Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Mezga Aladár #290045 üzenetére

    Azt tapasztaltam, hogy túlfeszítve ront a váltás minőségén, idővel gyengül, feszíteni kell, szervizelést igényel ha már elkezd darabosan mozogni (tisztítás+kenés valami vastag, ragadósabb zsírral, de csak ott ahol kell mert különben hazavágod). A váltás minőségromlást úgy tapasztalom, hogy felváltva, vagyis feszítve a bowdent kissé alább teszi a láncot mint kellene és hangosabb mint ha felváltanál, majd visszaejtenéd ugyanarra a lánckerékre, ugyanakkor én ezt az elején nem tapasztaltam, vagyis a váltó valószínű kopásával jelenhetett meg.Olyankor lazítok a fékezésen picit, ha meg megnyomva ujjammal kevésnek érzem, vagy csapkod ,akkor feszítek amíg még nem ront a váltáson. Nálam mindig be van kapcsolva, csak tisztítás, kenés alkalmával, meg kerékkivételnél engedem fel.

    arcitec...keresd meg! ;] (tanácsoltam az esetleges kikapcsolást annak aki csak aszfalton teker vele ;) )

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák