
tag
válasz Szilágyi84 #145689 üzenetére
Mechanikus tárcsafék. Többnyire kisebb fékerő, mint egy normális v-féknél. Hidraulikussal össze sem hasonlítható.
A láncot pedig nem zsírozzuk, hanem olajozzuk, vagy waxoljuk. Az előbbi olcsóbb, viszont gyakrabban szükségeltetik, 80-100 km-enként nem árt egy csepp minden láncszemre. Éjszakára hagyd pihenni, aztán reggel egy ronggyal jó alaposan töröld le a felesleget a láncról. A sima Decathlonos olaj tökéletes így használva. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Szilágyi84 #145689 üzenetére
Láncra csakis a legvékonyabb olajból.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz Szilágyi84 #145689 üzenetére
Ne tegyél a láncra semmilyen zsírt, azt olajozni kell. Az új lánc elvileg már be van olajozva.
A decás üzembehelyezés lutri, lehet tökéletes, de az is lehet hogy semmit sem csináltak. Mindenképp vidd el egy alap szervizre, kiagenerál, beüzemelés, aki ahogy hívja.
Kecsotam, te is vidd el, ott majd beállítják a féket. A hidro tárcsa tökéletes beállítása nem olyan könnyű sajnos.Én nem vittem mivel az enyém is üzembe volt helyezve papíron, aztán hátsó agy csere lett belőle az első év végére. Ezen ne spóroljatok szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Chiftain
aktív tag
válasz Chiftain #145534 üzenetére
Na végül is teljes kerékcsere lett a vége. Bementem egy bicikli boltba/szervízbe Aztán volt ott egy Mavic XM319 egy shimano aggyal, 6 csavaros tárcsához, ugyanaz a méret mint a gyári felnim. Úgyhogy szépen át is dobtak mindent. Meglátjuk hogy ez meddig bírja, ránézésre talán masszívabbnak tűnik mint az előző, érzetre meg jóval merevebbnek hat.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #145692 üzenetére
Az alap, max a kereket szedném ki. A hétvégi Mátra túrára egy Berlingoval mentünk, megint elindult a vezérhangya, hogy azért egy dobozos az marha jó tud lenni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
No ma egy nagyon picit próbálgattam egy alu enduro bringát 29x2.6" gumikkal, arról nem írok semmit, mert nem kell a háború, de majd még elkérem a gépet, mert mennék vele picit hosszabbat is kíváncsiságból, hogy ne haljak meg tudatlanul... . A 12 sebességes Sram NX viszont beteg, hiába engedi el az ember 1 méter magasból a bringa seggét, a váltó nem csattog, nem zörög, meg sem moccan. Fogalmam sincs ez hogy lehetséges, mert a rugója szerintem semmivel nem erősebb, mint egy Deore vagy XT váltóé, egyszerűen csak áll mereven és nem csattog, kva jól meg van csinálva. Lehet, hogy ezekben is van valami kuplung izé vagy mi, nem tom, de egy megváltás, engem ez az egész fully meg nagy rugóút meg ducigumi dolog nem fogott meg annyira, mint az Sram NX váltó, az egyszerűen kellll
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Szilágyi84
senior tag
Kösz mindenkinek az eddigieket. Következő gondom az ülés mivel mentem most este is fél órát és már egyből keménynek érződik sajnos. Ez lehet hogy bepuhul vagy hozzá szokok most még új ezért tűnik talán kicsit kényelmetlennek? Amúgy érdekes mert utána állva vagy ülve máson nem érzek semmit szerencsére de majd kíváncsi leszek 2-3 nap múlva lesz e változás. Ha nem akkor szerintetek új ülést vagy inkább valami zselés huzat rá aminek nem ismerem a pontos nevét?
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest