Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
valaki megtudná mondani, hogy egy nami vagy dualtron rollerhez van-e valami software is?
mert azon gondolkodok nem-e lenne olcsóbb összerakni egy nami féle rollert. Nami kontrollereket és displayt lehet venni, motort is lehet venni.. Csak az a kérdés ha a kontroller és a displayt összekötöm arra még külön kell software vagy az már benne van a kontrollerban vagy displayben? -
hito
nagyúr
válasz DigitXT #14093 üzenetére
Nekem se rémlett, illetve nem is találtam
saril: nincs itt nagy titok. Azért szerencsére még egy ilyen kategóriájú roller megvásárlása nem késztet gondolkodásra, már ami az anyagi részét illeti. Egyébként meg annyiért el is adtam, amennyiért vettem (mínusz kistáska), ergo nem költöttem rá egy Ft-ot sem, ellenben használtam néhány hetet. A ráfordított idő (keresgélni, elmenni érte) már más kérdés, azt én is sajnálom.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
DigitXT
nagyúr
Figyu, én nem lövöldözök. Fórumozok. De ha veled nem éri meg beszélgetni,
mert mondjuk generációs különbségek miatt kisebbrendűségi komplexusod
van, akkor sajnálom. A jövőben mellőzni fogom a veled való kommunikációt:
megértettem az üzenetet. Tudom, szerinted nem értek semmit: komolyan az
agresszív kismalac hozzád képest egy kedves kis háziállat. (Akku építésre is
ugye rögtön meg voltam gyanúsítva általad, hogy soha nem csináltam, azért,
mert magadra vetted, hogy a te munkád fikázom, mikor a sufni építésről írok.
Tudod van az a mondás, hogy kinek nem inge, ne vegye magára. Kiszálltam.) -
hito
nagyúr
Na, viszont sikerült megszívnom. Vettem egy 0248-as firmware-ű Pro 2-t, ami nem hackelhető A 25km/h pedig hosszabb utakon kicsit karcsú lesz.
Nincs más lehetőségem a várakozáson kívül, hátha feltörik? Nem akarnám túltolni a tuningot (max 30-35km/h), mert szerintem a szerkezet biztos nem 45km/h-ra lett méretezve (úgy tudom ennyire lehet max felhúzni).
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Casseius
tag
-
hito
nagyúr
válasz Casseius #14111 üzenetére
Hát annak nagyon örülnék Így néz ki a firmware infóm:
- ESC Firmware Version 0248
- BLE Firmware Version 0157
- BMS Firmware Version 0141Ennek fényében is megoldható? 1-2 szóban leírnád, hogy mi ez az ST-Link? A 33km/h már bőven jó
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
smallcurrant
tag
Casseius a #14076 hsz-ben mutatott kijelzővédőnek mi a neve és honnan lehet beszerezni?
-
hito
nagyúr
válasz Vodike #14115 üzenetére
Köszi! Beszéltem is vele, meg tudja oldani szerencsére Csak akkor azt nem értem, hogy külföldi fórumokon miért temeti mindenki a firmware hacket, ha ez a verzió van fenn. "Nem lehet megoldani, várni kell, talán majd feltörik", stb. Kétlem, hogy csak Mo-n tudnák megoldani ezt a dolgot. Na mindegy.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Tamás9x
őstag
válasz smallcurrant #14119 üzenetére
Igen teljesen. Semmi baja.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Casseius
tag
válasz smallcurrant #14118 üzenetére
Rollermágus nevezetű szervizben (Boráros tér mellett)
Neve nincs mert 3D nyomtatott cucc.Hito
Mert ST linkje meg az affinitás általában csak a szervizeseknek van hozzá, azok meg nem törődnek az ezernyi fb csoporttal[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
felegyhazig
csendes tag
Sziasztok!
Életkörülményeim változása miatt elektromos roller vásárlása mellett döntöttem. Semmilyen tapasztalatom sincs, nem volt még ilyenem, nem is próbáltam. Napi közlekedésre kell, lakóhelyemtől a vonatig, ill. rövid városi közlekedésre. Jellemzően, napi 10 km távra, tehát a hatótáv nem a legfontosabb tényező. A végsebesség sem különösen számít, nem verseny. Viszont, maj'd 120 kg vagyok, nem lenne baj, ha nem rogyna össze alattam, és esetleg egy kisebb emelkedőn is felhúzna, nem kell "hegyet másznia". Van jogosítványom, viszont szerencsés lenne, ha a KRESZ jövőbeli változása miatt nem szorulnék le az autók közé az úttestre, így 350W-nál meghúznám a határt. Mivel mindennapi közlekedési eszköz lenne, bírnia kell a vizet, és nem szeretnék sérvet kapni a cipelésétől. Kb 200 ezer Ft van rá. Tudtok ilyen eszközről? Létezik ilyen? Esetleg a AERIUM AOVO PRO elektromos rollert ismeri valaki? Van tapasztalat?
Köszi: Gábor -
hito
nagyúr
Olvastam itt a fórumban az IP54-es védettségről, de nem egészem világos számomra, hogy mit bír a "szigetelés". Reggel elindultam vele szemerkélő esőben. Az út nedves volt, helyenként tócsákkal, amin óvatosan áthajtottam. Mire számíthatok ilyen körülmények között? Otthon kellett volna hagynom?
Ha utólag szeretném plusz szigeteléssel ellátni, hogyan és mely részeken érdemes? Xiaomi Pro 2.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
phoenix1989
őstag
válasz Casseius #14126 üzenetére
Kugoo m4 pro val mi a helyzet ilyen téren? Elvileg ipx4 ami fura mert a sima m4 Ip 54 el rendelkezik. Én ma inkább nem mertem elindulni. Hátul a sárvédőben lévő lámpa nem ázik el? Néztem szépen be van nyomva szigetelő anyaggal. Ja ez a 2022 verzió ha jól tudom. Piros kormány csavar és szürke markolat
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Tegnap 10km emelkedős, 21km/h átlag tempójú maxigázas budapesti hazaút után 40-59 fok közötti hőmérsékleteket mértem a Pro2 rollerem motor burkolatán. A vezérlő/akksi közben 31/41 fokosak voltak.
Imádom, hogy a jói dő miatt mindenhol biciklisek vesznek körbe Megpróbálom előzni őket, majd rágyorsítanak közben és fogcsikorgató 25 vs 27 km/h végsebességgel megtörténik a pozíciócsere. Egymás után kétszer. Majd lámpánál beáll előre az okos.. Inkább neki se állok előzni legközelebbwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
hito
nagyúr
válasz Casseius #14126 üzenetére
Köszi!
A töltődugalj érdekes, mert úgy rémlik, hogy az előző szériánál más volt. Ott konkréten be kellett nyomni a kis takarót a helyére egy nútba, itt pedig mintha mágneses lenne (sajnos elég gyenge mágnesnek néz ki). Rosszabbnak tűnik az előző szériás megoldásnál.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
PociAti
őstag
válasz lehella #14128 üzenetére
'Inkább neki se állok előzni legközelebb.'
Kiszámoltad, hogy mennyi időt spóroltál az előzéssel? 10 másodperc? A piros lámpa miatt viszont semmit, de ha csak 1-2 km/h sebességkülönbséget tudsz kikínlódni a rollerból, akkor se jelentős.Mivel valós fizikai haszna nincs az előzésnek, ez csak pszichológia.
Kerékpárosként én sem szerettem 8-10" átmérőjű rolleres után menni, úthibákra sokkal érzékenyebb a roller, ezáltal lényegesen bizonytalanabb járműről van szó.Ha valamilyen járműnek közel azonos a sebessége mint a tiéd, nem nyomja a tarkód az ideg, ne akard megelőzni.
-
Vodike
tag
Én 3 éve nyomom 7fok felett a Pro2-vel (esőben, szélben, napsütésben). Csak kijelzővédőm van, de eddig semmi problémám nem volt. Évente egyszer betolom a rollermágushoz egy tavaszi átnézésre és ennyi.
Ja és otthon is magasnyomásúval mosom a rollert hetente, nem akar tönkremenni.
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
alázógyík
addikt
válasz felegyhazig #14124 üzenetére
Az egy felcimkézet noname kínai, k.b. [link] ez lehet.
-
Casseius
tag
válasz Somatom #14140 üzenetére
Pont tegnap beszéltem ezt haverral, amíg sima pro 2 volt mindig meg akartak előzni mindenhol a bringások, ami nagyrészt sikerült is. Na de most 48V 500w motor fordult a helyzet...
Megyek körúton akármilyen másfél millás bringával jön akármilyen edzettségi állapotban, se sebességben se gyorsulásban nem tud versenyezni, de azért néz engem és majd megszakad annyira riszál és izzad h előttem maradjon legalább 3 másodpercig, aztán simán elmegyek mellette jön a köv piros lámpa és a parasztja fogja és beáll elém ...[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
hito
nagyúr
válasz Casseius #14143 üzenetére
Nagyon lehangoló A roller is csak arra volt jó, hogy megint megossza valami az embereket. Megint meglegyen két csoport (jelen esetben bringás-rolleres), akik köpködhetnek egymásra, aljas kis odaszúrogatások legyenek, amitől jobban érzi magát a szerencsétlenje. Rendesen rosszul vagyok már ettől.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
lehella
senior tag
válasz PociAti #14131 üzenetére
Elinduláskor az elektromos roller jobban meglódul, ebből adódó előnyt akartam kihasználni minden kereszteződés és lámpánál. Nem lett volna ezzel gond, ha nem gyorsít rá a biciklis. Autónál ha ezt látja a rendőr azonnal villogó. Egyébként önmagában tényleg semmi előnye, csak pszichológiai. Lehet a biciklisnek jobb, hogy nem vagyok ott mögötte pár méterrel mindig minden helyzetben, ha tudnék jobban is haladni.
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
-
saril
senior tag
válasz Somatom #14140 üzenetére
Akkor már látatlanban megmondja mindenki hogy ezt nem saját erőből csinálod, úgy meg ugye, könnyű...
Én is mehetnék olyan erős biciklivel hogy azt nézném mit totojogsz előttem, és akkor mivan? ezért kiadni 2-8ezer eurot... elmebetegség!Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
lehella
senior tag
válasz Reggie0 #14148 üzenetére
Én mindig félek és emiatt lassítva közelítem meg a gyalogosokat a közös használatú úton és zebráknál egyaránt. Ennek az az oka, hogy a legtöbb gyalogos körbenézés-hátranézés nélkül átmegy az út másik oldalára, vagy olyan ívet tesz le, hogy simán ütközés lehet a vége. Lehet szidni a kétkerekűt, de nem csak ezekből az elektromos járművekből van egyre több, már autó is, azokkal nagyobb lehet a baj találkozáskor!
Legjobb hely ahol napi szinten látok problémát az a Budagyöngye buszmegálló, vagy János kórház villamosmegállówww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest