Új hozzászólás Aktív témák
-
saril
senior tag
válasz Reggie0 #13900 üzenetére
Ki lehet abból többet is hozni, vannak már 5000mAh-s 21700-as akkuk is ha jól emlékszem, bár nem tudom hogy nem-e érnél többet ugyan annyi darabszámú Samsung 35E cellával az ugye 3500mAh
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Tamás9x
őstag
válasz PociAti #13895 üzenetére
Azta büdös moccckos mindenit, hogy rá merték írni, 65Km hatótáv, mikor az nem arra való!
Mit képzelnek? Kérem szépen oda már buszra kell szállni, szabad akarat nincs, punk tum beszüntetve, kocsit kell venni !El kell olvasnia cikket Értelmezni, és majd utána beszélünk
Az pedig, hogy egy belső, és külső töltő miben különbözik... mind a kettő gyári... hát...
Szegény ételfutárok, elektromos autósok dögöljenek meg, dobják ki a rollert, közlekedési eszközt mert 1 év alatt tuti van aki 500-nál többször tölti fel. Minek nekik 2000 ciklus...
Kügyük meg a cellákat koppra és 250 ciklus után vegyen midnenki másik pakkot
A Nokia jó hülye volt, hogy a Lipo aksijait csak4.05 ig töltötte, mai napig mennek. mocskos lázadók
saril: Érdemes megnézni pakk méretezéskor a levenni kívánt áramerősséget, és a szerint számolni, hogy ne terhelje a cellákat a gyorsítás. A kivett Amper szám is csökkenti a ciklusszámot sajnos.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #13895 üzenetére
"Szívesen olvasnék olyan tanulmányt, mely szerint a járművek töltés vezérlő automatikája nem megfelelően dolgozik, és tanácsosabb lenne inkább jelentősen alacsonyabb szinten abbahagyni a töltést."
Ez a cella tulajdonsaga, nem a toltesvezerloe. Olyan tanulmanyt sem fogsz talalni, hogy hibas a kerti csapod, mert ha telitoltod a vodrodet, akkor konnyebben kilottyen belole a viz.
-
saril
senior tag
válasz Tamás9x #13903 üzenetére
Ha elborul az agyam akkor nem 35e hanem samsung 30q cellákra fogom kicserélni, az ugye köztudott hogy 15 Amper folyamatos áramot tud leadni, szóval ott 4 párhuzamosan kötve már 60A, amit az életbe soha nem vesz ki gyári beállításokkal a rollerem
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Tamás9x
őstag
Még jelenleg én is nézelődöm, mert eddig lámpába kellett meg apróságokba ami nem mindennapi használat volt.. 1-2db cella nem volt 2000ft, senkit sem érdekelt mennyit tud, olcsón cserélhető volt, de most 90db cella. már nem az az érték amit félváról vesz az ember. Főleg, ha össze is kell utána rakni.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Iszonyat masszív, vékonyan be volt ragasztva 2 komponensű ragasztóval, le nagyon nehezen jött, de recsegni nem volt rest... Vissza Titanium 5 Epoxy-val megy illetve süllyesztett fejű csavar a stift helyére.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
saril
senior tag
válasz Tamás9x #13907 üzenetére
Epoxy nagyon jó, bár én kicsit tartok attól hogy a folyamatos rázkódást az sem fogja bírni, így ahogy már említettem én szilikon gumit ajánlok, főleg olyan helyre ahol stift/csavar a fő rögzítő eszköz, a szilikon gumi is megragad, és nagyon jól elnegyli a rezgéseket, rezonanciát, hőt, stb.
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Tamás9x
őstag
A hegesztő elvetette az ötletet, ez 122,36kg/cm²-t tud, remélhetőleg megfogja, kicsit tartott, hogy almg3 nem fogja meg, saját anyagával pedig túl vékony lenne a varrat, mintha nem is csinált volna semmit. Kellene egy másik ugyan ilyen cső ömlesztésnek.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
-
Joshi
titán
válasz Tamás9x #13913 üzenetére
Szerintem a gyári aksiknál ez rá van számolva, kötve hiszem hogy erre nem gondoltak. Pl egy e-bike-nál nem is tudsz mókolni, meg őszintén nem is akarok. Most rendeltem egy Shimano BT-E8036 aksit, ennél nem lehet plusz cellákat hozzáépíteni. Rollernál még csak-csak, de azt se szívesen babrálnám.
-
-
Tamás9x
őstag
válasz Miikee #13919 üzenetére
Facebook-on van egy palcika roller nevezetu csoport ott erdemes lenne rakerdezni. En nem vennem meg.
DigitXT: Engem annyira nem izgat, de ha ilyen szemfüles vagy, akkor láthatod, hogy több betűt is keverek néha, főleg telefonról... nahát bumm Szó sem volt Kugoo aksikról..
M365-ötnézted Pro2 G30? mindnél megvan? Vagy van 1 rollered, és csak azt?[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
DigitXT
félisten
válasz Tamás9x #13887 üzenetére
Már sokadszor olvasom tőled, és kicsit böki a szemem, hogy akkor nem elírás:
BMS. Battery Management System. Fordítva nincs értelme. És nem nagyon jó
ötlet általánosítani, hogy az meddig engedi a cellákat merülni, meg meddig tölti:
mivel nincs rá általános beállítás. Kugoo akkuk jellemzően koppanásig mennek,
4.2V/cella mindig megvan (HA a töltő végfeszültsége nem kisebb, mint 42V).Merítés meg megint csak nem áll meg 3.2V-nál, hanem jellemzően leengedi 30,
azaz 3V/cella értékig, viszonylag okosan, mert a végén már nem terhel annyira,
ezzel elkerülve pl. a nagyobb Kugoo-k "betegségét", hogy kb. "fél" töltésről egy
kövér gázra ki lehet ütni a BMS alsó fesz. védelmét: rögtön le is kapcsol a roller.Okos BMS meg attól okos (azon kívül, hogy BT-on az okostelefonodra mindent
is jelent), hogy konfigurálható. Tehát te állítod be, hogy milyen értékek között
tölthet, meríthet, hol legyen a(z egyedi) cellavédelem, az össz. feszlimitek, stb.
Más dolog, hogy laikus ezeket jobb, ha nem piszkálja (én se szoktam), nagyon
max. akkor nyúltam hozzá, amikor debuggolni kellett a hibás akkupakkomat. -
gergo5991
őstag
-
sagesz93
addikt
válasz Miikee #13919 üzenetére
Nekem egy másik márka volt (MS Energy Neutron N2 Plus), ami felépítésben, váz stb ugyanez a roller. Nekem ez után a xiaomi mi3-al menni is megváltás volt, a xiaomi sokkal kifinomultabb és sokkal jobban össze van rakva. Ha nagyon rázós utakon mész vele, állandóan állítani kell rajta valamit, mert lötyögni kezd, pl. a markolatok amik lehajhatóak, ott állandóan gondom volt vele, szétrázták az utak és elkezdett lötyögni + recsegni. Ha túl feszesre állítottam, akkor után alig tudtam lecsukni + félő volt hogy megfeszül és eltörik valami. Az első teleszkóp alul elkezdett lötyögni, azt sem éreztem egy életbiztosításnak. Tény, kényelmes volt a gép a 10" kerekek meg a teleszkóp elől sokat segített a komforton. Motorfék nincs benne(nem tudom a Joyorba van-e már), a hátsó fék elég gyenge rajta így, hogy a motor nem fékez semmit, és nem is tölt vissza.
Még egyszer írom, ez egy másik márka, de azért is vettem anno ezt, mert az akkor olvasottak alapján mindenben megegyezett a Joyorral, csak az akkupakk volt benne más.
szerk: én most az árukeresőn látott kép alapján írom a fentieket, azzal teljesen megegyezően nézett ki az enyém [link] . Ahogy látom a webshopon már teljesen más rollerről van szó, elől a fék, elől máshogy csillapít stb. Ettől még a váz ugyanolyan, a csukó mechanika meg a markolat ugyanúgy gond lesz rajta.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
sagesz93
addikt
válasz DigitXT #13926 üzenetére
Hangról jut eszembe, az Mi3-nál amikor 20-25 között gyorsít a roller, a fékkar kezd el rezonálni és hangot kiadni. Erre tud valaki valami megoldás? Mit állítsak rajta? A fékkar az első egy-két centin kb. Lötyög, olyankor még fékhatás nincs, ergo gondolom én laza a bowden. Ilyenkor a féknél hátul szorítsak a bowdenen? Vagy itt is lehet utánállítani valahol? a fékkarnál nem látok erre opciót, hátul a féknél még annyira nem vizslattam meg.(nem nagyon szoktam bütykölgetni)
+ kérdés: az E-TWOW rollerek mennyire stabil konstruckiók? Pl. a fent említett joyorhoz képest.
Próbálok valami olyan rollert találni ami 25-nél többet tud menni, nem nagyobb egy xiaomi rollernél(8,5"), de mégis van rajta csillapítás, és nem túl nehéz. Úgy látom az E-TWOW rollerek ilyen téren egyedülállóak. Kérdés mennyire vannak jól összerakva?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sagesz93 #13928 üzenetére
Hátul a fékénél muszáj lennie állítási lehetőségnek... Már csak azért is, mert a
fékbetét kopásával egyre hosszabb lesz a kar útja, egyre gyengébb a fékhatás:
ezt kiküszöbölendő az ilyen típusú mechanikus tárcsaféket adott időközönként
(ez természetesen használat függő) utána kell állítani. Adott esetben a nyerget
is mozgatni kell hozzá (mivel az egyik fékpofa fix): egész macerás történet...Ez nem bütykölgetés, ez karbantartás. Szerviz is megcsinálja. Jó pénzért.
(Ennél egy fokkal jobb a hidraulikus tárcsafék, ami bizonyos mértékig önmagát
állítja. Hátulütője persze a komplexitás, ár, más meghibásodási hajlandóságai.)Ui: szerintem valamennyi holtjáték előírás a fékkaron. Motoroknál biztosan. Így
nem valószínű, hogy az a megoldás, hogy a bowdennel kell feszesre állítani.
(Rugónak kellene fixen tartania a fékkart, persze attól függ, milyen kialakítású.) -
DigitXT
félisten
válasz sagesz93 #13928 üzenetére
Az e-twow valóban egyedülálló a maga nemében, annak klónja a Kugoo S1, amibe
a magam részéről 3000+ km-t raktam, idővel természetesen tuningolt formában.
Sajnos elég fontos részletekben spóroltak az eredeti modellhez képest, ami nálam
egy (többször) kitörő első kerékben, s esésben realizálódott legdurvább mértékben.Összességében nem rossz konstrukció, valóban könnyű, és tisztességesen megy.
Viszont szerintem kicsit túlárazott ennek ellenére, és ami igazán megéri, az a GT,
aminek már van mechanikus féke, és komolyabb akkupakkja, nagy végsebessége. -
smallcurrant
tag
válasz Somatom #13874 üzenetére
És melyik a jobb, a hátsó kerék előnyösebb, mint az első?
A 3 közül (F40 E, a G30 LE és D38 E) melyik a legjobb választás?
A G30 LE-ben kisebb az aksi, de tudom bővíteni, illetve a beépített töltő is van benne, ez mit is jelent pontosan? Ez jó dolog vagy nem annyira?
Sorry, nagyon hozzá nem értő vagyok. -
sagesz93
addikt
válasz DigitXT #13929 üzenetére
Ennél pont az az újítás, hogy mindkét fékpofa mozog
Megnézem majd, a hang rohadt idegesítő, ez a roller (még) minden tekintetben csendes, kivéve ezt a hülye fékkart, ezt azért nem akarom nagy hibának felróniAz E-TWOW témához: két esetben használok rollert, 1: otthonról bejövök dolgozni, ez 10km út, ebből 8km egy aszfaltos töltés ahol bármennyivel biztonságosan lehet menni a 25km/h gyalog tempó rajta kb., az utolsó 2km város, de ott nem sietek sehova + elkellne egy kis csillapítás a rossz útminőség miatt. / 2: amikor kocsival jövök, de napközben rollerrel ugrok ki a városba, mivel az autó nem nagy, a 10"-os rollerek nagyon nem férnek be normálisan. Az Mi3 pont befér, úgy érzem a G30P max(ami legalább 30-al tud menni) nagyon nem fér ne be jól. (erre van egy függő DHGate rendelésem)
Valahogy ezt a két dolgot összenézve, egyelőre nem találok jobb rollert, mint az E-twowok, de rohadtul tartok tőlük + nem akarok érte ennyi pénzt kiadni.
-
Tamás9x
őstag
válasz smallcurrant #13932 üzenetére
G30 LE töltő nélküli Kb 40Km
G30 LP töltő ugyanúgy max 40Km
G30 MAX vagy P Nagy aksis töltővel 65Km az elméletiHa nem mész többet mint a hatótáv fele, akkor teljesen felesleges a töltő, mert hazaérsz mire lemerülne, nekem az esetek 90%-ban több az út.
Használtba esetleg egy Mantis? minőségibb mint a Ninebot.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
gergo5991
őstag
válasz Tamás9x #13936 üzenetére
mantis minőségibb mint ninebot? a mantist állandóan javitgatni kell, hires a kormánytörésről szóval ajánlott hozzá 30e-ftért erősitő bilincset venni meg egyébb kacatokat..a mantis minden csak nem minőségibb kommentek alapján..a beázásról is hires, mig a g30at esőben is lehet használni, egyedül a kijelzőre kell védőt tenni
-
Tamás9x
őstag
válasz gergo5991 #13937 üzenetére
Persze, de azt az apro informaciot is hozzatenned, hogy ugy mennek vele mint az allat? veretik neki rossz utakon, erdoben... ugratnak vele .. vagy ez nem lenyeges informacio? :D Van Mantisos ismerosom semmi baja, de nem is megy vele mint az allat.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
gergo5991
őstag
válasz Tamás9x #13938 üzenetére
én már az uj mantist várom, tettek fel róla képet hátul már légrugó/olajos rugó lesz mint egy nami-ban, azt hallottam még hogy elöl dupla kormánycső. Már most is majdnem rendeltem egy mantis-t de légrugó nélkül no way. Multhéten majdnem egy namit is berendeltem aliról, de lehet már kivárom év végét az új mantisért. Elöl hátul ha lenne légrugó, 2x1500w motor, 30ah+-os aksi és 2000 euró körül lenne instant get.
egyezzünk ki egy 50-50ben, a roller hibája is, de az useré is ha tönkremegy. De ha tud ugratni vele, akkor annak birnia is kéne
-
Miikee
csendes tag
válasz Tamás9x #13938 üzenetére
Jaj-jaj
Most kezdtem el nézni a mantis 10 plust, mert gondoltam, hogy annyi pénzért már csak jót adnak, de ezek szerint ez sem biztos...Bár mondjuk az már nekem nagy jószág, akkor már lehet nem tenném HÉV-re, hanem bemennék vele végig, de a kb. 21-22 km-et, már neccesnek érzem....
Viszont ha én nem ugratnék vele, ill. én teljes felszereléssel, plusz vasággyal együtt nyomok 60 kg-ot, akkor alattam csak nem törne el....
Olyan bizonytalannak érzem magam.....vagy nem....
-
Tamás9x
őstag
válasz gergo5991 #13939 üzenetére
Nincs harag félre ne értsd, a G30-nak is vannak hibái, de messzemenőleg gyengébb kivitel mint a Mantis, nem is egy árkategória. Már ha csak azt nézzük, hogy kevés lesz az első lengéscsillapitás,(kinyílik a világ, mert fillérekből el lehetne még menni máshova is... elkezd vele csavarogni az ember..) és kellene rá egy első teló, de akkor már hátra is jó lenne, ugyan ott vagyunk a végén ahol a part szakad.
Megvárnám a 2. generációt, hátha sokmindent kijavítanak, én is szemezgetek vele, de.... félek olyan lendületet ad ami majd megöl.Miikee: Az a baj, hogy felbátorodik az ember vele, és elkezdi veretni, mert van benne teló... Olyan tempóval nyomják neki, ami nem egészséges oylan utakon ahol... nekemis ezért lazult ki a kormánycsövem a G30-on a Sharkset teleszkóp után már 30-al veretem neki ahol eddig 5-10-el gurultam, mert szétrázott mindent.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Somatom
veterán
válasz smallcurrant #13931 üzenetére
Én mindenképpen a hátsókerekest preferálom.
A töltős azt jelenti, hogy benne van az áramátalakító, a rollerbe közvetlenül a 220 -as kábelt dugod. Így tulképp csak egy kábelt kell külön hordozni, a töltő már a lábad alatt van. Van rajta még egy DC csatlakozó, amihez külön töltőt lehet venni és így, két töltővel gyorsabban lehet tölteni. Sztem túl van itt lihegve ez a töltő dolog. Ha benne van, hát benne van. Ennyi.
Én a három közül a G30 -at venném, pontosabban a G30LE II -t.
Írom ezt G30E II tulajként.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PociAti
senior tag
válasz sagesz93 #13928 üzenetére
Nekem a Xiaomi 1S-en nyikorgott a fékkar. Az a tipikus idegesítő hang, amikor két fémfelület éppen csak elmozdul egymáson. Mire megtaláltam a WD3-at, magától elmúlt. Gondolom összekopott egymáshoz a két felület. A roller életében ez úgy kb. 200 és 250 km között lehetett.
WD3, vagy egy kis zsír (olaj) megoldaná.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra Árcsökkenés
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Tissot Prx Férfi Karóra eladó! Ingyen posta!