-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #149723 üzenetére
Vacakol (újra! ) az XT szabadonfutóm (már a harmadik),hallásra fexik egy a 4 kilincsmű közül,így mivel már a felnim is meg van szakítva egy helyen,agy bemaródva (~38e km van bennük) úgy döntöttem hamarosan csere lesz.Vacillálok még ez és ez között (utóbbinak most ment le az ára 200 köré),de sok jót hallottam itt is a Mavicról és csábít ez az új,a DT rachetjére hajazó ID360 szabadonfutó is.Azt valóban kérdeztem itt,hogy baj-e a szegecselés hiánya,ugyanakkor tulajdonképp vannak felső kategóriás szegecselés nélküli terepező kerekek P.[link] .
(#149725) jackbacsi87...nem variálnék,eredetit neki,nem akkora tétel az.
MÁS... [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #149922 üzenetére
Attól mert nem golyós csapágy van a görgőkben,hanem egy csapágypersely,még pont olyan jól válthat,sőt,lehet kevésbé kényes a szutyokra,könnyebben kimosod onnan,és ha berágódik is működni fog.Minap ment itt a polemizálás arról,hogy tulajdonképp direkt kotyógósabb-e a felső görgő,vagy sem,és az igenek győztek.Az a felső csavar meg tudtommal a váltógörgő távolságát állítja a nagy hátsótányérhoz képest,nagyobb hátsó tányérnál meszebb,kisebbnél közelebb állíthatod.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #149980 üzenetére
Itt gyenge az internet de leírom...enyém ilyen [link] és a shimano felirat o betűje alatt valahol van egy kis imbusz fejű biztosító csap,melyet ha miután a kanál körbeforgását megakadályozó ütköző csapot is eltávolítottad és a kanál körbe fordulva rugója tehermentesült,kitekersz,kijön a kanál a váltóból,egy tengellyel együtt mely egyik végébe a felső görgő rögzítő csavarja van belehejtva.Ezen tengelyen van a kanalat feszítő rugó,melynek egyik vége beakad a rugóház fenekébe levő lyukba,másik meg a váltókanál belső szárába fúrt egyik lyukba. Na ha ezt kivétel (takarítás,újrazsírzás) után a feszítés irányától távolabbi lyukba akasztod vissza feszesebb lesz.
Itt egy video a kanál levételéről. [link]"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #150202 üzenetére
Ja, szerintem a határoló csavarokon kéne állítani, nem olyan nagy ügy, szerintem egyszerűbb, mint a hátsó váltónál. 1 éves bovden azért már simán nyúlhatott annyit, hogy utánna kelljen állítani .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #150205 üzenetére
Nagyon egyszerű a dolog, mindenki abba fektet, amiből hasznot tud húzni. Tök jó, hogy vannak a cobranco videók (nem az én világom, egyet se néztem végig), de te fogsz azért KTM trekkinget venni, mert ő azt kapott? Fogsz venni egy millás KTM Myroon-t, mert ő KTM-et kapot? Nem.
A Palotai Gabinak meg adtak egy Trek pedelecet, hogy eddzen. És esélyes, hogy vissza kell adnia. Melyiknek van nagyobb marketing értéke, szerinted?ZolkoW: Sziasztok, ZolkoW vagyok, egy éve maraton függő...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #150275 üzenetére
Én írtam ezt régebben többször is, anno én emlékeim szerint 2 hétig bírtam a Deore láncal, annyira sz*r volt . Azóta kerülöm a Shimano láncokat, kizárólag KMC meg Sram jöhet szóba. Persze lehet egy XT vagy XTR lánc már jó, de én csak olcsó láncokat vagyok hajlandó megvenni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #150714 üzenetére
Ha nem is tisztítod/kened még a gyári kenés miatt,törölgesd száraz ronggyal,ne üljön rajta a homok. Gyári kenés ide,vagy oda,megmondom őszintén,hogy bár én sem törlöm le,alig várom,hogy végre le kelljen,mert lehet jól ken,de a szutykot is szedi rendesen...ehhez képest mindenképpen. Korábban mikor aszfaltoztam elment 500km-t is pl. a Shimano gyári kenéssel,de terepen nagyon szedi a koszt az a mézszerű kenőanyag.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dunkel
őstag
válasz trialboj #150714 üzenetére
Gyári kenés undi ahogy minden olajos. Addig jó, amíg egyszer nem kell út mellett szerelni, mert akkor legyen kéznél ultraderm is.
#squirt mindenek felett(#150727) Toobee
Van a dekában is használható cucc, de pl. bringásból csak a top, 900 szériák. A többi max. 1 órás tekerés mellé. (1 órára meg kb. minden jó)[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
-
Runner_fxr
Ármester
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #150975 üzenetére
Szétszedtem ma a hátsó agyat, meglepődtem mert a vázból kiszerlve a kereket, a tengely valahogy magától összeszorult, nagyon nehezen lehetett forgatni, és tele is volt kosszal, ami azért meglepő mert eddig 2x szedtem széjt 3 havonta, és mind2 alkalommal érintetlen zöld gyári zsír volt benne, utóbbi alkalommal én is raktam bele még 1 picit, és mostanra meg szinte teljesen kiszáradt és sok koszt gyűjtött.
Kitakarítottam, megszenvedtem a hajtás felőli oldalon lévő golyócskákkal amelyek valamiért nem fértek bele egy kosábra mint a másik oldalon, majd a porfogó sem akarta a helyére menni, pff ez a technológia még az első bringámból kísért, a kieső golyócskák, miközben be akarod csúsztatni a tengelyt, kb 15 évvel ezelőtt is ezzel szoptam. bravo shimanoA lényeg, hogy sikerült megoldani, úgy tűnik most már szépen megy, megnéztem mennyibe kerül ez a deore agy, pff, ha tudtam volna hogy ennyire bóvli, és ilyen olcsó a kerék fűzésnél lecserélem.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151064 üzenetére
gummából nem te is a középső Performance szintűt vetted, mint én? Racing Rayből van egy, az jó nehéz, azt tervezem, hogy hamarosan felteszem télire, HÁTRA, mert szeretek veszélyesen élni (nem kellett kutyának se, elöl meg az életben nem kopik el....és oda van jobb, mármint télre jobb). Szóval ezekből csak az Evo a könnyű.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zoli03
őstag
válasz trialboj #151064 üzenetére
"Kár hogy a mavic nem szeret grafikát tervezni a felnikre, elég unalmasan néz ki, full fekete (már ott ahol a szállítóstól nem verték le a fényezést)"
Kerékszettnél szokott grafika lenni a felnin."Nem is mertem összeadni, (a küllőket szerencsére megtarthattam, de a küllő anya v fej, nem volt jó, abból 1 db 300ft volt, és 64 kellett belőle, szerintem 300ft ért egy kiló lett volna a reális ár de hát a sapim nem szarral gurigál )"
Nem tudom, milyen küllőanyát vettél, de 40-50 Ft-ba kerül egy réz Sapim/DT.
"A súlycsökkentés részét nem értem, mivel a tl gumi nehezebb mint a sima,"
Ezt nem értem, akkor is TL ready gumim volt, amikor belsőt használtam, mert kb az összes normális Scwalbe alapból TL ready.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151064 üzenetére
Én akkor vagyok különöen hálás, amikor hosszabb bandázós terepezésre megyünk, a banda fele defektet kap, amivel félórákat izzadnak, miközben mindenki rájuk vár... nekem ilyenkor mindig az jár a fejemben, hogy milyen fasza, hogy én ezt teljes egészében elfelejthetem, sőt, milyen király lenne, ha az egész banda tubelesses lenne és csak hajtanánk gond nélkül . Szoktak is érdeklődni ilyenkor, hogy mennyibe kerül a tyúkbelesítés .
Ha nem érzed a súlykülönbséget és nem vagy grammbuzulós, akkor a nehéz guminak nézd a jó oldalát: valszeg van anyag benne bőven és emiatt a tej sokkal hatékonyabban tömíti a lyukakat. Nekem az a tapasztalatom, hogy a könnyű külsőn mivel sokkal vékonyabb a gumiréteg, a tej nem mindíg tömíti, ráadásul könnyebben szakadnak, ezért ezek tubelessel sem annyira biztonságosak. Cserébe a vékonyabb külsők tubelessel sokkal hatékonyabban elnyelik az apróbb köveket-gyökereket, szal terepen kényelmesebbek.
A mavic felniről meg annyit, hogy ízlés kérdése, szerintem nagyon jól néz ki a felnid a schwalbe gumikkal, látványosabb lett a bringád. Az én Mavicomon hatalmas feliratok meg matricák voltak, amint kivettem a dobozból, lekapartam az összeset
Ja, ha továbbra is veszít a nyomásból, önts utána még egy kis tejet. Vagy a kerekenként 80-100ml már benne van?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151078 üzenetére
Nekem normál nehéz 250g belsővel olyan sok defektem tényleg nem volt az elején, de aztán ahogy elkezdtem egyre "komolyabban" tekerni, a defektek is gyakoribbak lettek egy picivel. Végül grammánia miatt váltottam 140 grammos belsőkre, amiket nagyon megszerettem... volna, ha ezzel nem kaptam volna sorozatban a defekteket . Visszaváltani nehéz belsőkre már nem akartam, a tubeless átalakítás meg úgy gondoltam, hogy nekem nem éri meg, mert sem a felnim, sem a gumim nem támogatta, szal nem tudtam mitévő legyek. No de közben a régi kerékszettemből kiszakadt egy küllő, az egyik agyam rágott, a másikban meg darabokra tört valami alkatrész, ráadásul a gumim is elkopott már, szal vettem új kerékszettet és új gumikat, így meg adta magát, hogy ha már minden tl kompatibilis, alakítsam át tubelessre, főleg úgy, hogy akkor rááltam a grammozásra is egy kicsit.
Mindezt csak azért írtam le, mert párszor megkaptam már, hogy tubeless ellen voltam és mégis váltottam, meg, hogy anno 2 évente volt 1 defektem és minek nekem akkor a tubeless, de ahogy az események követték egymást, végül mégis megérte váltani és azóta sem bántam meg, más világ .Schwalbe gumik szerintem tapadásban általában közepesek, viszont van egy tulajdonságuk, ami miatt én kitartok mellettük: szinte sosem csúsznak meg hirtelen, mindíg pontosan ki tudod centizni, hogy hol vannak a határai, jobban "érzed" a gumit. igaz más márkáktól én eddig csak a Rekont és a Trail Kinget próbáltam, de mindkettőnél úgy éreztem, hogy mindíg akkor sodródnak el, amikor nem számítok rá, ilyenkor teljesen elvesztem a kontrollt és jó eséllyel repülés lesz a vége.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151078 üzenetére
"egyedi" felirat
én is kizárólag azért nem az összes matricát szedtem le az Iron Cross felniről, mert ha valaha is véletlenül eladnám, legalább egy darab bizonyítsa, hogy mi is az. De nekem a legtöbb gyári matrica bazárinak hat, vázon sem szeretem a feliratot, csak ott általában nem lehúzható..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
J.C.G.
aktív tag
válasz trialboj #151206 üzenetére
Én még csak a KALENJI egyik esőkabátját próbáltam és nagyon szimpi a tudása. Vizet kint tartja viszont kiengedi az izzadságot és a szél ellen is jól véd.
Viszont felmerült bennem a kérdés az általad preferált mellénnyel kapcsolatban. Ha levetkőzöl a strandon vagy bárhol, ez mennyivel lesz szebb látvány? Idén láttam két tagot Badacsonyi kempingben, elég csúnyán néztek ki. De ha a válladig barnulsz és a felső tested hófehér, az mennyivel lesz szebb látvány? -
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151209 üzenetére
Most bringázok, de ha nem felejtem el, utánanézek.
Volt bkxc-s Briannek is amúgy ilyen gimbalja, lehet most is ezt használja, vagy az utódját. Ja és asszem háromszor licitáltam eddig és mindhármat megnyertemFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz trialboj #151206 üzenetére
Én sosem értettem, hogy ki tiltja a bringásoknak hogy napOzzanak is??? Pláne akit zavar, hogy félig barnul le a bingázás alatt. Én pl kitekertem tópartra napoztam egy órát aztán haza....nem volt hatalmas az eltérés a szinemben nyár végén sem. A mellény viszont jól hangzik!!
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
rétisün
veterán
válasz trialboj #151246 üzenetére
" de tény hogy semmi értelme nincs ennek a szájbavert téli (eredeti) óraállásnak."
pedig (sajnos) az is előferdülhet, hogy az marad végleg, ha eltörlik végre az óraállítást.
annál még a mostani átállítgatás is jobb lenne (szerintem)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
-
zoli03
őstag
válasz trialboj #151265 üzenetére
Nekem vagy 1 hónap állás kell, hogy leeresszen 1 barra. Szóval ha elrakom télre, 1 vagy 2 alkalommal felpumpálom, aztán kész. 1-2 nap alatt nincs észrevehető nyomásveszteség, pár alkalmanként meg úgyis fújok bele (aszfalton megyek ki, terepen engedek belőle/kocsival viszem ki terepre/végig aszfalton megyek, ezekhez mindig más nyomásra fújom). Az országútit is fújni kell pár naponta, szóval hozzászoktam már.
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151265 üzenetére
Nincs Mavic felnim, pontosabban az nem tubeless. De a latex belsőm többet ereszt, mint a Joe's tejjel összerakott Swábli + Stan's párosítás.
2 hetente azért már biztos fújnom kell, de mivel jellemzően többet fújok bele, mint muszáj lenne, ezért egy hét után még ki tudok menni vele tekerniBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151265 üzenetére
Nagyon nem oké, nekem a Maxxis kb semmit nem eresztett, az olcsó Nobby Nic meg hetente nagyon max 0.1-0.3 bar-t, de lehet annyit sem. Szerintem ne bízd arra a szervizre, hanem rakd össze magad és akkor valszeg jó lesz.. ha meg mégsem, akkor jó esetben tudod hol hibáztál és szét tudod kapni, újracsinálni. Nekem Stan's szelep van, Stan's szalag (hátul nemrég kicseréltem gorilla tape-re), Stan's tej és tökéletes. Annyi, hogy a felniszalagon a lehető legapróbb legapróbb lyukat kell vágni a szelepnek, mert ha nagy a lyuk, a szelep mellett ereszt. Szerintem a szerviz valamit elbénázott, vagy a szelep mellett ereszt, vagy a felniszalagot rakták fel sz*rul, vagy a tej nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zsohi
őstag
válasz trialboj #151265 üzenetére
A szerencsén is múlik a dolog, sajnos nincsen szabványosítva és a gyártási tűréshatárok is a külsőknél látszólag igencsak tágasak. A felni belső pereménél a forrasztást is sokszor hanyagul csiszolják le, illesztet felniknél az illesztésnél elszökhet a levegő... Jelenleg most én is szívok az egyik kerekemmel, a lyuk ahol elereszti a levegőt a rendszer annyira apró és olyan lassan szivárog, hogy a tej nem tömíti. Víz alá nyomva a kereket se látszik a szivárgás, de 2 nap és újra lapos.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151355 üzenetére
Még mindíg kitartok a véleményem mellett, hogy nem a gumi és nem a felni a ludas, hanem a szelep, felniszalag vagy tej és hogy én nem bíznám arra a szervizre többé, amelyik így összegányolta.
"Lehet megérte volna abból is a drágábbat venni, de ki akartam próbálni ezt a márkát, és a 80 euros árért meg inkább maxxist kell venni"
Ezért a nyomásvesztésért szinte biztos nem a gumi a hibás és a drága Maxxis-al sem értek egyet, az enyém ott porosodik a műhelyben, ha tehetem soha vissza nem rakom a bringára . Mondjuk el is kopott rendesen, minden aszfaltozás után csak néztem, ahogy szinte fénysebességgel fogytak róla a bütykök. A Schwalbe megvan 5 hónapja és most kezdett jól láthatóan kopni, ami nálam nagyon jónak számít . Szerintem adj egy esélyt a Schwalbe gumiknak, hosszú távon majd kiderül megfelel-e a te stílusodnak és ennek a nyomásvesztésnek az okát én első blikkre valahol máshol keresném. Én már a második szett gumit nyúzom tubeless-el, első két alkalommal, amikor összeraktam a "rendszert", nálam is eresztett, de egyszer sem a gumi miatt.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zsohi
őstag
válasz trialboj #151355 üzenetére
Felsorolni se tudnám mennyi mindennel próbálkoztam én már a tubeless témakörben és ahogy én látom teljesen mindegy mit veszel. Azonban jelen pillanatban a DT Swiss szalagot és szintén DT szelepet tartom a legjobb megoldásnak az új V2-es Conti külsőkkel, UST peremű felnikkel(ma már szinte az összes TL-ready ilyen). A DT szalag helyett a Gorilla és a Kapton szalag is jó, ha az árat is számításba vesszük.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #151380 üzenetére
Toobee endurós,negyedét megtett kilométereinek csúszó hátsó gumival teszi. A kerékről egy kis matricát szedtem le,mely a regisztráció esetén 3 év teljes körű garanciára hívta fel a figyelmet. Tyúkbelesíteni meg egyelőre nem szándékozok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151380 üzenetére
A szervizekkel az a baj, hogy nincs lehetőségük-idejük addig tökölni a bringáddal, amíg tökéletes lesz, csak összedobják és vagy jó lesz, vagy nem, aztán ha nem jó, akkor visszaviszed és ha jó fejek, akkor remélhetőleg belátják, hogy nem csinálták meg rendesen és másodjára összerakják ingyen. Ez ilyen, egyszerűen bármennyire jó egy szerviz, sosem fognak annyit p*csölni a kerekeddel, mint te tennéd otthon, mert ők nem csak a te bringáddal kell foglalkozzanak, hanem 1000+1 másikkal is. Szal ők összerakják és ha másnapra ereszt, megszívtad, de ha te rakod össze és ereszt, akkor szétkapod, jó eséllyel sejted, hogy hol cseszted el, újracsinálod és jó lesz, ráadásul következő alkalommal jobban figyelsz arra amit elszúrtál. Pl. nálam a hátsó szelepnél oda kell figyelni, mert ha picit nagyobb a lyuk a felniszalagon, valamiért ereszti el a levegőt. Ezt az első összerakáskor megjegyeztem, de ha egy szerviz rakná össze, valszeg minden egyes alkalommal elcsesznék, mert egyszerűen ők nem tudnak erről az egyéni apró hibáról.
Mielőtt a fejemet venné valaki, hogy a szervizek ellen vagyok, megjegyzem, hogy nem így van, de a tubeless szett összerakását pl. én sosem bíznám rájuk. Még ha tökéletesre sikerül is már elsőre, akkor is ott van még a tény, hogy minden gumi és tejcsere miatt állandóan be kell vinned a szervizbe, pedig belsős rendszerrel az ilyen alap dolgokért eddig eszedbe sem jutott bevinni, mert simán megcsináltad otthon.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #151441 üzenetére
Ha a gumin nyomja át, azt látod. Ha a felniperemnél, azt is látod. Ha a szalag felé nyomja be, azt pedig a küllőanyáknál lévő szivárgásból fogod látni, vagy a szelep tövénél. Nekem a múltkor 3 hét alatt szinte semmit sem engedett. Pontos értéket nem tudok, de a velencei verseny után még mentem vele egy rövidke kört és annyi. A versenyre meg 2 bar-ra volt fújva, ott meg tuti kifújkált valamennyit, de talán 1,5 bar volt, amikor újra fújtam bele az állás után.
Tegyetek bele több tejet, rázogassátok, fektessétek az oldalára, nyomjátok fel nagy nyomásra és tekerj vele. Ha normális tej van benne, meg kell, hogy fogja.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151441 üzenetére
Ajánljatok valami jó defekttűrő, mégis könnyű külsőt GÖRGŐRE
Ja, de a szivárgásra: én is rátöltenék még tejet, körberázogatás, aztán használni kell. Azt tippelem, hogy ha nem akar tömíteni, akkor nem a futófelülethez közel van a problem, hanem a másik oldalon, ahová alapesetben nem sok tej jut.
Ha jól emlékszem, az egyik gumi első összerakás után nekem is leeresztett reggelre, majd újból felfújtam, mentem vele, és azóta jó. Ha csak hétvégente haszálom ezentúl, akkor ha kicsit is, de fújkálnom kell majd bele valószínűleg.
Ja, lehet röhögni, nem is én lennék..: keresem a Nobby Niceket, amikről írtam, hogy télire szánom, drótosak, stb, hát nem találtam meg őket. Persze, mert ezek voltak az egysebin, amikor eladtam... A jó hír, hogy így vehetek rendes tubeless gumit is, és egy már van, tehát apróból már kinézve a megfelelő darab... találtam pont ugyanolyat, amit bike24-en már kosárba tettem, de így jobb áron van, és egy honfitársnak is segítekBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151441 üzenetére
Én is nagyon bírom a helyi szervizes srácot és van amit hozzá viszek, de a tubelesst nem bíznám rá, sőt, egyetlen szervizre sem . Amúgy +1 6030D-nek, látod, hallod hol ereszti a levegőt, ha meg nagyon lassan ereszt, akkor sem nehéz kitalálni, szétszeded és látod, ha a felniszalag feljött, ha túl nagy a lyuk a szelepnél, a szelepet is meghúzhatod jobban, ha meg minden rendben és mégis ereszti a levegőt, akkor valszeg kevés vagy sz*r a tej.
cdl: kétlem, de használt sisakot nem mernék venni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #151441 üzenetére
Minden kerék veszít a nyomásból, akár belsős, akár tubeless, nem akadnék fent ezen, hogy 6 nap alatt 0,8-al kevesebb. Azon is múlik, hogy mekkora nyomásról indultál, és mennyi lett, minél magasabb a nyomás, annál könnyebben ereszt. Bár nem tudom mennyi folyadékot öntöttek bele, érdemes az előírtnál kicsit többet. Én minden bringázás előtt beállítom a guminyomást.
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151453 üzenetére
Ha szelepen át töltesz rá, nem kell megbontani máshol, egyébként nekem nyomás nélkül is az egyik külső a helyén maradt stabilan, a másik (Schwalbe TLeasy EVO mindegyik) egy helyen leugrott, de azt is simán visszafújtam műhelypumpával, kipróbáltam a hecc kedvéért. Ezzel nem garantálom, hogy nem szívod meg, ha leereszted, de ha olyan a profilja a felnidnek, akkor jó eséllyel a helyén marad. (főleg, hogy nem szűz gumi, hanem már alakult kicsit a nyomás hatására)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
válasz trialboj #151441 üzenetére
Hogy legyen más referenciád. Nekem egy héte alatt 0,1 bart ereszt a tubeless, a tiéd ennek min 8x. Ja és tej nélkül se ereszt le a kerék, nélküle is működik csak akkor ugye nincs defekt védelem.
A gumi dolgait illene megfognia a tejnek nálad, így én inkább a szalagra vagy rossz illeszkedésre gyanakodnék.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151453 üzenetére
Én egy arasznyi helyen bontottam már meg, hogy öntsek bele még tejet, utánna simán felpumpáltam műhelypumpával. Inkább akkor szívhatod meg, ha teljesen leveszed a gumit, majd újrarakod, na olyankor már a műhelypumpa nem biztos rá tudja "robbantani" a felnire. Nekem a Maxxis Rekon-okat simán fel lehetett rakni műhelypumpával is, de a Nobby Nic-et már képtelenség. Szerencsére nekem adott a kompresszor is, de a műhelyben, a lakásunktól 1km-re, ezért agyalok én egy boosteren, azzal itthon is bármikor össze tudnám rakni a tubeless szettet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #151465 üzenetére
;Ilyen alapon a nadrágodnak segged,derekad körüli részének és a mezed,kabátod hátának színét kellene kötelezően rikítóra festeni,mert nem a fejed az ami a legláthatóbb.Főleg hátulról és sportosabb testtartásban nem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Renault, Dacia topik
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs