Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz bardi #186793 üzenetére

    Még érdemes lehet a féktesten a munkahengereket megtisztítani és megtornáztatni:
    1. az egész megkezdése előtt a féttart a kormánytól a legtávolabbi állásba csavard ki a fékkar távolság állítóval (ha van kontakt pont állításod, akkor az mehet a legpuhábbra)
    2. kerék és betét ki
    3. a tárcsa vezető sínbe beteszel sram esetén egy 4mm-es imbusz kulcsot
    4. a fékkart addig pumpálod, amíg minden dugattyú rá nem feszül teljesen az imbuszra (azért van az imbusz, hogy ne essenek ki a hengered, de jól kijöjjenek)
    5. kiveszed az imbuszt és a munkahengereket minden irányból jól körbetakírítod
    6. dot olajat, vagy dot komptaibilis zsírt teszel a munkahengerek oldalára körbe (tapasztalatom szerint a zsír hatása hosszabb)
    7. visszanyomod a dugattyúkat
    8. a 3, 4, 5 és 7-es pontokat szekvenciáját még 2x megcsinálod
    9. vissza betét és kerék
    10. a full kinti állású fékkart markolatig húzva szépen rápumpálod a munkahengereket a tárcsára,
    amikor már érzed, hogy brutál kemény és nem is bírod teljesen behúzni
    11. visszaállíthatod a saját ujjhosszadra a fékkart

    örülsz :)

Új hozzászólás Aktív témák