Új hozzászólás Aktív témák

  • Vicoo

    senior tag

    csak hogy legyen más, mint a jogi része:

    pár napja írtam hogy hogy az m365 prom indulás után pár méterrel általában leál l39es küddal, aztán vagy pár méter tolás, vagy akár ötszáz után hajlandó bekapcsolni. az kiderült, hogy ilyenkor a kettes akku szenzor mér mínusz húsz fokot. gondoltam szétszedem az akkut, és kicserélem a szenzort.
    nos mivel nehéz, így végül nem szedtem szét, csak kivettem a rollerből az akkut pár percre. közben a hátsó lámpa kábelét beleigazítottam az akku szélén futó "vájúba". azóta mentem vele párszor, és hiba nélkül abszolválta az utakat.
    ez nem tudom, hogy a kivételnek köszönhető, ami mondjuk 15-20 perc volt, vagy a lámpa kábelének. mondanám hogy a lámpa, mert ilyen infót redditen olvastam, hogy többeknek ez segített, de mivel számomra ez varázslásnak tűnik, így az akku kivétele lehet az ok, bár az is érthetetlen. szerintetek?

Új hozzászólás Aktív témák