Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
Köszi a segítséget.
Végre összeállt az egész. A kerékanya leszedése az valami kínszenvedés volt, egyedül neki ne álljon senki. Ahol a kábel befut a motorhoz, az az anya azért könnyebben lejött, de a másik azt csak krovafejjel szabad különben szétcseszi az ember a hatlapfejet. A kerékcsavarok nem metrikusak. A kerék két oldalán lévő műanyag burkolatok T10-es torx bitfej kell. Amúgy teljesen korrekt a lengéscsillapító. Valaki írta hogy hülye hangja van a munkahengernek és igen, tényleg fura hangot ad ki. Ma már nem tesztelem, inkább nézek egy filmet.
[ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
Hát igen anno én is elszórakoztam vagy 2 órát az összerakással, nem kapkodtam, na meg néha nekem is megakadt a dolog. Végül addig forgattam, mozgattam, amíg összeklappolt minden. Én egy EXA légrugót azért beraktam, azóta is szépen teszi a dolgát.
A kerékrögzítő csavar szerencsére engem nem szivatott meg, eléggé rá volt húzva de sima kulccsal lejött.https://geekpulse.hu
-
Casseius
tag
válasz Tamás9x #13715 üzenetére
48V-os de kevésnek érzem, már lebeszéltem egy "bombagyártóval" h csinál egy 16s 21ah, darabot de épp vizsgaidőszakban van igy az 1-2 hónap is lesz.
Szívesen bár Xiaogen-t használok az meg más beállításokat, mértékegységeket használ mint a scooterhacking plDon't Worry, Be Happy
-
saril
senior tag
válasz Casseius #13716 üzenetére
ja hát én 1 hét alatt két 13s6p és 13s7p pakkot csináltam, biciklivázba, tehát ráadásul még egyedi is, nem volt kellemes megcsinálni, de kész [kép] [kép]
épp nemrég raktam fel a BMS-eket és zsugorfóliáztam le őket[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Tamás9x
őstag
válasz Casseius #13716 üzenetére
Nagyon gondolkodom én is 62V-os rendszerbe a monorimhez, mert a vezérlő 65v-ig tud talán a kondik miatt. De iszonyat lusta vagyok pakkot építeni, sőtt még lustább annyi cellát letesztelni. Fent van az összes modding cucc a telefonomon és a gépen is így nem probléma.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Twing94
újonc
Sziasztok!
Nem tudom, hogy volt-e már téma, de sikerült elővarázsolnom a Segway F40E rolleremben a tempomatot.
Megoldás:
1. Unbind(leválasztod) az eszközt a Segway-Ninebot appban.
2. Letölteni és telepíteni a Scooter Hacking Utility programot. (Play áruház)
3. Megkeresed az appban a rollered, bluetoothon rácsatlakozol. Ezt követően felül a régiónál kiválasztod, hogy Global 30Km/h. -> Csipog párat és kész is.
4. Visszalépsz a gyári alkalmazásba, párosítod újra a rollered és elérhető a tempomat alul.
Ui.: A 30km/h szerintem max lejtőn lehetséges, nekem 25-26 a max továbbra is.
+1 Ahogy néztem ugyanez működhet F30, F25 esetében is. -
kakuk.tamas
addikt
válasz Twing94 #13725 üzenetére
Menni fog a 30 is, ha maxra van töltve az akksi. Legalábbis nálam így tudja a kis Essentialom a 30-at.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #13728 üzenetére
Jó, de neked spéci akku kellett, adott típusú házban + vezérlővel, stb.
Ez mindig feláras, mint minden gyári cucc: nem ugyanaz a piac, mint
a sufni építők zsugorfóliázott, általános célú pakkjai BT BMS nélkül...Úgy általában akkor éri meg építeni, ha tudsz olcsó cella forrást: ha a
kisker árakkal számolunk, akkor negatív haszonnal dolgozik a sufni...
(Amit nyilván nem tesz, szóval azok az árak is pofátlan magasak.) -
saril
senior tag
válasz Casseius #13726 üzenetére
Én csak akkor építenék hozzá ha ugyan az a cella, ugyanis az talán egyértelmű hogy azonos teljesítményű kell pl.: 2600mAh cellákkal van szerelve, te is olyat veszel és azzal "bővíted/bővítteted" ki, ez oké, viszont nagyon nem mindegy -
amit DigitXT elfelejtett írni
- hogy a cellák belső ellenállásának meg kell hogy egyezzen, minél nagyobb az eltérés, és itt eltérés alatt század mili Ohm-okról beszélek, minden kisütés és töltési ciklus után nőni fog ez az ellenállás eltérés míg végül a jobb BMS-ek letiltanak a nagy feszültség különbség miatt, az olcsobbak pedig nem, és tönkremegy pár sor cella.
Nem véletlen van célműszerem amivel a cellák belső ellenállását tudom megmérni ezred pontosan, így kitolva azt a degradációt amit az előbb leírtam, szóval nem olyan egyszerü ez ahogy azt itt egyesek leírják, ledegradálják, lesufnizzák,
De! szivük joga...
Az okos BMS vagy BT-os BMS-t is ugyan úgy be tudom építeni, és ha nem tetszik a zsugorfólia, be tudom építeni merev akkuházba is, vagy akár, ahogy a képeken amit linkeltem teljesen egyedi házban is a vevő kérésére [link]
Mindegy, úgy látom hogy ebben a témában sokkal okosabbak vannak itt nálam
Csak azért zavar, mert mikor odakerülnek ezek az illetők hogy akkor csináljanak egyet, (ha odakerülnek, nem csak írogatnak itt róla..) megnézném a munka minőségét, meg úgy az egészet... eleve ilyet írni hogy "sima ügy" a bővítés, és hozzáépít belső ellenállás mérése nélkül, máris bukó az egész... mindegy ez csak az én véleményem, mindenki azt csinál, amit akar![ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
DigitXT
félisten
Semmiféle hozzáépítést nem írt senki... adott hely ki van maxolva,
nem tudsz hozzá építeni, csak át tudod építeni más konfigra.Nekem is van célműszerem erre a célra (is), viszont ha vadonat új
cella adagból indulsz ki, sokat nem kell méricskélni: egyformák.Amúgy semmit nem írtam a munkásságodról. Nem tudom mire fel
veszed magadra... (Casseius fórumtársnak készült egy olyan akku,
aminek a hibáját nagyon sokára ismerte el a gyártója. Először nem
is akart érdemben foglalkozni vele, pedig sok akkut gyárt: ez fura...
Én a saját akku gyártásom is sufni kategóriába soroltam, mivel úgy
készül. Nem is árulom senkinek, de igyekszem magamnak a lehető
legjobb minőségben megcsinálni, ne legyen vele szívás. Néha van.)Ui: olyan szívás is lehet, hogy cipőkanállal fér bele a dobozba, tehát
kukázni kell róla még a zsugorfóliát is. Jó megoldás? Nem biztos...
De működik. (És mivel vízálló, zárt, merev doboz, végülis kibírja így.)
És miért sufni még? Mert nincs szigetelő gyűrű a pozitív végeken.
Végtelenül egyszerű okból: nem volt itthon. (Ahogy okos BMS sem.)Szerk: amúgy mint rettentő nagy akku építő mester, miért írsz olyan
pontatlan dolgokat, hogy a 2600 mAh az a cella teljesítménye? LOL.[ Szerkesztve ]
-
saril
senior tag
válasz DigitXT #13731 üzenetére
Jól néz ki!
Bár én nem sajnálom a ponthegesztést, én minimum 4 vagy inkább 6 olykor 8 hegesztés/cella oldala csinálom, tehát cellánként minimum 8 de van hogy 12-16 ponthegesztés kettővel sosem csinálnám!, minél nagyobb legyen a kontaktus, amúgy nem írtam nagy mesternek magam, de úgy tudtam hogy kapacitása a kondenzátoroknak van, nem?Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
DigitXT
félisten
Az igazából 4 hegesztés volt, csak kettő alatta van keresztben.
Elég komolyakat fogott a cucc, remélem jó lesz így is. (Majd a nagy
pakknál fog látszani, hogy 4, mert ott nem kell több réteggel szívni.)
Ha esetleg szétesik, majd meghegesztem újra. (Továbbá persze azt
is nézem majd, mekkora a feszültségesés. Ha rossz lenne a kontakt
ki fog derülni... Igazából ez a másodlagos pakk. Vacak 60A BMS-sel.
A munka oroszlánrészét a 21700-as pakk fogja végezni. Elméletileg!
Na nem kell olyan vagy valamire gondolni, ilyen 150A lesz max LOL.)Természetesen az alábbi demo helyzet, hogy 8400W, és nem esik a
fesz, továbbá eleve hogy 42 km/h és 8400W sose fognak előállni.
Csak valamit ki kellett találnom, hogy lássam, mi hova, hogyan férjen. -
DigitXT
félisten
Terv szerint 20-30 km/h-ig fogja majd a Wolf King GT-t, pedig az jót húz,
aztán persze terv szerint elfogy, a 48V miatt: nekem elég a ~45 km/h. -
Reggie0
félisten
"- hogy a cellák belső ellenállásának meg kell hogy egyezzen, minél nagyobb az eltérés, és itt eltérés alatt század mili Ohm-okról beszélek, minden kisütés és töltési ciklus után nőni fog ez az ellenállás eltérés míg végül a jobb BMS-ek letiltanak a nagy feszültség különbség miatt, az olcsobbak pedig nem, és tönkremegy pár sor cella."
Ez nem hangzik valami logikusnak, sem parhuzamos, sem soros kapcsolasnal.
Parhuzamos cellak eseten a kisebb ellenallasun fog nagyobb aram folyni, tehat az fog jobban degradalodni.
Soros kapcsolasnal pedig a BMS a leggyengebb cella lemerulese eseten fog letiltani, azaz csak annyi az eredmenye, hogy a tobbi cellat nem tudod teljesen kihasznalni, mindig lesz bennuk maradek toltes.En ebben csak azt a biztonsagi tenyezot latom, hogy ha egyformak a parhuzamosan kapcsolt cellak belso ellenallasa, akkor nem asszimetrikus lesz az aram, tehat ha maximalisan ki akarod hasznalni a cellak legnagyobb megengedett kisutesi aramat, akkor igy lehet biztositani, hogy nem lepi tul egyik cella sem azt.
Illetve annyi elonye van, ha sorosan is egyformak, hogy egyforman oregednek es igy nem lesznek olyan cellaid, amiknek meg lenne valamennyi az elettartamabol, de megis ki kell dobni egy sor miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt01
őstag
Sziasztok. Lehet hülye kérdés. A jelenlegi rolleren 10/3 gumi van és elgondolkodtam a 11-es gumin. Ki tudom cserélni ugyan úgy, mint a xiaomin 8,5-ről 10-re? Mármint ugyan arra kerékre tudok tenni 10-es helyett 11-es gumit is?
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
sagesz93
addikt
válasz Thunderzolee #13691 üzenetére
Sikerült menned vele többet azóta? Milyen az MI3hoz képest? Mivel az van itthon is, jól tudnék viszonyitani. Még nem fizettem ki a dhgate rendelésem, agyalok mit kezdjek a mostani rolleremmel.
-
addikt
válasz sagesz93 #13739 üzenetére
LOL, hát meghirdeted, azt eladod. ;]
Ezért jó, h én a Gshopperről vettem azt is 109ezerért.
Gyakorlatilag ugyanennyiért eladhatom, és semmit se bukok rajta.Mi 3 vs G30P:
Nem gondoltam volna, h ennyit számít az, h egyiknek 8.5"-os a kereke, másiknak 10"-os. Hát menetkomfort szempontjából kb ég és föld, természetesen a Segway javára.
Többnyire ugyanazokon a megszokott, ismert utakon járok, tehát tudom hol milyen úthiba van, mit kell kikerülni, hol vannak azok a pontok, ahol le kell lassítani.
Na, hát a Segwayyel nem kell annyira lelassítani, átmehetek az úthibákon, járdaszegélyeken, térköves bicikliutakon, nem ver oda se a csuklómnak, se a térdeimben nem érzem annyira a buckákat, mint a Xiaomival korábban.
Most egyelőre ott tartok, h lehet nem is nagyon kell lengéscsillapitó, mert jóformán minek, anélkül is jól használható.
Nem gondoltam volna, h ennyit számít ez a másfél coll különbség.
Ezek szerint márpedig rengeteget számít.
