Új hozzászólás Aktív témák
-
Vodike
tag
Csak ez nem monorim, hanem ESPARTS...elvileg nincs közül egymáshoz. Az, hogy a monorim.hu árul ilyet semmit sem jelent, árul az a srác mindent a monorim domain alatt.
Nekem csak rossz tapasztalatom volt a monorim.hu-val, így én senkinek sem ajánlom.
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
PociAti
senior tag
-
Joshi
titán
válasz PociAti #14203 üzenetére
Elvileg első lengéscsillapítóból már csak a v4 van, szóval az már talán jobb mint ami a képen látható.
-
saril
senior tag
Amíg nincs az oldalára hegesztve középen, merőlegesen egy laposacél/alu ami kb 10mm széles és 3-4mm vastag, addig a nagyobb súlyú emberek alatt úgy is meg fog nyekkeni...
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Drizzt01
őstag
Sziasztok. Nagyjából egyenlőre kész lett a rollerem. Az alapot egy Future Board V10 48V 1000w 13Ah adta. Az akkori végsebessége 40km/h volt. Kapott előre egy 48V 800W mantis motort, 2db 25A vezérlőt, a hozzá tartozó gázkarral. Egyenlőre a vég seb. 51km/h mértem a Relive alkalmazással gos alapon. Még hátra van egy nagyobb aksi egy 60A bms-sel, meg esetleg egy ugyan ilyen Mantis kotor hátra a gyári helyett. Valahogy a 800-as mantis erősebb, mint a gyári 1000-es.
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #14210 üzenetére
Végsebesség nem is igen lesz több 48V-on, de amúgy elég is az...
Az enyém akkor se fog 50-et menni, ha 8000W lesz, nem arra van.
Viszont elvárás, hogy emelkedőn se jöjjön zavarba: ~2000W kell alá.Ui: a motor névleges teljesítménye semmit se mond a nyomatékról...
Meg kell nézni adott feszültségen a végsebességét (levegőben mért
fordulatszám), és amelyiknek ez kisebb az lesz a nyomatékosabb.
(40-ről 51-re az komoly gyorsulás. Valószínűleg a 40 azért volt annyi,
mert a motor ment volna még, csak gyenge volt hozzá a vezérlő...)[ Szerkesztve ]
-
smallcurrant
tag
G30 LE-hez létezik magyar nyelvű leírás, használati útmutató vagy ne is keressem tovább?
A kerekeket milyen értékekre szoktátok felfújni? -
Ayg0
senior tag
válasz _Balee_ #14184 üzenetére
Nincs szignifikáns különbség köztük (a ZERO is csak marketingben erős), egyik sem tökéletes, mindegyikre jócskán (100E+) költened kell majd, a határ meg majdnem a csillagos ég. És folyamatos karbantartást is igényelnek. YT-on rengeteg véleményvideót találsz.
Ami a legfontosabb, az a biztonságod: bukósisak, térd- és könyökvédő, és egy protektor sem árt. Épp a minap láttam egy srác videóját, akinek menet közben eltört a 11X-e nyak része. Fájdalmas zakó volt, pedig még gyorsan sem ment. Nyilván nem gyakori hiba, de sajnos benne van a pakliban.
Roller: bármelyiket választod, első indulás előtt a csavarokat ki, egy-egy csepp menetrögzítő, és mehetnek vissza.
A köpeny még a 1M+ -os modellek közül is sokon egy rakás, kínai trágyadomb. (CST/TUOVT és társaik) Ha tömlős változatnál maradsz, defektgátló folyadék + egy elektromos pumpa kötelező, különben gyakran tolod majd a gépet. (tapasztalat)És ez csak a kezdés... Remélem kedvet kaptál hozzá!
Reggie0:
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Reggie0
félisten
6500km-nel eltort menet kozben a kugoo s1 kormanya. A toveben, ahol a furat van a kabel bevezetesehez. Max temponal pont fekezni kezdtem amikor elore hajlott a kormany es zako lett a vege.
A vicces, hogy kb. semmi elojele nem volt, nagyjabol 2-3 hete nezetem at szereleskor es repedesnek nem volt semmi jele. Szerintem a festes alatt a mikrorepedesek nem latszanak.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #14223 üzenetére
Koszi. Holnap mar megyek a tartalek rollerrel
Amugy ja, bar biztam benne, hogy eleg vastag anyagbol van. Viszem is meghegesztetni, aztan kap valamilyen betetcsovet. A kedvemet nem vette el Mondjuk szerencse, hogy most tort el este a tok ures uton kanyarodas kozben es nem napkozben amikor megyek meloba, mert ott mar kijott volna a bukosisak hianya.
Raadasul ugy birta a 6500km-et, hogy rendszeresen ugrattam is vele padkara fel, ugy hogy belerugoztam.
#14224 Tamás9x : Koszi, feltetlen fogok csinalni. Utod ugyan ez lesz, csak javitva. Szerencsere 3 rollerunk van, a tartalekban csak 1300km van. Kap betetcsovet mind, hogy ha elreped, akkor ne legyen vegzetes a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Ayg0
senior tag
válasz Reggie0 #14222 üzenetére
Még szerencse, hogy nem egy nagygéppel, 50km/h felett történt... Engem a Xiaomi-s időszakomban egy rejtőzködő fekvőrendőr "viccelt meg". Sík útnak látszott, egy kézzel vezettem, mire észrevettem, már ott volt előttem, és 25km/h+ sebességgel kifordította a kormányt. Nyári forróság, védőszerkó természetesen semmi. Kicsattant az ajkam, az aszfalt lehúzta kezem-lábam. Fájdalmasan, de megtanultam a leckét!
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Reggie0
félisten
A vicces az egeszben, hogy a bejarati ajtotol kb 15 meterre torten, mar majdnem hazaertem. Jobb is, hogy csak 27-tel tud menni. De nem gond, most mar sok hibara nem szamithatok, meg csapagyakat kene cserelnem, hogy ne alljanak be, mert mar hangosak.
En szerencsere elegge megtanultam bukni mivel masszivan sielek, ezt is egesz jol kitamasztottam es kiforogtam.
Szerintem a kritikus reszeken le is fogom csiszolni a festest, hogy a hibat idejekoran fel tudjam ismerni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #14227 üzenetére
Ó, az én első két esésemnél nemhogy le se ért a fejem, de a szemüveg
is rajtam maradt hibátlanul, aminek nagyon örülök (mert nekem drága).
A legelsőt olyan szépen kigurultam, hogy meg se sérültem egyáltalán...Ellenberger a harmadik, na az olyan hirtelenséggel és tempónál történt,
hogy konkrétan megfejeltem az aszfaltot (full face rulez) s a könyököm
baszódott oda, de csúnyán. Szerencsére volt rajtam protektoring...
Teszem hozzá, nem véletlenül, két esés után, 40+ km/h-ra képes vason.Persze én is örülök, hogy csak 36 km/h-nál, és felfelé, azaz: nem kellett
felszántani puszta térddel az aszfaltot hosszan csúszva lefelé. (Inkább
krosszmotoros elrepülés/becsapódás volt, mint gyorsasági kicsúszás.)
Ezt csak arra mondom, hogy minden esés más. (Ha picit több időd van,
tök jól ki lehet mozogni, de ha megállt az első kerék, ott nincs rá idő.)Mindenesetre utcai ruhában max. a Tierre állok ~700 méterre, remélve,
hogy nem törik össze (nem szokott), és nem is b*sznak el vele ~3 perc
alatt... Ja igen, ugyanígy kipróbáltam egy E-twow GT-t: meglepően jó, pl.
van rajta külön dobfék is, de ha menni kéne vele hosszan, térdvédő, stb.Sajnos kényelmetlen tud lenni. De jobb, mint a gipsz. Akármilyen Rossi
vki, ha rajta kívül álló okokból egyszer csak az aszfalton* találja magát,
ott nagyon örül(ne) bármi védelemnek: előbb-utóbb mindenki rájön...Legyen persze szerencséje sokezer balesetmentes kilométerrel! De aki
abban hisz, hogy a sisak = hamis biztonságérzet, tuti nem esett pofára,
eddig soha. Majd fog. És ezt mindenféle rosszindulat nélkül mondom...*: szerintem pöppet érdesebb, mint a hó, bár én még soha nem síeltem.
Ui: nekem az nem világos, hogy HA pl. görkorcsolya esetén tök evidens,
hogy térd-/könyök- és fejvédelem nélkül szar ötlet, miért nézik hülyének,
aki szerint rollerre is hasznos az ilyesmi? Mindenki másképp csinálja. -
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14228 üzenetére
Én annyira nem értek hozzá de azért ha ennyire tele van pakolva a kormány én nem csodálkoznék rajta ha feladja magát. Szerintem nem arra vannak tervezve hogy súlyt cipeljenek ,éppen elég az út hibáit kibírni nem hogy még extra súllyal terhelni őket.raadasul oldaliranyban jobban kitud lengeni mivel szélesebb a kormánynál és sokkal nagyobb oldalirányú erő hat az egész szerkezetre. Arról nem beszélve hogy orrnehez és persze hogy nyomsz egy tigrisbukfencet. XD
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
Az F40E ről mondhatjuk hogy kb,
a MI3 és MI2 pro után a G30 előtt áll a rangsorban?
Itt vannak konkrét típushibák?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
w.miki
veterán
Rollerrel hol jártok? Az autók közt az úton (közepén/szélén), a gyalogosok közt a járdán, vagy máshol? Mi a tapasztalat, hogy kezel a többi közlekedő?
Vidéki városban élek, nem tudom bemerészkedhetek e autók közé, az útra.Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
sagesz93
addikt
válasz DonThomasino #14230 üzenetére
Ez engem is érdekelne, illetve DHGATE-n van "sima" F40 - E betű nélkül, másnak tűnik a kormány lecsukás és a hátsó sárvédőben a lámpa.
Van egyéb más különbség? Pl. Gen1-Gen2 mint a G30max-nál?
Megtetszett az F40 a súlya miatt, pont a mi3 és a g30max között van középúton, a hatótáv is elégség(ha 20km-t elmegy alattam 30-al már jó)
-
hito
nagyúr
Ennyi kormánytörős "élménybeszámoló" után most rám jött a perecpara
Pro 2-nél mennyire jellemző az oszloptörés? Ezek az X-Lock felé kormányzárak mennyire jelentenek védelmet, ha menet közben történik anyagfáradás?
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
sutiand
tag
Sziasztok!
Csatlakozom a fórumhoz egy Dulatron Mini-vel.
Több kérdésem is lenne, amit pontokba szedtem:1. Mivel a legfontosabb a biztonság , ezért bukósisak témában szeretnék segítséget, ill. felvilágosítást kérni.Tudtok-e ajánlani megbízható, jó minőségű sisakot ami évek alatt jól bevált, kényelmes és megfelelő biztonságot ad?
2. Lakat, ill. roller zár típusból és márkából is szeretnék bővebb információhoz jutni.
3. Elektromos pumpa/kompresszor , melyik bevált típust tudnátok ajánlani?
Egyelőre ennyi lenne amire a válaszotokat és a tanácsotokat várnám.Köszönöm, és mindenkinek balesetmentes rollerezést!
-
saril
senior tag
válasz w.miki #14231 üzenetére
Én mindig a járdán ha nincs kerékpáros út, ha nincs a járdán senki akkor csutka, ha emberek mellett megyek el járda szélességétől és tömegtől függően lelassítok, van hogy leszállok és áttolom a tömegen, ennyi. Egy csúnya nézést nem kaptam idáig, Autósokat nem tartom fel, engem is idegesítene hogy egy rollerestől nem tudok haladni. Ha nincs senki az úton, akkor rámegyek, de ha jön egy autó az első lehetőségnél ahol leszállás nélkül vissza tudok menni a járdára, vissza is megyek.
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
saril
senior tag
Igen a jobb szélén, és ha nagy a forgalom majd a 8" meg 10"-os kerekekkel belemész egy összefolyóba??? úthibába? nem életszerű! kikerülni ugye nem tudod mert nagy a forgalom.
Ennyi Hito is jól írta! esélytelen!
[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
PociAti
senior tag
"Amire a magyar utak kb. 85%-a tökéletesen alkalmatlan (8.5" vs 26")."
Ez is igaz, meg az is, hogy az utak állapota nem a 8,5"-os megvásárlása után lesz alkalmatlan normális rolleres használatra, hanem előtte is az volt, csak ez nem lett kellő súllyal belekalkulálva vásárlás előtt.
(#14240) Joshi-val egyetértve: "Rollerrel ott kell közlekedni ahol biciklivel."
Ha nagyon pocsék az út, le kell lassítani, de ha van, célszerűbb más útvonalat választani (még ha hosszabb is lesz így).
A másik utólagos kármentés, ha az útviszonyokhoz átalakítod a rollert. Nagyobb kerék (átmérőben és szélességben), valamint lengéscsillapítóval tovább lehet fokozni a hatást.
-
Sordoran
addikt
+1
Bicikliúton közlekedem 80%-ban, és a kereszteződéseknél így is erősen lelassítok, hogy ott tudjak átmenni ahol eléggé sima a "váltás". A padka sok helyen 1-2cm magas is lehet, és a Pro 2-n ezek is kellemetlenek. Egyenesben simán kielőzök bicikliseket, de ezeken a szakaszokon lazán elsuhannak mellettem, nekik ezek a szintkülönbségek semmit nem számítanak. Ha nincs bicikliút, akkor járda, és lassan haladok, vagy ha nem tudok kényelmesen elmenni, akkor inkább tolom én is.
Egyedül ott merészkedem fel az útra, ahol nincs nagy forgalom (fél percenként egy autó), ez napi rutinomban 2x 1km-es szakasz.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
smallcurrant
tag
Ha elöl 3,5-4 bar-rafújom a kereket, hátulmeg 4-4,5-re az úgy jó lehet? Ti hogyan szoktátok ?
-
Somatom
veterán
válasz Sordoran #14246 üzenetére
No, igen. Amikor először rollereztem, rögtön tudatosult bennem, hogy ez nyugdíjas jármű. Húsz centiig járda előtt nem is lassítok bringával, tempóból felugrok rá. Pár fokos lépcsőnek fölfelé is nekimegyek. Vagy, pl. ezen bringával naponta le/fel közlekedek. Rollerrel itt már megállok és tolom.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Politika
- GoPro Topic
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Tissot Prx Férfi Karóra eladó! Ingyen posta!
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó