Új hozzászólás Aktív témák
-
saril
senior tag
válasz Somatom #14300 üzenetére
Ez egy rolleres fórum, nem értem miért kell mindig a kerékpárt behozni
Még a hülye is tudja hogy 26" 27,5" vagy 29" -on jó hogy nem tűnik fel az úthiba annyira biciklin, kérlek fejezd ezt be! ez egy ROLLER-es forum, nem vagyunk kiváncsiak a bringás dolgokra szerintem...
Biztos van bringás forum is, ott vagánykodj a bringáddal, köszi.
Érdekes mód autoval sem tűnik fel nekem az úthiba... mégsem írom le minden 3. kommentemben, mert nem ide való!
Elhisszük hogy sok százezres bicajod van, de a megfelelő helyen kommunikáld![ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Casseius
tag
válasz Vodike #14299 üzenetére
Egy vezérlőcsere nem a világvége azért, amiatt felesleges újat venni, ami a csapágyat illeti alaphangon a gép kínai retek csapágyakkal érkezik ami elég záros határidőn belül amúgy is tönkremegy, sokan köztük én is azzal kezdtem h minőségi darabot rakattam a helyére.
/
ZS3NI
A képen láthatod is a sziló nyomokat, ott körbe ki kell szilózni és úgy visszacsavarni az alsó boritó deszkát, hátul a hátsó féklampa kimeneténél illetve a kormányrúdnál ahol bemennek a kábelek ott érdemes.[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
WasabiTrsr
csendes tag
Sziasztok,
A "Veel S8 Ractor" rollerrol/markarol esetleg hallott mar valaki?
Koszi
-
Gigi01
őstag
Vsett 8 mennyivel lehet jobb,a X Pro2-nél?270-et megérhet használtan,de garisan?
Az enyém akkor nem fejleszteném tovább,hanem lecsrélném rá. -
Somatom
veterán
10Km -re elvileg ideális lehet a roller, de nagyon nem mindegy, hogy az a 10Km sík, tükör aszfalton, vagy a Rám szakadékon vezet keresztül. Az üllői út inkább az utóbbihoz közelít. Ettől még nem rosszak a rugózás nélküli rollerek, csak nem oda valók. Ha rugós futóművet pakolsz alá, az is becsapós lehet. Nem érzed annyira az úthibákat, ezért bátrabban mész. Ettől a roller rugózatlan alkatrészei (pl. kerekek, csapágyak, villák) nagyobb igénybevételnek lesznek kitéve, holott nem arra lettek méretezve. Hasznos dolog a rugózás, de nem mindenható. Azokhoz az útviszonyokhoz nagyobb kerekű jármű való.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
phoenix1989
őstag
Senki másnak nincs kugoo ja?
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #14310 üzenetére
FB-on van ilyen csoport "Kugoo Club Hungary" néven, ott biztos találsz tulajokat.
Itt is feltehetsz persze kérdést, mert ha nem (annyira) típusspecifikus, talán meg
tudja válaszolni, akinek bár nincs konkrétan M4 Pro, de látott már rollert közelről.Ui: én láttam M4 Pro-t közelről. Mentem vele egy kört, de ennyi. Nincs vele túl
nagy tapasztalatom...Csak azokat tudom visszamondani, amit neten találni róla.
(Nekem mondjuk elsőre nem tetszett... borzalmasan gyengén indult, mint valami
nyugdíjas csiga... eközben a srác, akinek az alkatrészt vittem, majdnem hanyatt
vágta magát az S1 Dualommal, mert fel volt okosítva a vezérlő + volt vagy 2000W
teljesen közvetlen gázkarral. Hja kérem, nem kell lenyelezni, azért analóg kar.)[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14311 üzenetére
Szerintem baromi jól gyorsul. Nem tudom lehet e különbség mert nekem a 2022 verzió van. A képeken is másképp nézett ki mint amit kaptam. Az aksi kijelzés nem tetszik mármint szerintem baromi pontatlan nehéz megállapítani mennyit tudok még menni vele. 2 es fokozatban 30 32 közt szoktam menni hatótávbak szerintem köze sincs a 55km hét de 40 se biztos. Bár ezt hétvégén letesztelem. Másik a töltés. Ha a rollerhez dugom először a töltőt akkor is világít meg csattan egyet fordítva nem szóval amúgy is úgy töltöm. A feszültség jelző viszont szintén fura volt mert 54,4re töltött ha jól emlékszem és semmit nem csináltam vele 53,7 re esett. Miért? Az után már sose esett le magától ha nem volt használva.esetleg valami pontosabb óra akku kijelzés lehetséges?
-
synar
őstag
válasz phoenix1989 #14310 üzenetére
Nekem is volt egy hónapig M4 pro tavaly ősszel mielőtt eladtam, kérdezz hátha még emlékszem rá.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz phoenix1989 #14310 üzenetére
De, S1 plus-bol van 3 darabom.
-
Vodike
tag
válasz Vodike #14304 üzenetére
Sajna meghalt a vezérlő. Szóval vezérlőcsere, akksi kicsit degradált 4k kilóméter után, motorcsapágy csere és még így sem lesz egyenes az első kerék, kicsit 8-as van benne a kátyu miatt. Úgyhogy úgy néz ki megveszi tőlem a srác donornak, én pedig rendeltem magamnak egy g30p-t, szétkuponozva 203.000 Ft-ért a dhgate-ről, lengyel raktár.
exTiga
-
phoenix1989
őstag
válasz phoenix1989 #14312 üzenetére
Meg annyi hogy eső után mentem vele másnap és a hátsó fék köszörül. Ki fújtam a pofat de amikor fekezek néha hallani valami csetteno hangot kb olyan a hang mint mikor két vezetéket össze érintesz és szikrazik. Ez mitől van? Csak koszos és ki kell jobban tisztítani? A motornal vizzel le lehet mosni?
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #14312 üzenetére
Szerintem baromi jól gyorsul.
Ezt azért látod így, mert még nem mentél olyannal, ami tényleg JÓL gyorsul.
De ezen nem veszünk össze... Közlekedésre alkalmas, és ez a "lusta" indulás
hozzáállástól függően nem bug, hanem feature, hiszen biztonságosabb kezelni.
Pont erre hivatkozott az M4 Pro-s kolléga, és valahol igaza is van. (Annyi, hogy
az én vasam túl erős volt neki, bár akkor csak 2000W körüli volt. Ahhoz képest
egy 4000W-os masina már tényleg jól gyorsult. A 8000W kezd sok lenni.)De nem való mindenkinek olyan erős roller, ami már nem is roller, hanem smkp.
Valóban van biztonsági kockázata, ha elforgatja a kereket és amiatt csúszol el!
Teszem hozzá, hogy első kerék hajtású vasakon ehhez nem kell túl nagy erő...
Elég, ha nincs terhelve az első tengely már pörög is. Füstöl a gumi, nem megy.Ezzel amúgy visszautalnék arra is, hogy probléma-e a kormányon az akku. Az
is, meg nem is: a tapadásban pont segít, és orr nehéz se lesz tőle, hiszen egy
sokkal nehezebb ember áll a kormány mögött a taposón (hátul van a súlypont).Töltőre rátérve. Nem jó, ha előbb az akkura dugod. Hirtelen töltődnek fel benne
a kondenzátorok, emiatt csattan (szikrázik!), ezzel pedig mellesleg kormolja a
csatlakozót, ami hosszú távon rossz kontakthoz vezet. Extrém esetben tölteni
se fog majd (korrodált töltőcsatlakozónál találkoztam ilyen hibajelenséggel).53,7 re esett. Miért?
Ez általában valami akku hibára utal. Ha minden szép, minden jó, és a BMS a
töltést engedi végigmenni 54.6V, 4.2V/cella feszültségig, akkor nem szabadna
onnan esnie. Ha esik, úgy valószínűleg a BMS lekapcsolta a töltést hamarabb:
amit leolvastál, az nem az akku feszültsége volt már, hanem a töltőé magában.
(Ha meg nagyon esik, akkor törött is lehet az akku - de pár tized talán belefér.)Szerk: akku kijelzés azért lehet pontatlan, mert terhelésre beesik a feszültség.
Ha és amennyiben csak ezt nézi a kijelző, akkor mutathat hirtelen nullát is.
A nyugalmi feszültségből lehet következtetni az akku töltöttségére, ha azt JÓL
mutatja (nem minden Kugoo képes erre), akkor becsülhető a hátralévő táv...
De erre úgyis rájössz majd, ahogy többet mész vele, ki fog alakulni "az érzés".Ennél pontosabbat úgy lehetne csinálni, hogy a BMS (pontosan) monitorozza
az akku állapotát, s valahonnan megtudja hozzá a megtett távot, mondjuk úgy,
hogy egyik Hall szenzort rá kell kötni a motorról... Mondanom se kell, hogy ez
általában egy BMS csere, és egy komolyabb átalakítás, motorból lopni a jelet,
szóval nem plug & play, nem szokták meglépni csak hatótávolság kijelzésért...Úgy általában érdemes azt is eldönteni, hogy "csak közlekedni" kell vmi, vagy
mérnökileg érdekel, mert utóbbi esetben lehet racionalitás a különböző "extra"
műszerezettségben, de átlag felhasználóként ez nem érdekes + nem éri meg.
(Egy sima okos BMS 30K körül beszerezhető, s akkor még át is kell építeni.)Ha nem tudod eldönteni, csak locsolod rá a pénzt, s azt akarod, hogy mindent
IS tudjon, pontosan mérjen, kijelezzen (kávét főzzön), akkor úgy jársz, mint én
a nagy vassal, amit már vagy fél éve építgetek, és métert sem mentem vele az
idén, pedig már bőven szezon van. (Cserébe párszázezer ráment a tuningjára.)[ Szerkesztve ]
-
Vodike
tag
válasz Casseius #14319 üzenetére
Vezérlő eredeti 25, motor 30, motorcsapágy 12 meg akkor már hátsó fékpofa és szerelési díj. Akkupack meg már degradált ennyi kilóméter után akárhogy is nézzük. Így inkább upgrade g30p-re, a kis pro2-t pedig megveszi donornak.
Én azt sajnálom, hogy a paraszt aki leszorított nem fizeti ki a költségem...de nyilván azt sem tudom ki volt.
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14321 üzenetére
nekem elég a gyorsulás. meg húzom aztán rendes kapaszkodni kell és taposni a hátsó taposót. szóval akkor az aksival nem stimmel valami? vagy a töltő kapcsol le hamarabb mint kellene? a kijelzőn nem jelez hibát. E-0 ír ami ugye az hogy nincs hibakód.
BMS mi?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #14325 üzenetére
rendes kapaszkodni kell
Akkor neked valami tuning M4 Pro jutott. Vagy rosszul állsz rajta.
Picit érdemes előre terhelni, ha gyorsulási rekordra hajtasz... Főleg, ha a
roller elöl (is) hajt. Ha csak hátul, akkor mindegy. Csak kormánynak nem
annyira nyerő, ha kapaszkodónak használod. Elvégre az inkább kormány.Óhatatlanul kapaszkodik bele az ember: erősebb vason pláne. De tényleg
nem tudom, hogy mit szedett az a Kugoo, amikor a 2000W-os masina kb.
4 másodperc alatt gyorsult 24-re, azt érezte nagyon soknak az M4-es tag.
A 4000W masina meg értelemszerűen hamarabb, 2.3 s alatt megvolt vele,
pedig ott a hátsó motor viszonylag lassan pörgött rá a témára. Ez ilyen.Sajnos Kugoo M4 Pro nincs a táblában, és lehet, hogy az is csak az első
pár méteren lusta, aztán belehúz, de nem teszteltem hosszú távon...Egyszerűen az nem tetszett, hogy nyélgáz, és semmi reakció...Pár tizednél még nem gyanakodnék nagy akku hibára. Max. vmi balance.
Majd helyreáll: akkor kezdenék aggódni, ha több, mint 1V-ot esik hirtelen.
Az már inkább utal törött akkura (és olyankor a hatótávolság is bezuhan).BMS: battery management system. Az akku része, felügyelője és őre.
Jó esetben nincs dolgod vele: ha bekapcsol rajta a védelem általában oka
van, sokkal ritkább, amikor maga a BMS füstöl el, és onnantól nem véd...
(Az viszont elő szokott fordulni, pl. G-Booster betegség, hogy közepesen
töltött akkunál a 800W motorok akkora áramot rántanak indulásnál, hogy
annyira alacsonyra esik a fesz, hogy a BMS letilt, így a roller kikapcsol...
Tök kellemetlen, mivel amúgy még tudna gurulni jó pár km-t, csak kisebb
gyorsulással: ha az ember készült, lekapcsolhatja az egyik motort előre.)Ui: a töltő nem kapcsol le, az ott fog állni adott feszültségen, aztán ha az
áram már kellően kicsi, akkor zöldre vált és kész. (De a feszt tartja attól.)[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14326 üzenetére
most feltettem tölteni majd csinálok fotót ha zöld a töltő és mennyi a fesz meg miután kihuztam és várok pár másodpercet.első töltésnél nem láttam ezt a leesést a másodiknál igen. most van a 3. töltése. aztán azért beteszem hogy lássátok. egyébként így néz ki. [link] nem az a sima szürke gumi van a taposón és nem a sima fekete marok a kormányon hanem szürkés.
szerk: amúgy nem szoktam markolni a kormányt a rázós terepen is inkább hagyom mert ha nagyon ellen tartasz csak nagyobb kárt okozol szerintem. szóval nem szokásom. próbálom a gyorsításoknál is inkább a lábra terhelni és ott tartani magam. hisz azért van a taposó.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #14327 üzenetére
Ha szétcsúszik a balance, akkor lehetnek ilyen tizedes történetek, de azért nem
az a jellemző, hogy egy vadonat új roller az első töltése után már akkuhibás...
Inkább hosszú távon degradálódik az akku, sokezer km-t ki kell(ene) bírnia.Mondom, ha eltörik az akku (S1 típushiba, az M4-nek más az akkuja, bár azt is
szidják, mint a bokrot), akkor ez a feszesés töltés után sokkal nagyobb lenne... -
IntelKiller7
veterán
Mi Essential.
emagrol jott. Ujracsomagolt. Tolto nelkul. Elozo tulaj nem jelentkezett ki a rollerbol.
Ti megtartanatok vagy visszakuldenetek?
Mukodik normalisan csak az appban allithatokat igy nem tudom allitani.
Szoftverfrissites szokott jonni ezekre? Gondolom igy az is bukta.
85k volt egyebkent.[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
z67
őstag
válasz IntelKiller7 #14329 üzenetére
Kínaira állítsd a régiót, vagy USA-ra.
-
Casseius
tag
válasz Vodike #14324 üzenetére
Ha különböző webshopookbol apránként berendeled és kivárod összejöhet annyiért amit irtam, persze szállítási kts rámenne, meg szerelési is szoval azért az biztos h sok penzed menne rá h rendbe rakd...
Taposó saját mintával jobb és konnyebb anyagból pár tizezer max, stock az nem tudom mennyi lehet, de azerintem még így is megèrős. Én az ilyen esetekre akarok goprot rakni a bukómraDon't Worry, Be Happy
-
kakuk.tamas
addikt
válasz IntelKiller7 #14329 üzenetére
Vissza emaghoz. És elfelejteni ezt a retek céget. A héten Te vagy a második, aki ilyennel jön a fórumba.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
IntelKiller7
veterán
válasz kakuk.tamas #14332 üzenetére
Ohh tenyleg? Nem gorgettem vissza.
na fasza.. szep emberek elnek a vilagban..
mondjuk nekem nem irta ki, hogy kie a Roller. Szinplan errort dob a checknel.
hibakodra rakeresve dobta ezt, hogy nem lett torolve.
Mobilneten, wifin is azar volt. IPhone-al neztem.
[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
phoenix1989
őstag
Na feltöltött a roller.
Első képen rajt volt a töltőn akkor váltott zöldre a LED.
Itt is töltőn van pár perccel később.
Aztán bekapcsoltam a kijelzőt.
Valóban nincs akkora zuhanás jelenleg de később benyomom megnézem van e változás. Viszont amit írtál hogy 54,6v ig tölt hát ez nagyon nem . Ez lehet esetleg valami szándékos védelem a tultoltes ellen? Mondjuk hogy sose tudd az aksit 100% ra tölteni mert ugye elvileg az nem jó, hosszabb élettartama van így. telefonoknál is azt mondják 80% és 40%. Között érdemes tartani.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #14334 üzenetére
A kijelző bekapcsolása simán leránthat 1-1 tizedet, az így semmi:
ne foglalkozz vele. 54.6 az elméleti max. Ha alá tölt az jó az akku
élettartama szempontjából, és marginális kapacitás csökkenés...
(Maga a gyújtáskapcsolós feszmérő is tévedhet valamennyit...)Szerk: 54.1 ugye 4.16V celláként, megintcsak nincs jelentősége...
Nagyon messze van attól, hogy csak 80%-ra töltse: jó az 9x%-nak.Szerk: nekem pl. még 100%-nak jelzi most hasonló feszültségen...
Bekapcsolom a kapcsolót, bekapcsolnak a vezérlők, a lámpa, stb.
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14335 üzenetére
az általában meg egyezik a kijelzőben lévő számmal. mert az is mutatja a feszkót. a kijelző bekapcsolásakor elmenő az oké értelem szerűen kell áram annak is. közben most megnéztem mert el telt egy kis idő, jelenleg is 53,9 kijelző bekapcsolása nélkül is. szóval azota hogy zöldre váltott a töltő 0,3 amit csökkent. kicsit nekem fura meg kell szokjam hogy ez ilyen. majd még egyszer ránézek, de akkor remélhetőleg minden rendben van.
szerk: számoltam 98,99% az 54,04V
cellánként mennyi lenne a max? 4,2?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #14336 üzenetére
Nekem a másik BMS 97%-nak írja. Az első akku meg nem méltóztatik
kapcsolódni BT-on a kijelzőhöz, nem tudom a mi baja, biztos megijedt
hogy lassan ki lehetne menni egy teszt körre. Sebességmérő nélkül is.
Lehet, hogy pont az a baj, hogy megfogta a telefont, és nem ereszti.Szerk: és valóban. Várni kellett picit, aztán megvan a jel... Az
mondjuk az én hülyeségem, hogy anno két számjegyű százalékos
kijelzőt rajzoltam, ezért a 100% nekem itt 99.9% lett (jólvanazúgy).Ha belemegyek a részletes adatokba, természetesen ott a 100%...
Az a mW-os kijelzés viszont szintén egy picit tévedés, de majd ha
frissítem a firmware-t () letakarítom vmi értelmesebb értékre...[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14337 üzenetére
köszönöm a segítséget és a türelmet. kicsit meg nyugodtam. a fék köszörülését meg majd még megnézem vagy majd bekopik. lehet hogy valami kösz ment bele vagy beragad. az aksi szintet és hogy menyit tudok vele még menni szerintem inkább az aksiban lévő feszültségből próbálom kikövetkeztetni, szerintem jobban járok. bár gondolom ez sem arányos a megtett meg tehető távval. gondolok itt arra hogy mondjuk 54V ról 52vra való csökkenéssel megtettem 15km de mondjuk 50V ról 48V ra már csak 10 et tudtam menni. de lehet tök baromságot mondok vagy csak szarul fejezem ki magam
ez a rolleren van neked? ennyi adat?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #14338 üzenetére
Nem mondasz baromságot, mivel nem lineáris egy li-ion akku kisütései görbéje.
Annyi, hogy inkább az elején szokott gyorsan esni, majd középen lassabban. És
a végén hamar összeomlik a feszültség... továbbá ez erősen függ a mindenkori
terheléstől. Pl. más ha csak lassan gurulsz síkon, és megint más az emelkedőn.
(Továbbá megint más nyáron és télen. A nagy hideget kifejezetten nem szereti.)A legrosszabb, ha már lemerült akkuval kellene felfelé kaptatni az út végén.
Az ugye nagy terhelés + eleve kevés már a fesz, s még be is szakad, rendesen...
Ilyenkor a jobbik eset, ha a vezérlő visszavesz: alig gyorsulással, de felkúszik.
Rosszabb eset, ha próbál erőlködni, nagyot esik a fesz, BMS tilt, roller kikapcsol.Mindkettőben volt részem. Annyi a tanulság, hogy nem kell kicentizni az akkut...
Persze amikor nem tudod, hogy mennyir bír, egyszer muszáj lemeríteni...ez a rolleren van neked? ennyi adat?
Igen. Nem fogom menet közben nézegetni, de majd elmentem egy SD kártyára,
aztán utólag lehet elemezni, hogy hogyan "viselkedett" a vas. Mennyit eszik stb.
(És ha esetleg leég a motor, tudjam mi volt sok...) Nem véletlen nem mentem
vele idén, mert egy csomó ötletem volt, miket lehetne még monitorozni, s mind
neki is estem, hajrá... Aztán jöttek a buktatók: rádiós probléma, BT probléma, ill.
maga a kijelző meghajtása is erőforrásigényes, miközben reagálni kellene ugye
a kerék forgására, de azonnal, hogy legyen pontos sebesség/távolság mérés.
Szóval végül sokba került, csak részben van kész, és sokmindent "elengedtem":
guruljon végre jeligére. Igazából nem is kell kijelző a teszthez, van rá a Dragy.
De nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog viselkedni, milyen lesz a teljesítménye, azt
hogyan fogja bírni a két akku: meg lesz-e 50-60 km hatótávolság kényelmesen?
8000W ide, vagy oda, nem fog annyit leadni folyamatosan: 46Ah meg bírja már.[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14339 üzenetére
Azt észre vettem hogy az időjárás nagyon sokat számít. Reggel mikor hűvösebb van nagyot zuhan a feszültség és az akku szint de ahogy felmelegszik az idő mint ha magától feltöltene. XD sokkal kevésbé ingadozik. Ahogy munkába járók ezt már észre vettem. Hát sok sikert a sok szerelgeteshez. Én nagyon nem akarom piszkálni de idővel lehet egy két újítást meg ejtek. rugózás finomítás ,esetleg fékek minőségibbre cserelese , és talán a terep gumi cseréje városira.
[ Szerkesztve ]
-
asprey
tag
válasz IntelKiller7 #14333 üzenetére
Serial számba irj át egy karaktert! utána menni fog!
-
kakuk.tamas
addikt
válasz asprey #14341 üzenetére
Jah, aztán meg pont van olyan roller, és annak a tulaja nem fogja tudni aktiválni a sajátját.
Ilyen baromságot se hallottam még…Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #14339 üzenetére
Nálam a legnagyobb szívás általában az első út, mert hegyen lakom, ha az utolsó 1-2 egységen van a töltöttség, akkor már csak a közelben jövök-megyek, bár volt már rá példa, hogy az utolsó párszáz méteren toltam.
A G3 esetében - ami 52 V-os rendszer - az látszik, hogy nem is tölti fel 100%-ra a töltő az akkut, megáll 58 V alatt (ez olyan 95%) és 48 V-nál már villog az utolsó jel (ez meg 35% körüli). Úgy tűnik, elég határozottam próbálja védeni a pakkot a BMS, nem vártam meg amíg kikapcsol, 46 V alá nem mentem be, illetve 10 A fölé nem engedtem (25 A a maximum), bár ment volna. Így is óra szerint 45 km, míg a Relive szerint 39-40 km volt a megtett út hossza, 35 km/h-s maximális sebesség beállítása mellett (2. fokozat), ami azért nem rossz a 83 kilóm alatt.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Tamás9x
őstag
válasz kakuk.tamas #14342 üzenetére
A speed limitet is így állítjuk át 2019 óta...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
kakuk.tamas
addikt
válasz Tamás9x #14344 üzenetére
Érdekes, én az Essential-omon nem írtam át semmit, csak rátöltöttem a módosított szoftvert… És ugyanúgy megmaradt a fiókban a roller, nem kellett újra aktiválnom meg semmi se. És köszöni szépen 30-al repeszt is (beletettem így már párszáz km-t)
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Tamás9x
őstag
válasz kakuk.tamas #14345 üzenetére
Ilyet még nem hallottam hogy szoftverezik a rollert PC? Inkább firmware. CFW...
De oké, örülünk mindketten. A gyári mobilos apk-t meg nem nagyon szoktuk használni max aktiválásra, mert buta, hallgatózik, és zaklat frissítésekkel.
Elég ha a telefonom és az órám követ egész nap, nem kell, hogy a rollerem is ezzel keressen pénzt[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
butyu
csendes tag
https://www.indiegogo.com/projects/navee-s65-e-scooter-the-futuristic-city-commuter#/
Erről mi a véleményetek? (2 napja még 599$ volt )
[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!
-
kakuk.tamas
addikt
válasz Tamás9x #14346 üzenetére
Arra gondoltam… És a lényegen nem változtat, hogy semmit se kellett átírnom hozzá…
És ha tudsz iOS-re más progit, megírhatod. ThX.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
kakuk.tamas
addikt
Az ilyen kapmányokban az a rossz, hogy vagy-vagy… Vagy lesz belőle valami, vagy nem.
Ahogy elnézem ez is valami Xiaomis koppintás lesz. Szerintem nemsokára látjuk az említett név alatt a rollert.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás