Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz jjeahh #149175 üzenetére

    Az itt linkelt kép alapján a head tube az S és M-es váz esetében azonos, tehát nem érnél vele semmit. A nyeregvázcső persze rövidebb az S-esnél, tehát a fő különbséged az lenne, hogy az eleje a bringádnak nem kerülne lejjebb, de legalább a nyeregcsövet még jobban ki kéne húzni a vázból a mostani ülésmagasságodhoz.
    A tábla szerint az S-es bringa nyeregvázcsöve rövidebb és a felső vázcső (a virtuálisan a reach) rövidebb. Ez azt eredményezi, hogy a rövidebb bringán összességében még jobban felegyenesedve tekernél, mert a kormány közelebb lesz hozzád a rövidebb reach miatt. A leírásod szerint nem ez a cél.
    Ha jobban feküdni szeretnél, akkor egy hosszabb vagy jobban lefelé álló kormányszár olcsóbban közelebb vinne a "sportos" pózhoz, amiért cserébe bizonytalanabb lejtőzésekkel fogsz fizetni.

    Egyébként tök érdekes a mostani össztelós geoókhoz képest a szögeket nézni. Főleg a nyeregvázcső és a fejcsőszögön látható a nagyon más gondolkodás. Mai vázaknál a kettő közel sem azonos.

Új hozzászólás Aktív témák