-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atke
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni...
Van egy bringám,amit megvennének, és Nigériába kéne postáznom Találtam táblázatot a posta oldalán, ami alapján, 20 kilóig 50.400 lenne a posta. Ez valós,hogy ennyi? Ill ha utalnak ott kell számítanom arra hogy lehúz a bank, átváltás meg miegymással? Vagy ez bank függő? Köszönöm ha valaki tud segíteni. -
Atke
senior tag
Mit? Előre elutalja,aztán küldöm, ha nem jön utalás nem küldöm.... Vagy mi az amit nem tudok???
A sztori annyi hogy az ember Angliában él,de a kuzinjának kéne kipostázni nigériába...
Van valami okosság azt mondjátok?Közben megtaláltam...[link]
Gibson Robert Köszönöm a tájékoztatást[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
smkb
őstag
válasz Vasinger! #73803 üzenetére
Sisakot sose vegyél online, ha valahol boltban előtte nem próbáltad ki. Nagyon fejfüggő. Nekem a 700as pl nagyon nem passzol a fejemhez egyik méretben sem, az 500as M-es meg úgy simul rá, mint az álom. A többi sisakom is sok próbálgatás előzte meg. Nagyon jó az 500as, tömegre megegyezik a 700al. Nekem fekete van.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz zoli03 #73833 üzenetére
Azért nem mindegy hol van a plusz súly, mert egy nehezebb kerékpárt nehezebb is mozgatni, de ha ugyan az a plusz súly egy hátizsákban van, más dinamikát tesz lehetővé. Én legalább is így vettem észre.
Vasinger!: Én nem bíznék abban a sisakban, inkább kicsit drágábban egy minőségi gyártó alap modelljét venném.
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #73858 üzenetére
De itt most arról beszélünk, hogy sík úton, vagy emelkedőn felfelé mennyit számít a plusz súly. Ebből a szempontból mindegy, hol van a súly. Persze lefelé, főleg terepen sokat számít, de itt ilyenről szó sem volt most.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Runner_fxr #73858 üzenetére
Mitől jobb egy drágább sisak? Más anyagból készül? A drágább jobban véd, mint az olcsóbb?
-
dokee78
félisten
6 kiló?
Sok.
Van egy értelmes kollégám.
Mesélte van neki egy agydinamós acél vázas trekkingje,ami 4 kg.Más:
Miért van,hogy kb 4 kmig szinte pontosan a Stravaval egyező távolságot mutat,majd elkezd lemaradni a Stravahoz képest.
Persze nyilván,mert a GPS fos a telómban.
De az óra gondolom jól van kalibrálva.Rock Machine,hogy áll a többi gyártóhoz képest?
Gondolok arra pl veszünk egy 300.000 forint összeg határt.
Ezen az ár szinten jól felszerelt a többi nagyobb gyártóhoz képest?
Cube,Focus stb. -
-
Runner_fxr
Ármester
válasz zoli03 #73859 üzenetére
A kigyorsíthatóság szempontjából sem mindegy.
Vasinger!: Itt most elsősorban nem a drágább, olcsóbb dolgot emelném ki, hanem a márkát. A decathlon azért nem a minőségről híres, pláne nem az olcsóbb kategóriás termékeinél. Egy minőségi sisakokat gyártó, nagynevű cég, többnyire túl is teljesíti a minimum elvárásokat egy tesztnél, nem csak arra törekszik, hogy épp megugorja a lécet, hogy a lehető legolcsóbb tudjon maradni. Bizonyos körülmények között valószínűleg a btwin sisak is megvéd, de komolyabb erőhatásra egy nevesebb sisakban jobban megbízhatsz. Én az Uvex-et ismerem, itt bizony igen komoly tesztek vannak. Egyébként egy minőségi gyártón belül az árkülönbségek abból adódnak, hogy keményebb külső bevonatot kap a sisak, illetve csökkentik a súlyát és a légellenállását. Ez indokolja a magasabb árakat. Illetve az sem elhanyagolható, hogy egy neves gyártó sisakjához kapsz majd később is szivacsot, csatokat stb, míg egy filléres sisakon ha eltörik a fejkerület állító, vagy egy csat, akkor dobhatod ki a sisakot.
És abban is biztos lehetsz, hogy egy nevesebb gyártónál kényelmesebb sisakokat fogsz találni, mert többféle fejformát figyelembe vesznek és jobban ki vannak dolgozva.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz joysefke #73800 üzenetére
Valamivel biztos gyengébb lesz, de azért biztos meg van tervezve. Kíváncsi lennék, ha kivennénk belőle a dobozt, hogy csak maga a karbon vázanyag legyen az üreg szélénél, és raknánk bele egy mérőhasábot, ami pontosan akkora méretű mint az üregnek az átmérője, és elkezdenénk oldalról megterhelni a vázat, mintha egy 110 kilós ember kiállva sprintelne, akkor a mérőhasáb megszorulna-e, vagy lötyögne benne, és hol mennyire.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #73863 üzenetére
Ez oké amit mondasz.
De pont volt egy ügyfelünk, aki előadta a "forintb*szót" mikor elvitte az új ultegrás (jó nem volt minden ultegra rajta de nem volt rossz felszereltség) biciklit 270 ért egy full-full karbon cannondale villával meg fulcrum kerekekkel, és még ötször megkérdezett hogy jól járt-e meg megért-e ennyit, majd egy másik boltban megvette a 36 ezer ft os rudy project bukósisakot kérdés nélkül, mert neki a biztonság az fontos.. de egyébként 200km -t nem tekert egész nyáron. Én meg mondjuk vagyok olyan hülye hogy 4300 at eljártam melóba tavaly sisak nélkül, úgyhogy ne is hallgassatok rám.
De egyébként senkinek se legyen igaza, de szerintem túlzás ilyenekben hinni, hogy egy 35 ezres rudy project fogja megvédeni az életedet, 8 ezerért nem néz ki olyan sz@rnak az a decathlonos sem.Én egyszer ott vettem egy BELL sisakot 8 ezerért, le volt árazva fél árra, mondjuk ez legalább 8 éve volt.
Azóta egy 24 ezres ABUS sisakot használok, amit 5 ért vettem, mert lejárt a szavatossága pár éve. Úgyhogy igazából megint csak az életemmel játszom..[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dokee78 #73861 üzenetére
Ezen az árszinten is sok a hasonlóság, geometriát viszont el lehet cseszni. Nekem annyira nem szimpi az a márka, biztos, hogy mást választanék. Persze azért nem egy gagyi márkáról van szó.
---Lasali---: Persze, kötelessége teljesíteni a minimumot, az meg elvileg már garantálja a biztonságot, tehát ha ebből indulunk ki akkor jó a decás sisak is. Az is igaz, hogy komoly sebességnél, komoly esésnél egyáltalán nem biztos, hogy egy bringás tökfödő megmenti az életed, mivel a legtöbb ember egy szál pólóban és rövidnaciban bringázik, maximum egy kesztyű van rajta. De az biztos, hogy egy prémium márka sisakjában meg lehet bízni, míg egy olcsó decással kapcsolatban kérdések merülnek fel. És akkor még mindig ott van az esetleges alkatrész utánpótlás is. Én úgy gondolom, hogy 15k-t bárki el tud költeni sisakra. Pár ezret ezen spórolni szerintem hülyeség. 15k körül indulnak a nevesebb gyártók alapmodelljei. És ehhez ugyan úgy lesz alkatrész utánpótlás
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz IMIIKE1998 #73801 üzenetére
Szia!
Az az igazság hogy az olcsóbb levegős villák a rock shoxnál nem dual air rendszerűek, és negatív rugójuk sincs, így ezek nem mozognak valami jól. Tehát ha olcsó de jó villa kell, akkor inkább egy rugós TK32 -t választanék, csak ugye ez nem könnyű, az acél becsúszók, és cromo nyak miatt, na meg a rugó is rádob egy 100 grammot legalább.
Levegősből is meg lehet venni a TK goldot, pl, ami már alu becsúszós, alu nyakas, de ez sem mozog olyan szépen. Levegősből már recon, reba szinten érdemes gondolkodni. És a null kilóméteres szerviz létfontosságára előre felhívnám a figyelmet, azonnal szét kell szedni, és megadni neki a megfelelő kenést.
Egyébként van egy bontott TK32 szerű villánk azt hiszem, de lehet van gold is. A nyak hossz lehet problémás, ha érdekel megnézem majd a jövő héten.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #73868 üzenetére
Ha minden jól megy jövő hét vége felé megérkezik végre a bicóm, egy RS Pike RCT3 lesz benne, ez kb azonnal szét is lesz szedve. Viszont nem tudom a taggal mi legyen, az egy RS Monarch RT3. Ott is érdemes megcsinálni a 0km-es szervizt? Tagszervizben sajnos nem vagyok járatos.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #73869 üzenetére
Hú, megint ilyen alap bringád lesz? Vehetnél már valami normálisat.
Viccet félre téve.. a csillapító rész biztos jól össze van rakva, ez az amibe a nitrogént is kell tölteni, különben nem működne a tag csillapítása. Viszont hogy a szimeringnél, és a légkamránál van-e normális olaj mennyiség, az baromi jó kérdés, én is csak egy pár tagot szedtem eddig szét, mert mivelhogy nincs nitrogéntöltő állomásom, teljes szervizt nem tudok rajtuk csinálni. De azt meg lehet csinálni, hogy lehajtod a külső burkolatot, széthúzod, és rátöltesz egy kis sűrűbb teló olajat, vagy fox fluidot, ha nincs benne. (előtte persze le kell engedni teljesen, különben kézigránát lesz belőle és szétugrik a kezedben az egész ) Le is lehet húzni, akkor látod benne a szivacs gyűrűt, meg a többi gyűrűt, ezeket mind be kell olajozni vastagot, a levegő kamrába is kell némi olaj, de csak annyi hogy épphogy legyen az aljában egy mogyorónyi, különben iszonyatosan progresszívvá válik a tag, vagy ha olyan sokat raksz bele, akkor mozogni sem fog.
Ha fejtetőn van beépítve a tag, az a jó ha nagyobb igénybevétel után kicsit nedves a becsúszója, persze ha nagyon új, akkor még tökéletes lehet a tömítettség, de később kéne neki ereszteni, ha nem ereszt, akkor már gyanús hogy kiszáradt. Ha meg nyekereg, furcsa nyiszegő hangot hallat, az már gyanús hogy a központosító gyűrűk hangja, ezek olyanok mint a kocsiban a dugó gyűrű, csak műanyagból vannak.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #73869 üzenetére
Szóval igazából én megvárnám az első 100 üzemórát, utána szedném szét. Ez kimaradt.
Amit viszont feltétlen nézzél meg, hogy a beépítő kitben elfordul-e a tag épeszű erő hatására. Tehát egyenként le kell csavarozni a tagot, egyszer az egyik forgáspontot máskor a másikat, és megmozgatni.[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #73863 üzenetére
Miért ne lenne mindegy? Ha a vázon van a kulacs, akkor nehezebb felgyorsítani a biciklit, mintha a hátizsákban lenne?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ---Lasali--- #73871 üzenetére
Azért ezt sem értem igazán! Vásárolsz egy közép-felső,felsőkategóriás iparcikket és azzal kezded,hogy szétszeded szervizelni.Egyik szervizben azt mondták,hogy 8000km,80% aszfalt,20% földút,erdei út,murva és semmi vadulás után ha tökéletesen mozog és nincs látható baja még mehet egy idényt Manitou Marvel Expertem,másik szerelő meg azt,hogy amíg nincs baja hozzá ne engedjek nyúlni senkit,mert utána már sosem lesz olyan mint új korában.Ki ad egy magára valamit is adó gyár úgy kezéből egy 100+e forintos villát,hogy az nincs rendben és te kell megkend,hogy használhasd?! Hátsó agyam hézagolás állítást kívánt 2x is,másodszor már szétszedtem és zsíroztam,de mikor elsőhöz kerekemre került sor egyszerűen nem voltam képes szétszedni.Úgy forog,hogy a tengelyvégeket fogva nem érzed,himbálózik amíg percek után leáll a szelepszár súlyától miközben van benne már ide s tova 14e km! Azt csak elrontani lehet! Nem értem én ezt a nullszervizes dolgot.
zoli03....ha nagyon szőrözni akarok igen,mert messzébb léve a gyorsítás,vagyis hajtömű,tengelyétől,minimális kilengéssel,késéssel gyorsul az ami a hátadon van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #73870 üzenetére
Néztem már videókat a tag szétszedéséről, tulajdonképpen nem egy bonyolult művelet, de ezt inkább rábízom olyan emberre aki már sokat csinálta.
A villát meg tudom csinálni, legalább is az alap karbantartást.
Az előző RS monrach tagommal meg pont az volt a bajom, hogy kezdettől fogva szerintem túl sok olajat eresztett. Azt tudom, hogy kicsit nedvesnek kell lennie a becsúszónak egy alaposabb használat után, de itt már kisebb használat után is olajgyűrűk keletkeztek a becsúszón, és szedte is a port rendesen.
Azt mindig leellenőrzöm, hogy van e egy kis kotyogása a tagnak, de ki ezért nem szoktam szedni.Ja megint veszek egy ilyen alap gépet. Van esély rá, hogy ez most sokáig meglesz, mert ennél jobban az igényeimnek megfelelőt nem igazán tudnék találni. Persze tudnék, de az árban máshogy nézne ki, mert ehhez jutok hozzá "olcsón".
Bár tuningolni azért lesz mit, kezdésnek egy belső nélkülivé alakítás, aztán egy Hope Tech 3 V4 fékszett, elox lilában vagy elox pirosban. A Nobby nic is cserés lesz, előre Magic Mary, hátra Hans Dampf, és a tag is fog kapni egy Debonair túlfolyó tartályt. Ezek a későbbi tervek.zoli03: Önmagában egy kulacs kis súly, de tulajdonképpen igen, ha a táskába van a többlet súly a bringa helyett, tuti, hogy jobban fog gyorsulni a bringa, nyilván ez érezhetővé akkor válik ha egy kulacsnál azért nagyobb súlyról beszélünk.
Hasaggymeg: A probléma szerintem abból adódik, hogy az ilyen összeszerelő üzembe egy csomó betanított melós van, akik közül nyilván nem mindegyik egyformán precíz. Ezek nem szakmabeli emberek, akik mind szeretik azt amit csinálnak, szerintem sok olyan ember is melózik ilyen helyen, akinek épp kellett valami meló, a közelében volt egy ilyen lehetőség, elvállalta és pont mindegy neki, hogy 150 ezres villát szerel össze vagy villanykörtéket csomagol karton dobozba, a lényeg, hogy megkapja a fizetését. Ha az egyikbe kicsit kevesebb kenőanyag jutott, hát ez van, majd a másik jobban sikerül. Ez szomorú, de ez van. Ezért kell szétszedni és alaposan átnézni. Persze megtehetné azt is egy Rock Shox szintű cég, hogy nem adja oda minden "jöttmentnek" a melót, de azt jobban meg kéne ugye fizetni.
Egyébként az a 8000km egy villába karbantartás nélkül, irdatlan sok, akkor is ha nem igazán terepezel vele, már rég szét kellet volna szedni és megcsinálni egy alap karbantartást. Persze olyan szakira kell rábízni aki nem kontár és jól megcsinálja.
[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
Én rendeltem online sisakot is meg kesztyűt is ruhát is mind tökéletesen jó volt méretbe.
(Az tény sisakért személyesen mentem, de online lett rendelve és teljesen jó volt méretben.)Sőt bringás cipőt is online nem volt gond.
Ami re figyelni kell a méreteid pontos ismerte és termesztésen kellenek pontos információk a termekről /termékekről is ilyen esetben. Ha körültekintően rendelsz nem nagyon lehet mellényúlni miniatürizálni lehet, hogy nem jó valami.
(#73860) Vasinger! Sok esetben félárat fizetsz rá még, hogy a márkát megfizessed. Persze az is lehet egy márkásabb minőségibb anyagból van, de feltétlen nem igaz ez sem.
Néhány év után meg úgy is le kell cserélni ha nem is esel vele ,mert az anyagok öregednek benne és esésnél már nem fogja hozni a leírásában szereplő tulajdonságokat. (Sok sisakot úgy tudom Kínában egy helyen csinálnak csak maximum más a szín meg a márka jelzés a végeredményen ..)[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #73855 üzenetére
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz geotigris9 #73878 üzenetére
Az Uvex-et németországban gyártják.
-
geotigris9
tag
(Itt azért már érezhető némi plusz kiló . )
/További új kép az albumban./((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
tome0001
senior tag
Sziasztok. Akinek van Kinetic Smart görgője az írjon nekem egy privit légyszi, lenne egy két kérdésem a görgővel kapcsolatban.
Köszi, T.
-
bringasisti
őstag
Üdv. Kérdésem hogy Samsung S5 re tudtok valami olyan app-ot ami mérni tudja hogy hány százalékos emelkedő amin küzdök? Köszi
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
zoli03
őstag
válasz bringasisti #73883 üzenetére
Ha van is ilyen, annyira pontatlan lenne, hogy semmi értelme. Rögzítsd az útvonalat, aztán ha valamivel korrigálod a GPS pontatlanságát, akkor utána tudod nézegetni számítógépen.
#73877 Runner_fxr: ha végiggondolod, ennek semmi értelme nincs. Mindegy, hogy az adott súly a biciklin van vagy rajtad, ugyanúgy fel kell gyorsítanod és mozgásban tartanod.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
F@s4p1csába már...
Terveztem egy jónak látszó útvonalat.
Amikor az egyik kanyar után egy kétszárnyú kapu jött szembe, ott még csak a szemöldökömet húztam fel. Mikor egy olyan úton kellett volna tovább menni, ahol gyalog is machetével kell hadonászni, akkor inkább visszafordultam újratervezniItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
szjoci
őstag
Elkezdett olyat művelni az RS Recon Silver TK telóm, hogy amikor "kirúgja" magát, akkor azt darabosan, kattogva teszi. Ezt mi okozhatja?
Szervizelve tavaly volt, nem is mentem vele nagyon sokat, főleg nem terepen. -
veterán
válasz -=RelakS=- #73886 üzenetére
Ne tervezz. En ma is csak ugy elindultam, egyik helyen "jó lesz" alapon lekanyarodtam az útról egy erdészeti útra és a végén úgy-ahogy eljutottam ugyanúgy a célomhoz, csak pár km-es kerülővel bejártam egy "új utat".
Everybody lies.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Pttypang #73888 üzenetére
Én inkább tervezek. Meg térképet javítok OSM-en
Mondjuk az fura, hogy a Strava leszarja. A kinézet már az új, de az útvonalak még a régiek.
Ennél már csak a Sigma Data Center a rosszabb, abban még elavultabb a térképItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
veterán
válasz -=RelakS=- #73889 üzenetére
Nem tudom, nekem az endo egesz jol szolgal, csak a telefon szeret sunyiban ujraindulni..
Amig a tavot normalisan meri, addig kb minden igenyemet kielegiti az adott program. Utolag meg feltolthetem barhova, ahogy most is mindig exportalgatom endorol stravara.Everybody lies.
-
veterán
válasz -=RelakS=- #73891 üzenetére
Gondoltam, csak ahogy irtam, nekem ez nagyjabol mindegy. Stravan tobb ember van, erdekesebb dolgokat lathatok.
Everybody lies.
-
-
veterán
válasz -=RelakS=- #73893 üzenetére
"Vegre valaki megnezi a kepeimet instan" cimu tortenet, de ha egyszer ez van, hat ez van
Mar gondolkodtam, hogy minek toltogetek at mindent, miert nem csak az ertelmes koroket, a munkaba jarkalosak kimaradhatnanak, de akkor nem lenne teljes a kep vagy nem tudom. A mocskos megszokasok :/Everybody lies.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Runner_fxr #73863 üzenetére
A helyzet az, hogy jelenleg pont Uvexem van, egy Uvex Onyx. A súlya 245 gramm, ami valamivel könnyebb a 700-as Btwinnél is.
Egyedüli bajom vele, hogy nem annyira tetszik ahogy a fejemen áll, jobban szeretem azokat amik nem állnak el úgy a fejtől, pl. a Btwin, mivel az országúti fejes, az Uvex pedig MTB. Érdekes, hogy az Uvex is főleg kis fejre készült a méretezéséből és mégis kicsit "nagy" rám. Szinte teljesen rá kell szorítanom a csavarral a fejemre, pedig 55-ös a fejméretem.
Mondjuk ha nem érné meg, akkor lehet inkább nem cserélem le és megpróbálok együtt élni avval, hogy kicsit gomba fejem van benne
[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
És újra beindult a szerver ..
(#73895) Vasinger! Ha alá kel öltözni a sisaknak bőven jó ha kicsit nagyobb, de ha alap esetben így is jól "össze tudod tekerni" nem igazán látok ebben problémát.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Jester01
veterán
válasz -=RelakS=- #73893 üzenetére
Én kíváncsi vagyok ki merre jár a környéken. A flyby-t mindig megnézem és ha valakit látok aki érdekes lehet, hát rányomok. Neki nem kell semmit csinálni, legfeljebb eltűrni, hogy néha napján kap tőlem kudo-t Aki magától belép a megyei vagy a ph! klubba azt nem is követem külön mert onnan úgyis látom.
Mellesleg megengedheted mindenkinek, hogy kövessen akkor nem kell engedélyezni.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
geotigris9
tag
Nem bringás, de mégis ..:
[link]
Tudtam, hogy van ilyen már, de ,mégis döbbenet .. (Egyre több ember, egyre kevesebb megművelendő terület /kivétel erdőirtás árán/ ami nem végtelen egyre jobban gépesítve, én látom úgy csak, hogy ez nem fenntartó jövő továbbra sem ..)[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
korcsillio
őstag
Üdv.Vadriasztót érdemes lehet szerelni a bringára
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó