Új hozzászólás Aktív témák

  • vendingo

    veterán

    Kéne egy kis infó.
    A trekking gépemen 700km (2 év) alatt 3-4 alkalommal volt váltó állítás, mert mindig adott valami hangot.
    Váltókarok acera, első váltó altus, hátsó alivio.
    A hátsó váltónak a karja sok esetben úgy vált, hogy mindig kicsit túl kell tolni a kattanáson, hogy visszaváltson.
    Az első váltót nem lehet beállítani, hogy normálisan működjön, illetve, hogy ne verjen bele a lánc a váltóba. A kettő együtt nem működik, vagy nem vált rendesen, vagy cicereg.
    Most legutóbb nagyjából sikerült beállítani normálisan, de így se volt az igazi, de mire haza jöttem a fertő kerülésből már megint mindenféle hangot adtak a váltók.

    A szervizes azt mondta, hogy ezek az olcsó váltók ilyenek.
    Több szervizben is próbálkoztam a beállítással, de valahogy egyiknek se sikerült.

    Mi a teendő? Dobjam ki a 2 éves ~700km-t futott komplett váltást? Nézegettem, komplett alivio szett is minimum 25-30 ezerbe fájna, aztán ki tudja meddig bírná.

    Szeretném eladni a bringát, de így nincs pofám rásózni senkire, de sokat költeni se szeretnék rá, mert már így is hatalmas bukóval adom el.

    Másik kérdés: A hátsó tárcsában van egy enyhe nyolcas, azt ki lehet szedni belőlük?
    A vicc az, hogy a tárcsa soha nem lett nekiütve semminek, nem tudom hogyan került bele. Fékezéstől?

    [ Szerkesztve ]

    Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

Új hozzászólás Aktív témák