Aktív témák
-
klepto
addikt
A Suzukis villamossági szerelőm mondta, hogy sehol nem szökik az áram csak 0,05 volt az áramfelvétel áramtalanított állapotban. Ez pont anyi, amenyit a rádió órája, és a kocsi órája felvehet, tehát sehol nem szökött az áram. Ő bent a szervízben tette fel töltőre, 16-11 óráig. Na perszen nem házi töltőre, hanem amolyan szervizes, voltszabályzós(nem két állású), túltöltés elleni védelemmel ellátott ipari töltőre :)) Ma amikor érte mente, már zölden világított a led az aksin, szerinte a nagy hideg szívhatta le, meg az a tény, hogy a generátor 42A tud tölteni, és ilyenkor télen a városban ha minden megy(égő, venti, hátsóablakfűtés, rádió) az kb. 40A vesz fel, és a maradék két amper kevés töltőfeszültség volt. Ez más esetben elég lenne, de ilyen hideg 86 óta nem volt, és ezért merült le az aksi.
Meglátszik, hogy olasz akumlátor, és nem Szibériára tervezték :DD -
rdi
veterán
A gondozásmentes aksit hagyományos házi töltővel ne töltsd.
Ha van róla számlád és zárlatos vidd vissza.
Saruról levétel volt a jó ötlet, így -20 -ban :), de legalább megtudod, hogy valami leszívta -e.
Egyébként a gk-ád töltötte az aksit? Voltál már szerelőnél?
Téli autózásra minden hátsómeghajtású kipörgésgátlóval és kanyarstabilizátorral nem szerelt autó kitűnő, de a Láda a legjobb, valóban, amikor megy neki kifele a fara, hát az nagy élmény. :DD -
klepto
addikt
-
mzperx
aktív tag
Ez nem igaz... mivel ha az akkumulátorban megindult a gázképződés, akkor már nem vesz fel töltést, csak vizet bont. Ez így van. Akkor kezd pezsegni az akku, ha meghaladtad a 2.4 V/cella feszöültségértéket. Egy jó akkumulátor feszültségszintja 2.2 V/cella feltöltött állapotban. A korszerű akkumulátortöltők a 2.4 V cellafeszültség érték után csepptöltésre állnak át, ezért nem is indul meg a gázképződés.
Van-e az autódban riasztó? Nekem a régi Opel gyári 6 éves akkumulátorát egy hét alatt sikerült egy jó riasztónak leszívnia...
Szerintem az akkumulátorod nem volt kellően feltöltve... ennyi... -
klepto
addikt
Voltam tegnap a szerelőmnél, kimérte az áramfelvételt, és semmi nem szívjale az áramot :))
Az a szerencsém, hagy a Bárdi autó ahol vettem, rendszeresen járnak a Suzukihoz ők is aksi gonddal, vagyis a srác szokta nekik garis reklamáció alapján bevizsgálni vita esetén az aksikat, meg árút is szoktak venni a Bárditól, tehát ha tényleg az aksi gyári hibás, akkor odaszól nekik, és azonnal cserélik :DD -
BEE
addikt
A bugyogás a töltöttség jele, de a zárt aksikban katalizátorral alakítják
vissza a gázt, ezért korlátozott a töltőáram, nehogy több gáz fejlődjön, mint
amit a katalizátor bír.
Mindenképpen menj el szerelőhöz, mert az egyértelműen meg tudja
mondani, hogy mi a hiba! Esetleg firkant egy papírt is, hogy az eladó
ne szívóskodjon!
De ennyiből én azt vettem ki, hogy az az aksi nem is lett rendesen feltöltve. -
klepto
addikt
Ez egy teljesen lezárt, gondozásmentes aksi, amit ha feldugsz töltőre, akkor a gázok nem tudnak távozni belőle, és bummmm :( Mert ugye az aksitöltés szabája az, hogy letekered a kupakokat, és 12 órás töltés után kész, de néha rá kell nézni, hogy minden cella bugyborog-e, mert he nem, akkor az adott cella zárlatos.
-
klepto
addikt
26 leszek február 6-án. Jelenleg munkanélküli vagyok, előtte vállalkozó voltam 4 évig. 95 óta van jogsim, és bár nem kérdezted, de leírom milyen kocsijaim voltak:
Trabant, 4 ütemű vartburg, Fiat tipo 1,7 disel, ebből vettem egy videótékát, majd ismét egy trabi, ezt egy az egyben lecseréltem egy 320-as 1977-es BMW-re, majd Dachi, és már több mint 2 éve Lada2107. :))
Jelenleg várom, hogy felvegyenek a Volánhoz dolgozni, mint buszsofőr. ;] -
klepto
addikt
Látyátok milyen hülye vagyok :(
-
Vertic
aktív tag
Vidd el autovillamossági szakihoz. Amikor tanultam vezetni, egyik óra helyett odasétált az oktató, hogy autó nem indul, aksi lemerült. Elvittük szakihoz a gépet, és kiderült, hogy egy rossz biztosíték (értsd: nem oda való) miatt szívta le egy hétvége alatt. Tehát ebből kiindulva lehet, hogy nálad is valami gáz van a villamosság körül.
-
klepto
addikt
Van még rajtamkívűl autótulaj a PH-n? Remélem igen, mert ki vagyok bukva! :( Kifoly orrán- suzályan a savacska belőle:O Így hát vettem egy új, teljesen gondozásmentes, kis állapot jelző lámpával ellátott Leader Exite York aksit. Na ez az olasz csoda, már kétszer adta meg magát ebben a hidegben! Veletek fordult már elő olyan, hogy egy teljesen gondozásmentes aksi. amit még tölteni sem lehet, nagy hidegben szarrámerült? Nem hagytam rajta semmijen fogyasztót, csak nem mentem vele két napot, és se képp, se hang! Ez mitől lehet? Ilyen hibával vajon kicserélik gariba, vagy ráfogják, hogy rajta hagytam valami fogyasztót és ilyen hibával nem áll módukban kicserélni, mert erre nem vonatkozik a gari? Ez az első aksim ami ennyire szar vol, eddig így még soha nem jártam, pedig már 8 éve vezetek és ez a hetedik autóm! Tud valaki valami okosat mondani, és segíteni, hogy mitéviő legyek? :O
Aktív témák
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 5 225F/245K +RTX 5050/5060/5070/Ti +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- AKCIÓ! GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA
- Zealot s79 100w 1hónapos eladó kíváloan szól jó mélyek az ár fix !!!!!
- Playstation Pulse 3D
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3040, 96% Akkumulátor
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest