Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibee86
veterán
A lap alján ott vannak a tényleges tesztek, pl:
"-105 kg-os terheléssel 90%-ban padlógáz, vegyes terep, Budapest : 21,5 összes megtett km
-105 kg-os terheléssel 12 km/h-ra limitált végsebesség, jellemzően sík terep Budapest: 41,7 összes megtett km!" Na most én ennél 50kg-val kevesebb vagyok, illetve napi max 15-17km lenne amennyit mennék vele. Az akku elvileg 1000 ciklust bír, ~25000km, gondolom utána már jóval kevesebbet fog tudni.
Emelkedő amerre én járok nem sok van, de nyilván olyankor kapja a terhelést rendesen és kevesebb lesz a hatótáv.
Leginkább attól félek, hogy a rossz utak miatt csigatempóban tudnék csak vele közlekedni a tömör első kerék meg az orrnehézsége végett, illetve az elég satnya rugózás is erre enged következtetni. Az inmotion ebből a szempontból mindenképp sokkal jobb lenne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- OTP Bank topic
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek