Új hozzászólás Aktív témák
-
saril
senior tag
Én danamidből [link] esztergáltatnék bele betétet, elég hosszan, illetve akár végig is, ez csak pénztárca kérdése, utána ha az benne van soha nem fog eltörni többet!
ha ez sem lenne elég akkor szilikongumival bekenni és úgy összerakni, így össze is lesz ragasztva a szilikongumi pedig a rezgéseket is jól bírjaAkkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz Grafiqs #13799 üzenetére
Reméljük igazad lesz, szorítok, de szerintem azért törik el, azért mert egy szar vékony valahonnan megmaradt selejtcsövek. 2mm falvastagság, 700mm magaságban rángatva, még ha oda is figyelsz, hogy ne terheld a kormányt, kör alakú, nem ellipszis, ezért törik. Abban igazad van, igásló, és tényleg jó vele menni. De azért olcsó, mert mindenből a maradék vagy selejt alapanyagot használják. Szerintem a motor Xiaomi első generációs motor, azért bírja jól. Mert üzemi viselkedése is ugyan az mint a mókolt Xiaomimnak volt (azóta, másik tulajnál elérte a 6000 km-t). De drukkolok hogy az új kormánycsővel jó legyen.
Más: minap megállított egy hölgy, hogy rollerről érdeklődjön és a szokásokról, mire és hogy használom. Mint kiderült, benne van abban a testületben mely előkészíti a rolleres kresz törvényt, és a német szabályozást akarják átvenni. Kértem, hogy ha lehet azért ne mindent. Mondtam, hogy legyen ugyan az a szabály mint a bringásokra, de ne tiltsuk le a járdáról, mert sok kisgyerek is használja, kaszálni fognak az autósok. Járdán 10 km/h egyetértet, 350w-ig kerékpárként lehessen használni, ne 300w-zunk, mert életszerűtlen. Sisak viszont kötelező lesz. Persze, hogy ebből mi lesz, nem tudom, de tetszet, hogy végre megkérdezik a javaslatról az embereket nem csak kihoznak valamit.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
addikt
válasz dzsidzsas #13803 üzenetére
Amúgy miért kell bele a teljesítmény-korlát?
Miért nem elég a max 25km/h kitétel?Vagy a feltételezés miatt? Hogy mittudomén, 500W-os motor az megy 45-50km/h sebességgel is akár, és nem hiszik el, h akinek ekkora motorral lenne szerelve a roller, az nem csak 25-el menne, hanem bizonyára többel is?
Mert a 25km/h az mindenkire vonatkozik, oké.
De aki emelkedőkön is jár, az a 350W-os motorral nem tud haladni, oda már nagyobb teljesítmény kell, függetlenül attól, h a végsebesség csak 25km/h lenne.Ezért tartom szívásnak ezt a "hány wattos legyen maximum" dolgot.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #13804 üzenetére
500W és 50 km/h? A mesében.
-
addikt
válasz dzsidzsas #13803 üzenetére
Másrészt meg, hát gratulálok, h olyanok akarnak jogszabályt előkészíteni, akik még életükben nem használtak rollert.
Mert persze a civil szervezetek lennének, akik az ilyesmit előkészítik, és átadják a tanulmányaikat a döntés-előkészítőknek, de nálunk ugye ez nincs, mert a kormány tűzzel-vassal irtotta a civil szervezeteket, a zátlagember meg azt se tudja mire valók a civil szervezetek, mert csak azt hallja, h Brüsszel, meg Sorosista civilek, stb..
És persze, mi az első, ami a topa agyukban megfogan? A német szabályozást vegyük át... Hát persze, mi mást..
Hiszen nem azért van a roller, h kiváltsuk vele az autózást rövid távokon, hanem, h szxpassuk azt aki esetleg ráfanyalodna a használatára.
Meg bukósisak.. az.. biciklizéshez meg fel sem merül. Oda akkor miért nem kötelező?
25km/h alatt ne legyen már kötelező.
Gondolom amúgy sem a biciklis sisakra gondolnak, hanem a komplett zárt motoros sisakra..
Mindenki el tudja dönteni, h akar-e viselni bukót, vagy nem. Ha meg nagyobb sebességgel halad, akkor amúgy is felveszi, meg tőlem elő is írhatják.Remélem a dupla fékkart is bevezetik, és még csak véletlenül sem olyan alapon, h a rendelet megalkotása után forgalomba állított rollerekre lesz kötelező, hanem mindegyikre, mert nincs jobb dolga az embernek, mint felszereltetni egy másodikat az egy fékkaros rollerekre.
Már a megjelenésük óta úgy kellene használni a rollereket, h biciklinek tekintik őket 25km/h sebesség alatt, és kerékpárutakon kellene velük közlekedni.
Eszemben sincs a járdán menni vele, ahogy biciklivel se nagyon szoktam, vagy max ugye 10km/h-val.
Csak hát ugye a Doktorminiszterelnök úr jobbkeze két hét alatt rendet tett a rollerek között a minden alapot nélkülöző kinyilatkoztatásával.
Ez két és fél éve volt Azóta nem sikerült az eltérő rendelkezés hiányát felszámolni, miközben bármiről képesek egy éjszaka alatt törvényt alkotni, megszavazni, és a Közlönyben kihirdetni.Hányok ettől az országtól.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Bronyo
újonc
Szeva mindenki!
Segitsetek létsz!
Keresek 10x2.5"-külső gumit mi erősebb mint a szar kínai gumi...nem terep gumi kell csak erős...a defektekből már nagyon elegem van....a tömör gumi meg egy rakás fos...Bronyo
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #13806 üzenetére
Ez nem a facebook! Ez egy szakmai fórum. Értelmes gondolkodással előrébb lennél, minthogy a magyar politikusokat hibáztatod olyan esetben, ha valami nem az elképzelésed alapján történik.
A jogszabályok jelentős része korlátozó intézkedés, és azok általában válaszreakciók konkrét problémára.
Mivel az EU része vagyunk, így "kénytelenek vagyunk" átvenni az EU-s jogszabályokat. Lokális szinten lehetőség van némileg eltérni tőle (lásd az általad is említett szigorú németek előírások).
Konkrétan ez már többször is be lett linkelve: "AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 168/2013/EU RENDELETE (2013. január 15.) a két- vagy háromkerekű járművek, valamint a négykerekű motorkerékpárok jóváhagyásáról és piacfelügyeletéről"
Még nincs (hazai) konkrétan e-rollerekre írt szabály, ezért a némileg hasonló elektromos kerékpárokból lehetne kiindulni. I. fejezet, 2. cikk, h pontja: "a 250 W vagy annál kisebb legnagyobb folyamatos névleges teljesítményű, elektromos segédmotorral felszerelt, pedálhajtású kerékpárok, amelyeknél a motor kikapcsolódik, ha a kerékpáros nem folytatja tovább a pedálok hajtását, illetve teljesítménye a jármű sebességének növekedésével fokozatosan csökken, majd mielőtt elérné a 25 km/h sebességet, a motor leáll;"Mint korábban említettem, a problémákból indulnak ki. És nem azt tekintik alapvető problémának, hogy egy 15 kg-os roller nem képes egy 120 kg-os embert 20%-os emelkedőn 20 km/h sebességgel felvinni, hanem hogy sík terepen, a jellemző közlekedési körülmények között kerékpárúton milyen eszközöket engedjenek össze.
Az e-roller mikromobilitási eszköz, és jellemző városi körülmények között a 25 km/h sebesség limit teljesen racionális érték. Más célra talán más eszköz lenne a megfelelő választás. -
Casseius
tag
válasz Thunderzolee #13804 üzenetére
a 300-as motor is tud menni 50-el ha elég magas feszültségű az aksi (60V pl.)
/
DigitXT miért ne lehetne?Don't Worry, Be Happy
-
saril
senior tag
válasz Thunderzolee #13806 üzenetére
Azért ne legyél befosva, ha emlékszel a kétütemű motorokat is ki akarták tiltani, aztán olyan kevés maradt forgalomban hogy mai napig használhatják az emberek, pl: trabant
Másik beszélgetnek itt már évek olyat hogy euro 4 alatt nem lehet majd használni az autokat, azóta is beszéd téma maradt semmi több, szerintem nem lesz ebből semmi még évekig, ha meg mégis lesz akkor címkenyomtatóval nyomtatok egy xxx wattos felíratot amit ráragasztok a rolleromra és veszek még egy fékkart amit felszerelek de nem lesz bekötve és ennyi... ez magyarország...Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Tamás9x
őstag
Használ valaki Monorim G30 kormánycsövet?
Mennyire masszív? érdemes megvenni, vagy inkább hegesszem le a gyárit?
A mostani nem recseg csak mozog.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
mézespálinka
senior tag
válasz Thunderzolee #13804 üzenetére
Mert teljes mértékben fogyat***ok akik ezt az előkészítést végzik. Életükben nem használtak rollert, látni is csak a tv-ben láttak, amikor a hülye-gyerek bedobja a Dunába, vagy megrugdossa az utcán..
Elemi fizika, mechanika pedig teljes mértékben kimaradt az életükből.
30kg-os kissrác' majd repeszthet a járdán 25-el, emberek között(persze még nincs kint a végleges szövegezés csak a tervezetről lehetett olvasni) , de aki 100kg+ (és nem feltétlenül dagadt) az ne akarjon már bemászni az 5km-re lévő belvárosba "kerékpárosként", 15-el. -
DigitXT
félisten
válasz Casseius #13810 üzenetére
Légellenállás. Szerk: az a "300"-as motor meg nem 300W-ot ad le olyankor.
Ennyi erővel mondhatnám, hogy a 350-es motor száguld az emelkedőn...
Ami igaz is, főleg ha kettő van belőle, meg elég magas feszültségű az akku
mellette meg el van eresztve az áramkorlát, így ott tartunk, hogy 2x1000W?[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #13816 üzenetére
"500W-os motor az megy 45-50km/h sebességgel is akár"
Én nem látok sima-liba részt, 45-el már a 300W-os stock motorom is ment simán hosszútávon megfelelő aksival, ahogy 500as is simán mehet és tarthat gond nélkül 45-50et, tehát a motor W- száma nem egyenesen arányos a végsebességgel, és ezért is idióta s szabályozás ha W alapján lesz
És ez nem tévhit egy picit sem[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
saril
senior tag
válasz Reggie0 #13817 üzenetére
nekem is "elvileg" 350 wattos a motor és 100kg vagyok de szépen tartja a 30at még velem is enyhébb emelkedőn, ~25-30 nagyobb emelkedőnél viszont ~20-15 de nekem még mindig megfelel
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #13818 üzenetére
Sóhaj.Azt értsd már meg, hogy ha "emeled az akku feszültségét", akkor
közvetlenül emeled a motor teljesítményét... P=U*I. Én is hajtottam a 350W
motort 1500W-on. És? Arról volt szó, hogy a szabályozó mit, miért akarhat?
Nem arról, hogy az élelmes magyar hogyan fog belesz.rni meg tuningolni.Szerk: nincs közvetlen összefüggés a motorteljesítmény, és a végsebesség
között, mert jellemzően nem a légellenállás fogja vissza a kisebb rollereket*,
hanem eleve úgy van tervezve, hogy épp 25-30 km/h legyen a végsebessége.
Úgy van kiválasztva hozzá az akku, és a vezérlő is, az adott motorhoz. Pont.
Elkezded mókolni, változtatni a paramétereit? Németeknél repül a rendszám.*: mivel négyzetesen(!) arányos a sebességgel, nem úgy működik, hogy egy
300W rollernek vége van 30-nál, akkor az 500W roller meg megy 50-et. Nem.
(Ha valaki íróasztal mellől ilyesmiben gondolkodik, az hülye. És szívatni fog.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #13821 üzenetére
elvileg legális 300W-os motorral rendelkező géped van
Na ez még a másik tévhit, ha szigorúan veszik (miért ne vennék, németek főleg), akkor baromira nem igaz, hogy legális lenne a szénnél húzott Xiaomi: melyik rendőr venné be róla, hogy 25 km/h végsebesség, kevesebb, mint 300W-os, amikor éppen ott húztál el mellette 50 km/h-val (és ugrattál át egy rakat fekvőrendőrt, lendületből)? Szerk: értem én, hogy hülye a rendőr...Vazelin legyen nálad.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #13824 üzenetére
És a rollereket is mérik mobil fékpaddal, mint anno a MoFa-kat? Elvileg kb. ugyanaz a szitu, szóval kinézem belőlük. Volt itt téma korábban, hogy ez mennyire életszerű, kis hazánkban természetesen semennyire (nincs elég rendőr), de ettől még, ha jogászkodni akarunk, egy szénné tuningolt jármű aminek már köze nincs az eredetileg boltban kapható kivitel menettulajdonságaihoz kurvaélet, hogy nem számít legálisnak. Ha pedig mégis, akkor semmi értelme a szabályozásnak, hiszen ki mondja meg, hogy mekkora az a motor? A matrica? Minden gyártó rányomtatja majd, hogy 250W, és onnantól mehet az ereszd el a hajam?
-
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #13826 üzenetére
Jó, de most érted, egyfelől éppen megköpködjük a jogszabály tervezetet, hogy
íróasztal mögül, a realitásokat hírből sem ismerve, "életszerűtlen" szabályokat
akarnak a nyakunkba varrni, másfelől meg összekacsintunk, hogy bármilyen is
lesz a szabályozás, úgyis kijátsszuk, úgysem méri a rendőr: úgysem buksz le.Szerintem el kéne dönteni, hogy melyik oldalon állsz. Én is úgy vagyok vele,
hogy a teljesítmény az emelkedők miatt kelleni fog felnőttek alá. A MoFa lehet
a gyerek kategória, de könyörgöm, egy 100 kg felnőttet az nem visz fel sehova.
(Németeknél is abból szokott gond lenni, hogy ~14 évesek is többet akarnak...)A 20 km/h amúgy elég lassú, közútra (és itt értem alatta az autók mellé festett
biciklisávot is) szerintem iszonyatosan kevés, nagy a sebességkülönbség, ami
jelentősen növeli az elsodrás lehetőségét. Bicikliútra so-so! De ott sem érthető,
ha a bringás mehet 30-at (lakotton belül), a rolleres mért nem? Konfliktusforrás,
egymás feltartása, az előzési lehetőségek drasztikus csökkentése. Járdázás...
az valóban veszélyes, elvileg most is csak 10 km/h a limit biciklivel is, és akkor
lehet csak használni, ha az úttest kerékpározásra alkalmatlan vagy vmi ilyesmi.Amivel viszont abszolút nem értek egyet, hogy a "nagy teljesítményű" motoros
rollereket kitiltanák a kerékpárútról, normális használat mellett, azon az alapon,
hogy KÉPES nagyobb sebességre 25 km/h-nál... Ahelyett, hogy azt büntetnék,
aki valóban 50 km/h-val repeszt. (Bár ezeket a köröket már fél éve is lefutottuk.) -
Somatom
veterán
válasz DigitXT #13828 üzenetére
Egy gyalogos tempója cirka 4Km/h. Én a piacról hazafelé, hátizsákkal cirka 120Kg lehetek. A G30 12-15Km/h -val felvisz a Széna térről, a Kissvábhegy tetejére. Gyári állapotában is tökéletesen használható arra, amire kitalálták. Eszem ágában nincs a menetteljesítményét növelni.
Egyébként a németek a rollernél a 20 -hoz nem a bringa tempóját veszik alapul, hanem a futó emberét.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Casseius
tag
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #13830 üzenetére
Mondjuk nekem A (korlátlan) jogsim van, szóval ez a része nem izgat.
Inkább az a necces, hogy adott útvonalon vagy kerékpárút, vagy 70-es...
És ugye tudjuk, hogy a 6-oson az a 70 inkább 90-110, szóval oda nem.
De semmi gond, mire kijön a jogszabály, költözik a cég. Problem solved!
(És különbenis holnap megyek be idén először az irodába, szóval...)Somatom: én meg nem akarok 12 km/h-val vergődni felfelé, szóval pont
jó lesz nekem a nagyteljesítményű motoros roller definíciója. Max. néha
illegalitásba vonulok / megkockáztatom a bicikliutat, elvégre roller-roller.
Ha nagyon baszogatnak visszaülök a robogóra: 200 kg, 30 LE, 150 km/h
(A mikromobilitás környezetvédelmi aspektusa bukik... 6L/100 fogyinál.) -
Somatom
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #13833 üzenetére
A Harley-ból kiindulva ez nem új információ. Max. az, hogy nincs Mo-n a vas.
Igen, amúgy tipikusan nem az a felkapom, és felszaladok a lépcsőn pl. a Wolf...
Kolléga ott röhögött rajtam, hogy a babakocsi felhajtón alig bírom feltolni.Szerk: az én FLJ-m se emelgetésre van kitalálva. Valami 40 kg-nak mértem...
De tekintve, hogy lépcső csak marginális van itt (motor is bent áll a műhelyben),
nekem nem probléma... Menet közben meg már nem számít, hogy nehéz a vas.Szerk2: és az a 40 kg még akkor volt, amikor csak egy akku volt benne.
Megjegyzem, ha holnapra se lesz kész, megint mehetek kocsival: fárasztó...
Pedig már nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy indul meg, emeli-e majd az elejét.[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz Tamás9x #13832 üzenetére
Hát, igazából sok minden beférhet ha van egy ügyes szaki aki bele tudja rakni 2x1200-as van egyik ismerősnek Pro 2-be szóval g30-ba is egészen biztos h belemegy
Ha komolyabb szenvedés nélkül akarod berakni akkor 500W-os monorim belemegy abba is, de az leginkább gyorsulást adDon't Worry, Be Happy
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #13834 üzenetére
Csak a rollert hurcolom németbe magammal, a többi vas Mo -n van. Németben csak melózok, ott nincs pecóm. Amikor letelik a két hetem, kipakolok a kamionból és azonnal porolok haza. Óbudán bérelek nekik helyet, mert a XII. -ben most nincs.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #13836 üzenetére
Értem. Hát igen, a parkolási helyzet a "nagyfaluban" kriminális... Nekem is furcsa
volt elsőre, mikor Pestre kellett ugrani a Moszkváról, kolléga hobbiautóját elővenni.
De hát ott volt neki garázs, értelmes áron.Motort talán a Mammutban tartja?Nekem szerencsém volt, mert volt hely a társasház előtt ("csillaggarázs", de hely),
vagy éppen a pincében, amíg a kisebb motor volt, később meg pont tudtam bérelni
neki(k) garázst: egy fél évig nem, az elég szar volt, parkolóhely volt, de a motornak
a rideg tartás nem az igazi, főleg ha az ember szereti bütykölni is, kéne villany stb.Roller az csak úgy jött, nem volt szempont a hordozhatóság, elsőre inkább az ára.
(Kugoo S1) Be is szart egy nap után. Annak rendje és módja szerint. De azért tök
tetszett az egész: picit a gyaloglás könnyedsége - icipicit "motoros" beütéssel.
És ugye milyen jó, hogy "nem kell rá semmi védőfelszerelés". Jah az első esésig!Idén egy métert nem tettem meg a vassal, csak bütykölöm, programozom. Amikor
épp van rá egy-két órám. Mindig a jövő héten lesz kész. Mondjuk ha egyszer kész
lesz (akkor se lesz kész), de legalább meg tudom szalajtani a gyorsulásmérésre...
(Cél a Wolf gyorsulása kisebb sebességtartományban. Mert az ott volt a szeren...)Szerk: de 90+ km/h-val elvből sem akarok menni. Jelige, még egyszer nem...
És ebben amúgy pont a 48V akku segít. Igen, lehetne 72V akku, és csillió tempó,
de nem kell. B-L-A-C-K-nak se jött be végül, hogy folyton elforgatja a kereket PMT
gumi ide, vagy oda: közlekedésre alkalmatlan, "profi" rollereseket is ijesztgető vas.
(Nagyon remélem, hogy sikerül megtalálni az arany középutat, és élmény lesz.)[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
ma kézhez kaptam a kugoo m4 pro-t szerencsére az új tipust kaptam 2022 verzió. anyni hiba viszont van hogy a jobb irányjelzőn a prizma el van törve. lehet valahol ilyet venni? mert ahonnan rendeltem vagy vissza küldöm és vissza adják a pénzt vagy megtartom és kapok kupont. cserélni nem cserélik mert hogy erre nem vonatkozik a garancia még ugy sem hogy épp csak kiemeltem a dobozból.cserélni másikra meg nemtudják mert már nem elérhető.
-
synar
őstag
válasz phoenix1989 #13838 üzenetére
Szerintem ez egy égi jel, kérd vissza az árát. Ha már kifutott termék kérdés alkatrész mennyi ideig lesz rá.
[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
válasz phoenix1989 #13840 üzenetére
Sajnos igen nekem is volt nem túl feltűnő főleg nappal, ha indexelni akarsz inkább tedd ki a karodat.
-
phoenix1989
őstag
ja mármint ugy értem hogy annak az oldalnak. gondolom belül is sérülhetett de azt csak most vettem észre. tompább kicsit a hangja a hangjelzés végén meg olyan zümmögő csak. ha rendelnék hozzá újat azt hol tudom bekötni? szét kell szedni az egész rollert? mert akkor hagyom a fenébe max a panelt cserélem le hogy ne legyen törve. amugy sem hiszem sokat fogok indekszelni. meg ez az rgb világitás amit jo lenne ha lehetne ki be kapcsolni.
-
saril
senior tag
válasz DigitXT #13828 üzenetére
Ezt úgy hívják hogy rejtett kapcsoló, ahogy írtam a jogszabálynak megfelelő címke a motorra, majd ha a rendőr megállít kapcsolót átkapcsol és máris csak 20al megy!
Akármit csinál, tökéletes!
Ezt minden olyan embernek ajánlom amilyen én is vagyok, járdán ha van forgalom lassan megyek, úttestre ha nincs biciklis sáv nem megyek, ha nagyon nagy a tömeg a járdán leszállok és áttolom a tömegen a roller-t, így senki sem néz rám csúnyán, és az autosokat sem tartom fel!
Ahol lehet meg megyek ami a csövön kifér azaz 30-al[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
gergo5991
őstag
[link]-moon x-power 2500 kép: [link]
vs
ninebot segway g30 lámpája kép: [link]asszem ez egy jól elköltött 33 euró volt + 1,80 hogy lehozták az üzletbe +2 euró hogy 60 napon belül visszavihetem ( hátha nem lenne jó de kétségtelen)
[link] igy néz ki a sett : egy kemény doboz, belül szivaccsal elválasztva a dolgok
1 kormány rögzitő
1 sisak rögzitő
maga az aksi 3,7 volton 12800 mAh 7,3 volton 6400mAh (hátulján ez szerepel)
1 távirányitó - gomb kábellel - érzésre nagyon jó a gomb nyomása
2 szilikonos-tépőzáras szalag rögziteni az akkut
meg 1 aksi-lámpa hosszabitó kábel
ja meg maga a lámpa testaztán az aksin van 5db piros led [link] amit ha bicajon használosz az ülés rúdra rögzitve hátsó lámpa ként is tud funkcionálni (vagy fixen világit vagy villog a piros elég erősen)
eredetileg egy nitecore br35 lett kinézve de 140et sajnáltam érte, alin meg nincs 75 eu-ért most akciósan hát maradt ez
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #13843 üzenetére
Persze, mivel neked ott van mellette a milliós villanybringa, amit szépen
feltuningoltál, és árkon-bokron-lépcsőn át hajtod ezerrel... Ha arra is azt
mondaná a jogalkotó, hogy márpedig ez illegál, leszel szíves ezentúl így
és így használni (mint praktikus közlekedőedényt), lenne berzenkedés... -
Somatom
veterán
válasz DigitXT #13847 üzenetére
Pontosan annyit csináltam vele, mint itt sokan a rollerrel. USA régió és kerékátmérő buhera. De, ez csak a végsebességben számít. Az árkon-bokron, mint egy tank, azt gyárilag tudja a bringa. Azt ne felejtsük el, hogy az én bringámnál a rásegítés a hegyre feljutáshoz lett kitalálva. Ami lefelé következik, az egy teljesen más igénybevétel. Ahhoz van egy dropper a pozícióváltáshoz, elöl/hátul légrugók és hidraulikus tárcsafékek, 203mm -es tárcsákkal. A legtöbb SMKP -n nincs ilyen fék, meg futómű. Azért szeretek vele állatkodni, mert az a bringa gyárilag is egy vadállatnak lett tervezve.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #13848 üzenetére
Attól az még nem lesz teljesen legális (lépcsőn ugratás ziher!). Szóval
összességében megállapítható, hogy mindenkinek van egy hobbija.
(És pl. kerékpárút használata esetén mi az, hogy 25 km/h fölött segít?)Félre ne értsd: nekem mindegy! De ha a roller roller, a pedelec pedelec,
az ilyen tuning pont ki kellene, hogy írja adott kategóriából: lesz SMKP.
(Amivel aztán járda kizárva, így pl. lépcsőnek még a közelébe se.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Acer notebook topic
- Motoros topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Honor 90 - modellalkat
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Hobby elektronika
- További aktív témák...