Új hozzászólás Aktív témák

válasz choco01 #13536 üzenetére

Szia!
    Grat! :R
    Nekünk nem volt ekkora szerencsénk a pénteki kánikulában.
    Bentára mentünk, 1-es tó, nagyon be volt állva. Haverom már reggel n6kor kint volt, mire kiértem (15ra), addig 2keszeg + 1potyka(2,2kg) volt a mérlege. Hoztam egy kis fűszeres etetőt, illetve tenger kincse pelletet, hátha azzal majd, de nem, 18kor jött az első és egyben utolsó pontyom (~2kg), de az legalább szépen küzdött.
    Cimbora fogott még egy pontyot, ezzel zártuk a napot, elég sovány.
    Próbáltunk ananászos popup-ot, kolbászos pelletet (nekem erre jött), tenger kincsét, halibut, csonti, kukorica (sima és fokhagyma), ... ebben az oxigén hiányos vízben, nem haraptak ezek semmire sem.
    Nagyon lent volt a víz, és mint utólag kiderítettük nem kapnak friss vizet az erőműtől már jó ideje. :(
    Bojlis tóra is átnéztünk, az jobban ment mint az 1-es tó. Pont előttünk mérlegeltek egy 11kilós potykát, amit kb 7-8kg-ra saccoltunk. Benéztük. :) Fűszeresre jöttek csak itt is a potykák.
    Elkértem egy horgásztárs számát h majd reggel hívom, számoljon már be az éjszaka történtekről.
    Nem sok jót mondott, 23ig volt még 2 ponty amit fogott, aztán reggelig semmi. Nem túl kecsegtető.
    Most hétvégén 24órás horgászatot tervezünk, még nem tudjuk hogy ide menjünk vissza vagy Tereskére.

Képek: 1 2
    cimbora és zsákmánya
    jómagam a fenevaddal

Life is too short to stay stock!