Tudom, h a Xiaomira is lehet 10"-os kerekeket tenni, de na, hát csak egyszerűbb így, h már alapból eköré van tervezve az egész roller.Emelkedő:
Kb 65kg vagyok. Van egy 10%-os emelkedőnk.
Mire a Xiaomival otthonról elindulva odaértem és felmentem rajta, 20km/h-ra visszaesett a sebessége.
Mikor kocsival odavittem a rollert, h 100%- os akksival felmenjek, akkor 22-vel ment fel.
Ha már kicsit lejjebb volt az akksi, akkor 15-17, majd 50-60% körül már12-13-ra esett le a sebesség. Ez már majdnem az, h eldől az ember oldalra. Ráadásul illett "ránehezedni" az első kerékre, mert hajlamos volt kipörögni felfelé menet.
Elhiszem, h a Pro 2 jobban bírta volna a nagyobb akkupack miatt, de ettől függetlenül a Segway akármeddig van töltve, simán felmegy; tele akkuval 25-26-al, 60-80%-al 22-24-el, és még 30-40%- os állapotban is 20-al megy felfelé, a motoron sem hallok semmi erőlködő hangot. A Xiaominak felfelé a hangján is hallatszott, h nem örül a hegymenetnek.A konzekvencia az, h vagy előre is kellene egy motor, ami kapcsolható lenne, így emelkedőn bekapcsolva bizonyára jobban felmenne, vagy átépíttetni az egészet 48V-os rendszerre 500W-os motorral.
A lámpája már írtam korábban, nem gyengébb, de lejjebb világít, így sztem nem biztonságos vele sötétben, nem látni be kellő útszakaszt, fog kelleni egy biciklilámpa rá. A hátsó se valami erős, nem tudom, a "II"-es verziónál mennyit javítottak a fényerőn hátul, vajon a led is erősebb, vagy csak egy nagyobb műanyag burkolatot kapott?
Ami még tetszik, h sokkal nagyobb, magasabb, stabilabban haladok vele (176 magas vagyok), a Xiaominak pl a kormányát alig mertem elengedni, féltem, h egyből elvágódnék, ez valahogy magától is egyenesben marad, ha hátranézek pl, vagy megigazítom a pulcsit, szemüveget, nincs az az érzés, h jaj, nem szabad, mert egyszer ebből esés lesz, hát most már nem kell tartanom tőle, jobb az úttartása, talán a geometriájának köszönhetően, a nagyobb kerekek jobb centrifugális erőt fejtenek ki, emiatt stabilabban áll, nem "inog" alattam.
A sebességen észrevettem, h nem 25, hanem 30, viszont szintén úgy érzem, h ez a roller annyival "nagyobb", h magabiztosan tudnám vezetni 40-45km/h-val is, ha menne annyit.
A Xiaominál azért elvoltam a 25km/h-val, nem siettem módosított szoftvert tenni rá mindenáron.A platni pedig akkora, h hosszában is kényelmesebben tudok állni rajta, és egymás mellett is elfér a lábam, és nincs az az érzésem, h félnem kell tőle, h ráhajtva egy úthibára, lecsúsznak véletlenül kétoldalra a lábaim, és hatalmasat bukok, mert ezen már pont annyival szélesebb a talp, h nem lóg annyit le az ember lába kétoldalt.
Mivel a hajtott kerék hátul van, nem szokott kipörögni.
Elég gyakran megesett a Xiaomival, h induláskor egy pillanatra elforgott a kerék, jobban rá kell előre nehezedni, márpedig a rollernél inkább hátra kellene a súlypontot helyezni, nem előre.A gyorsulása talán egy hajszálnyival gyengébb, mint a Xiaominak volt, de ezt betudom a roller eleve nagyobb tömegének. Vicces pl. h a Xiaomit úgy szoktam "betenni" szűk helyeken, kertkapuban, garázsajtóban, h lábfejjel a hátsó kerék előtt megemelem, és beállítom a kívánt szögbe, h be tudjam tolni; na hát a Segway azért ennél jóval nehezebb, h csak úgy lábfejjel emelgessem.
De nem baj, nyilván a hatalmas akkupacknak számottevő tömege van már.
Nem zavar. Termes vonatra feladni, vagy csomagtartóba betenni már inkább kihívás, mindenfelé meg nem jár Flirt. Testépítőknek pl. lehet vele edzeni is, mármint emelgetni..Ami még tetszik, h nem kell töltögetni naponta, mert úgyis akármeddig van az akksi, az még mindig bőven több, mint amennyit megyek vele egy-egy nap.
Ennek akkor van jelentősége, amikor reggel indulás előtt veszi az ember észre, h éjszaka nem lett az elosztó bekapcsolva, amibe a tápkábel volt dugva, és így nem lett feltöltve a roller. Na, ezt nem kell naponta tölteni.Fékezés nekem ezzel jobb, mint a Xiaominál.
A Mi 3-asnak jó a féke, de ahhoz, h hatékonyan fogjon, hátra kellene a súlypontot helyezni, nem előre, így gyakran észrevettem, h a kerék szinte megáll, a roller meg megy tovább - mert csúszik a hátsó kerék.
Na a Segwaynél ilyen nem volt eddig, a fék nem veszett erős, de legalább megállítja a rollert. Ha lesatuzná az első kereket, értelme nem sok lenne amúgy sem, mivel kb azonnal fejreállnánk vele, így meg lehet "adagolni".
Meg valamiért nekem a Mi 3-as hátsó féke folyton sírt, ha használtam, mit kell vele csinálni, h néma legyen? Biciklim se nyikorog fékezéskor, a Tescos bicikliken szokott így nyöszörögni a fék. :/Kaptam hozzá egy számzáras sodronyzárat, vagy mi a neve, kormányra szerelhető tartója is van. Ez pont arra jó, h valahová az ember beugrik boltba, pár percre lezárja vele a rollert.
Asszem ennyi lenne, én azt mondom, akinek van rá pénze, az ne gondolkodjon, ég és föld a Xiaomikhoz képest egy ilyen roller. Kár a Xiaomikra egyáltalán szót fecsérelni, ez a G30P ennyiért BESTUY. És ez még mindig csak pálcikaroller.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #13740 üzenetére
48V-os rendszerre 500W-os motorral
Egy kisebb összeget mernék tenni rá, hogy a 350W és az 500W feliratú
motor között pont annyi a különbség. Magyarán a felirat. Ha 48V akkut
kap, és a vezérlő bírja, gyorsabb, és erősebb lesz. A motornak mindegy.Sőt, meg is tudod magad szívatni egy direkt 48V rendszerhez tervezett
motorral, mert ha úgy van tekercselve, akkor annak is 30 km/h a vége...
(Nyilván addig gyorsabban eljut/nyomatékosabb, de nem megy többet.)Szerk: komolyabb tuning az áram növelése, attól még jobban gyorsulna
(természetesen a hatótávolság rovására). Viszont azt nem biztos, hogy
hosszú távon bírja: a 10% emelkedő ha hosszú, le lehet égetni a motort.
Alattad persze nehéz, de rossz BMI-vel rendelkező pilóták figyeljenek.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz DigitXT #13741 üzenetére
Köszi a választ.
Semennyire se ismerem ezeket a motorokat, csak amiket rolleres topicokban olvasok róluk.
Elgondolkodtató, az 500W-os motorról amit írtál, mert mintha alkatrészként láttam volna már 10"-os motort 500W-ost Segwayhez, de 350W-os 10"-ost még nem.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #13742 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor 800 Euró a komplett, 500 Wattos cucc a G30 -ba. Motor, akku, vezérlő.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #13742 üzenetére
Szinte az összes eBike motorra 250W-ot vésnek, jogszabály miatt.
Ha nálunk bevezetik a 350W-ot, pikk-pakk az lesz matricázva rajtuk...Mert, vmi fura oknál fogva azt hiszik, hogy a névleges teljesítmény öl,
pedig csúcsteljesítmény leadása körül tud kipörögni a kerék, amint te
is írtad, hogy meg-megcsúszik emelkedőn (mert nincs rajta elég súly,
s mert vesz fel igazán áramot: a nyomaték meg az árammal arányos).
Ha bármire van értelme korlátozást bevezetni, az a csúcsteljesítmény.Nekem az a bajom az összkerékhajtású, túl erős rollerekkel, hogy pici
döntés esetén, ha elforog az első kerék kitör az eleje, életveszélyes.
Nem véletlen szoktak a nagyobb teljesítményű rollerek hátul hajtani s
csak opcionális az első kerék hajtás: majd beszámolok jövő héten, mi
a tapasztalat. Sok-e az első keréken 4kW (biztosan). Azzal készülök a
történetre, hogy a fast start csak hátul aktív, az eleje lomhán indul...
Ezek, kombinálva a PMT gumival és a félmarkolatos gázkarral, talán...[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #13740 üzenetére
Szuper jó a leírás, a különbségekben sok fontos részletet megosztottál.
Talán csak egy dolgot nem hangsúlyoztál ki eléggé, hogy egyazon gyártónak, a Ninebotnak a termékeit hasonlítottad össze, és amíg idehaza az egyik 150.000 Ft-ba, a másik a duplájába: 300.000 Ft-ba kerül (vagy külföldről beszerezve kb. 109k-t hasonlítottál össze 227k-val.)
Kb. mintha egyazon autógyártó azonos évjáratú autóit hasonlítanád össze, csak az egyik kétszer annyiba kerül.
Rollerekre visszatérve a dupla ár nem a világításra, kijelzőre, szoftverre, fékekre ment el, hanem a nagyobb felépítményre, több akkkura, erősebb motorra és vezérlőre.
-
Miikee
csendes tag
válasz Thunderzolee #13740 üzenetére
Szia!
Nagyon köszönöm a részletes leírást, szuper.
Annyi kérdésem lenne még, hogy az akksira írtad, hogy sw szerint 2016-os. De akkor jól értem, hogy használat alapján ez nem érződik rajta, valszeg nem is olyan régi?[ Szerkesztve ]
-
bkiky01
senior tag
válasz Thunderzolee #13740 üzenetére
Köszi az összehasonlítást, nekem itthon vásárolt g30 max 2-m van, de kell egy könnyebb, cipelhetőbb roller is, feleségemnek, amit néha én is elhozok, ha az irodába nincs kedvem a negyedikre vinni g30-at. (Sok olyan nap van.. Amúgy nagy mákod volt 109 ezerért mi 3-mal, 126-ért is hamar elfogyott gshopperen, azóta sem elérhető csak drágán.. Itthon meg kb annyi most mint két hónapja a pro 2..
-
PociAti
senior tag
válasz Miikee #13746 üzenetére
Semmi racionális érv nem szól mellette, hogy régebbinek hazudják az akkut. 2016 nagyon régen volt. 6 éve.
Csak az én feltételezésem, hogy a roller egyes részei, vagy csak maga az akkumulátor egy raktáron beragadt készletet lehetett. Például szerződés szerint egy roller kölcsönző cégnek kellett 5 évre biztosítani a cserealkatrészeket, és annak lejártával szabadultak fel egy szemmel látható készlet, amivel szerettek volna mit kezdeni. Ilyen értékcsökkent és új elemekből legóztak össze egy adagot, amit nem a szokványos csatornán, hanem másodpiacon értékesítettek. A vásárlók zömének fel se tűnne a turpisság.
És az első pár évben nem is nagyon lenne különbség az ilyen és egy minden elemében friss roller között, legfeljebb 2-3 év múlva az akkuja gyengébb. (Mondjuk 10%-kal.)Ez mind csak feltételezés. Arra alapozom, hogy dolgoztam olyan cégnél, ahol távol-keletről importáltunk termékeket, és amik nem mentek át a minőségellenőrzésen, azok kisebb korrekció után másodcsatornán kerültek értékesítésre. (Volt erre egy külön műszaki bolt, amely rövidebb garanciával árulta. Nem volt indoklás. Illetve a jófogáson bontatlan termékként, vagy csomagolássértült áruként hirdette.)
-
saril
senior tag
válasz PociAti #13748 üzenetére
Amúgy ez nagyon gáz, ha őszintén leírnák hogy ez van, és úgy veszik meg, mindenki boldog. De így hogy a paraszt csak ennyit lát, jó "bontatlan" és mégis olcsóbb, ez nem teljesen igaz, azért olcsobb, mert...
De ez csak az én meglátásom.
Mindenemet úgy adtam/adok el, ha bármi volt vele, részletesen ismertettem, így aznap is nyugodt szívvel feküdtem le, mert elmondtam mindent (ha volt) vele, ez a tiszta, ennyi.Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Tissot Prx Férfi Karóra eladó! Ingyen posta!
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer