Új hozzászólás Aktív témák
-
Vertigo
aktív tag
Kugoo S1 - az elso negyed ora utan
- 3 nap alatt ert ide
- a dobozban 2 nem EU csatlakozo volt
- az LCD egyseg tunik a leggyengebb pontjanak (mukodik, jol lathato, de nem tul massziv)
- nyitas csukas meg gyakorlando
- hatso resze valamivel zajosabb
- egyebkent stabil, massziv, jol egybenlevo erzetet kelt (nem egy kategoria barmilyen nem motoros rollerrel a masszivitasa, de van ismerettsegben xiaomi es ninebot is)
- ahhoz kepest, hogy relative magasan utazom (hagyomanyos rollerhez szoktam), a hasa alacsony (majd valahogy vigyaznom kell ra, kisrollerrel is mar allandoan szikrazo hassal kozlekedtem, csak ott az kevesbbe problema)
- sik terepen 32km/h volt a csucssebessege (tegnap este 80kilo voltam, de 3-4 kilokat siman valtozom 1 napon belul is)
- a Tordai ut felso 2-300m-en kiprobaltam, kis rasegitesekkel 15km/h-val fel tudtam jonni kenyelmesen (segitseg nelkul is haladt azert, de erolkodott, lassan lassult, 10km/h-nal besegitettem)
- a kitamaszto labra esik, nem kell lehajolgatni erte
- a "fek" egyelore konnyen szokhatonak tunik, 25 folott nem harap bele, nem balesetveszelyes
Amit korabban linkeltem vilagitos mehsejtes gumit szerintem majd megprobalok beszerezni hozza, mar ha at lehet applikalni (nem tudom, van tapasztalat?), azzal a hatso resz is neman gurulhat...
[ Szerkesztve ]
-
Vertigo
aktív tag
válasz Vertigo #1302 üzenetére
21km-t birt vegul, dombra fel / le (budafok, peterhegy, rozsavogy, kelenfold, feneketlen to), uton, jardan, bringauton, ugratasokkal tarkitva.
Sik terepen jellemzoen gazt adtam (vegig 3-asban), aztan hagytam gurulni, lejton fekeztem, magasabb, 20 centis padkarol is szepen leugrik (pont jok a kemeny telok ehhez), elso kerek uttartasa tok jo, hatso kereket hajlamos enyhen megvezetni az utegyenletlenseg (dilatacio, minta a terkoben, stb). Erik az a vilagitos gumi, foleg hatra...
Tordai uton felfele (~1km, 12°), nagysagrendileg ~100 labhajtassal segitettem bele, es 17km/h-val jottem fel, meglatjuk hogy birja a motor ezt rendszeresebben...
Tempomatnal sok az a 10 masodperc, szinte csak maximum gaznal volt kenyelmes aktivalni, a duda nem esik kezre, a fek kallantyu sem ergonomikus, nagyobbnak kellene lennie es lentebb, lehet megszokom, egyelore keresnem kellett, ala nyultam parszor, ami nem tul jo...
[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
Sziasztok!
Erősen foglalkoztat a gondolat egy elektromos járgány beszerzésében. Eleinte még rolller és kis összecsukható bicikli közt agyaltam, de egyre inkább a rollerek felé billent az érdeklődésem. Mind a kis méret, mind a szállíthatóság és nem utolsó sorban az ár miatt is. Ugyanakkor ami nekem a sok műszaki paraméter mellett fontos szempont lenne benne még az a kényelem. Városi közlekedésre keresem a járgányom, de külvárosban élve nem csak 2-3 km-es távokban kell gondolkodjak, hanem akár oda-vissza tehát 2x 10-15km távok is szóba kerülnének. Ekkora távokon pedig gondolom nem akkora élmény a rolleren állás, így szeretném megkérdezni, használ -e valaki rollerre rászerelhető ülést? Kíváncsi vagyok mennyire válnak be nem csak testhelyzetet tekintve, hanem a rázkódás csillapítása mennyire oldható meg? -
Vertigo
aktív tag
Szia,
adagoltam folyamatosan a feket, biztonsagos sebesseggel le lehet gurulni (finomabban adagolhato fekkel, esetleg fekrol szabalyozhato tempomattal kenyelmesebb lenne), kicsit meg szoritom a kormanyt, mig le nem erek, napi ingazashoz igy vegyesen dombon, uton, jardan, szerintem kicsit stresszes lehet a kozlekedes, de 1-1 nap/este, hetvegere alkalmasnak tunik a dolog...
Pesti oldalra, sik terepre, ahol vegig van bringa ut oda tokeletsen kenyelmes lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Arlic
újonc
Kugoo S1 - tamasztokart leszedtem, mert be-beutottem a talajba, az elso kerek 2-3 cm-es patkakon felment, nem kimeltem, kis hibat mar erzek a csapagy egy reszenel, inkabb vigyazok ra a vazon elol nem valami jo a tomites, viz volt a muanyag takaroelemben, inkabb atfurtam, hogy kifolyhasson, jobban letomitem, alul majdnem sikerult elvagni a kabelt a takaroelemmel
-
Domonkos
Ármester
Sziasztok!
Kerlek segitsetek rollert valasztani!
Napi nagyjabol 3-3km-t jarok munkaba es vissza es nemreg realizaltam, hogy valoszinuleg meg tudnam sporolni a jelenleg Budapest berletre forditott penzem nagy reszet, ha legalabb munkaba rollerrel jarnek. Egyebkent amennyire rovid a tav kb. annyira is rosszul jon ki tomegkozlekedessel, mert epp hogy 5-10 percet tudok nyerni, ha gyaloglas helyett buszozok.
El is mentem kiprobalni a Decathlon-os felhozatalt; vegyesek az erzelmeim.
A mini- es szeleskereku peldanyokat ki is zartam, mert nehezen gurultak. Az oxelo town szeria bejott, de ott is inkabb csak a dragabb, EF es V2 modellek. A kisebbekkel az volt a problemam, hogy lotyogtek es zorogtek. Az egyiken alig fogott a fek, a masikon brutal nagy volt a holtjatek azon a reszen ahol ossze tudom hajtani. A kormany kb. 10cm-rel elore tudtam tolni kinyitott allapotban stb. Szoval egyaltalan nem erzodtek masszivnak. Persze lehet mondani, hogy ezek kiallitott darabok voltak, amikben volt mar 100km, de en inkabb az 1000+ nagysagrendre terveznek. 100km-t 3 het alatt raknek belejuk. Nekem egy-ket nagysagrenddel strapasabb kellene.
Az ossztelos, EF darabok mar sokkal jobbak voltak. Feszesebbnek erzodtek es simabb is volt veluk a menet.
Ellenben mindegyiknel full zavaronak talaltam, hogy a kiakaszthato/leszedheto kormany/markolat miatt a rogzites nem volt jo. A regieken egyenesen botranyosan rossz volt, egyaltalan nem erzodott stabilnak, de a V2 megoldasa is hagyott kivannivalot maga utan. Az EF mechanika tok jol mukodik, de szamomra az az 5mp sporolas hajtogataskor nem eri meg a felarat.Szoval valami olyat keresek, amit heti minimum 30km-t hajtva legalabb annyit birja, hogy a berleten valo sporolasbol visszajojjon az ara. Kacsingatok a xootr-ek fele is, de a magyar forgalmazo weblapja teljesen unprofesszionalisnak tunik a hirdetett minoseghez kepest. Az arakat (es a megterulest) figyelembe veve pedig kicsit fogszivos a tortenet. Noha kiprobalni meg egyet sem tudtam.
Tetelesen osszefoglalva:
- Igazabol nem erdekel, hogy mennyibe kerul, ha a berleten visszahozna az arat es kozben meg idot is sporolnek a haszalataval.
- Mindenkepp valami olyanra van szuksegem, amit buszon/vonaton, kocsi csomagtartojaban tudok szallitani.
- Vallpant elony.
- Szeles fedelzeti resz szinten bejott.
- A kormanyra kihozott fek nagyon bejott - bar talan nem szukseglet.
- A teleszkopok tetszettek, de nem tudom megitelni, hogy mennyi energiat egettek el foloslegesen. Ezekrol is le tudok mondani.
- Az elektromos modelleket meg meghagynam a szeniorok szamara
- Menetkeszen nagyjabol 95kg-ot nyomok.Ha rollerben letezik az, ami a billentyuzeteknel az IBM Model F vagy M, akkor az kell nekem!
Sry a szakmaiatlansagert. Gyerekkorom ota alig rollereztem.Gender of electrical connectors is defined by the pins.
-
huoc
csendes tag
Sziasztok,
vettem egy Xiaomi m365-öt. A dobozban lévő tartalék szett gumi mire való? Azt sejtem, hogy a kerékre
szélesebb, szögletesebb és laposabb, mint ami rajta van, ez vmi "téli" gumi?
köszönöm. -
Vertigo
aktív tag
válasz Vertigo #1308 üzenetére
- jelentem a regenerativ fek muxik az S1en
- a problema az, hogy eletveszelyesen, leven 45V toltofesz felett elengedi az egesz feket es allj meg ahogy tudsz a lejton szaguldva!!! (nem reproztam, fullra toltve indultam a Tordai tetejerol es 15-17 korul tartottam a sebesseget fekkel, majd egyszer csak nekiallt szabadon futni, en meg probaltam a lejton szabadon gyorsulva talppal valahogy megallitani, akkor lattam, hogy 45V felett volt mar a feszultseg)
- hazafele a Peterhegyin (a kisebb emelkedo) szepen feljott, 1/3-os aksival, a motor kb 1 percen keresztul 520W-ot preselt ki magabol folyamatosan (az azert eleg szep)
[ Szerkesztve ]
-
pchris
tag
válasz Vertigo #1313 üzenetére
Akkor nem véletlenül írták az orosz fórumon, hogy teljesen feltöltött állapotban nem érdemes rögtön lejtővel indítani a túrát. Jó tudni, hogy valóban problémát okozhat ez az egyébként akkuvédő funkció. Volt aki írta, hogy a fék nem regeneratív, én meg agyaltam, hogy akkor mégis mit csinál a fölösleges energiával, mert fékellenállást nem találtam, amikor, nem nagyon, de szétszedtem.
-
berobi78
tag
Én írtam. Lejtős az utcánk és még egyszer sem vettem észre, hogy magasabb töltéssel értem a végére, mint amennyivel elindultam. Igaz, nem is annyira meredek, és lehet, hogy annyira minimálisat tölt vissza, hogy ennyi nem elég neki, hogy érdemben történjen is valami. Ez viszont már az értelmét kérdőjelezi meg.
-
Dorian
félisten
Xiaomi M365 vagy Alfawise M1 ?
Napi 2x 4 km-es távra kell, egyik irányban folyamatos emelkedővel. A 4km-es szakasz egyik fele nem túl jó minőségű út.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Érveket is kérhetek?
Egyiket sem ismerem, adataiból annyit látok, hogy az Alfawise ismeretlen márka, de erősebb az aksija.
Esetleg megbízhatóság szempontjából szavaztatok a Xiaomi-ra?Ha a Xiaomi-ra veszek defektálló kereket, az a komfortot mennyire öli meg?
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Hyperion
senior tag
Lehet, de nem egy álom.. Én nem tenném.
Elég magasan van a súlypont, és a kátyúkat rosszul viseli.
Pl.: A napi rutin utamon van egy kb 5cm-es fa gyökérzet miatti aszfalt egyenetlenség. Na ott inkább megállok és átemelem rajta az első kereket. Az első pár alkalommal míg új volt a roller és lassabban mentem, majdnem átrepültem a kormányon.
Szóval mindezt autók közt én nem csinálnám... -
Dorian
félisten
válasz Hyperion #1324 üzenetére
Tényleg nem tudom, mit bír egy ilyen roller.
Itt az érintett útszakasz leggázabb része:
https://www.google.com/maps/@47.6835334,19.0493887,3a,75y,347.42h,82.58t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssSZY9FzDXtdseyioNZFJIA!2e0!7i13312!8i6656
Ez vajon még elmegy?
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Hyperion
senior tag
Persze, nem látok semmi gondot.. Igazából ha van lendület nagy gond nem lehet.. ha rosszabb az út egy kicsit rogyasztani kell és hátra dőlni.
Talán látod, én itt emelek inkább mindig.: [link]
Nincs lehetőség kikerülni, viszont nálad széles az út, lehet szlalomozni ha rossz felületre érsz.[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
válasz Hyperion #1326 üzenetére
Ez az útszakasz nem forgalmas, a másik gond az, ha kiérek a 11-esre (Szentendre belterülete) ott lesz reggel-délután full dugó, nagy autóforgalom, viszont a járda sok helyen ilyen:
https://www.google.com/maps/@47.6709778,19.0723297,3a,75y,265.99h,80.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6jVnmA_MUy3aFH7O1eCs5w!2e0!7i13312!8i6656
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Hyperion
senior tag
-
f3rdzs0
senior tag
-
Hyperion
senior tag
válasz f3rdzs0 #1329 üzenetére
Lökni lehet, de a KERS miatt elég hamar lelassul. Ha kikapcsolod akkor könnyebb, de nyilván a súlya miatt nem egy kellemes dolog.
Nálam előfordult már hogy kb 1KM-el a cél előtt lemerült. Kikapcsoltam és hagyományos módon használtam.
Utána a trepnin lévő lábam fáradt el, gondolom a magas felépítés miatt sokat kellett guggolni és ezért.Nem lehet húzni, legalábbis nem kényelmes hosszú távon.
@Dorian
Akkor nincs gond! A többi rész amit mutattál simán vállalható.
-
Hyperion
senior tag
válasz thomasa #1333 üzenetére
Sík terepen igen. Minden egyéb esetben segíteni kell neki, mert erő nem sok van ilyenkor
Egyébként én a napi töltést javaslom. Tudom, ez kinyírja az aksit 1,5-2 év alatt, de sokkal kellemetlenebb érzés ha lemerülten kell szarakodni vele. Arról nem is beszélve, hogy drasztikusan csökken a teljesítmény 40% alatt...
-
Skip
újonc
Szia! Segway Ninebot ES2 elektromos rollerreink vannak, az egyikre tettünk gyári nyerget. Ez csak erre a rollerre és az ismert 365-re jó, de eltérő a felszerelési alsó szerelékük. Amennyiben ilyen vennél, nagyon ügyelj rá, különben barkácsolhatsz.
A nyereg nagyon átgondolt. A fényezés abszolút azonos a rollerével, pár mozdulattal jól összecsukható és a rollerre ráfektethető, súlya kb. 1,5 kg. A nyereg ülése ergonomikus és a rúdon az ülés maga rugózik (!), kényelmesnek mondanám. Hátránya, hogy alig szerezhető be Európában. Hosszabb úton gyakran használjuk felváltva, ezzel gyakorlatilag a roller egy kiskerekű robogóvá lényegül át.
A gyári 25 km-es teljesítmény adattal szemben valós körülmények között kb. 16-18 km-t tudnak, a sebességükben nincs eltérés a gyárihoz képest. Az egyenletes tempó tartása nagyon fontos a hatótáv miatt.
A Kínából közvetlenül vásárolt márkás rollerek kapcsán felmerülhet, hogy egyes fontos, drága és házilag nem cserélhető alkatrészeik gyengébbek, mint az európai márkakereskedésekből vásároltak! Mi ezért elálltunk a drága, de nagyon ígéretes, rászerelhető kiegészítő akkuk megvételétől, amelyekkel pedig a sebesség és a hatótáv közel megduplázható lett volna, mert féltünk, hogy a Control Board le fog égni, amely legközelebb csak Ausztriában cseréltethető és programozható, persze iszonyú drágán. -
B-L-A-C-K
titán
Sziasztok!
Tököm ki van, kell egy roller de nem tudom mit vegyek, már elolvastam millió cikket, most Kugoo S1 és ES2-n agyalok, de nem tudom melyiket vegyem.
Melóba járni kellene napi ~6.5 - 6.5km....
5let?
[ Szerkesztve ]
-
djadji
senior tag
Hello mindenki!
Kugoo S1-et vettem. Nekem eddig bejön. Egyetlen dolgot találok hibának (egyenlőre) hogy a hétsó tömör keskeny kerék elég kemény, így zörög kicsit, ami engem zavar.
Hátra szivesen tennék felfújt kereket, próbából, megnézni mennyit lassít rajta.
Van valakinek ötelet, hogy honnan a fenéből szerezzek ekkore kereket amin felfújható gumi van?http://djadji.fw.hu
-
B-L-A-C-K
titán
Na Kugoo S1 lett végül, berendeltem 330 dollár volt egy kis kuponnal. Ha nem jön be max eladom...
-
B-L-A-C-K
titán
Kugoo S1hez adnak eu adaptert vagy átalakítót?
-
pchris
tag
Igazán nincs mit. Én egy dobfékes verzióval szemeztem, de még mindig nem vettem meg. A gyerek használja a rollert és azt a 40 kilót az üzemi fék elég jól lassítja.
Azért jelezd majd itt a fórumon kérlek, hogy jó lett-e a kerék, és hogy halkult-e megfelelő mértékben a hátulja a gépnek.B-L-A-C-K
Geekbuying Lengyel raktárból? Akkor szerintem alapból eu plug lesz. Nekem ide Skóciába meg brit dugóval jött tőlük.[ Szerkesztve ]