-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz varsam #148096 üzenetére
Nem venném meg, de valószínűleg javítható. Múltkor beszélgettem egyik kollegámmal, aki versenyzik montival. Mondta, hogy a csapatban néhányan már törtek karbont és simán javítva lett, működik még elég durva törések után is.
Az alut viszont nem javítatják meg.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Nand708 #148097 üzenetére
(#148096) varsam...let it go.
(#148095) HKorn ...az milyen? Elől narrow/wide,vagy hogyan marad rajta a lánc?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Nand708
csendes tag
válasz Hasaggymeg #148102 üzenetére
Igen, igen, összekevertem a csomagtartós, fullra szerelt verzióval (amire lehet nekem is szükségem lesz csak nem szeretek belegondolni) Be vagyok oltva a teló ellen, ezeken meg mindegyiken van. Akkor egy hasonlóan felszerelt crosstrekking gyorsabb lehet, mint egy fitness? A laposabb testtartás miatt gondolom.
-
VinoRosso
veterán
Sziasztok,
eltört a biciklimen a nyereg alatt a váz menet közben járdáról lefele huppanás alatt.
A váz össz telós volt, ilyesmi, ha nem épp ugyanez a típus:
A kérdésem az lenne, hogy ez valami hátsó teló miatti sajátosság, tehát dizájn hiba lehet, tehát egy idő után minden ilyen vázzal rendelkező bringának ez a sorsa, vagy egyszerűen gagyi anyagból készült ami nem bírta a kiképzést (nem vagyok dagadt, 86kg)?
-
nagyúr
-
cdl
senior tag
Múltkor Valaki írt defektjavító folyadékról belsős kerékbe.
A pontos tipusra nem emlékeztek? -
Runner_fxr
Ármester
válasz varsam #148096 üzenetére
Nekem innen úgy tűnik, hogy ez több mint lakksérülés. Mintha már a szövet is sérült volna.
A váz garancia soha a büdös életben nem volt érvényes sérülésre, ebből a szempontból teljesen mindegy hogy 5 év vagy élettartam. Sőt, semmilyen kerékpár alkatrész nem garanciális abban az esetben ha külső sérülés éri. Garancia csak arra érvényes ha rendeltetés szerű használat mellett keletkezik egy repedés, vagy bármi egyéb technikai probléma. Nagy értékű kerékpár vázakra kell a védelem, minőségi fóliák például.
[ Szerkesztve ]
-
samujózsi
senior tag
Nem semmi. Harminc másodperc alatt ketten próbáltak kivasalni.
Az egyik egy 125-ös busz sofőrje, aki miután engem leszorított, kis híján beleszállt a pirosnál álló sorba... szemből jött a másik busz, beállt a megállóba és amint mellé értem, kivágódott mögüle valami SUV és úgy tíz centire csúszott el mellettem.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
VinoRosso
veterán
válasz Napfénysüti #148106 üzenetére
Ok köszi, szal akkor nem a váz kialakításával van a gond ezek szerint és egy hasonlót kereshetek nyugodtan, csak jobb minőségű legyen.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #148102 üzenetére
Szvsz amúgy a cross trekking a legnagypapisabb bicikli Ne akarjuk már rábeszélni valami túlárazott libakergetőre.
bringásisti: olyanokról beszélünk, hogy valaki telibe széttörte a láncvillát, megcsinálták és utána versenyen indult vele.
Nand708: elmész a decathlonba veszel egy rc500-at aztán jó vagy.
VinoRosso: méhbe való cucc.
Szerk: A hasonlókat messziről kerüld el, merev vintage montit vegyél gombokért megvan és ha ez az utcasarokig tovább bírta alattad, akkor egy cromo monti örök élet.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
-
nagyúr
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #148075 üzenetére
Minél több fogaskerék van a koszorún annál vékonyabbak is és a lánc is vékonyabb. Így a keresztbe váltás is kisebb szögű lesz.
-
TayRol
nagyúr
sokan mondták, ám eddig nem volt minőségi montim (és a mostani sem egy nagyon drága cucc), de rengeteget számít tényleg a vázgeo, és nagyon bejön ez a Bergamont Revox 5.0. fordulékony kis dög a 29es kerék ellenére.
a fékes kérdésemre van esetleg valakinek ötlete, tippje?
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
válasz maximilian4 #148120 üzenetére
én kapásból azt mondtam neki, hogy levegős, és csekkolja ezt le, de nem ez a gondja.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #148110 üzenetére
Ezen aligha segített volna a fólia,odaüthette mint állat.
ivana...most persze örülök,hogy nem tettem,de induláskor én is vacilláltam a monti és valami cross kocka között...aztán már akkor is 46 voltam,ami lehet,hogy nagypapás. Amúgy én ezt most sem tartom nagypapásnak,sőt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
VinoRosso
veterán
válasz Napfénysüti #148117 üzenetére
Hát akkor kb veszek egy hasonló szart használtan. Ha évente kidobok egyet akkor is jobban jövök ki anyagilag még 10-15 éves távlatban is.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Fall-N #148118 üzenetére
Azért az gondolom megvan, hogy a több sebességű fogaskoszorú még így is szélesebb. Nem véletlenül kell 9 sebességen felül más és más freehub.
10 és 11 sebesség, 1,8mm különbség.Abban nem vagyok persze biztos, hogy egy 1x12-nél, vagy 1x13-nál a lánc kitérése eléri a 3x9-es-nél (maradi vagyok, nekem ez az etalon ) keresztbe váltáskori kitérést, de szerintem minimum megközelíti.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #148125 üzenetére
de csak országútinál szélesebb, a montin elfér a nagy kerék a küllők fölé nyúlva :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #148127 üzenetére
ja, persze jól ellentmondtam magamnak, a freehub szélessége maradt, de azt az 1.8 millcsit (?) belecsalták úgy, hogy a legnagyobb lánckerék benyúlik. de a lánc szempontjából tényleg szélesebb :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #148125 üzenetére
Az igaz, hogy lassan a 12 sebességes fogaskoszorúk olyan nagyok, mint egy lánctányér elől, úgyhogy valóban keresztben fut az a lánc, de lehet tényleg a lánc kiképzésén múlik a dolog és oldalt nagyobb szögben ki tud térni a lánc. Gondolom nem olyan mereven kapcsolódnak a szemek, mint egy régebbi 7-8-9 sebességes láncnál.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ZolkoW #148127 üzenetére
Erre én hülye meg elkezdem nézni a freehub méreteket. Mondjuk így rácsodálkoztam egy 8-9-10-11 sebességgel kompatibilisre
Viszont a lánc szemszögéből ugyan mindegy, a fogaskoszorú így is szélesebb lesz
(#148130) Fall-N
Az igaz, hogy lassan a 12 sebességes fogaskoszorúk olyan nagyok, mint egy lánctányér elől,
Nem igaz. Már nagyobbak!
45-ös kerék van hátul a kisebb (!) 12 sebességes Shimanon, amit a 2x12-höz ajánlanak, hogy a váltókanál átérje.
Nekem a mostani hajtóművemen, ami nagynak számít, 44-es a nagy kerék.Kicsit elég elmebaj egy ilyenre ránézni
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
haiiro_o
tag
Új hírek. Álítólag holnapra meg van a dropperem. legalábbis remélem..
Írtatok ezekről a régi cromo vázakról, hogy tudok rákeresni és milyen áron mennek egyébként?
Váz alsó részére keresek valami védő fóliát, de ami pl decában is van az elég kicsinek látszik?
ilyen feltekert szalag változatot nem tud valaki? -
Sped
aktív tag
Dilemma.
Scultura Disc 4000 2019 most ~ 530 ezerért vagy 2020-as modell márciusban ~ 700 ezerért.
Nagyon erősen hajlok arra, hogy lecsapjak rá még úgyis, hogy idén már alig fogom tudni használni... ellenérvek?
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
Sped
aktív tag
válasz TayRol #148134 üzenetére
Előzetes infók alapján a felszereltség nem változik.
Az új modellek listaára 50-60 ezerrel emelkedik az ideiekhez képest, legalábbis a Meridánál road kategóriában.Mindenhol ilyen drágulás várható vajon? Ez elég brutális, kb. 10%.IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
nagyúr
-
samujózsi
senior tag
Jár itt valaki, aki ismeri a Bp-Vác útvonal Duna partokat érintő szakaszait?
A merretekerjek.hu valamiért nem hajlandó Göd környékén a gátra tervezni. És nem tudom, hogy valamit el......k a térképen vagy azt is "felújítják", mint a Római feletti gátat és tényleg nem lehet ott bringázni...Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
senior tag
Ha maradt még a méretedben, mindenképpen az ideit mondanám.
Mióta csak nézegetek műszaki dolgokat (elsősorban notebook, mobil, bicikli), mindenütt azt látom, hogy az előző évi x kategória idei utóda (nem konkrétan 2020 vs 2019, hanem általában az adott modellév és az azt megelőző) sokkal gyengébb, talán egy-két, agyonreklámozott paraméterében újabb/jobb, de összességében amit lehet kispórolnak belőle.
De ez már tíz éve is így volt.
És akkor még hozzá jön az eszetlen mértékű forint romlás, amiből még ki tudja, mi lesz...[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
senior tag
válasz 6030D #148140 üzenetére
Magyarán nincs arrafelé tatárdúlás és hasonlók, csak a megszokott, ócska, töredezett aszfalt? Mert akkor valaki már megint hülyeséget vitt az openstreetmap adatbázisába
Vagy nem tudom. Nekem most ha rábökök a gátra, akkor jelzi, hogy EV6, de tervezni nem hajlandó rá.Köszi.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
-
samujózsi
senior tag
válasz 6030D #148144 üzenetére
[link] - ezzel az a baj, hogy a koordinátákat adja át az oldalnak, ha nálam van a gond, akkor ti mást láttok. Majd próbálok egy screenshotot is...
Talán így látszik is. Eleve nem tudom, mit keres a tervezett út a 2-es keleti oldalán, azt meg végképp, hogy miért nem a Duna partra vezet. Bár valami dereng, hogy a 2-es környékén folyik valami építkezés. Legalábbis az előkészületeivel találkoztam pár hónapja.[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz VinoRosso #148123 üzenetére
Csakhogy így mindig sz@rral mész,kihagyva egy minőségi kerékpározás élményét.
Napfénysüti...többek között ezt a "butítást" hívják rejtett áremelésnek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest