Új hozzászólás Aktív témák
-
wanted5
őstag
Sziasztok!
Visszaolvastam néhány oldalt mielőtt elkezdtem írni, de mégis szeretnék kérdezni 1-2 dolgot.
Egyre erősebben gondolkodom rajta, hogy be kellene szerezni egy ilyen masinát, ugyanis a kerékpáromra rá kellene költeni kb 50 ezret, hogy olyan állapotba kerüljön, amit szivesen használnék. Viszont ilyen összegnél már felmerül a gondolata egy új kerékpárnak vagy egy e-rollernek.
Magamtól is a xiaomi-kat kezdtem el nézegetni, de ahogy a hozzászólásokat látom, amúgy is kb azok az ajánlottak. Debrecenben szeretném használni 2-3 km-es távokra. Sebesség terén, ha tud fixen 20 km/h-t, akkor az nekem jó. (bőven gyorsabb mint gyalog, és kerékpárral is max az autók melletti szakaszokon, mentem 25-el, de szerintem még annyival sem)Egyik kérdés, hogy nettó hatótávban kb mennyit tudnak ezek? Én ~92 kg vagyok, de táskával, felpakolva nem kizárt, hogy eléri a 100at. Pl. a 30 km-es hatótávot, ha 20-nak tekintem, akkor nagyjából valós?
Másik kérdés, hogy nyilván boltba, ide-oda kézben lehet vinni, de szokták ezeket lezárni? Ha igen hogy? A kerékpárokat már méretüknél foggva is egyszerűbb megoldni, és annak ellenére, hogy Debrecenben jópár embert láttam már ilyenekkel közlekedni, lezárva az utcán még nem. (meg ugye a régi rossz bicóm nem igazán féltettem, hogy ellopják)
(Nem egészen vagyok még biztos, hogy nekem való-e egy ilyen roller, mivel pl ha elmegyek boltba és nem fér minden a hátizsákba, akkor nem tudom mennyire kivitelezhető és biztonságos a közlekedés egy szatyor társaságában. Mindenesetre erősen gondolkom, hogy vegyek-e egyet.)
Ja, és jogilag jelenleg, hogy állunk? Egyik helyen azt olvasom, hogy semmi nem kell hozzá, másik helyen meg azt, hogy igen. Jogosítványom van, azzal nem kéne, hogy gond legyen, de védőfelszerelés kötelező?
[ Szerkesztve ]
-
wanted5
őstag
válasz Skynet258 #9780 üzenetére
Én is a középsőre gondoltam, 40-50k felárat nem hiszem hogy nekem megérne a legnagyobb. Az ára nyilvánvaló, hogy több, de kicsit olyan ez nekem, mint amikor valaki 60-70 ezer forintos telefonokat használ és mondjuk 1,5-2 év használat után betörik a kijelző, aminek a javítása 20-30 ezer között mozog. Olcsóbb lenne javítani, de nem feltétlen éri meg.
Kb megerősítetted azokat, amiket gondoltam, szóval köszönöm a választ. Ittasan pedig még kerékpárt sem, nemhogy bármi komolyabbat nem szabadna vezetni. (és szerencsére az én környezetemben ez alap)
szerk.: bár most kicsit zavaros a végsebessége az 1S-nek, mert egyik oldalon 20-at írnak, több másikon meg 25-t (gondolom a 25 lesz a valós)
[ Szerkesztve ]
-
wanted5
őstag
válasz PociAti #9807 üzenetére
A gyári akkus pumpa helyett bármely pumpa megteszi, amin van nyomásmérő. Kb. 2.000 Ft-tól kapni ilyet.
Adnak hozzá ilyet? Pont most nézegetem, hogy veszek egy xiaomi akkus kompresszort mellé, később sok esetben jól jöhet.
+ Leesett, hogy ehhez is kismillió kiegészítő van szóval kb kinyílt egy új világ. Kistáska a kormányra, akasztó, üvegtartó stb stb. Már csak az a kérdés, hogy itthon normális áron honnan tudnék rendelni, mert aliexpressen 1-2 dolláros tétel pl az akasztó.Valamint azon kívül, hogy ne frissítsük az FW-t más tudnivaló van, amire oda kell figyelni?
-
wanted5
őstag
Erről mi a véleményetek? Az ára miatt csábító lehet, de ha meg rossz, akkor drága tanulópénz (mert itt ugye nem olyan egyszerű és olcsó a visszaküldés se)
-
wanted5
őstag
Én bevallom, még nem vettem semmilyet, de ahogy nap, mint nap tapasztalom a debreceni tömegközlekedést úgy egyre nehezebb az ujjam. Az egyetlen visszatartó dolog még mindig az az, hogy jön a tél.
Ti szoktátok télen használni? Vagy elrakjátok és majd tavasszal?Kerékpárt is használtam mindig egész télen, igaz annak jóval nagyobb kereke van, de úgy gondolom normálisan, ésszel használva kivitelezhető lehet a roller használata is. Nyilván az akkunak nek tesz jót a hideg, ezt tudom. A legnagyobb kör amit mennem kell az 12 Km, annyit csak kibírna télen 1S még ilyen 95-100 kg terheléssel is.
(Meg kellett volna rendelnem az akciós 3-as modellt ajándék órával) -
wanted5
őstag
Van valami okos praktikátok, tanácsotok megjelölni a rollert?
Nem feltétlen lopás miatt, hanem ha az előadóban van 3 egyforma beállítva egymás mellé, akkor az egyszerűbb felismerés miatt gondoltam rá. -
wanted5
őstag
Hogy tudnám megcsinálni, hogy a mi home app-ban tudjam monitorozni az adott távot meg egyéb dolgokat?
Ha lezárom a telefont, akkor meg is szűnik a blutooth kapcsolat.Valamint fw update tudom, hogy nem ajánlott, de nincs esetleg valahogy egy changelog? Biztos azért, hogy csak nem véletlen adnak ki frissítést, hátha valamit optimalizálnak vagy hasonló. (habár a note 7-en pont most cseszték el az összes multitasking lehetőséget meg sok egyebet)
-
wanted5
őstag
Azoktól kérdezném, akinek xiaomi 1s van. Nem tudom, hogy egyedi eset-e, de én akárhogy nézem a kormányt egy kicsit jobbra áll. Más nem találkozott ilyennel?
Próbáltam a fenti 4 csavarral ügyeskedni, de sikertelenül. Máshol esetleg nem lehetne ezen állítani? -
wanted5
őstag
Elsőnek a lámpán vettem észre este. Arra gondoltam, hogy biztos azért hord egy kicsit jobbra, hogy ne vakítsa el a szembejövőket, de aztán a kormány is feltűnt.
Ha neked is / másnak is ilyen, akkor nem foglalkozok vele, a közlekedésben nem zavar, csak az OCD becsípődésemet piszkálja.[ Szerkesztve ]
-
wanted5
őstag
Ha már szigetelés, a xiaomi 1S-re mennyire kell odafigyelni ilyen téren?
Láttam volt, aki írta, hogy télen is használja. Nekem is hasonló terveim vannak, hogy amíg az idő és az útviszonyok engedik, normálisan, akár 10-15-el haladva, de használni akarom; viszon az nem lenne jó, ha egy beázás miatt tönkremenne. -
wanted5
őstag
válasz Grafiqs #10590 üzenetére
Kövezzetek meg, de én inkább valami olyasmiben látnám az igazságot, hogy egységesen minden olyan úton, ahol a kerékpár- és gyalogút össze van vonva lenne pl 15-20 km/h korlátozás mindenre!, akár kerékpár, akár roller. Az olyan kerékpárutakon, amik le vannak választva a gyalogútról meg mondjuk 30 km/h.
Ezek mellé valamilyen ésszerű kategorizálás az elektromos meghajtású járművekre.
(Na, de hogy ezt hogyan tudnák ellenőrizni és betartatni, az más kérdés.)Szerencsére itt Debrecenben csak néhány futárra jellemző, de a fsz kivan az olyan kerékpárosokkal is, akik úgy húznak el melletted kb 5-10 cm oldaltávot hagyva, hogy szinte fel se fogod mi történt.
Én közlekedek mindennel, ezért úgy gondolom, hogy át tudom érezni mindegyik szereplő helyzetét, és szerintem elsősorban az emberek gondolkodását, mentalitását kéne megváltoztatni, mégpedig, hogy "Nem csak TE vagy a világon és az úton". -
wanted5
őstag
válasz norbi93 #10701 üzenetére
Ha Xiaomi-ra gondolsz, akkor nekem pl megmaradt fw frissítés után is, és elvileg EU-s verzió van nekem is (kontaktor-tól van).
Viszont lehet én vagyok béna vagy rosszul állok rajta, de amikor próbálgattam egyik kézzel elengedni elég imbolygós, bizonytalan lett az egész, nem hiszem hogy éles helyzetben esés nélkül menne. -
-
wanted5
őstag
Szerintetek, az mennyire normális, hogy ~30%-ról kevesebb mint 2 km alatt lement 0-ra? Ezen a távon nem is ment már 10-15nél jobban. (Mi 1s)
Drive módban szoktam csak használni, táskával, cuccokkal együtt olyan 95 kg vagyok.
Ma fektöltöm és holnap csinálok egy tesztet mert ez most nagyon meglepett. Eddig úgy tűnt, hogy a 22-25 km simán reális. -
wanted5
őstag
válasz DigitXT #10818 üzenetére
Ahogy számolgattam, felfele kerekítve mentem vele 19Km-t, ami végülis majdnem max súllyal még talán reális is. Ami inkább bosszantó volt, hogy írt ~30%-ot aztán meg hirtelen 0.
Mondjuk még nem volt teljesen lemerítve, sőt a közelében sem, hátha tanul az algoritmus és pontosabb lesz.
Ja és a terepviszonyok meg: Debrecen, itt nem igazán vannak hegyek amiket meg kéne mászni, bár néha 1-1 kicsi szintkülönbség azért van. -
wanted5
őstag
Ne haragudjatok, de a kommenteket olvasva picit kikívánkozik, akinek nem inge ne vegye magára.
Vidékiként (és nem, Pesten kívül nem minden vidék), ahol az emberek legalább fele (köztük én is) biciglivel közlekedik télen, nyáron, esőben, hóban, sárban, -15 fokban, mindenben. Mert ez van, más nincs.
Ne értsetek félre nem azt mondom, hogy a kerékpár = a rollerrel, és arra se akarok kitérni melyikkel könnyebb esni.
Ami megfogott az az öltözködés, meg hogy télen lehetetlen közlekedni. Részben emiatt a felfogás miatt vannak tele szmoggal, füsttel a nagyobb városok, mert a legtöbb ember mozgó esernyőnek és fűtőtestnek használja az autóját.
Ne legyünk már ennyire nyámnyilák (ennyire pestiek), normálisan, ésszel kell közlekedni (mindennel), ha tudom, hogy szar az út, csúszik, akkor lassabban gurulok, ha hideg van esni fog, akkor felöltözök stb.
Ráadásul rollerrel még kevésbé ázol el mint bicóval, mert állsz, míg biciklin az egyik lábad mindig vízszintesen van.Lehet egy kicsit szétszórt lett, de remélem érthető.
Valamint mantrázni kéne mindenkinek, hogy "lassan járj, tovább érsz". Ha valahol lehet menni 40-el, az nem azt jelent hogy KÖTELEZŐ annyival, vagy jó magyar szokás szerint többel menni. Számolni se lehetne, hogy hányszor találkozok olyannal - legyen szó bármilyen közlekedési eszközről, autó, kerékpár, roller, akár gyalogos - , hogy nyomja neki, mint a hülye és a következő lámpánál találkozunk. Megérte? Remélem igen. Számtalan táblázat, cikk van arról, hogy alig mérhető időt lehet nyerni ezekkel a manőverekkel, ellenben annál könnyebb veszélyeztetni mindenki mást körülöttünk.
-
wanted5
őstag
Jött új frissítés az 1S-re. Változtattak az akku management-en (vagy a km/h óra kijelzésen), olyan szakaszokon ahol D-ben 18-19-el ment simán tartja a 20at, és hasonlóan S-ben is a 25-öt, érzésre is olyan mintha jobban menne.
Az, hogy ez mennyire befolyásolja a hatótávot nem tudom, túl sokan nem mentem még azóta. -
wanted5
őstag
válasz sandró60 #11324 üzenetére
Ez: Elops U KERÉKPÁRZÁR 500-AS, SZÜRKE
Van akinél a 900-ast láttam, az 7 ezer. Igazából, mint ahogy itt is mondta valaki, ha ezzel is elviszik, akkor nem a lakattal van a baj hanem a hellyel, rakhatnál rá kb akármit.
Én néha ha olyan helyen vagyok belerakom a bevásárló kocsiba, még nem szóltak érte. Vagy ha olyan a kocsi, aminek van ilyen lenyitható tartója akkor arra is rá lehet rakni. -
wanted5
őstag
válasz Something_ #11375 üzenetére
Könyörgök tegyetek már le erről a gyerekkel együtt rollerezésről. ÉLETVESZÉLYES
Hogy lehet valaki ennyire gyök2, hogy a saját gyerekének ilyen szinten kockáztatja a biztonságát?
Egyre több ilyen hozzászólás jön, nem hiszem el -
wanted5
őstag
válasz Casseius #12623 üzenetére
Nem vagytok normálisak.
A héten estem egyet (elöször eddig), 20al mentem, de ha nincs rajtam hosszú, vastag nadrág, akkor a térdemből nem sok marad.
Váltsatok ki szervdonor kártyát, mert ilyen sebességekkel egyetlen egyszer hibázhatsz, a következő utad a boncterembe fog vinni. (és kétlem, hogy minden egyes alkalommal full body védőfelszerelésbe öltöznétek, de cáfolj meg) -
wanted5
őstag
válasz Drizzt01 #12774 üzenetére
Nem kell ahhoz 80-100-al menni, hogy zsákba kerülj.
Nem kívánom, de majd megtudod, ha esel egyet 40-es tempóval védőfelszerelés nélkül. Nagyjából egyenes út a sürgősségire.Anno, sok évvel ezelőtt kis hülyegyerekként eleinte robogóval is sisak nélkül szaladgáltunk, aztán amikor 20-25-ös tempóval szerencsére sisakban elcsúsztam egy kanyarban és megláttam, hogy kb a fele odalett a sisaknak megtanultam, hogy nem szabad az ilyennel játszani.
-
wanted5
őstag
válasz phoenix1989 #13059 üzenetére
Meg ez a 40 Km/h miért olyan fontos kitétel? Tudod te egyáltalán hogy az mennyi? Dehogy tudod. Mentél már kerékpárral 40-el? Ha igen, akkor azt szorozd meg legalább 1,5-el.
Ez a sebesség az ilyen kis pálcika szarokkal kb akkora keréken mint egy bevásárló kocsinak van nem normális. A legkisebb úthiba, amire kerékpárral, motorral, autóval azt mondod, hogy semmi (és ha azokhoz vagy szokva akkor hamar meg fogod tapasztalni), egy ilyen rollelen végzetes lehet.
Nem értem, hogy egyeseknek miért arra áll fel, hogy minél kisebb dologgal minél gyorsabban menjenek
(mint a 60-70-el az autók között cikázó egykerű videó is mutatta nemrég) -
wanted5
őstag
Mi 1S-en ha csak a sebességhatárokat szeretném módosítani, azt hogy tudom a legegyszerűbben megtenni?
(pl eco-ban 5 km/h helyett 10-15, minden egyéb dolog nekem jó úgy, ahogy gyárilag van) -
wanted5
őstag
válasz plejik #14468 üzenetére
Mondd már meg légyszíves, hogy honnan vannak ezek az információk?
Mernék rá tenni, hogy facebook.. és nem csak a te esetedben, hanem általánosan tapasztalom, hogy mennyi kamu, baromság terjed ott és úgy elhiszik az emberek, ahogy van. Komolyan be kéne tiltani az egészet, nevetséges. -
wanted5
őstag
válasz phoenix1989 #14527 üzenetére
Google Maps
-
wanted5
őstag
válasz baloo79 #14652 üzenetére
Úgy kalkulálj, hogy általában amennyi hatótáv rá van írva annak jó esetben 2/3-át tudják ezek a gépek. Úgy kell erre gondolni, hogy pl autónál is behazudják a gyártók az 5 literes fogyasztást, aztán a valóságban 7 vagy több. Elektromosoknál meg a WLTP pl 500 km, amivel valós körülmények között mész 400-at.
Én ma mentem 20 Km-t a Mi 1S-el, úgy hogy a végén írt az app még 30%-ot, de az utam nagy részén lassítani se kellett és már érezhetően nem gyorsult úgy a végén. Szerintem 1-2 km-en belül megállt volna már, úgy, hogy ennek 30 km a gyári hatótávja.
Viszont rettentően lefárasztott a 10 km oda 10 vissza, napi szinten biztos nem csinálnám. -
wanted5
őstag
válasz kakuk.tamas #14894 üzenetére
Pláne az olyan dolgokkal nem érdemes szerintem játszani, amiben ha valamilyen hiba van, akkor az egész házadat leégetheti. Ezek a no name vackok a fene tudja hanyadik kínai cégtől vannak, akármilyen selejt, hibás alkatrészből, és kétséges összeszerelési minőséggel, odafigyeléssel.
Nyilván nagy neves gyártóval is előfordul, hogy hibás a termék, akár olyan szinten, hogy baleset van belőle, de ha ilyen van, akkor legalább azt a gyártót utól tudod érni.
(valamint nem akarok nagyon személyes lenni, de ott van az aláírásodban a rengeteg drága cucc, akkor miért ezen kell filléreskedni?)
(egyébként kikophatna már a divatból, szerintem gáz, mármint kiírkálni részletesen a cuccokat)[ Szerkesztve ]
-
wanted5
őstag
Most tűnt fel, hogy furán jár a kormány. Középről nehezebb kimozdítani meg mozgatva is van 1-1 fura érzés benne.
Csapágyas lenne? (Mi 1S) -
wanted5
őstag
-
wanted5
őstag
válasz eFeMeR74 #15478 üzenetére
Nem, ebben nincs igazad. Ajánlhatsz telefont, laptopot, cipőt, órát, akármit. Azokból, ha nem jó, akkor maximum nem olyan ár/érték arányú, vagy gyengébb a wi-fi, vagy nem olyan az anyagminőség / összeszerelés.
DE egy olyan eszköznél, amivel a saját és mások testi épségét is veszélyeztetheti, ha nem a megfelelő van, ne mondj hülyeséget!
Én se mondom, hogy 101 kg-nál összecsuklik alattad, nyilván nem. De nem véletlenül van 100 kg ráírva, addig a határig vállalja a gyártó, hogy kibírja huzamosabb ideig a rendeltetésszerű, napi használatot.
Valamint azt sem szabad elfelejteni, hogy tömegcikkről van szó és ezáltal a gyártástechnológiából fakadóan simán lehet, hogy egyik széria bírja a 120 kg-t is, másik meg mondjuk csak 110-et.
És nem hiszem, hogy te felelősséget fogsz vállalni azért, mert egyszer 25-el száguldva az autók mellett egy 115-120 kilós ember alatt az anyagfáradás vagy egyéb hiba miatt kifordul a roller és szanaszét töri magát. Mi lesz a válasz? "hát az enyémnek semmi baja pedig 120 kg vagyok én is?"Mások pénzével lehet játszani, de az életével ne, maradjunk ennyiben.
Nem véletlen tartják a többiek is a gyári adatokhoz magukat, valamint nem véletlen nincsenek ajánlva noname kínai vackok se, mert azokon nincsenek rajta a szigorú EU-s tanusítványok.
[ Szerkesztve ]
-
wanted5
őstag
válasz Thunderzolee #15791 üzenetére
"Már egy pesti hídra felmenni is sebességcsökkenést okoz egy tisztességes férfiember súlya alatt"
Mintha kerékpárral, vagy gyalog nem okozna sebességcsökkenést ugyanez
[ Szerkesztve ]
-
wanted5
őstag
válasz Rivaul #16251 üzenetére
[link]
Felesleges szerintem vagyonokat áldozni másra, aki el akarja vinni az el fogja akármivel is van odazárva.
Aki ezt cáfolja nézzen meg néhány videót LockPickingLawyer-től; megfelelő eszközökkel gyakorlatilag pillanatok alatt kinyílik bármi. Ahogy anno itt írta valaki, ha valahol ellopnak valamit, akkor ott nem a zárral van a baj, hanem a hellyel. Vagyis olyan helyen nem kell otthagyni, ami már látszólag se biztonságos. -
wanted5
őstag
válasz Thunderzolee #16282 üzenetére
Egyébként tényleg össze kéne rakni egy összefoglalót, csak sokkal több munka van vele, mint ahogy azt elsőre gondolná bárki. Nem beszélve arról, hogy ha valami helytelen, akkor általában lehurrogják.
Ezt a hatótáv dolgot is olyan unalmas már ismételni. Sokszor az autókhoz szoktam hasonlítani (tudom, hogy nem a legjobb), mert ott valahogy általánosan tudják az emberek, hogy ha azt mondja a gyártó, hogy 5 litert fogyaszt, akkor arra rá kell tenni mindig, vagy elektromos esetén, ha a WLTP 500 km, akkor az valahol 400 körül lesz a valóságban.
Csak azt nem értem, hogy ha autók esetében tudják ezt az emberek, akkor más járműveknél miért gondolják, hogy igaz lesz az amit a gyártó mond fogyasztást?(Ezeknek a rollereknek a tesztelését úgy tudom elképzelni, hogy ráraknak egy 70 kilós vasat / zsákot / akármit, felrakják egy futópadra és ameddig megy azt írják rá, tehát nemhogy szél nincs, hanem még légellenállás se)
-
wanted5
őstag
válasz Thunderzolee #16417 üzenetére
De az feltűnt, hogy egy olyan oldal árairól hüledeztek, ahol pl a G30 $1500? Nézzétek meg a többi dolognak az árát is...
Vagyis ezzel az oldallal nem kell foglalkozni, ennyi -
wanted5
őstag
Olvasva a sok hsz-t szeretnék én is reflektálni néhány dologra (lehet nem kéne).
Egyrészt nem értem (vagyis igen), hogy miért nem tudják néhányan elfogadni azt a tényt, hogy nem azért nincsenek ajánjlva a noname tucatrollerek, mert mind egytől egyig szar, hanem azért, mert nincs velük tapasztalat. Ezért mivel közlekedési eszközökről van szó, ha valami gond lesz velük akár súlyos baleset is lehet a következménye. Tökéletesen látszik azokból a hsz-ekből, amiket @PociAti gyűjtött ki.
Ha valaki ennek tudatában mégis vállalja ezeket a kockázatokat a spórolás érdekében, akkor hajrá, semmi probléma. Viszont nagyon sok ember úgy jön, hogy "van 200 pézem melyiket éri meg ebből venni?", tehát nem tudva, meg talán nem is érdekelve, hogy milyen hibák jöhetnek elő egy-egy ilyen eszközzel; még szép, hogy azt illik ajánlani, ami bevált, sok tapasztalat alapján megbízható.Másrészt egyre többet látok olyat, hogy "na de tudjon már többet, mint 25". Itt is kicsit rendet kéne tenni a fejekben, mert tudom jól, hogy vannak itt olyanok, akik hobbiból űzik ezt az egészet és a nagyobb sebességnél oda is figyelnek a saját biztonságukra.
De megint átlagember szempontjából nézve átlagjóska nem fog sisakot meg egyéb dolgokat venni, de egyesek hozzászólásai azt sugallják, hogy márpedig a 25 kevés, csigatempó, amit ugye átlagjóska elhisz (mert itt mégis hozzáértő jártas személyek vannak) és "meztelen" száguldozik 30-40-el, ami az első eségig tök jó, és ugye egy-egy hsz-ből az egyszeri olvasónak nem feltétlen esik le, hogy az, aki 45-el megy be is öltözik mellé.
Saját tapasztalat: tök jó bicikliút, hiba alig van benne, de elég akár egy kisebb gyökér, ami csinált egy kis puklit, hibát az útra. Nemhogy nem tűnik veszélyesnek, egyáltalán fel se tűnik, viszont 25-el akkorát dob, hogy túlzás nélkül mindkét lábammal a levegőbe vagyok 90 kilósan.Tehát tanácsdással, aki ajánl az átlagjóskának ajánjlon már legyen szíves, ne saját magának, aki már kinőtte a pálcikát, meg hobbira / sportolásra használja
Nem véletlen ez a 20 - 25 km/h szinte minden országban, ezekre a 8"-os játékokra teljesen elég (néha még sok is), mert ismétlem a legbénább, leghozzánemértőbb, leghülyébb emberrel is biztonságosnak kell lennie.
szerk: a sebességre reagálva: azért probléma ez, mert ha valaki 20 év autózás után "ülne" át rollerra szemrebbenés nélkül el fogja hinni, hogy 20-25 kevés, mert autós fejjel gondolkodva nyilván az, és ennek következménye megint az esés, baleset
(ja és nyilván 1-1 példában van némi sarkítás)[ Szerkesztve ]
-
wanted5
őstag
Pár hete vittem volna szervizelni az 1S-t és éppen próbálgatott valaki egy elektromos motort. Megtetszett és beszélgettem én is kicsit aztán a végén megkérdeztem, hogy na mégis mennyi egy ilyen: 1,3M. Ezért cserébe tud kb 50 km-t és hivatalosan ugye 45 km/h-t, amúgy se sokkal többet, olyan 60 környéke, de akkor ugye a hatótáv rovására megy (ja és a hidegebb időket se felejtsük, akkor még kevesebb).
Nem mondom, nem kicsit döbbentem le, de ezen felbuzdulva megnéztem Csík 5-6 videóját ebben a témában és hát elég szánalmas a felhozatal ezen a téren.
Ott a beszélgetés végén is azt mondtam, hogy hát veszek használtan egy robogót (nem tudom mennyi most egy, de 300 körül biztos találni). Nyilván a benzinár volt rögtön a visszavágás, de mire 1 milliót beletankolok évek telnek el. (most a környezetvédős részét hagyjuk a dolognak, még mindig sokkal jobb ha valaki benzines robogóval jár, mintha egy suv-al tenné ugyanezt)
Szóval szerintem, amíg nem lesz egy hatékonyabb akku technológia addig ezek nem túl életképes eszközök, esetleg úgy lenne jó, hogy ha telepítve lennének akku töltőfalak, ahol van feltöltött akku, azt kiveszed, a sajátod beteszed és mész tovább. Kínában ilyenek vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS