Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz szente #12751 üzenetére
LOL, ezt moziban láttam, amolyan csapatépítő céges mozizáson; azóta is idézgetjük a kolléganőkkel.
Fergeteges volt.
Ennél a résznél emlékszek, az egész nézőtér nevetett, alig értettük a poénokat, mert már az egyszer újraélesztettem saját magamnál nyerített mindenki, de a leszakadt a kezem, de a másikkal visszavarrtamnál alig kaptam levegőt a folyamatos röhögéstől.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
eFeMeR74
senior tag
válasz b.daniel #12711 üzenetére
Kb egy e-roller is annyi idő alatt tenné meg azt a távot😀
Max nem dugozol.
A súlyodhoz és a távolsághoz már dualmotoros járgány ajánlott. 15+aH akkucsomaggal. 350.000 Ft felett kezdődik az ár.
A xiaomi éppen teljesítené ezt a távot egy kis jóindulattal.😁MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
sanyi0627
senior tag
Sziasztok
Feleségemnek keresek e-rollert. 56-57kg. Plusz táska 2-3kg.
kb 2.6 km út. A végén 10-15 fokos emelkedővel. Heti kétszer kellene megtennie ezt az utat fel és le. (Ritkán lenne máshol is használva)
Ami fontos lenne az a roller súlya mert vonaton hordozná Balatonra le és vissza.
Árnak 100-130k lenne a jó.
Kezdésnek ezt találtuk: Segway Ninebot Kickscooter F25E
euronicsbe most 128k.
köszi
üdv[ Szerkesztve ]
http://logout.hu/bejegyzes/sanyi0627/uzleti_szabalyzat.html
-
eFeMeR74
senior tag
válasz sanyi0627 #12757 üzenetére
Csak vadiúj jöhet számításba?
Mivel ritkán lesz használva és rövid távra cc. 60kgval.én egy használt sima M365 gondolkodnék. 12.kg kicsi könnyen szállítható. 80.000 már lehet találni jót.
Budapesten 3. Ker Rugli Csabát keresném.
Nála mindig van jó eladó cuccos.
Szépen rendbeteszi a gépeket több is van és kilehet próbálni. Csak tipp [link][ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Drizzt01
őstag
Sziasztok. Jelenleg van egy xiaomi mi3 rollerem,de gondolkodok a cserén, mert egyre kevesebbnek érzem a 34km/h-t. Néztem [egyet] nem tudom, mennyire lenne jobb csere. Kicsit nekem a Kirinre hasonlít
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12759 üzenetére
Hol kevés? Közúton megértem, bicikliúton viszont bőven jó az. (Ritka,
ahol 40 fölött lehet, vagy érdemes menni: szabályosan meg így se jó.)
Az 500W meg nagyjából 32 km/h-ra elég, légellenállástól függően.
Ha azt megfutja az a Mi3, akkor vagy sokat csal, vagy szénnéhúztad...Ha váltasz egy olyan vasra, ami éppen kiköhögi a 40-et, nem leszel túl
sokkal előrébb. Közútra tempó ÉS gyorsulás kell, 500W az oda lófütty,
főleg ha egy pici emelkedő is van: dupla motor, 2000W, az úgy okés. -
addikt
-
Drizzt01
őstag
válasz DigitXT #12762 üzenetére
Nincs szénné húzva, csak soft lett cserélve rajta. Még lehetne, de akkor a vezérlőn kellene forrasztani, de így vissza tud menni a gyári a gari miatt.
Ha a másik tud 40-45-öt, az jó, mert abból is lehet még előcsalni egy keveset. Amennyiben Kugoo Kirin klón, akkor van még benne tartalékhttps://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
Skynet258
veterán
válasz Thunderzolee #12764 üzenetére
Gondolom húzott rajta, nekem is 32-t megy a Pro 2. Néha én is kevésnek érzem hosszú egyenes úton, rossz minőségű felületen meg úgysem tolja ki az ember a szemét a cuccnak.
https://geekpulse.hu
-
Skynet258
veterán
Megy ennyit. Én néztem anno teloval is, hozta amit a kijelző kiírt, plusz asszonynak egy 1s van húzás nélkül, állandóan figyelnem kell rá, hogy ne hagyjam ott nagyon. A gyorsulás is érezhetően jobb emellett. Én vásárlás után szerintem 2 hónappal már tettemmis fel a módosított szoftvert, mert még hiányzott az a kis plusz. Most úgy ok de jó lenne nekem is egy 40es vég, szóval még tudom érteni a kollégát. Annál több nagyon erre a konstrukcióra persze nem kéne már.
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
-
Drizzt01
őstag
válasz Skynet258 #12769 üzenetére
Nekem gyakorlatilag kicsomagolás után került fel a soft, már az első utazásom vele húzottan volt
Ha a Kers-t teljesen leveszed, megy az 34-et. Ha valamennyi maradt a Kers-ből akkor nekem is csak 32-t ment[ Szerkesztve ]
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12765 üzenetére
Amikor a motorvezérlő kivezérli végsebességre a motort, és az adott akkuval
adott fordulatszámot tud, akkor ott NINCS tartalék. Időzítéssel lehet "icipicit"
még növelni a tempón, de érdemben semmit, gyári vezérlővel meg pláne...
Amit írsz, max. akkor igaz, ha valami sz.r szoftveres korlát van, ami kiüthető.Ami könnyen hekkelhető bármilyen vezérlőn hardveresen, az az áramkorlát...
Xiaomi esetén szoftveresen is mókolható. Ezzel játszotok legtöbben, ill. ott a
végsebesség szoftveres korlátját toljátok ki... De amikor ott a motor vége, hát
ott a motor vége. Onnan nincs tovább, csak a feszültség növelésével. Amúgy
a Xiaomi vezérlő elvileg különösebb mókolás nélkül elviseli a 12s akkut, azaz
még 20%-ot tudnál rajta húzni különösebb erőfeszítés nélkül. De egy pálcika
rollerrel 40 km/h fölött repeszteni csak ideig-óráig buli: az első esésig...
Remélem mind full face bukóban nyomjátok, ha ennyire megszalad a szekér.így vissza tud menni a gyári a gari miatt.
Én kurvaélet, hogy nem gariznék le egy túlterhelt, leégetett vezérlőt...
Ha annyira elmelegszik, akkor annak fizikai nyoma is megmarad a NYÁK-on.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12767 üzenetére
Elhiszed, hogy baromira semmi izgalmas nem lesz ebben 45 km/h-nál sem?
Tudom, mert az enyém meg annyit megy végre, teljesen feltöltött akkuval... És?
Hosszú egyenes út és azért "izgalmas", mert 10 km/h-val többet mutat a mérő?Max. akkor izgalmas, ha mégsem annyira egyenes, attól megy fel az adrenalin,
hogy mikor fogsz elfirkálni egy gyökéren. Végülis az is egy szórakozás, LOL.
(A bicikliút rosszabb szakaszán 40 fölött menni istenkísértés, és az a Kirin klón
se lesz annyival masszívabb, hogy biztonsággal meg lehessen tenni. De vegyél,
húzd szét, csak ha bármi van, majd jusson eszedbe: én szóltam... Nyilván nem
vagyok szent a tankommal, s nagyon kíváncsi vagyok a 8kW-os teljesítményre,
de kb. egy teszt lesz, aztán le lesz csukva, mert csak kaparni fog, menni nem.)Ui: ez amúgy rámutat a dilemmára, hogy alkalmas-e "hosszútávú" közlekedésre
a roller, és hát úgy néz ki, hogy alkalmas, DE... De nem izgalmas. Meglepetés?
És akkor se izgalmas, ha 2x gyorsabb... Fasza egyenes úton állsz és mész.
Elvileg a közlekedésnél az a cél, hogy hatékonyabb legyen... Nem izgalmasabb:
gyorsabban mész, többet fogyaszt, ám kevesebb ideig tart az út... ez az előnye.
Már amíg teheted. Ha majd trafiznak a rendőrök, akkor nista bicikliút. Viszont
onnan tényleg izgalmas lesz, mert bármikor elsodorhatnak az autósok.Szerk: mondanám, hogy vegyél motort ha izgalmakat keresel, csak hát azok a
motorosok, aki közúton keresik, elég gyakran a Kék fénybe kerülnek, zsákban.
És általában nem arról szólnak a hírek, hogy egyenesben szálltak el! Hanem a
kanyarban, mert a kétkerekű élvezeti értékét a kanyarodás dinamikája adja. (Ill.
persze rolleren ebből kevés van, de akkor mondjuk a fergeteges gyorsulás...)
Jó, hát rolleren abból is kevés van, ezért szokták húzni a teljesítményt az égbe.[ Szerkesztve ]
-
Drizzt01
őstag
válasz DigitXT #12773 üzenetére
Maximálisan értem mit mondasz. Jómagam sofőrként dolgozok már 15 éve, a B-től a D-ig mindent vezetek. Az izgalomnál nem arra gondoltam, hogy kihabzik az adrenalin a fülemen, hanem nem is tudom hogy fogalmazzam meg. A kisebb kanyarok adta izgalom, a kicsit nagyobb sebesség, nem tudom. Tisztában vagyok vele, hogy itt elég egy apró hiba és az ember repül, meg törik. Soha nem jutna eszembe 80-100 menni ezekkel a szervszállítókkal. Kiegyeznék egy nagyon maximum 50-es tempóval.
Az hogy pontosan a kollégám milyen szoftvert tolt rá, nem tudom, nem mondja meg. Annyit tudok csak, hogy valami spanyol oldalon találta. Ő mondta, hogy lehet még kihozni belőle egy 40-43 tempót, de akkor a vezérlőn kel mókolni. Nyilván a megnövekedett terhelés kompenzálására. Ez a kis extra amit kapott, nem árt a vezérlőnek és a gari is megmaradhat. Bőven a biztonsági határon belül van. Kutakodtam magam is, én [link] ezt az oldalt találtam. Ott is azt írja, hogy van még benne, de nem a gyári aksival (36-42V). Azzal teljes feltöltéssel is 33 a vége.https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #12773 üzenetére
Részemről sokkal élvezetesebb a 45-ös végsebesség mint a 33-34 anno.
Nekem az a cél h ha kell autós forgalomban is tudjak menni vele, ahhoz kell vagy 2x-es gyorsulás a mostanihoz képest és 50es utazó sebesség amihez kb kell a 60as végsebesség.
Köv héten ha minden igaz be tudom rendelni Spintend Ubox vezérlőt, majd jöhet az 1200W-os magas kv-s Blade X motor, az kifogja szolgálni minden igényemet a mostani 13S6P-s aksimmal.Don't Worry, Be Happy
-
hcs57
őstag
válasz Casseius #12775 üzenetére
Te ugye meg akarsz halni?
Az autósok erre nem számítanak, hogy köztük cikkázol egy olyan eszközzel, amivel nem lehet hatásosan megállni, vagy csak irányt váltani ekkora sebességnél.Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
ZS3NI
őstag
Xiaomi Scooter 3 CFW gyártáshoz adjatok pár tippet pls! Kicsit bonyolult nekem a https://mi.cfw.sh/ , sok a csúszka. Gyári nyomaték, gyorsulás nekem megfelelő max végsebességen húznék kicsit. +Kers-et minél magasabbra állítananám. Szeretem ha fékez amikor elveszem a gázt. mit, hogy érdemes? Első rollerem, tempomatot még nem használtam. Cruise control akkor kapcsol ki ha fékezek egyet?
IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
Casseius
tag
-
Horn Ákos
kezdő
A Cruise control a gázkar újbóli megpöccintésére is kikapcsol a tempomat.
A gázkar a másik lehetőség. Helyzettől függ éppen melyik a jobb módszer.CFW-ben pedig az a jó, hogy a saját igényeidhez tudod igazítani. Mindenkinek mások az igényei, nem létezik olyan univerzális recept, ami mindenkinek tökéletes lenne. (100 kilós embernek más beállítás való, mint egy 50 kilós gyereknek / feleségnek.)
Szerintem az a jó, ha a sport és normál fokozat jelentősen eltérő dinamikájú. Az előbbinél gyorsuljon jól, a másik legyen inkább kellemesen lomha. Aztán a második CFW esetén már sokkal jobban el tudod dönteni milyen beállítások illenek hozzád. -
ZS3NI
őstag
válasz Horn Ákos #12781 üzenetére
Kísérletezek szívesen, csak nem akarok hülyeséget állítani, hogy leégjen a motor. (ilyet amúgy lehet? ). Ezért kérdeztem, hátha van pár tanács. Most olvasom a Flat, quadratic throttle különbséget. DPC sem világos. Úgy érzem ez a délelőtt reddit, google társaságában fog telni ebben a témában.
IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
synar
őstag
A múlkor úgy hozta, hogy taxival kellett mennünk fel a Szépvölgyi úton, szemben lefelé állt a dugó előzni nem volt hely, előttünk ment egy rolleres az emelkedőhöz képest elég jó tempóval, kb. 20-al. Ne tudjátok meg ennek ellenére milyen jelzőket kapott így is a taxistól, mert egy percig nem tudta megelőzi, az idióta majom volt közülük a legenyhébb. Hát így szeretnek minket rollereseket a forgalomban. Lehet, hogy a rolleren a 20km/h emelkedőn felfelé nagyon királynak tűnik, de autóból ez is csak vánszorgás és feltartja a forgalmat.
-
DigitXT
félisten
Ezért kell kb. 2000W, hogy menjen 40-45-tel felfelé (is)...
Vagy hát a mellékelt ábra szerint 50-60-at... Nekem ezzel az az
egy bajom van, hogy 50-60-nál gyorsabban történnek a dolgok,
és ezeknek a lélekvesztőknek a menetstabilitása, khm... Szar...
(Kicsi a kerék, meredek a villaszög, jajj annak, akinek tempónál
beszitál a kormány. Kurvagyorsan lehet nagyon nagyot esni.) -
gergo5991
őstag
Ahogy nezem az uzemanyag aremelkedese rendesen megdobta a rollerek árat itt sk-ban de sztem mindenhol. Fel eve 730 euro korul mozgott a segway g30 max, most 970 euroert aruljak. Igaz en dhgaterol vettem de ahogy nezem ott is emelkedett picit az ár. Ilyen nagy lenne a kereslet?
-
Drizzt01
őstag
Ha a KERS aktív, sosem tudod kihajtani a 33-35-ös sebességet. A tempomat ugyan úgy működik mint a kocsinál. 3-5mp tartod és aktiválódik, az első legkisebb fékmozdulat ál kikapcsol
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
Reggie0
félisten
Majd maskor masfele megy a taxis. Bezzeg azert nem megy tuntetni, hogy a roller a jardan is kozlekedhessen.
Amugy a taxis kulon allatfaj. Nekem az autosokkal jo tapasztalatom van a belvarosban. Persze van 1-2 kirivo eset, de en ugy tapasztaltam, hogy segitokeszek es turelmesek.
[ Szerkesztve ]
-
Horn Ákos
kezdő
Csak a saját sovány teljesítményéhez képest ment jó tempóban, de nem a forgalom ritmusához képest. És ez a lényeg. Nem csoda hogy közutálat tárgyává vált. Aztán jön az általánosítás és egy kalap alá veszik az összes rollerest. Azt is, amelyik jobban felméri a lehetőségeket és szembe állítja a realitással.
Valójában az úthálózatot kellene szidni, illetve azt a terhelést, amit el kell viselni.Vannak olyan kétkerekű eszközök, amik nem tartották volna fel a forgalmat, de azokat ne hívjuk már rollernek. Én is nagyon várom nagyon a KRESZ módosítását, és azt, hogy teljesítmény alapon létrejöjjön egy külön kategória!
-
wanted5
őstag
válasz Drizzt01 #12774 üzenetére
Nem kell ahhoz 80-100-al menni, hogy zsákba kerülj.
Nem kívánom, de majd megtudod, ha esel egyet 40-es tempóval védőfelszerelés nélkül. Nagyjából egyenes út a sürgősségire.Anno, sok évvel ezelőtt kis hülyegyerekként eleinte robogóval is sisak nélkül szaladgáltunk, aztán amikor 20-25-ös tempóval szerencsére sisakban elcsúsztam egy kanyarban és megláttam, hogy kb a fele odalett a sisaknak megtanultam, hogy nem szabad az ilyennel játszani.
-
DigitXT
félisten
válasz Horn Ákos #12790 üzenetére
ne hívjuk már rollernek ... létrejöjjön egy külön kategória
Fogsz majd csodálkozni, hogy ettől függetlenül rollernek fogják hívni őket?
(Nevezetesen a tervezet szerint ezek mind motoros rollerek, a pálcikák meg dettó,
csak ún. kis teljesítményű motoros rollerek. És attól, hogy egy huszárvágással az
SMKP szabályokat fogják ráhúzni, beteg - de ettől még nem lesz belőle SMKP.)Ui: az összes FW-huszárnak menni kéne a levesbe, ~900W csúcsteljesítménnyel,
ha igaz lesz... nem tudom, meddig veszi be a jogalkotó, hogy az összes agymotor
csak 350W-os. Ahogy az összes pedelec 250W papíron. Aztán FW pöcköléssel a
"rásegítés" egészen 45 km/h-ig működik, pedig tudjuk, hogy oda teljesítmény kell.)[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz Reggie0 #12789 üzenetére
Autósokkal nekem nagyon ritkán van gondom, Taxisok pedig nagyrészt tényleg más állatfaj, szinte csak rossz tapasztalat velük kapcsolatban.
A másik nem tetsző dolog részemről h sok bringás úgy közlekedik h nem előre néz hanem mindenfelé oldalra, ráadásul kacsázva sokszor hogy még véletlenül se tudd nyugodtan kikerülni, aztán utolsó 3 méteren észrevesz félrerántja a kormányt és anyázik h miért nem vigyázolDon't Worry, Be Happy
-
Somatom
veterán
válasz Horn Ákos #12790 üzenetére
Az a baj, hogy a rollert nagyon bizonytalan egy kézzel irányítani. A legtöbb autós intelligens. Bringázás közben ritkán kellett látványosan megigazítanom a vállamon átvetett, 10mm vastag szemekből álló, 3,5 kilós, lezáró láncot. Olyan pedig csak elvétve fordult elő, hogy jelzés képpen le kelljen vennem, hogy megpörgessem. A bringához képest, rollerrel olyan kiszolgáltatottnak érzem magam.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- GoodSpeed: A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- Suzuki topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Videó stream letöltése
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest