-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #186793 üzenetére
Még érdemes lehet a féktesten a munkahengereket megtisztítani és megtornáztatni:
1. az egész megkezdése előtt a féttart a kormánytól a legtávolabbi állásba csavard ki a fékkar távolság állítóval (ha van kontakt pont állításod, akkor az mehet a legpuhábbra)
2. kerék és betét ki
3. a tárcsa vezető sínbe beteszel sram esetén egy 4mm-es imbusz kulcsot
4. a fékkart addig pumpálod, amíg minden dugattyú rá nem feszül teljesen az imbuszra (azért van az imbusz, hogy ne essenek ki a hengered, de jól kijöjjenek)
5. kiveszed az imbuszt és a munkahengereket minden irányból jól körbetakírítod
6. dot olajat, vagy dot komptaibilis zsírt teszel a munkahengerek oldalára körbe (tapasztalatom szerint a zsír hatása hosszabb)
7. visszanyomod a dugattyúkat
8. a 3, 4, 5 és 7-es pontokat szekvenciáját még 2x megcsinálod
9. vissza betét és kerék
10. a full kinti állású fékkart markolatig húzva szépen rápumpálod a munkahengereket a tárcsára,
amikor már érzed, hogy brutál kemény és nem is bírod teljesen behúzni
11. visszaállíthatod a saját ujjhosszadra a fékkartörülsz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen