Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirtaky
csendes tag
Sziasztok! Xiaomi Essential rollerem van, már módosított szoftverrel. Valahonnan meg lehet állapítani hogy milyen progi fut rajta és ki írta? 29-30 km/h a vége Sport módban.
-
Piotrus
tag
Sziasztok!
Lenne egy elég "buta" kérdésem...okozhat bármilyen problémát , ha a rollert nyitott állapotában , a kormányrúdnál fogva emelem a lépcsőn/járműveken fel-le ?
-
bexinho23
őstag
válasz Piotrus #13052 üzenetére
Én is mindig nyitott állapotban emelgetem a rolit. Nem túl kényelmes, viszont nagyon gyors és a zsanér is kímélve van. Nap elején és végén szoktam csak nyitni/csukni, amikor a másodikról hozom/viszem.
Nekem a kérdésem, hogy ki milyen gyakran ellenőrzi, pumpálja a kerekeket?
Én hetente szoktam ellenőrizni, de szelep le/feltekerésekor mindig veszítek valamennyi levegőt (ekkor szokott 40 PSI-t mutatni (55-re fújom) kézi pumpával). Viszont volt, amikor 2 hét után ellenőriztem, akkor is 40 PSI-on állt. Szóval kicsit feleslegesnek tartom a heti pumpálást. Viszont ha ilyen áldozatot kell hoznom a defekt elkerülésére, akkor bánja kánya...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz janakbacsi #13050 üzenetére
Ha kifejtem, attól jobb lesz? Azt hittem nekem ajánlod a videót, mert
csak a link volt, és semmi kérdés. Szar az egész konstrukció. Gagyi, és
megdöglik... Tehát csak arra nem jó, amire te szeretnéd használni.- 120 kg embernek: ez a max. terhelhetősége, már emiatt necces lenne
- min. 350 watt: ez még oké, de amúgy ha papíron 500W, "SMKP" lesz...
- 10 coll-os kerék: ez is oké (kifejezetten könnyen megugorható feltétel)
- max. 15 kg-os tömeg: negatív, eleve 17 kg, úgy is, hogy kicsi az akkuja
- alkatrész ellátottság biztosított legyen: jobb lenne, ha nem kéne hozzá
(beszarik a töltő, hülyeséget mér az óra, mutatóujjas gázkar, szar fékek) -
phoenix1989
őstag
250 K körül van akkor olyan roller ami szóba jöhet? 40km/H lehetőleg ne dőljön meg egy hamar és könnyen lehessen szervizeltetni ha netán kell. Milyen lehetőségek vannak? Mert egyenlőre csak azt látom semmi nem ajánlott. Esőben lehet használni őket?
-
nagyúr
válasz phoenix1989 #13059 üzenetére
500e-től van olyan eroller ami már "jó". Pl Kaabo Mantis dual
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
DigitXT
nagyúr
válasz phoenix1989 #13059 üzenetére
Esőben aztán végképp semmi nem ajánlott.
-
gergo5991
őstag
válasz Vikthor #13060 üzenetére
501k ft most a kaboo mantis dual pro 24,8 ah-s kinai oldalról.
nem értem miért veszi meg az ember 900k -ért magyar forgalmazótol. Ha elbaszódik valami ugyanugy ki kell fizetni, a garancia nem mindenre érvényes. Ha meg nem baszódik el semmi 1-2 év alatt amennyi a gari, már 400k-t spóroltál. Pont tegnap egy rollere fb csoportban örült az illető hogy xxx-től vette 900k ért 2 hónap amig leszállitják, nem akartam bekommentelni hogy 500k ért van 7 napon belül na de mind1540 euróért vettem a segway g30 at, de lehet ennyiért vagy még többért is el tudnám adni a jelenlegi piaci helyzet miatt, erősen gondolkodok egy mantis 10 pro-n, bár nem próbáltam, de ez gumi-s lengéscsillapitó ami benne van hát nem győzött meg. Jobban adnák egy nami-s lengéscsillapitást
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz phoenix1989 #13059 üzenetére
Kevesebb speckoval amondo vagyok, hogy a kugoo S1 plus jol birja az esot. Olyan a vaz es alkatreszek kialakitasa, hogy nem igazan tud viz bejutni. En egyedul a vaz elejere rakok terelest, hogy ne a kabelek vazba vezetesehez csapja fel a vizet az elso kerek. Tobbszor szedtem mar szet a rollert, beazasnak semmi jele, pedig en a tengelyig ero pocsolyakon is atmegyek es telen-nyaron ezzel jarok meloba idojarastol fuggetlenul.
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz phoenix1989 #13059 üzenetére
Talán ebben az árkategóriában a Ninebot MAX G30 lehet az amire a nagy többség azt mondja, hogy rendben van, illetve a Xiaomi Pro 2, ezekhez szervizt is találsz.
Rettentő sok márka van a piacon, nagyon sokról információ is alig akad (vagy sok esetben egymásnak ellentmondó), így valóban nem egyszerű dönteni. A kisfiam nem engedi, hogy eladjuk a Niubility-t, mert annyira szereti. Nálunk semmi baj nem volt vele, de itt a topikban lehetett olvasni, hogy eltört a kormányoszlopa. Persze ez nem az a kategória amit keresel, inkább csak a vélemények különbsége miatt írom.
Olyan rollert, ami mindenben megfelel, nagyon nehéz találni. Amivel most járok, az egy Navee N65, 500W-os teljesítményig bezárólag ez az egyetlen roller ami felhoz a hegyre hajtás nélkül, de borzasztóan sikerült a kitámasztója, mert egy nagyobb padkán, illetve a fekvőrendőrön felakad, ezen kívül ezt nem cipeled fel a negyedikre mosolyogva. A Kugoo G3 is tetszetős és erős, azokon viszont az első példányok vezérlése lehetett alulméretezve (ahogy például az ADO Z20C-nél, ami 500 méter után elfüstölt, DigitXT fórumtárs próbálta távjavítani, amiért utólag is hatalmas köszönet), de már jönnek ki a módosított vezérlős darabok.
Ezen kívül egyáltalán nem mindegy, hogy milyen körülmények között használod, hány kiló vagy, milyen az idő, fúj-e a szél. Hiába látsz egy tesztet, de ahol nem írják le az előzőeket, hogy legalább viszonyítani tudj, nem nagyon tudsz támaszkodni rá.
A kérdés az is, hogy hazai vásárlás vagy kínai webáruház európai raktára, mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai, gondolok az árra és a garancia érvényesítése miatti félelemre.
Szóval nagyon bonyolult a legegyszerűbb kérdésre is válaszolni, ha teheted, próbáld ki a kinézett darabot és utána dönts.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz phoenix1989 #13065 üzenetére
Mindent lehet, aztán max. megáll a versenytechnika... Ez ilyen.
Nem tudom, neked mi számít normális rollernek, de azt azért valljuk
be, hogy nem a Mantis Dual Pro-nál kezdődik a rolleres közlekedés...És itt most kifejezetten nem a száguldás, Porsche, szerelem a téma.
Egyesek nagyon magas igényeket fogalmaznak meg, ráadásul olyat,
ami önellentmondás. Konkrétan általában egymást zárják ki dolgok!
(Legyen nagyon könnyű, de menjen nagyon messzire, ÉS emelkedőn
is hasítson mint állat. Na ez nem fog menni. Motorok + akku: súly.
Közben persze ne fossa össze magát a váz 130 kg terhelésre sem?)És ha véletlenül össze is jönne, akkor legyen olcsó! Hát nem lesz az.
Kínai acél vázas csodák nehezek mint a sár, cserébe talán nem törik
ketté az első bukkanón 130 kg alatt sem. Talán. Ha meg vmi karbon
cuccos, és úgy veszett erős, hogy könnyű is, az meg rohadt drága.A kettő között aluvázas masszív vasak, de nem 15 kg, hanem ~20...
Gondolok a G30-ra, mint ismert, ajánlott, de nem olcsó megoldásra...
(Miközben hivatalosan az is max. 100 kg-ig terhelhető. Szóval érted.) -
Reggie0
félisten
válasz phoenix1989 #13069 üzenetére
Sajnos a teljesitmeny es a viztures is erosen osszefugg, mert az elektronikat/akkut jobban kell huteni.
-
bexinho23
őstag
válasz phoenix1989 #13059 üzenetére
Segway F30e van nekem, IP54-es szabvánnyal minősített. Simán használható esőben. Már többször is mentem vele záporban, normál esőben. Nyilván oda figyelek a pocsolyákra, illetve ha felhőszakadás van, amikor az autók is csak döcögve haladnak, akkor megvárom, míg lecsillapodik. Bár utóbbiban még nem volt részem.
-
synar
őstag
Ha valakit érdekel, Ninebot G30P Max akció EU raktárról. [link]
[ Szerkesztve ]
-
wanted5
őstag
válasz phoenix1989 #13059 üzenetére
Meg ez a 40 Km/h miért olyan fontos kitétel? Tudod te egyáltalán hogy az mennyi? Dehogy tudod. Mentél már kerékpárral 40-el? Ha igen, akkor azt szorozd meg legalább 1,5-el.
Ez a sebesség az ilyen kis pálcika szarokkal kb akkora keréken mint egy bevásárló kocsinak van nem normális. A legkisebb úthiba, amire kerékpárral, motorral, autóval azt mondod, hogy semmi (és ha azokhoz vagy szokva akkor hamar meg fogod tapasztalni), egy ilyen rollelen végzetes lehet.
Nem értem, hogy egyeseknek miért arra áll fel, hogy minél kisebb dologgal minél gyorsabban menjenek
(mint a 60-70-el az autók között cikázó egykerű videó is mutatta nemrég)Ford Focus MK2,5 - 1.6 101hp
-
DigitXT
nagyúr
válasz phoenix1989 #13069 üzenetére
Őszintén megmondva a te kérdésedre most nem is gondoltam... egy
teljesen más témába kapcsolódtál be, ahol nehéz pilóta, könnyű, ám
nagy hatótávolságú, és emelkedőn is villantó rollert keres. Nincs...Visszaolvasva, te 100K-ért kerestél, és még voltak feltételek: nincs...
Most már 250K az elképzelés: annyiért van, viszont nem megy 40-et.
(Max. ha tuningolod magadnak, de akkor is necces: megbízható?)[ Szerkesztve ]
-
butyu
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek egy 208cm magas 110kg súlyú (49,5 cipőméret ) fiatalembernek melyik roller lenne jobb ezek közül:
Ninebot Kickscooter F30E/40E vagy G30LE (esetleg maxG30)
Köszi[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!
-
Reggie0
félisten
Kepzeletbeli kormanyon kiprobalva merd meg, hogy mekkora kormany lenne neked kenyelmes, azaz mi a legalacsonyabb fogaspont ahol a kezedet kenyelmesen tudnad tartani. Adj hozza legalabb 2, de inkabb 5 cm-et, es annal kisebb kormanymagassagu rollert ne is nezzel. Azert kell hozzaadni, mert amit elsore kenyelmesnek gondolsz, az nem lesz az hosszutavon.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz phoenix1989 #13081 üzenetére
Amit eddig is. Xiaomi és G30. Egyik se fog 40-et tudni, habár ahogy azt
előttem megjegyezték kerék és felfüggesztés függő módon nem is kell.
Nem arra vannak. Ha 40+, akkor ilyen Mantis kategória, 400K és felfelé.Ott persze kinyílik a világ, de azt az összeget én sem költöttem volna el
soha (egyben) rollerre. A mostani 110K volt használtan, akku nélkül...
(Igaz, hogy kapott második motort, második akkut, nagy vezérlőt, biztos
megvan már 4-500K a teljes ár, ha nem több - hiszen csak a PMT gumik
darabja volt 20K fölött. És még egy métert nem mentem vele idén, LOL.)[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
válasz phoenix1989 #13081 üzenetére
Kezdő rolleresként írom:
Xiaomi Pro 2-m van, nem kicsavarva a végletekig lazán megy 30-at. Ezt viszont csak jó minőségű bicikli úton tudom kihasználni, mert járdán az emberek miatt és az általában rosszabb minőségű burkolat miatt sok. Egyrészt veszélyesnek is érzem, másrészt meg igaz 8"-on rugózás nélkül, de kényelmetlen is a rázkódások és felütések miatt.
Szóval hol szeretnél vele menni 40-nel? Mert szvsz közúton az még mindig kevés, máshol meg az esetek nagy többségében sok lesz. Ha csak nem a Balaton körül akarsz vele körözni...
Ha már bennem lesz pár év rutin, akkor lehet, hogy én is hiányolni fogom a több powert, de még így is gyorsabb vagyok 3,5km-es távon egy megye székhelyen, mint autóval. -
PociAti
őstag
válasz bexinho23 #13071 üzenetére
"IP54-es szabvánnyal minősített. Simán használható esőben."
Első szám: (5) Por ellen védett (nem károsító mértékű behatolás megengedett)
Második szám: (4) Fröccsenő víz ellen védett minden irányból (nem károsító mértékű szivárgás megengedett)A "simán használható elsőben" kijelentést én erősnek érzem. Új állapotában, amíg az illesztések és tömítések rendben vannak bírni fogja egy darabig. Mikortól nem bírja, azt célszerű lenne elkerülni.
Fröccsenő víz ellen védett kategóriába szerintem a tócsa már nem tartozik bele, mert tempósan haladva ott már létrejöhet káros mértékű víznyomás.
Fekete Győr András, a "LÁNGÉSZ" örök érvényű bölcs megnyilvánulását belinkelem:
https://www.youtube.com/watch?v=9m1NzW5WwZ4&start=509&end=550, az interjú 8:29 - 9:10 közötti része szól az elektromos rollerről.Nem sok értelem szorult a FeGyőr fejébe, ő betette a zuhany alá... és meglepődve konstatálta, hogy "az elektronika feladta a szolgálatot".
-
-
bexinho23
őstag
válasz PociAti #13085 üzenetére
Nem mondom, hogy nincs igazság abban amit írsz, de pl. a Segway F sorozatot külföldi fórumokon minden körülmények között használják (havas/latyakos utakon, sáros, vidéki szakaszokon, nem durva, de esős időben) és nincs probléma.
Való igaz, hogy az eső nem tesz jót az eszköznek (kényszerből használom én is ilyen időben), de ezért is írtam, hogy nagy esőben én sem javaslom a használatát, várnék, míg az eső csillapodik. Ha viszont vizes az út, pocsolyákat kerülve, lassabb tempóban haladok. Szerintem ennyit bírnia kell egy rollernek.
Jelenleg egy 3-4 km-es szakaszon használom és esős időben hazaérve áttörlöm a rolit mindenhol. -
Reggie0
félisten
válasz PociAti #13090 üzenetére
En nem szeretnem, nem ez a kerdes itt, hanem az, hogy egy total lama juzer miert logikazza ki igy, marpedig egyszeru: mert ki nem mondott, alapveto elvaras a kozlekedesi eszkozoktol, hogy barmilyen idojarasban hasznalhatoak legyenek, tehat akkor vizallo. Aztan kiprobaljak a rolleren es hoppa.
-
hito
nagyúr
Sziasztok! Tegnap vettem egy 0km-es Zero 8 (48V) rollert. Hosszú volt az út idáig, mert tavaly ősszel eladtam a Kugoo G2 Pro rollerem és mint utóbb kiderült, ez egy nagyon rossz döntés volt. 200-ért vitték el kínkeservesen, gondoltam most veszek megint, erre azt látom, hogy 270 alatt nem kapni használtan Úgy voltam vele, hogy mivel ennyit rollerre nem költök, megpróbálom 200eFt-ból a hozzá legközelebb állót kiválasztani. Nem rossz, de érezni a hátrányt a G2 Pro-hoz képest és ez főleg a kisebb kerekeknek (8.5", vs 10") köszönhető.
Kérdéseim:
- miért ment fel ennyire a G2 Pro használt ára? Rájött a piac, hogy nem is rossz darab és utólagos korrekció történt az árral kapcsolatban?
- mire kell figyelni a Zero 8-nál? Mik a gyenge pontjai?
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
petrol17
csendes tag
Sziasztok.
A minap vettem egy Mi Pro 2 e-rollert. Teljesen kezdő vagyok, főleg itt az infók tengerében. Heti 3-4 alkalommal lesz 2-5 kilóméteres utakra használva, tehát nem egy egetverő használat lesz. A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e előre beszerzeni alkatrészeket hozzá? Gondolok itt a kijelzővédőre (beázás és karcok ellen), rezgéscsillapítóra, és lyukacsos tömör gumira?
https://urbanpandas.hu/termek/xiaomi-kijelzovedo/
https://urbanpandas.hu/termek/xiaomi-rezgescsillapito/
https://urbanpandas.hu/termek/xiaomi-m365-es-pro-lyukacsos-tomor-gumi/
Ezekre gondoltam így első körben, de minden javaslatot szívesen fogadok.
Illetve mennyire bírja a vizet? Nyilván esőben nem lesz használva, de például pont az előbb állt el az eső, tehát vannak tócsák az utakon, ezeket mennyire viseli el? Persze nem arra gondolok, hogy egy 10 centis víztócsába belemegyek, hanem a konstans felcsapódó vízre gondolok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest